المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : انا اضحك عليا

M_I_N_A
01-08-2007, 02:56 AM
انا اضحك عليا لما قولتولي فركش الكلان عشان عايزين نحتل قول قلعة في اللعبة والكلام دا قرب يفوت علية شهر ولسا حتي محطناش خطة الهجوم انا بعد اسبوعين هعمل كلان الاقزام تاني لو عايزين تهجموا علي قلعة يالا بسرعة لان بعد كدا هتدفعولنا ومينفعش يبقي في اتنين كلان بس اكتيف في اللعبة كراشر و d4dوالا كدا كلان الاقزام مش هيشتغل كويس لازم عدد الكلانات تزيد عشان المنافسة تزيد والمكسب لينا احنا كمان يزيد

ELGAZAR
01-08-2007, 03:12 AM
انا عندى اقتراح اظرف (عشان تفتكرنى بس)
انت تتفق مع الاقزام وتبقو مرتزقه فى الكلان

M_I_N_A
01-08-2007, 03:16 AM
مش فاهم انت تقصد اية يا جزار

ELGAZAR
01-08-2007, 04:26 AM
يعنى تاخد مرتب من الكلان بتاعك

ELGAZAR
01-08-2007, 04:27 AM
او اى كلان تدخل فيه

M_I_N_A
01-08-2007, 07:04 AM
ايوة الكلام دا بيحصل لما يكون كل يوم عندك حرب ورايح تهجم علي قلعة كلان تاني لكن احنا مش عارفين حتي ناخد قلعة واحدة بكل الكلانات

monzer
01-08-2007, 08:01 AM
انا من راى ان الكلام دا كله مش نافع
باختصار يا مينا كل كلان عمله قزمين او تلاته يشتغلو لحسابة وانت بدل متعمل باصلك وتساعد كلانك رايح تعمل كلان تانى لمجرد انك هتشتغل للى يدفع اكتر او على الاقل عاوز مرتب من كلانك
الى اصلا الاقزام التانية نفسها تخدم كلانتها وتعملهم حاجة مفيدة
ثانيا قولى هما فين الاقزام دول الى هيتحدو غيرك انت واسامه ؟؟؟
دا غير ان دودى استحاله يسيب كراش وهادى معدش هيدخل بالقزم بتاعه
وباقى الاقزام مرتبطه فكلاناتهم التانية
انسى الفكرة دى يامينا واتقبل الحقيقة
((((مفيش حاجة اسمها كلان الاقزام))))

M_I_N_A
01-08-2007, 08:09 AM
ليك حق انك تقول كدا مهو انت محصلكش حاجة لكن حط نفسك مكاني تخش قزم عشان تبقي اغني واحد في اللعبة وبعدين تلاقي كيمو يشيل منك ميزة التصنيع يبقي انت دخلت قزم لية بقا لا عندنا قوة في الهجوم او الدفاع او hpياما يعني الاقزام مدمرة من كل ناحية الحاجة الوحيدة الي كانت ممكن تساعد الاقزام هي الفلوس عشان بالفلوس يخلو اسلحتهم ++ شوف بقا لما يبقي معاك فلوس هتقعد تجرب لحد متوصل +12 او +13 حاجة صعبة انا عارف بس مكنش هيهمك لانك هيكون معاك فلوس

king_game
01-08-2007, 05:07 PM
مش انتا حاولت يا مينا و منفعش بتحاول لية تانى

totos_acmilan
01-08-2007, 06:13 PM
foeget & make a new charc

osama
03-08-2007, 02:49 PM
على فكره انا اسف يا مينا بس لو عملت الكلان انا مش حاخش فيه انا لو لعبت بالقزم حالعب قليل فيه انا حاليا ولائي لكراش بشخصيه جان الظلام وممكن اخش بالاورك فى كلان D4Dark وانسي موضوع المقاومه ده واحمد ربنا ان كيمو برضه سايب للاقزام لوحدهم وحوش الحصار :crazy: