المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : اعلان هام جدا من princess للتوضيح مش اكتر

prince
27-08-2007, 11:57 PM
انا الصراحه انزعجت كتيييييييير من الموضوع وما بقدر احتمل اكتر من هيك

في طلعت علي اشاعه اني انا بنت مش ولد ووصلت الدرجه الى انه اتعرضت للمضايقه من ناس كتير وصحابي تركوني وصرت وحيد بالعبه وحاس حالي منبوذ :(

واذا كنت ماخذ شخصيت بنت بالعبه السبب هوه اني بحب يكون بطل العبه بنت مش اكتر

انا الصراحه بدي احكيلكم الحقيقه انا ولد واسمي فادي وايميلي في المنتدى الي حاب يتاكد بنفسه

وبترجا من اخواني المشرفين انهم ياخذو الموضوع على محمل الجد

لاني ما راح اعرف العب لحالي وانا سرت امفكر اني اترك العبه عشان هيك

M_I_N_A
28-08-2007, 12:03 AM
مين الي سابك يا فادي بس محنا معاك وبعدين مش انت الي قولتلي انك قولت للناس انك بنت عشان محدش يغلس عليك علي العموم لو تعرف مين الي طلع الاشاعة دي قول واكيد هنظبطة يعني انا مقدرش اديلة بان او اسجنة كام يوم في السجن بس اقدر اطلع علية اشاعة برضة او افتح علية ال pk

prince
28-08-2007, 12:10 AM
يا اخوي مينا انا مش قزدي عنكم انا قزدي عن اعضاء الكلان تاعي مثل aboazab واسمه فارس امفكرني اني انا بالصل بنت وبكذب عليه

وبالنسبه للي طلع الاشاعه ما بعرف مين هوه ، بس الي بعرفه ومتاكد منه انه في اشاعه لعاد كيف سالني اني انا بنت وله لا

KOC2000
28-08-2007, 09:11 AM
كونك مختار شخصية بنت وبأسم بنت ممكن يخلى الناس تحسبك بنت.. عموما إنت وضحت في الرسالة هنا وكل اللي هايشوفها هايعرف إنك ولد..

SoMa
28-08-2007, 02:51 PM
الغلطه غلطتك من البداية لانك قولت للناس و قولت ليا انا لما سالتك انك بنت

لكن الموضوع عايز شوية وقت لحد ما الناس تعرف انك مش بنت

seadanger
29-08-2007, 02:53 PM
اممممممممم ومالك لو عملت شخصيه ولد وتبدا من جديد

prince
29-08-2007, 06:08 PM
اممممممممم ومالك لو عملت شخصيه ولد وتبدا من جديد

يا اخ seadanger انتا تعرف انه صعب كتير انه ابده العبه من اول وجديد بس مش صعب انه اصلح الغلطه الي انا اوقعت فيها :blush:

في الاخير كلها شويه وقت زي ما حكو shiny

بعدين لو كل واحد فكر زي تفكيرك لما راح اتشوف شخصيه تتزوجها في العبه :harhar:

king_game
29-08-2007, 06:55 PM
يا اخ seadanger انتا تعرف انه صعب كتير انه ابده العبه من اول وجديد بس مش صعب انه اصلح الغلطه الي انا اوقعت فيها :blush:

في الاخير كلها شويه وقت زي ما حكو shiny

بعدين لو كل واحد فكر زي تفكيرك لما راح اتشوف شخصيه تتزوجها في العبه :harhar:

لية مفيش بنات فى العبة لكن انتا غلطان انا محبش ان راحل يخش بشخصية بنت ويسميها اسم بنت بس الموضوع لما ينتشر هتتصلح الغلطة

seadanger
29-08-2007, 07:05 PM
اممممممممممم بما اننا دخلنا فى موضوع الجواز تقدرو تشرحولى ازاى اجوز واحده
ملحوظه انا عايز الشرح ممل لدرجه النوم

king_game
29-08-2007, 08:30 PM
فى منتدى الاسئلةوالاجوبة اعمل موضوع

prince
29-08-2007, 11:20 PM
لية مفيش بنات فى العبة لكن انتا غلطان انا محبش ان راحل يخش بشخصية بنت ويسميها اسم بنت بس الموضوع لما ينتشر هتتصلح الغلطة

انا ما قلت انو ما في بنات في العبه انا قلت لو الكل فكر التفكير تاعو ما كان في شخصيات بنات في العبه :harhar:

ثاني اشي لهسه ما شفت جن ظلام انثى غيري اذا كان في غيري دلني عليه shiny

king_game
29-08-2007, 11:25 PM
انا ما قلت انو ما في بنات في العبه انا قلت لو الكل فكر التفكير تاعو ما كان في شخصيات بنات في العبه :harhar:

ثاني اشي لهسه ما شفت جن ظلام انثى غيري اذا كان في غيري دلني عليه shiny

مظنش ان فى جن ظلام انثى

osama
29-08-2007, 11:30 PM
مافيش انثي جان ظلام كتير بس انا لو اتجوزت حاتجوزلى جنيه مش جان ظلام clap او اتجوز حتى بشر

SoMa
30-08-2007, 01:27 AM
يا برنس تعالى الكلان معانا علشان متبقاش تبلعب لوحدك طول الوقت

وعلشان نقدر نساعدك اكتر او ادخل ما هيكتور موسى لان اغلبية الناس اللى معاك مش عارفين يلعبوا صح كل همهم يجيبوا لفلات عاليه
هتلاقى نفسك زهقت

prince
30-08-2007, 03:53 AM
يا برنس تعالى الكلان معانا علشان متبقاش تبلعب لوحدك طول الوقت

وعلشان نقدر نساعدك اكتر او ادخل ما هيكتور موسى لان اغلبية الناس اللى معاك مش عارفين يلعبوا صح كل همهم يجيبوا لفلات عاليه
هتلاقى نفسك زهقت

سدإني يا سوما اني حاولت اطلع من الكلان تاعي في البدايه العلب بس ما عرفت وهسا انا بحاول محاوله ثانيه وحضلني احاول حتى اياس ، بس ما بضن انه عمري اياست من اشي shiny

وبصراحه انا مش حاب ازعل حد فيكم بانضمامي لحد معين لانكم انتا و هكتور موسى غاليين علي

ekadi11
30-08-2007, 08:23 PM
انا darkmand12 الي هو مروان انتا من الاول حكيت انك بنت والحق عليك يا بنت ومش لازم حد يمشي معك او يحكي معك في اللعبة ومش لازم تعترض لانهم بوصفوك بالبنت وعليك الحق وشكرا

D12