صفحة 5 من 5 الأولىالأولى ... 345
النتائج 61 إلى 67 من 67
    «نمله»

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dolr مشاهدة المشاركة
    واحد تخصص جالب بدون ذكر اسم مفيش ساحر يقدر له بجالب اول مايشوف اللعبه كلها بقو سحره يدخل جالب اول مامبارز او مدافع او غول يدخل يروح قافل وفاتح اللاهوت عشان يفشخ المقاتلين

عايز حساب مش بيموت خالص اوكى نخلى كيمو يديك حربه الجي ام وبف الجي ام وانزل العب لحالك ضد اللعبه كلها بتضرب السحره ب22 الف وانت جالب لاروحت ولا جيت ولا هيوصل

زى الغول ومعترض عشان مبتعرفش تقتل الغيلان ولا المبارزين ولا المدافعين الا بالصائد اللى بيضرب لاهوت يبقى حساب للسحره وحساب للمقاتلين مشاء الله ونعم الابداع
    اها عارف واحد فاشل كده اسمو شحيبر ع ما اعتقد هو عاوز يبقى اسطوره بتخصصات خلل وخلاص كان الله ف العون كيمو سوى الى عليه تسلم يدك ابو انس
    :::التوقيع:::

انا الهرم الرابع....... من يتحداني يتحمل ما يحدث له

«عنكبوت»

وضعكم عجيب وغريب ....

بالنسبه لـ ديمون اللي اشغلنا بـ وتش ووتش واننا نبي مصلحة انفسنا !!

يالحبيب ليه ما سويتو حل وسط لمهارة الخوف ؟ ليه ما قلتو تصير 30ث ؟ بدل اللي صار فيها الحين ؟
    وأي واحد يقول ان الصائد ضعيف او غيره ،،، قوته زي قوة الساحر لا نلعب على بعض
    وفوق كذا افضل من الساحر كنسله كل 4 ثواني وضررك 900 بالثانيه اعلى من الصارخ ودم الصائد يوصل لـ19 الف بسهوله
    مع دفاعاته اللي توصل 3200 ويضرب 900 ودمه 19 الف ؟ وش تبي بعد ؟ والدفاع معوض بالومضة لقدام وللخلف يعني وش باقي ؟ ومعه صمت يوصل لـ3 دقايق !

إختصار الموضوع وارجع اعيدها بالنسبه للاعبين هنا كل واحد يبي شخصيه ما تموت وضررها فوق 2000 وتوصل لـ5000 بسهوله
    فـ عشان كذا روقونا ولا نقعد نكذب على بعض لأنها كانت قويه اللاهوت وما زال التخصص قوي لكن اعتمادكم كان على مهارة الـ لاهوت فقط

... VICTORY LOVES PREPARATION ...
    Discord >> Lozh#5523

«جوبلن»

سلام عليكم ورحمه الله وبركاته
    انا كنت اقترحت تعديل بسيط جدا لمهاره الاهوت .وده كان حصل قبل كده في جراسيا .في مهراه سحب الدم عند سحره لما مكانش ليها ري يوز وبعد تعديل بقت بيظهرلك رساله باقي 1 ثانيه علي استخدام مهاره.يعني مثلا هتبقي زي فرق بين سي بي عادي دلوقت وسي بي الي كنا بنشتريه من كات الي مكانش بيحمل بردو.,وبالنسبه لنقطه ان مدافع ميقدرش يقتل صائد.لا يقدر يقتلو . يعني لو خدت بفه cozy mucus الي بتاخدها من ليزاردمان ومفعل شيلين ومعاك قوس هتقتله ب3 ضربات لان صائد دفاعه ضد قوس ضعيف جدا وجربها عامتا

«قاطع طريق»

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة FriendFriend مشاهدة المشاركة
    سلام عليكم ورحمه الله وبركاته
    انا كنت اقترحت تعديل بسيط جدا لمهاره الاهوت .وده كان حصل قبل كده في جراسيا .في مهراه سحب الدم عند سحره لما مكانش ليها ري يوز وبعد تعديل بقت بيظهرلك رساله باقي 1 ثانيه علي استخدام مهاره.يعني مثلا هتبقي زي فرق بين سي بي عادي دلوقت وسي بي الي كنا بنشتريه من كات الي مكانش بيحمل بردو.,وبالنسبه لنقطه ان مدافع ميقدرش يقتل صائد.لا يقدر يقتلو . يعني لو خدت بفه cozy mucus الي بتاخدها من ليزاردمان ومفعل شيلين ومعاك قوس هتقتله ب3 ضربات لان صائد دفاعه ضد قوس ضعيف جدا وجربها عامتا
    انا بتكلم قبل لاهوت ماتتعدل ماكنت الحق اوصله اصلا وكانت اللاهوت تضرب فى عدد البفات اللى واخدها اقوم انا اخد بفه كمان زياده عشان ضرره يزيد اكتر
    وبعدين انا بتكلم عن الصائد فى الاولى مش بره الاولى اقرا كلامى كويس حبى

[DrUgS]

«جوبلن»

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dolr مشاهدة المشاركة
    انا بتكلم قبل لاهوت ماتتعدل ماكنت الحق اوصله اصلا وكانت اللاهوت تضرب فى عدد البفات اللى واخدها اقوم انا اخد بفه كمان زياده عشان ضرره يزيد اكتر
    وبعدين انا بتكلم عن الصائد فى الاولى مش بره الاولى اقرا كلامى كويس حبى

في بفبي بفه زياده دي بتزود ضررك بالقوس جدا هوا نفسه مش هيتحمل ضررك هتقتله قبل مايقتلك.اما في اولي كده كده عدد بفاتك بيكون قليل لانك محدد بعدد معين من بفات وهوا اساسا بيعتمد ضدك علي سحب جميع بفات دي ومبيشتبكش معاك الا لما يطمن انه سحب كل بفاتك.يعني في اولي مبيعتمدش علي لاهوت قد مابيعتمد علي كنسلتك .,وبعدين مش لازم كل تخصصات يكون تخصصك قوي قدامها في تخصصات لازم تبقي في تخصص مهاراتك مش مؤثره ضده

«قاطع طريق»

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة FriendFriend مشاهدة المشاركة
    في بفبي بفه زياده دي بتزود ضررك بالقوس جدا هوا نفسه مش هيتحمل ضررك هتقتله قبل مايقتلك.اما في اولي كده كده عدد بفاتك بيكون قليل لانك محدد بعدد معين من بفات وهوا اساسا بيعتمد ضدك علي سحب جميع بفات دي ومبيشتبكش معاك الا لما يطمن انه سحب كل بفاتك.يعني في اولي مبيعتمدش علي لاهوت قد مابيعتمد علي كنسلتك .,وبعدين مش لازم كل تخصصات يكون تخصصك قوي قدامها في تخصصات لازم تبقي في تخصص مهاراتك مش مؤثره ضده
    بس هات اى تخصص تانى تلاقي ليه نقطة ضعف انما اي نقطة ضعفه قدام المدافعين عنده تهرب وكنسله وبيكنسل التارجت وعنده شلل ولعنه ضعف وتطهير وسريع فى الجرى جدا

[DrUgS]

«جريملين»

متعب موجووود

صفحة 5 من 5 الأولىالأولى ... 345