صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 12
النتائج 16 إلى 27 من 27
    :: مطرود ::

ههههههههههههه

«موجة الموت»

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dolr مشاهدة المشاركة
    سؤال بس مدنس ليه عامل موضوع تعترض فيه على الغاء مهاره اللاهوت اانت اولا اول واحد متضرر ثانيا انت عمرك مالعبت بصائد عشان تقول عدل اي ومتعدلش اي ياريت كل اللى يتكلم عن موضوع يتكلم بالعدل مش عشان من مصلحه كلانه وتحالفه لما تتكلم بالصح الاول ومتنحازش يبقى خش اعمل الف موضوع مش عشان مصلحه كلانك بالصوائد تدخل تكبر المواضيع
    مين قالك اني كبرت الموضوع ؟ انتا ذات نفسك كنت بتلعب بصائد وانا لعبت بيه ف سيرفرات تانية والاسكل مفيهوش خلل الميكرو والحصان هما الخلل ولو بتكلم ع مصحلة كلاني مش هقول الغو الميكرو والحصان

«موجة الموت»

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة DoMaNeDeR مشاهدة المشاركة
    ابو انس والله فاكرين حالهم فاهمين وهم والله ولا يفهمو شي كبر راسك يحبون تخصصات الخلل ويقولو هنعتزل يلا الباب يفوت صوائد هاهاهاهاهاهاها
    بص هقولك ع حاجة والله لو انتاا شايف انك فعلا كدا بتتكلم جد يبقي احا اللي هو انتا لسه مكملتش سنتين ف اللعبة وجاي تقول اننا مش فاهمين اللي مش فاهمين يارايق مطلعوش منتدي يعيطو من سكل اللي مش فاهمين مبيطلعوش يعيطو سواء من خوف او من لاهوات الغريبة بقي ان اللي فاهم زيك بيعيط منها والاغرب انك بقيت بتعرف تتطبل مساء الخير يادرش او يا احما ياموسي

«قاطع طريق»

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MaDiNeS مشاهدة المشاركة
    مين قالك اني كبرت الموضوع ؟ انتا ذات نفسك كنت بتلعب بصائد وانا لعبت بيه ف سيرفرات تانية والاسكل مفيهوش خلل الميكرو والحصان هما الخلل ولو بتكلم ع مصحلة كلاني مش هقول الغو الميكرو والحصان
    ياعم اتكلم بس بما يرضي الله انت مبتعرفش تلعب خالص بالخنجر قدام الصائد بسبب اللاهوت وانت شايف ضرره عليك عامل ازاى يااخى انت برضو من ضمن التخصصات المظلومه ضده ولو كلانا اللى كان كله صوائد كنت انت اول واحد طلعت اعترضت زى الخوف بالظبط اللى خلاك تبيع كل دروب حسابك وتعمل حساب تانى عشان الخلل الموجود فى الخوف فكل الناس كانت زيك بالظبط كله لقى التخصصات خره
    راح عمل تخصص فيه خلل زى معاشى بالمشعوز كل لعبه خوف وبس ولما خوف اتشال راح ساب التخصص خالص ومعتش بيلعب بيه حتى انا راضى زمتك شوفته انت بالمشعوز من يوم ماخوف راح اول حاجه فكر يلعب بيها بعد الخوف الصائد عشان الللاهوت وعنده مبارز فل كل حاجه عشان بس هوه فاشل ملهوش فى اللعب انا ماشوف الا اللى يلعب بصائد دا فاشل الا الناس اللى حسباتها الاساسيه صائد انما الباقى كله ملهوش اى لزمه عنده حساباته الاساسيه فل ورماها عشان مهاره اسمها اللاهوت ياعم اتكلم كلام يعقل بس والنبى
    :::التوقيع:::

[DrUgS]

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة YOU SEE ME مشاهدة المشاركة
    بنسبه لتقليل الخوف كان افضل شي صار بسيرفر من سنين ..

وبنسبه لتضعيف الاهوت غلط .. هو يلغي الشكله الي بمايكروا ويتصلح الوضع ويصير كل ظ£ ثواني اعتقد
    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dolr مشاهدة المشاركة
    ياعم اتكلم بس بما يرضي الله انت مبتعرفش تلعب خالص بالخنجر قدام الصائد بسبب اللاهوت وانت شايف ضرره عليك عامل ازاى يااخى انت برضو من ضمن التخصصات المظلومه ضده ولو كلانا اللى كان كله صوائد كنت انت اول واحد طلعت اعترضت زى الخوف بالظبط اللى خلاك تبيع كل دروب حسابك وتعمل حساب تانى عشان الخلل الموجود فى الخوف فكل الناس كانت زيك بالظبط كله لقى التخصصات خره
    راح عمل تخصص فيه خلل زى معاشى بالمشعوز كل لعبه خوف وبس ولما خوف اتشال راح ساب التخصص خالص ومعتش بيلعب بيه حتى انا راضى زمتك شوفته انت بالمشعوز من يوم ماخوف راح اول حاجه فكر يلعب بيها بعد الخوف الصائد عشان الللاهوت وعنده مبارز فل كل حاجه عشان بس هوه فاشل ملهوش فى اللعب انا ماشوف الا اللى يلعب بصائد دا فاشل الا الناس اللى حسباتها الاساسيه صائد انما الباقى كله ملهوش اى لزمه عنده حساباته الاساسيه فل ورماها عشان مهاره اسمها اللاهوت ياعم اتكلم كلام يعقل بس والنبى
    كلامك صحيح كل يلي يلعب في لاهوت فاشلين ومو عارفين للتخصص

«نمله»

بص هقولك ع حاجة والله لو انتاا شايف انك فعلا كدا بتتكلم جد يبقي احا اللي هو انتا لسه مكملتش سنتين ف اللعبة وجاي تقول اننا مش فاهمين اللي مش فاهمين يارايق مطلعوش منتدي يعيطو من سكل اللي مش فاهمين مبيطلعوش يعيطو سواء من خوف او من لاهوات الغريبة بقي ان اللي فاهم زيك بيعيط منها والاغرب انك بقيت بتعرف تتطبل مساء الخير يادرش او يا احما ياموسي

يبنى والله حججكم فارخه ومبتعرفوش تلعبو غير بحسابات خلل غير كده فاشلين واعتزلتو لما المهاره اتعدلت وبتقولو مبنعيطش مين الى بيعيط انا ولا انت والمهاره ضررها معقول دلووقت ولا انتو عاوزين تخصص بيضرب ب 50 الف ياخى حرام عليكم والله وعاملين فاهمين والله خساره تلعبو ف سيرفر زمن عشان انتو فاااشلين

انا الهرم الرابع....... من يتحداني يتحمل ما يحدث له

«موجة الموت»

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة DoMaNeDeR مشاهدة المشاركة
    يبنى والله حججكم فارخه ومبتعرفوش تلعبو غير بحسابات خلل غير كده فاشلين واعتزلتو لما المهاره اتعدلت وبتقولو مبنعيطش مين الى بيعيط انا ولا انت والمهاره ضررها معقول دلووقت ولا انتو عاوزين تخصص بيضرب ب 50 الف ياخى حرام عليكم والله وعاملين فاهمين والله خساره تلعبو ف سيرفر زمن عشان انتو فاااشلين
    المفروض اننا فاشلين وبنعيط ومبنفهمش لعب وكلاننا وتحالفنا كله غيلان ومبينزلوش جلوديو غير بالاناكيم والغيلان واحنا اللي فشلة صح ؟ تقدر تقولي بعت دروب المغامر ليه ؟ عشان بقيت فاشل بيه ومعتمد كليا ع الوميض والاناكيم يادرش

«نمله»

المفروض اننا فاشلين وبنعيط ومبنفهمش لعب وكلاننا وتحالفنا كله غيلان ومبينزلوش جلوديو غير بالاناكيم والغيلان واحنا اللي فشلة صح ؟ تقدر تقولي بعت دروب المغامر ليه ؟ عشان بقيت فاشل بيه ومعتمد كليا ع الوميض والاناكيم يادرش
    بص لو زعلان من الاناكيمات والغيلان قلدونا واعملو ينا ع الاقل مبنلعبش بتخصصات فيها خلل . انا بعت دروب المغامر عشان لاهوت تلاقي صائد تعبان يضربني . 10 الف وزعمائي 16 بابا الصائد كان خلل بس بعد كيمو الله يديه الصحه والعافيه ماعدله صار الصائد يضرب ضرر طبيعي مو خلل اتكلمو بالعقل بلاش حججكم الناس بتضحك علي كلامك من الجهل والله واحد بيقول التخصص كله ضعف عاوز افهم ازي الواحد بيقول سبحان الله ربنا انعم علينا بالعقل استغدمو عقولكم

انا الهرم الرابع....... من يتحداني يتحمل ما يحدث له

«جوبلن»

الله يهديك ياكيمو رجع كل شئ متل الاول دا انت بتكحل السيرفر عميتو اصلا +انا صح متضرر من الخوف ومن الاهوت بس عادي زي مانا عندي نزع بتخصصي ومتجبر يفعل وخفتاري يفعل ومبارز عكس رجع للتخصصات التانية حقهم كلو كفو عااااادي جدا

«إلبي»

انا اشوف قرارات كيمو صحيحه 100‎%‎ لانه بنسبه لصائد كان مبالغ فيه بسبب الثغره هذه وتم تعديلها شكرا كيمو والخوف نفس الشئ لعب بيصير امتع او تكمل ويخفف النزع

«موجة الموت»

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Aljaasmi مشاهدة المشاركة
    انا اشوف قرارات كيمو صحيحه 100‎%‎ لانه بنسبه لصائد كان مبالغ فيه بسبب الثغره هذه وتم تعديلها شكرا كيمو والخوف نفس الشئ لعب بيصير امتع او تكمل ويخفف النزع
    اقلك شىء افضل شوف التخصصات اللي مسوية ليك مشاكل او الاسكل اللي مسويلك مشكلة واكتبه كلها وكيمو هيعدلولك حاضر

اقلك شىء افضل شوف التخصصات اللي مسوية ليك مشاكل او الاسكل اللي مسويلك مشكلة واكتبه كلها وكيمو هيعدلولك حاضر
    انقلع يكفي تقنع ناس أنكم فشلة وناتعرفون إلا تخصص نوب مثلكم

صفحة 2 من 2 الأولىالأولى 12