المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : قتل ريد بوس كويست النوبلس Barakiel

HORRICANE
30-08-2007, 09:10 AM
ان شاء اللله هنروح نموت ريد بوس كويست النوبل

و ده هيكون يوم السبت باذن الله

الميعاد هيكون الساعه 6:30

و احب انبهكم لحاجه بخصوص الموضوع ده

ان اللى هيأخد الايتم هيكون بارتى واحد بس

يعنى على حسب كلام سومه 9 افراد و انا يتهيلى 10

فا اللى هيعملوا الكويست هيكونوا فى بارتى واحد (ولازم واحد من البارتى يدى اخر خبطه)

ف.الى هيجى زياده هيساعدنا فى قتل الحراس و تنقيص الريد بوس بس

بحيث لما يتبقى 10% كده يسبوه لينا احنا نموته

مستنى ردودكم و ردك يا كيمو بما انك الهيلر

و اقتراحتكم بخصوص الميعاد

ملحوظه(الريد بوس لفل 70 و الحراس 69 ف.....اللى اعلى من لفل 77 يروح يموت نفسه لحد ما ينزل لفل................ياريت كون لفل 76 كويس )

monzer
30-08-2007, 09:14 AM
اوك يا هورى تمام كدا بس المعاد الساعه 6.30 اية ؟؟
كنا عاوزين الصبح بدرى كدا عشان يبقى الواحد فايق ورايق :D

HORRICANE
30-08-2007, 09:18 AM
فايق ايه يا منذر ...................ده انت ما بتنمش

عامه لو الصبح بدرى

يبقى الساعه 7 ..................عشان عندى النت بيفصل الصبح مش عارف ليه

عامه استنى لما الباقى يرد

ashraf007
30-08-2007, 11:12 AM
يا جماعة انا موافق بس انا الدارك بتاعى لفل اقل من 75 ينفع كدة ولا اعمل اية وبالنسبة للمعاد خلينا الصبح احسن علشان بليل النت بيفصل عندى باردو مش عارف اية السبب ويا ريت نعرف راى الاخرين :D

SoMa
30-08-2007, 01:29 PM
يا هورى المفروض كنت تصبر لحد ما يتجمع 8 يكونوا واقفين عند الريد بوس ده لان الكلان بتاعنا مافيش غيرى انا وهايدى واشرف الى خلصنا يبقى 3 وانت والجزار ومنذر يبقى 6
كده يبقى فاضل اتنين مش هنطلع نقتل الريد بوص غير لما نكون 8 بالظبط يا هورى علشان هنبقى 8 + كيمو هيلر يبقى 9

HORRICANE
30-08-2007, 03:46 PM
هيكتور خلص يا سومه كمان

حتى لو هما ما خلصوش ما الباقى يجى يساعد عشان مانعملش زحمه على البوس لما يخلصوا

احنا عندا اكتر من اللى بتقولى عليهم بس مش فاكر مين

و احنا تقريبا اكتر من 8

SoMa
30-08-2007, 04:29 PM
طيب اوكى وهيهو قرب يخلص

totos_acmilan
30-08-2007, 04:45 PM
i cant come coz am didnt do anypart in the nopls & am lvl 78 & the pc is fixxing and am in cyper

hectormousa
30-08-2007, 10:15 PM
ok ana m3akom isa bs ya reet el me3ad yekon badry shwea aw blel

monzer
30-08-2007, 10:58 PM
على العموم احنا بالظبط هيبقى عندنا خمسه باذن الله جاهزين

haydi
31-08-2007, 09:24 AM
Sabrina مش ينفع تيجي بكره لسه عنده الكويست كامل لم يتم
Dana لابسه B grade محتاجه A dark crystal
آسفه مش مناسب ليا الموعد ده بعدSeven signs آنشالله اكون جاهزه

xhehox
31-08-2007, 02:07 PM
ok ana 5alst w72kon m3kom ISA
bas ya reat 2lme3ad ykon 5:30 plz
or t5loha fe 2lel 2lse3a 11:30
by

HORRICANE
31-08-2007, 03:43 PM
خلاص يا جماعه

احنا نغير المعاد بس

انا مش عارف اخليه ايه

فخليه الساعه 11:30 عشان الظهر انا و الجزار مش موجودين

و احب اعتذر انا و الجزار على اننا ما جنياش الريد بوس مع ان الميعاد كان مناسبنا بس النت كان فاصل طول اليوم ولسه جاى دلوقتى

(يا ريت اى مشرف يغير المعاد)

BoGy
31-08-2007, 04:19 PM
يا ريت بعد 7 sgins زى ما قالت هايدي

monzer
31-08-2007, 04:26 PM
اليوم مش هيتاجل وبالنسبالك يابوجى متخفش هتخلص المتريال وتيجى معانا فى المعاد ان شاء الله

BoGy
31-08-2007, 04:36 PM
المشكلة انا كنت ناوى اخلصهم انهاردة بس السيرفر down

SoMa
31-08-2007, 05:32 PM
انا رأيى بلاش بكرة خليها بعد الايفينت ما يخلص بتاع داون يعنى نخليها يوم الاثنين الساعه 11.30 بالليل

HORRICANE
31-08-2007, 05:38 PM
و الله العظيم انا احترت معاكوا

اولا شىء طبيعى ان مش كلوا هيعمل الكويست

يعنى حتى لو فى 11 واحد جايين يعملوا الكويست 9 بس اللى هيعملوا و الباقى هيساعد بس

و المفروض احنا نخلص بسرعه عشان البوس بيظهر بعد 3 ايام يكون بقيه الناس خلصت

يعنى تاجيل المعاد شىء مش عاجبنى .................بس اتفقوا مع بعض

SoMa
31-08-2007, 05:41 PM
لا اصل الميعاد لازم يناسب الجميع لانك انت يا هوري والجزار ومنذر محدش بيشفكم لما بنطلع بعدين حتى لما بنحدد الميعاد على حسب ما يناسبكم زى المرة اللى فاتت واللى قبلها مش بتيجوا

وعلشان كده انا معنديش ثقه انكم هتيجوا تساعدوا اننا نروح نقتلوا المرة اللى جاية ولا حد هيشوفكم وهتقولوا الميعاد مش مناسب او اى مبرر هيتقال زى كل مرة

HORRICANE
31-08-2007, 05:53 PM
سوما.........................واضح انى قولت شوفوا انتوا عاوزين ايه

وواضح برضه............... انى قولت ان النت كان فاصل عندى طول اليوم امبارح و النهارده الصبح

........................ايه بقى اللى مش مفهوم فى كلامى ..........................................

monzer
31-08-2007, 06:23 PM
طيب يعنى افهم من كدا ان الناس مش واثقه فينا اصلا عشان احنا الى محددين المعاد وبيفكرو يحددو هما معادهم بنفسهم ؟؟؟؟
اوك يا هورى حكاية تحديد المعاد هيتاجل لسه المعاد مجهول ولا هوا بكرا ولا هوا يوم الاتنين
استنى لما نشوف اية الحكاية

monzer
31-08-2007, 06:42 PM
طيب يا جماعه انا اتوصلت لفكرة بسيطه ممكن نتفق عليها احنا الاتنين
بالنسبة لكلام هورى ان فعلا مفيش غير 9 بس هما الى لازم يلحقو الكويست فى الاول
ونحجز مكان للهيلر يبقى المفروض 8
احنا هنقسم التمنيه دول بينا لان احنا عندنا اربعه جاهزين دلوقتى وفاضل بس بوجى
وانتو كمان تختارو 4 من عندكم ونعمل بعديها معاد يناسب الناس الى عليها الدور وطبعا فيهم ناس منكم ومننا ودا ضمان كافى اننا هنكون موجودين بس المهم نوصل لاتفاق فى الاخر
ولو اتفقنا على الفكرة دى يبقى مفيش داعى للتأجيل ويكون المعاد زى ماهوا متفق عليه
يوم السبت الساعه 11.30 بليل

ياريت كلو يكتب رايه بالموافقه او بالرفض وياريت كمان يكتب السبب بالمره ؟؟

ELGAZAR
31-08-2007, 06:52 PM
يا منذر انا و هورى هنيجى

بس النت يبقى موجود.....................و احنا اكيد جايين

(ما اعتقدش ان النت هيقطع لان هورى شنبر الشركه بتاعت النت و ما عدوش نافعين خالص)

و انا موافق و هورى موافق

SoMa
31-08-2007, 06:52 PM
يا منذر لما الاسبوع اللى فات كله كنا بنطلع تقريبا نقتل الريد بوص مكنش فيه غير اسامه وهايدى من الكلان بتاعنا اللى بيعمل الكويست والباقى كان من عندكم يعنى النسبة الاكبر كانت من عندكم وبردو هورى مجاش الا مرة والجزار جه مرة قعد شوية ومشى يبقى ايه اللى يضمن ان المرة التانيه هورى والجزار وانت هتيجوا

على فكرة الكلام ده مش كلامى انا بس لا والله ده كلام اغلبية الكلان بتاعنا زى هايدى ونودى واسامه ومن عندكم زى هيكتور موسى

الناس ملاحظة ان ده اللى بيحصل المساعده بتاعتك انت والجزار وهورى بسيطه اوى ليه بقى الله اعلم

! NoDi !
31-08-2007, 06:57 PM
فعلا يا سومة كلامك مظبوط مع اني كنت تعبانة ومش بدخل بس المرتين الي دخلت فيهم اول مره مكنش معانا غير هوري و انا مشيت وانتي كملتي بعدية واديكي بتقولي انو مشي والمره التانية الجزار وهوري كانو موجودين وبرضو كانو بيقولو مشيين عشان وراهم مشوار وكلام من ده.
انا من رأيي بعد كدا كل كلان يعمل الكوستات الي عيزها بنفسو عشان اللعبة يبقا فيها ناس اكتيف اكتر من كدا وميبقاش فيها ناس انانية كتير

monzer
31-08-2007, 06:58 PM
طيب هقولك على حاجة هوا يعنى مفيش غير هورى والجزار فى الكلان بتعنا كله الى هيجو مع الاربعه ؟؟
ولا هما اجمد اتنين فى الكلان وخلاص ؟؟؟
مافى موسى وانا ونجيب ناس تانية وتالتة وهنتلم كلنا باذن الله تانى حاجة انتو ليه مش مصدقين هورى والجزار يا جماعه فحكاية الاعزار بتاعتهم هم لو مكنوش عاوزين يجيو كانو قالو من الاول ومحددوش معاد واتفقو وانا بالنسبالى حضرت معاد والتانى كنت مسافر والمعاد الى فات اشرف طلب منى ادخل بداله عشان هوا مسافر وحتى لو كان هوا دخل كنت هاجى اسااعد بردو والكلان كله كان متفق على كدا
وكمان عن الناس كلها من الساعه 4 لحد الساعه 6.30 النت بيبقى زى الزفت ليه مش عارف
وانتى نفسك كنتى شايفه انا كنت كل شوية ادخل واخرج بكركتر اشرف وكنت والله هعيط عايز الحق الصندوق باى طريقه عشان الواد ميفتوش البوس دا والحمد لله لحقته
ياريت الناس تفكر كمان مره

osama
31-08-2007, 06:58 PM
انا مش جاى....المعاد مش مناسبني وحتى لو مناسبني مش حاجى انا لو جاى حاجى عشان منذر وبس وباعتذر من منذر مش حاجي وشكرا

monzer
31-08-2007, 07:00 PM
نودى الكلام الى بتقوليه دا خطر وممكن يبوظ كل حاجة لانك هتقعطى علاقت الكلانين ببعض ولا انتو هتسعدونا ولا احنا هسنعدكو وبالاسلوب دا محدش فينا هيموت البوس

SoMa
31-08-2007, 07:02 PM
لا بص بلاش تتكلم على باقى الناس زى باد بوى وموسى وروكى وهانتر وبوجى دول ناس ما شاء الله عليهم لما بيقولوا كلمه بينفذوها وكله عارف كده

بس انت والجزار وهورى عليكم علامة استفهام كبيره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

SoMa
31-08-2007, 07:03 PM
يا استاذ منذر بك اخر مرتين احنا حددنا ميعاد زى ما الجزار وهورى قالوا وغيرناه علشان خاطرهم وبردو مجوش وكل مرة بتحصل نفس الحكاية

monzer
31-08-2007, 07:06 PM
طيب يعنى فى الاول وفى الاخر انا صاحب فكرة تحديد معاد بوس النوبلى دا وانا الى لازم اوصل لحل
وبالنسبة لكلامك فى اى ضمنات يعنى اقدر اقدمهالك او استفسار عن اى حاجة عشان تثقى فيا مثلا ويتم تنفيذ الفكرة دى ؟

SoMa
31-08-2007, 07:08 PM
طيب افرض روحنا معاكم وفي الميعاد التانى انت او الجزار او هورى طلعتوا باعذار زى كل مرة يبقى ايه الحل مين اللى هيبقى خسران في الاخر ؟

! NoDi !
31-08-2007, 07:11 PM
كيمو ينزلهم لحد الـسب كلاس تاني ^^ او بان ارحم

M_I_N_A
31-08-2007, 07:13 PM
انا قلت كدا لكيمو لما مجوش السب كلاس بس مردش عليا

monzer
31-08-2007, 07:16 PM
هممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم م
على العموم انا فكرت فى المسأله كتير ولقيت ان المشكله كلها رفضك انك تسعدينى انا وهورى والجزار شخصيا على اساس انها هتبقى مساعده بدون فايدة

.................................................. ...................
.................................................. ............
.................................................. ......
.................................................
..........................................
بالنسبالى انتهى الموضوع بجد معنديش كلام تانى اقدر اقولهولك عشان تصدقينى ولا حتى ضمنات

وبالنسبة لموضوع البوس والكلام دا لكلانى ولكل اصحابى انا هروح للبوس مع فرقتى انا وبس
الى عاوز يسعدنى كمساعدة شخصيه او حتى يشترك فى اربع اماكن فاضين اهلا وسهلا بيه

وانا اسف لو كان حد ادايق بكلامى او بوعود انا خلفتها قبل كدا لظروف خاصه بيا

وشكرا ..... منذر

SoMa
31-08-2007, 07:18 PM
يا ابنى انا واقفه على الريد بوص زيكم واكونت دانا بردو واشرف بس الموضوع مش موضوع مصلحتنا فين الموضوع ان محدش واثق فيكم انكوا هتيجوا تساعدوا حد وانتوا اللى خليتوا الناس متثقش فيكم

قولنا مليون مرة اللعبه تعاون وانتوا مش راضيين تتعانوا قبل كده منتظرين دلوقتى الناس تتعاون معاكم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DoLsY
31-08-2007, 07:20 PM
Kol clan ye3mel il quest liwa7do
...

ELGAZAR
31-08-2007, 07:22 PM
انا مش عارف انت بتتكلموا عن ايه
انا كان النت عندى فاصل وغير كده انا معاد الساعه 4 الى 6 مش بينسبنى
وده قلته قبل كده ييوم الجمعه بس ال بكون فاضى طول اليوه والى حد كان شفنى فى السرفر من الساعه 4الى 6 فى اى يوم يتكلم

وبان ايه ال بتتكلموا عليه ده اصلا مش تخصص الناس ال بتتكلم

ولا فيه سبب انى يتعملى بان

وكمان سوما ال بتتكلم ال كل ما نروح DC وطبعا محدش ينكر

monzer
31-08-2007, 07:29 PM
خلاص يا جماعه بليز كفاية كدا اعملو معروف انا صاحب الفكرة وبسحبها تانى
وبعتذر للكل كمان مره وفعلا كلام دولسى هوا الى هيحصل ويتنفذ

.........................................
.....................................
................................
...........................

بالنسبة لسوما حل بسيط لمشكلتك يا سوما اعملى معاد لكلانك وخدى معاكى موسى وباد وبوجى وكل الناس الحلوة دى لانهم بجد يستاهلو المساعدة

.....................................
ياريت الموضوع يتقفل

SoMa
31-08-2007, 07:30 PM
dc ايه هو انت علشان جالك مرة يبقى خلاص متدخلش يعنى لو بنقتل الريد بوس بتاع النوبلس وجالك dc مش هتيجى ما احنا موتنا اربعه ريد بوس كلنا

SoMa
31-08-2007, 08:27 PM
خلاص انا مش هتكلم في الموضوع ده

واللى هيقوله كيمو باعتباره ماستر الكلان بتاعنا هيتنفذ على الكلان كله بتاعنا لو قال اطلعوا معاهم هنطلع قال متطلعوش مش هنطلع

وكما قال الشاعر الىل مالهوش كبير يشترى له كبير وعجبى يا ادم يا ابن كيمو