المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : الي كل من يحبني

M_I_N_A
31-07-2007, 06:11 AM
busted الموضوع دا يا جماعة خطير جدا
منذر زعلانmad مني ان انا قتلت اخو:harhar: مع ان هو الي قايلي اقتلو:crazy: وبيجمعلي عصابة وعايزين يموتوني
طبعا لو هو لوحدو ولا هيعرف يعمل حاجة معايا لكن مع العصابة الي هيجمعها دي احتمال ينقص نص دمي :harhar:
المهم انا عايز كل واحد بيحبني يجي يحميني
يا تري في حد هنا في اللعبة بيحبني blush
الموضوع مش هزار يا جماعة انا عندي امل في ناس كتير انها تيجي تحميني
رجااااااااااااااء مش هقدر علي عصابة كاملة لوحدي هحتاج مساعدة
عندي امل في اعضاء انا اعرفها كويس انها تحميني وانا الحمد لله معملتش حاجة غلط مع حد عشان يزعل مني (ماعدا منذر:harhar: قتلتلو اخو بس )
الي يحب يساعدني يكتب هنا
بليززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززز زززززززززززززززززززززززززززززززززززززززززز
بسرعة عشان شكلها هتتقلب حرب بيني وبين منذر

hadi_12
31-07-2007, 06:15 AM
^_^ انا بعد قتلة اخوه الحين انا بفلة بجلد سلام ياد:harhar: متارابش مني دا انت مجرم:no:

يعني هو حخلاص عليك وحيرجع لي:crazy: ما ادري شو السوي الحينbusted

M_I_N_A
31-07-2007, 06:17 AM
طب تعالا معايا بقا نبقا مع بعض بدل ميصطاد كل واحد فينا علي حدي واوعي يضحك عليك ويقولك انا مش هعملك حاجة لو انت ساعتني في اني اقتل مينا تروح انت تروح تساعدو وتقتلني وبعدين يروح يحول عليك انت زي مبيحصل في الافلام الاجنبي هادي انت من الناس الي انا متوقع انها هتساعدي ارجوك تعالي معايا

hadi_12
31-07-2007, 06:23 AM
^_^ اه من يا القصير كم مره عملتها في انا مش حساعدك ^^ لاني كمان اريد راسك وانا مش حساعده لانه كمان يريد راسي

M_I_N_A
31-07-2007, 06:31 AM
مكانش العشم يا هادي تصدق انت كنت اول واحد قلت ان هو دا الي هيساعدني بس اظاهر انك مش بتحبنيx-xعلي العموم كتر خيرك بس خلي بالك منذر مش هيسيبك حتي لو هو قالك كدا خد بالك بقا عشان لما انت كمان هتعمل موضوع زي كدا لما منذر يحول عليك مش هتلاقي الي هيساعدك واكتر واحد كنت متوقع انو يساعدك هتلاقي بيقولك انا مش هساعدك عشان انا كمان عايز راسك

monzer
31-07-2007, 06:34 AM
الى متعرفوش يا مينا بقا ان هادى معاية فى عصابة الاورك هوا كمان واخد اورك ومنضم
دنتا هتاكل ضرب ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هخليك متبنش من كتر الاوركس الى هتتلم عليك
بس انا مش زعلان منك ولا حاجة بس هيا اتحطط فدماغى لازم احطمك قبل متبقى اسطورة وسط الناس (اسطورة ميب الى محدش قدر يموته) لازم اخفيك من على وش الارض اكتر منتى مخفى

M_I_N_A
31-07-2007, 06:36 AM
يابني بلاش احلام كتير دا انا بحضر فيلم خاص بيا بس لسا في شوية حجات كدا محتاجها وهقولك الجملة الي انت بتحب تسمعها
عايزةةةةةةة رااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااجل

monzer
31-07-2007, 06:37 AM
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههه
هيا مين دى الى عايزة راجل

M_I_N_A
31-07-2007, 06:37 AM
طب فين الاقزام الي عملوني زعيمهم ساعت مشكلة التصنيع ولا انتو كنتو خايفين تقفو قدام كيمو فصدرتوني انا ساعتها ودلوقتي ولا تعرفوني

M_I_N_A
31-07-2007, 06:38 AM
صورتي وانا ميت يا حدق

hadi_12
31-07-2007, 06:38 AM
انا بقا سويت اروك وخلاصت له التخصص الثاني في يوم ^^ اسمه وحشي لفل 54 ^_^ وهو يحبكوم كتير

وعلى فكره انا دخلة العصابه وانا معرفش انها معموله عشانك^^ بس كدا باه انا حكون وراك يا مونزر ^انا مش معاك يا قصير انا مع الكول حقتل مونزر وحقتل القصير

monzer
31-07-2007, 06:40 AM
هع هع هع هع هع هع هع هع هع هع
بقولكو اية بلاش كلام كتير ونتقابل دلوقتى فساحه القتال الى جمب جيران ؟؟
قلتو ايييييييييية؟

M_I_N_A
31-07-2007, 06:40 AM
خليك ورا وانت هتكون اول واحد يقتلك يا هادي

M_I_N_A
31-07-2007, 06:41 AM
اية رايك يا هادي

hadi_12
31-07-2007, 06:42 AM
انا بقا حسبكوم على رحتكوم وكمال موضيعي ^_^ وحشوفكم في يوم من الايام

monzer
31-07-2007, 06:43 AM
انا موافق وهكون موجود هناك دلوقتى بس ليا شروط::
1-محدش يضرب سكرولات ويخلع
2-ممكن يستسلم لو مش عاوز يموت وحاسس انه هيخسر
3-مفيش قوانين والضرب فاى حته بقا :)
4-مفيش اتنين على واحد التلاتة ضد بعض

قلتو اية ؟

hadi_12
31-07-2007, 06:44 AM
موفق بس خلها في كول مكان يعني مش في مكان محدد وزمان محدد الاني مقدرش ادخل الحين

monzer
31-07-2007, 06:46 AM
طيب خلاص نخليها بكرا فاى وقت نبقى موجودين بس متزعلش بقا يا مينا لو جبت تلاتة اربعه بادى جاردز بتوعى معاية كدا يعنى وجيب انت بردو لو عندك مفيش مشاكل ^_^

M_I_N_A
31-07-2007, 06:46 AM
هادي مش هيلعب يبقي انا كمان لايمكن العب
مش عشان انا خواف بس عشان النتيجة محسومة من دلوقتي
والاسباب
انت لفل 78 وانا لفل 76
انت عامل التخصص التالت وانا مش عامل التخصص التالت
انت عامل لسلاحك unseal وانا مش عامل unseal لسلاحي
دا غير ان انت سلاحك علي الاقل هيكون +5انا +4

monzer
31-07-2007, 06:48 AM
انا سلاحى +8 يا فالح :harhar:
طب يلا بقا ياض منا هنا عشان هنرش ميه واقفل الموضوع دا بلاش لعب عيال blow

M_I_N_A
31-07-2007, 06:55 AM
الموضوع مش هيتقفل انا لسا عايز ناس تساعدني ياجماعة دا معا عصابة كاملة من الاورك ضدي انا القزم الغلبان ياريت اي حد شايف ان انا مستحقش اموت يجي معايا بليز يا جماعة دي عصابو اورك عارفين يعني اية اورك وانا حتة قزم غلبان هعمل اية قدامهم

boo7aa2006
31-07-2007, 01:44 PM
أشترى blessed escape scroll من ال clan hall دية بمجرد ما تدوس عليها بترجعك ال city

M_I_N_A
31-07-2007, 01:50 PM
هو دا الكلام الف شكر يا باشا الواحد كان يعمل اية من غيرك بس

Atem
31-07-2007, 02:39 PM
يا عيني ..

طب بس انا عايز أعرف حاجه مع احترامي للكل..

ليه كله خايف من منذر..

وليه كله مش عارف يموت MIB ..

مع احترامي للاتنين يعني .. كل شوية واحد يقولي منذر منذر .. منذر .. انا خايف منذر يموتني .. أنا خايف منذر يضربني.. وآخر PvP والله خسرت قدامه عشان الماوس اتفصل مابقيتش عارف أعمل حاجه .. مع اني كنت وقتها لفل 69 أو 68 مش فاكر ..

بس ده مش معناه ان منذر أي حد .. منذر يخوف آه ويتعمله حساب.. بس برده مش لدرجة الرعب ده ياعم مينا.. وكمان يا منذر انت خايف تدخل عليه لواحدك ولا إيه؟؟ إيه حكاية البادي جاردز دي .. لا لا أنا متعودتش منك على كده يا ( مونذر ) :) ..

نيجي بأه لحبيبنا MIB .. إيه ياعم مينا انت عامل قلق ليه .. ماحدش عارف يموتك.. على أساس ايه طيب ؟؟ على أساس قوتك ولا على أساس انك بتفضل مستخبي :) ؟.. طب بدام منذر مش هيعرف هو ورجالته الا انهم ينقصوا نص دمك قابلهم ياعم ومش مشكله امشي بنص كيس دم عادي :)..

وانت مزعل (( مونذر )) ليه بس؟ يعني هو قالك اقتل أخويا تقوم تقتله.. انت ما صدقت بأه ولا إيه..وبصراحه بأه الي يكلم ميزو ( أخو منذر ) أنا أزعل منه ..

وكمان ما ينفعش كده يعني هتفضل هربان لحد امتى ..

عموماً انا مع الي يدفع أكتر :) :) .. أبجني تجدني .. تديني فلوس حبيبي وصاحبي.. مش هتديني ولا أعرفك..

وآه بالحق يا مينا مبروك على السلاح الجديد ^^ .

jake94
31-07-2007, 02:39 PM
للأسف ما خلصت تحميل اللعبة ولا كنت أحميك وشكرا

! NoDi !
31-07-2007, 05:45 PM
انا هحميك يا مينا بالاورك بتاعتي ومتخافش احنا الاتنين نقدر نخلص على العصابة بتاعتو بس المهم متجريش وتسبني في وسط المعركة ^^

M_I_N_A
31-07-2007, 06:03 PM
نودي دول فوق ال 5 اورك غيرة هو والي يغظني بقا الي الناس الي في العصابة دي انا الي ملفلها

Atem
31-07-2007, 07:15 PM
إيه ده.. أهلاً.. هي نودي بأت مع مينا..

طيب أنا معاك يا منذر..ويبقى حد فيهم بس يقولك صباح الخير :).. بما إنني أورك ده أولاً وبما إن نودي انضمت لمينا ده ثانياً.. وثالثاً وهو الأهم.. ان في تحدي جامد بيني وبين نودي ..

hadi_12
31-07-2007, 07:29 PM
باه كدا انا حشوفك يا Atem وانتي يا نودا \^^ حشوفكم كدا وبؤولكم تعالو pvp

^_^ تحديت كيمو ابل 9 ساعات تقريبا ^^ وموت ابل ما يموت بشوي

! NoDi !
31-07-2007, 08:46 PM
Atem انت بقيت لفل كام صحيح؟
هادي اي وقت انا مستعدة الاعبك PVP وعلى فكرة انا و مينا و ميناتور انهاردة اتحايلنا على منزر عشان نلاعبو PVP ومرضاش تقريبا كدا كان خايف يتغلب والله اعلم ^^

Atem
31-07-2007, 09:20 PM
أنا 71 الوقتي يا نودي .. ولسه وعدي زي ماهو.. وعلى فكرة مش عشان مارضاش يبقى خايف يعني ..

عموماً لو دخلتوا PvP انتي ومنذر وأنا مغمض عارف النتيجة ايه..

المهم.. زي ما قلتلك.. خدي بالك..

monzer
31-07-2007, 11:11 PM
مفيش حاجة هنا اسمها خايف هوا انا لو مت قصادكم يعنى هخسر حاجة ولا انتو هتكسبو حاجة ؟
بس لانى عارف النتيجه دا اولا اما ثانيا ان القوانين معجبتنيش فمن حقى ارفض
ثالثا مكنش فيه غيرى اية يعنى هوا انتحار هدخل عليكم لوحدى ولا اية مش فاهم انا
رابعا كفاية ان الاورك دمه كتير يعنى حتى لو انا وميناتور لوحدنا امل قليل انى اقتله بس انا هصمد معاه فترة لحد منهار
خامسا معرفش انا اية الى لم الشامى عالمغربى D:

! NoDi !
01-08-2007, 02:43 AM
عامتا يا منذر انا مستعدة ادخل عليك انت و هادي و تجيبو معاكو واحد فايتر كمان صاحبو لوحدي ^^ :P

Ninja Sniper
01-08-2007, 03:59 PM
انا بصراحة لولا مسافر ومش هلعب لفترة كنت موت منذر وريحت الناس
وخلصنا من الموضوع ده
وبعدين انتو بتخافو ليه من ال pvp
عايزين تلعبو pk بس علشان تقعدو تستتخدمو بوشن وبس ده مسموش لعب
الى بيعرف يلعب يجيلى pvp ان شاء الله بس بعد مرجع وسورى يا مينا مش هاقدر اساعدك

M_I_N_A
01-08-2007, 04:01 PM
خلاص انا ومنذر اتصالحنا والموضوع اغلق