المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : ابداء الرأي عن سيرفر الهيل باوند

roodi-sweetheart
01-12-2009, 12:30 PM
السلام عليكم

شباب ايش رأيكم في السيرفر الجديد ؟؟؟؟ !!!!

انا بصراحة ما عجبني وابغى اعرف مين تاني ما عجبة و نشوف

رأي الاغلبية ونطلب من كيمو يفتح السيرفر القديم لو انضم

معايا اكثير عدد من الناس

وربنا يسهل

takichi
01-12-2009, 12:40 PM
أنا لسا ما حملت اللعبة لكن الظاهر من كلامكم أنو الشخصيات بقت لكن طريقة اللعب تغيرت فمثلا البافر ما صارت آلية و هذا شيء جيد للعبة فراح يكون فيه تعاون بين الكلان مش كل واحد فين يلعب و كل واحد يعتمد على نفسه مو صح ؟ و خاصة يكون الناس متجمعين مع شخصات البافر و يكون الpvp أحلى ^^
فيما يخص الوحوش لو كل الناس تعرف هذا وحش خطير و هذا أقل مني في اللفل فأين المتعة في أنك تقتل الوحوش
يمكن بعض التغييرات في الأطقم و الدروع و الأسلحة لكن لما تعرفيها أحسن راح تتغير نظرتك للعبة
فبعض الناس يخافون من التغيير هذا فقط لأنهم ما تعودوا على الشيء الجديد فقط
و يمكن كيمو لسا ما عمل التحذيثات الخاصة بسيرفر زمن المحاربين

محمد دفع الله
01-12-2009, 12:42 PM
مين قالكم الهيل باوند افضل ب1000 مره وانا لعبته.

محمد دفع الله
01-12-2009, 12:44 PM
وثم ثانياً كيمو كان يعمل عدة شهور على ذلك تجوا تقولو مو حلو والله مو جميله منكم.

محمد دفع الله
01-12-2009, 12:44 PM
على الاقل اشكروه.

الحمادي
01-12-2009, 12:50 PM
تعاون ايش مو قادرين نلعب مو قادرين نجمع كراش مو قادرين نسوي شي انا شكلي بشوفلي سيرفر ثاني

هذا السيرفر مافية احد يقدر يلعب فية

roodi-sweetheart
01-12-2009, 12:51 PM
بصراحة هوة حلو شوية وكيمو سوى مجهود حلو

بس التلفيل صعب لانك الحين ما تقدر تقتل وحوش كثير زي الاول
الحين اذا جيت تقتل 3 من الوحوش الي اعلى منك ب 2 لفل او 3
يموتوك لانك بطيء في الهجوم و عداد صحتك قليل ودفاعك بدون بوفات
وضعيف للاسف انا عجبني في اشياء كثيير بس عامة السيرفر القديم
احسن بالنسبة لي وهذا ري شخصي والي عاجبه الهيل باوند
انا اتمنى من كيمو يفتح السيرفرين وكل واحد يختار الي يريحه ويلعب عليه

^^

ALqatil511
01-12-2009, 12:52 PM
بسم الله

اول شي الحمد الله ترجماة العربيه ممتازة ما عليها بس بعض مهارت والاسلحة الي فيها معلومات الله يعينك كيمو

ولكن

لالاسف مش مثل ما توقعناه طلع ما ينافس الاصدار القديم ابداء

شات حتى الان ماله حل

والباس ديسنتي لا استطيع لباسه الى عند لفل 80 فقط

وبوف من فين يا حسره محد فيه

ووالوصفات بتاع صناعت الاغراض عند الاقزام لا استطيع ان اجدها باي محل في اللعبه لاسف
ما اعرف كيف راح نعيش بدون وصفات وبفر لازم نعتمد على كراش كليا ~_~

ها راي فقط لاغير
^_^

roodi-sweetheart
01-12-2009, 12:59 PM
بسم الله

اول شي الحمد الله ترجماة العربيه ممتازة ما عليها بس بعض مهارت والاسلحة الي فيها معلومات الله يعينك كيمو

ولكن

لالاسف مش مثل ما توقعناه طلع ما ينافس الاصدار القديم ابداء

شات حتى الان ماله حل

والباس ديسنتي لا استطيع لباسه الى عند لفل 80 فقط

وبوف من فين يا حسره محد فيه

ووالوصفات بتاع صناعت الاغراض عند الاقزام لا استطيع ان اجدها باي محل في اللعبه لاسف
ما اعرف كيف راح نعيش بدون وصفات وبفر لازم نعتمد على كراش كليا ~_~

ها راي فقط لاغير
^_^

هذا ما اعنيه مشكور يا اخي

محمد دفع الله
01-12-2009, 01:00 PM
الاخ كيمو قال ان هذا تحديث بسيط اما التحديث الكبير سيكون قريباً.

roodi-sweetheart
01-12-2009, 01:15 PM
الاخ كيمو قال ان هذا تحديث بسيط اما التحديث الكبير سيكون قريباً.

لو صحيح وفي تحديث ثاني

انا عندي اقتراحات
1- لون الكتابة وشكل الحروف يتغير ويا ريت تكون الكتابة مضبوطة مش كل حرف لوحده
2- ترجع الوصفات عشان الصناعة
3- رجوع زمردة او وضع شخصية من اللعبة تعطي نفس بوفات المعالج
ويا ريت تكون نفس بوفات زمردة بفلوس او كراش بس يكون في بوفات
عشان نقدر نقاتل وحوش
4- تزيد فعاليات الكلان واعطاء البوفات وبيع المستهلكات والسفر من القاعة
5- محاولة ارجاع الوان اللعبة وشكلها مثل الاول ( تحسسك بالطبيعة الخلابة ^^)
6- وضع اسماء الاماكن باللغة العربية عند حارسة البوابه الي بالفلوس
7- تنزيل سعر اسلحة الدرجة S بالكراش او وضع الاسلحة كلها والداينستي
صناعة عند الاقزام وخلي سعرها معقول يعني الداينستي ما يتعدى
ال 80 مليون ادينا او 100 على الاكثر
8- وضع امكانية رؤية لفلات الوحوش مش الناس تضرب الوحش ومش عارفه
لفله اعلى منها ولا اقل

واحب اعتذر للاستاذ كيمو لانه حط موضوع عن الاقتراحات
وبصراحة انا لسة شايفه امبارح بالليل

الحمادي
01-12-2009, 01:21 PM
هو كل المشاكل بسبب عدم وجود زمردة

هو وين الواحد يقدر يدخل بشخصيتين
مو قادرين احنا مو مثل الاجانب الاجانب يقدرون يدخلون ب10 شخصيات الاتصال عندهم سرين مو مثلنا
السيرفر صاير مو قادرين نسوي شي فية لانقل وحوش ولا شي

bewolf
01-12-2009, 01:25 PM
والله لو يرجع السيرفرالقديم احسن بس السيرفر ده مش تمام ويعطيك الف خير لو ترجع القديم الكل يرجع معاه انا اول شخص ارجع معاه بس السيرفر ده مش كويس لانه بدوون بفر مش اقدر العب معاه يعني ياا ليت ترجع السيرفر الانترلود افضل يااا كيمووو والله نرجع معاك بس انت رجع نرجع يااا ليت يااا كيموو ترجع السيرفر القديم وحنا نرجع مش عارف اللعب علي السيرفر ده بدووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون زمرددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد دددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد دددددددددددددددددده دي احسن حاجه انك ترجعه بقينا 5 نضرب بوحش واحد ليه بدال الواحد يضرب بوحش بقي الكل يضرب وحش واحد يعني ايه الكلام ده ياااااااااا ليت ترجعووووووووووووووووووووووون السيرفر القديم ونقدر نلعب ونعمل كل حاجه .

الحمادي
01-12-2009, 01:29 PM
هو حذف زمردة هو سبب كل المشاكل

ALqatil511
01-12-2009, 01:30 PM
هه ما فيه امل اذا تقدمنا ما فيه تراجع

ولكن ننتظر الاصدار الجديد جيرسا او جسريا مدري والله كيف نطقه لكن الاصدار الجديد هو

يقولن ممتاز

^^

bewolf
01-12-2009, 01:33 PM
لو يرجع القديم افضل ياا ليت يرجع اليووم قبل بكرا وانا معاه باي حاجه...........ز

thematic
01-12-2009, 01:35 PM
صح كلام بي ولف

thematic
01-12-2009, 01:36 PM
كلام bewolf صح السيافر القدمي احل بواجد بودون بافر شنو نسوي يعني ريد بوس كم واحد يبي على منقتل يمكن 10 ويالله يالله ولا يكفي بعد كيمو شغل السيافر القديم والله احسن متكد ناس واجد بيتركو العبه وانا من ضمنهم نبي السافر القديم والله نعرف انك تعبان في هيل بواند ونشكرا على تعبك بس نحب السافر القدم احلى بليز شغله لنا الي يبي هيل بواند يلعبه وال يبي الانتدور يلعب هذا افضل حل

ALqatil511
01-12-2009, 01:38 PM
مو مشكلة ما يحتاج نرجع سيرفر قديم بس نبي ترجعون بعض الاشياء واهمها زمرده

وشي ثاني الوصفات الي اصنع منها الادوات لازم ترجعونها لان مو كثير عندهم كراش

لباس ديسنتي يلبسه اي لفل فوق لفل 76 مثل اول مو لفل 80 فقط حرام خسرت فيه كراش على فاضي

الحمادي
01-12-2009, 01:39 PM
هو كيمو لو يرجع زمردة نفس ماكانت بالانتر لود ويرجع كل شي نفس ماكان نفس ماتعودنا نلعب بالانتر لود بيكون احسن بكثير

loda84
01-12-2009, 01:39 PM
ممكن اعرف فين سلاح CROSS BOW مش موجود خالص

bewolf
01-12-2009, 01:40 PM
والله ادري انه تعب عليه بس ياا ليت يرجع اليوم السيرفر القديم ياا ليت يااا كيموو الريد بوس بدال مااا يقتله اثنين صار يقتلوونه 20 شخص ليه والله حرام رجعوو القديم واشكرك علي السيرفر الجديد..

roodi-sweetheart
01-12-2009, 01:42 PM
يا جماعة الي احنا عايزين سيرفر عربي مش اي كلام

كيمو تعب وبيقول لسة تحديث تاني

انا من رأيي يخلي السيرفر الاولاني مفتوح

لحد ما يخلص الهيل باوند كامل ويضبطه ^^

او يضبط الهيل باوند في اسرع وقت

crysis
01-12-2009, 01:43 PM
والله يا اخواني من جهة نظري انوا اللعبة بتضل اروع لعبة في التاريخ حتى لو ما كان عاجبكم التحديت مع اني جديد بس هادي اللعبة بالنسبة لامل الشعوب اسطورة امل الشعوب كنت العبها بس كلها ملل والله بس هادي اللعبة اسطورة و عالم جديد و انشاءالله تكون اللعبة عند حسن ظنكم يا رب

تقبلو مروري

اخوكم بالله / مهند

>>>غزة<<<

bewolf
01-12-2009, 01:44 PM
والله نبي القديم انحرمت من بعض الاشياء....

ALqatil511
01-12-2009, 01:47 PM
ما فيه امل ترجع قديم لازم نتظر تحديثات جديده ممكن تغير كثير في اللعبه

bewolf
01-12-2009, 01:48 PM
يااا شبااب نطالب بالقديم لانه افضل من الجديد ياا ليت ترجعووه والله مااا نعرف نلعب ولا في مساعده في السيرفر ده القديم افضل

..........................

bewolf
01-12-2009, 01:49 PM
لا انشالله في امل يرجع القديم بس الكل يكلم كيمو وعاوزينه يرد علينا اليووم ويرجع القديم

الحمادي
01-12-2009, 01:50 PM
حنا نبي بفر نبي نسوي بفر كامل نفس ماكنا نسوية بالسيرفر القديم والله زهقنا كذا

bewolf
01-12-2009, 01:55 PM
انا ابي اترك القيم اذا مااا رد الزمرده ماا يصير الكلام هاذا والله مااا عرفت اللعب اليوم كله ...
واتمني يرد القديم ابي العب ...

bewolf
01-12-2009, 02:26 PM
ياااا شباااب طالبوو بالقديم نبي نلعب الجديد موو نفس القديم والله يااا ليت كيمووو ترجع القديم والله ادري انك تعبت بس رجع القديم يااا ليت ..

roodi-sweetheart
01-12-2009, 02:56 PM
هدي اعصابك اخوي مش لهذي الدرجة احنا نقول الرأي والقرار لكيمو

استهدي بالله وهدي اعصابك ^^

دوق الالعاب
01-12-2009, 02:56 PM
أنا أقلكم حاجه كيمو عمل جهد كبير لتغير أجواء اللعبه وتحسينها وكل من يقول ان التحديث سيئ هو فقط خائف من التغيير فمثلا كل من كان يلعب أمل الشعوب عندما اعتزل وانتقل للعبة زمن المحاربين من أول تجاربكم لها قلتم لم تعجبنا لكن بعد أيام وأنتم تلعبون فيها تغيرت نضرتكم لها ادا جربوا الهيل بوند مدة أيام وسوف ترون ما سيحدث مثلي أنا فقد أحببتها مند أن دخلت لها والهي تحديث تحفه

كيمو الله يبارك فيك وخليك وتدوم في تمام الصحه والعافيه..... سلام

dark101knight
01-12-2009, 03:00 PM
كلام دوق الالعاب صحيح
اخي bewolf انت جالس تعبر عن رأيك فقط
جرب اللعبه وبعدين تكلم
انت زعلان عشان زمرده مو عشان شي ثاني
انا متاكد 200% انها راح تعجبك ونص
اقرأ مميزات السيرفر الجديد
لو انه مو حلو ماكانت نزلتها الشركه من الاصل يابطل
تحياتي لك

M_I_N_A
01-12-2009, 03:06 PM
الحاجات اللي انا واثق ان كيمو مش هيعلها
1- رجوع زمردة دا شئ مستحيل خلاص انسو زمردة احنا مش اقل من السيرفرات الاجنبية اللي بيلعبو من غير زمردة ومن غير حتي حارسة البوابة ومستر كات
2- رجوع الوان الاسلحة اعتقد صعب كيمو يرجعهم لانها منظر علي الفاضي

M_I_N_A
01-12-2009, 03:12 PM
الناس اللي مستغربة او ان دلوقتي علشان تقتلو ريد بوص محاتجين اكتر من 10 لاعبين اتفرجو علي الفديو دا الفديو دا كان ايام اقدم سيرفر خالص كانت احلي ايام لان كنا بنتعاون السيرفر كلة كان يعرف بعض وبنحب بعض وبنلعب بي في بي مش هقول يوميا لا دا كل ساعة والتنافس مش بينتهي كل دا لية لاننا كنا بنتعاون مع بعض واتعرفنا علي بعض اكتر انا افتخر باصدقائي من السيرفر القديم زي منذر وميدو وبوجي وهيكتور موسي وطبعا لا يمكن انسي كينج كيمو بالاضافة لناس تاني مش بتلعب دلوقتي
http://www.youtube.com/watch?v=baV44dt_kL0
http://www.youtube.com/watch?v=Y32rzhWNJJY&feature=related

الحمادي
01-12-2009, 03:33 PM
طيب بقولك واللي عندة اشتراك وش ذنبة مو قادر اجمع كراش

الوحش الواحد لازم 5 على مانقتلة التلفيل صعب جدااااا على مانوصل لفل 80 قولي وش ذنبنا السيرفر الانتر لود كنا مرتاحين مافي احد اشتكا من زمردة مافي احد قال شيلو زمردة والحينة لما جا هذا السيرفر شلتوها
يعني كيمو قال الناس بتترك القيم علشان وجود زمردة مهو باين لوبتتركة كانت تركتة من زمااان لما كنا بسيرفر الانتر لود والحينة شوف وش صار شوف بعد اختفاء زمردة شوف كم واحد بيبقا بالقيم الشخصيات مو قادرين نلفلها
واللي عندي اشتراك مو قادر يجمع 100 الف بس كراش مو قادر هو هذا التطوير ؟

هو كل مايسون شي الاجانب حنا نجي نقلدهم
يعني تبونا نصير نفس الاجانب الاجانب متخلفين يعني نصير متخلفين نفسهم
هو كل ما جينا نلعب شفنا الاجانب يلعبو بدون زمردة ونجي نعمل نفسهم خلاص احنا بعد بنلعب بدون زمردة نبي نصير مثلهم ؟؟!!
لية كل هذا
حنا عرب مو اجانب
احنا راضين بلعبنا

مروان
01-12-2009, 03:53 PM
ياجماعه احنا مش هانفضل نلعب الاصدار القديم على طول لازم يجى يوم يحل الحديث محل القديم ده السيرفر مالهوش يوم شغال وابتدت الاعتراضات شوفوا الجوانب الايجابيه جنس جديد تحديثات جديده امكانية تطوير الحيوانت الاليفه (الوحيد اللى كان بيطور فى انترلود هو التنين)لازم علشان نحكم على تجربه ناخد الوقت الكافى للحكم عليها مش بعد يوم واحد بس وملاحظ ان كل الاعتراضات على عدم جود زمرده مش على السيرفر نفسه ياجماعه كيمو قال ان الموضوع منتهى الانترلود خلاص وارجو بلاش حكاية ابداء الراى دى لان الامر منتهى ياريت تكون ملاحظات يعنى كل احد يقول ملاحظاته على السيرفر اذا كان فيه حاجه ناقصه وان شاء الله كيمو يشوف ايه اللى ممكن يتعمل ويعمله واللى عنده مطالب برجوع زمرده يبقى على السرفر الجديد مش اللغى سيرفر كامل واضيع مجهود ناس اشتغلو ليل ونهار علشان يكون فيه سيرفر عربى علشان شخصيه واحده

roodi-sweetheart
01-12-2009, 03:59 PM
الصراحة المشرف العام خلاني افير رأيي

هوة بجد حاجة حلوة بس مين الي بيتعاون مع التاني محدش بيتعاون مع حد

دلوقتي كلو بيجري على مصلحتو ومش همو اي حد غيرو لو في ناس

بيتساعدو زي الفيديو الجميل الي شفتو من شوية هتبقى اللعبة غاية في الروعة

بس لسة في حاجة كمان التلفيل صعب مش هينفع عشان تلفل ومعاك فريق

كبير ومش معاك بوفات اولا لان الفريق كبير واكيد كل شوية واحد يموت

وثانيا المعالجين حاليا قليلين جداا وثالثا هتطول اوي عشان تلفل

DevilBlood
01-12-2009, 04:08 PM
السلام عليكم
أول شيء ردي على الشباب لي بطالب في النسخه القديمه
1- يعني لما الراجل يتعب على نسخه عدة شهور و بالأخير تتطالبوا في النسخه القديمه ؟
2- كنتوا فين في موضوع هيل باوند لي عمله كيمو من وقتها
3 - بخصوص زمرده أنا كنت متأكد من ردة فعل الشباب لي هنا يعني انت شايف أن الاعب الأجنبي أحسن منك ؟
ولا دائما العرب بيحبوا كل شي جاهز
و أي مشاركه فيها (مش حلعب الجيم لو ما رجع كذا او حشوف سيرفير كذا سيتم حذفها ما في منها داعي )
يا ريت يكون في معامله أكثر ذوقا

abed23
01-12-2009, 05:00 PM
اولا كيمو تعب حتى يصنع لكم لعبة متميزة و الان تيجون مقرفة و سيئة و هبل
ثانيا الاجانب مش متخلفين انا مثلا انا اجنبي بس ساكن في فلسطين و انت بس تشوفو لعب الاجان يساعدو بعضهم ولا يتذمرو حتلا ادخلو اية لعبة اجنبية
ثالثا الكل حزينا على زمردة طيب على الاقل تعلموا التعاون و تشوفو كيف حتصير اللعبة
رابعا زمردة كانت اضافة و اصلا انا كنت اشحن كراش بس مو حزنت على ذهابها لأنو دايمن اشوف ناس يشتمو بعض
و بعتبرو بعض التخصصات ملهاش فايدة بس راحت زمردة تعاونو مع بعض و شوفو كيف اللعبة جميلة
ملاحظة ( انا كنت صادق اني اجنبي ^_^ )
وشكرا تقبلو مروري

mazag586
01-12-2009, 05:04 PM
والله شوفو انا تعذبت في التحميل ... كثيراا حملت اللعبه 3 مرات وبالموت تم التحميل واللعب

ولكن للاسف ماتقارن باللعبه الانترلوند ابدا ابد ابد ابد ..

انا مع اخوي احمد او بيولف في الكلام .. واانا مقدر جهد كيمو في كل شي عمله وسواه لسيرفر لكن اتوقع سيرفر الانترنولد كان ناجح ومايحتاج تعديل.. اما الان للاسف ماطلع بشكل المطلوب.. وبنسبه كلام المشرف

ان التعاون هو المطلوب .. احن معاك في رايك الجميل لكن للاسف اللعبه المتواجدين فيها بشكل يومي
اذا صار 100 نقول الحمدالله ولما تبي تقتل ريد بوس يبلك على الاقل 20 الى 30 لاعب

والسيرفر المتواجدين فيه كلهم 10 ولا 20 هذا حل ... لو اللعبه على الاقل كل مكان تحصل فيها من 40 الى 50

لاعب اوك ويكون عدد المتواجدين بسيرفر 400 ولا 500 كان من تشوف معالج بفر ومن هذا الكلام لو تدفع عليه

فلوس اما حاليا اللعب في السيرفر مايساعد ولو طالت مدة البفر فيه مافيه فائده وخصوصا الي عاملين اشتراك

يعني مافيه ولا تجمع 100 الف على بعضها . وبنسبه لشرا التخصصات من مستر كات هذا اكبر غلط بما انكم تقول

زمرده غلط زمرده كانت تساعد في التلفليل وفي شخصيه اللعب لكن ماتساعد بانه مايتعب في المهمات

هذي موجوده بسيرفر الاجنبي على كلام اخوي المشرف بطريقتكم يعني اسوي شخصيه واشتري التخصص

واريح بالي .. مو هذا كلامك يانس ان حنا نبي كل شي جاهز تعارض زمرده لا ياثر على اللعبه نهائين ..

فاليت من الاداره ومن كيمو انها ترجع نسخه الانترلوند لانها نسخه ممتاز ولا فهيا اي عيوب والكل كان مبسوط فيها

وعندي كلام اكثر من كذا لكن لاعطا البعض من ابدا اريهم ..

وانا اضم صوتي لاخ احمد( بيولف) لكم ودي

rahim1995
01-12-2009, 05:11 PM
مشكور يا كيمو على اللعبة الرائع من مبدع مثلك سوف أكمل التحميل قريبا و أعود للعبة
و أنا أصلا ماكان عندي زمرد لأني مبتدأ وحتى لو كان عندي لن أحزن لأن كيمو بذل كل جهده وهذا سيجبر اللاعبين على التعاون هذا أفضل

NOKIA3500
01-12-2009, 05:12 PM
http://zm-online.net/vb/showthread.php?p=71555#post71555

الحمادي
01-12-2009, 05:15 PM
والله شوفو انا تعذبت في التحميل ... كثيراا حملت اللعبه 3 مرات وبالموت تم التحميل واللعب

ولكن للاسف ماتقارن باللعبه الانترلوند ابدا ابد ابد ابد ..

انا مع اخوي احمد او بيولف في الكلام .. واانا مقدر جهد كيمو في كل شي عمله وسواه لسيرفر لكن اتوقع سيرفر الانترنولد كان ناجح ومايحتاج تعديل.. اما الان للاسف ماطلع بشكل المطلوب.. وبنسبه كلام المشرف

ان التعاون هو المطلوب .. احن معاك في رايك الجميل لكن للاسف اللعبه المتواجدين فيها بشكل يومي
اذا صار 100 نقول الحمدالله ولما تبي تقتل ريد بوس يبلك على الاقل 20 الى 30 لاعب

والسيرفر المتواجدين فيه كلهم 10 ولا 20 هذا حل ... لو اللعبه على الاقل كل مكان تحصل فيها من 40 الى 50

لاعب اوك ويكون عدد المتواجدين بسيرفر 400 ولا 500 كان من تشوف معالج بفر ومن هذا الكلام لو تدفع عليه

فلوس اما حاليا اللعب في السيرفر مايساعد ولو طالت مدة البفر فيه مافيه فائده وخصوصا الي عاملين اشتراك

يعني مافيه ولا تجمع 100 الف على بعضها . وبنسبه لشرا التخصصات من مستر كات هذا اكبر غلط بما انكم تقول

زمرده غلط زمرده كانت تساعد في التلفليل وفي شخصيه اللعب لكن ماتساعد بانه مايتعب في المهمات

هذي موجوده بسيرفر الاجنبي على كلام اخوي المشرف بطريقتكم يعني اسوي شخصيه واشتري التخصص

واريح بالي .. مو هذا كلامك يانس ان حنا نبي كل شي جاهز تعارض زمرده لا ياثر على اللعبه نهائين ..

فاليت من الاداره ومن كيمو انها ترجع نسخه الانترلوند لانها نسخه ممتاز ولا فهيا اي عيوب والكل كان مبسوط فيها

وعندي كلام اكثر من كذا لكن لاعطا البعض من ابدا اريهم ..

وانا اضم صوتي لاخ احمد( بيولف) لكم ودي

والله انة كلامك 100 %

مروان
01-12-2009, 05:20 PM
حصل تعديل وده كلام كيمو
-رفع مدة بفات الشخصيات لتصل حتى 3 ساعات عن طريق تحسين مهارات البفات.
-الدعم السحري المجاني من عند مستر كات (عبارة عن البفات الأساسية للمقاتل أو للروحاني).
ياجماعه الصبر وان شاء الله مع الايام فيه تحديثات واضافات جديده فى السيرفر
رابط الموضوع الاصلى http://zm-online.net/vb/showthread.php?t=8810

mdamer
01-12-2009, 06:03 PM
يا جماعة مين انه سيرفر جديد حلو طيب يا كيمو عندي لك اقتراح حط كمان زمردة ما بصير شئ اذا انت حطيت زمردة عشان نوخد بوف والله انه اذا ما في بافر ما راح اقدر الفل ناس لاني هيك بصير ضعيف اوي ارجووك حط زمردة والي يقول بده سيرفر انترلود

ليش بدكم سيرف بس عشان زمردة ؟؟؟؟

يا كيمو حط الزمردة في سيرفر هيل بوند عشان نستمتع اكثر في اللعبة وانا هي المرة 4 وانا احمل في اللعبة لانها بجد حلوة فقط حط زمردة وما بدنا منك شئ تاني

انت والله شكلك تعبت معنا اوي

لكن مشكووووووووور جدا

abo00d
01-12-2009, 06:04 PM
صراحة سيرفر شكله ما يعجبني مع اني ما دخلته و حتى لو دخلته ما بيعجبني

انا اظن ان احسن طريقة هي وجود سيرفرين سيرفر يبدأ من جديد و سيرفر القديم سيرفر الجديد ما يكون في شخصيات عشان الي بدا اللعبة يكون عنده فرصة يكون فيها قوي من غير ما يقتله حد و السيرفر القديم رجعه عشان الي مش عاجبة من غير زمرده و كذا بيكون احسن

انا مع اني عندي شخصية بالسيرفر قديم و هيرو و كل شيء فيها بس مش عاجبني الاوضاع كذي

mazag586
01-12-2009, 06:17 PM
صراحة سيرفر شكله ما يعجبني مع اني ما دخلته و حتى لو دخلته ما بيعجبني

انا اظن ان احسن طريقة هي وجود سيرفرين سيرفر يبدأ من جديد و سيرفر القديم سيرفر الجديد ما يكون في شخصيات عشان الي بدا اللعبة يكون عنده فرصة يكون فيها قوي من غير ما يقتله حد و السيرفر القديم رجعه عشان الي مش عاجبة من غير زمرده و كذا بيكون احسن

انا مع اني عندي شخصية بالسيرفر قديم و هيرو و كل شيء فيها بس مش عاجبني الاوضاع كذي

صوتي مع صوتك ياغالي...

الحمادي
01-12-2009, 06:29 PM
يا شباب ابي واحد يقولي على شرح لطريقة اقدر اجمعلي فيها 1 مليون بس كراش للهيل بوند انا معاي عمة الاشتراك ال 300
وابي واحد يدلني على طريقة اقدر اجمع فيها كراش بالهيل بوند لا تقولولي اقتل وحوش لانة الوحوش اقوا من الشخصية بنفسها لانها بدون بفر دلوني على طريقة اقدر اجمع فيها

الحمادي
01-12-2009, 06:31 PM
ياليت بعد يكون الشرح بالصور او فيديو

KOC2000
01-12-2009, 06:36 PM
الموضوع مغلق.. لأنه النوبات اللي مابيعرفوش يلعبوا هايظهروا انطباع خاطيء بسبب جهلهم، وممكن يسببون إحباط للاعبين الجدد..
وهذا هو حال السيرفر الجديد واللي مش عاجبه الوضع فيه مليون سيرفر آخر.. لكن فيه زمن المحاربين واحد فقط وهو الحالي.

معلومة بسيطة:-
مستر كات يعطي ال 6 بفات الأساسية ومجانا لكل الاعبين..
وللعم "زمردة" مالها وجود في اللعبة، ماهي إلا من صنعنا نحن.. البفات في الأصل بيعطيها شخصيات البافر المعدومة عندنا بسبب انانية اللاعبين وانعدام اللعب الجماعي... ولكل أناني منفرد أقولك إما أن تتعلم التعاون واللعب الجماعي أو تروح سيرفرات أخرى تشوف الذل والمهانة وبعدين ترجع تاني تتعلم..