المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : .:: برنامج No-Ip ::.

ملك الألعاب
05-09-2009, 03:32 PM
السلام عليكم
برنامج تضليل الاي بي الخاص بك حتى لا يتم سرقتك و التسلل لحاسوبك
و أترككم مع التحميل هنا:

http://www.filefront.com/14470281/%u062Dماية%20ضد%20الاختراق%20No%20IP.rar

و ستجدون الشرح الكامل للبرنامج داخل الملف.
موفقين و رمضان مبارك. cool

ملك الألعاب
08-09-2009, 02:46 AM
شو شباب ولا حد شاف للبرنامج ...
و لا مرتاحين للتسلل...

Illiadin
18-09-2009, 02:34 PM
ألف شكر على البرنامج بس اللينك مش شغال غير كدا الIP ملوش دعوه بالAccount Hacking الهاكر بيخش على الDatabase بتاعت السرفر مش الجهاز بتاعك و نصيحتى ليك البرامج دى كلها تقريبا مجرد خدع مينفعش تخفى الIP بس ممكن تغيره وده هيسبب بطء شدييد فى السرعه و البرامج اللى بتشتغل بتستخدم الProxy فلو أنت عايز تسلل اسئل حد بيفهم فى الProxy للاسف أنا مليش فى الProxy خالص فمقدرش أقولك معلومات أكتر
و بالتوفيق. :D

Grimjow
25-09-2009, 02:06 AM
اخي البرنامج ما رح ينفعك للانو حتى لو غيرت للاي بي رح يضل عندك اي بي يعني عنوان
و يقدرو يوصلولك
طبعاا في طرق حماية :
- مضاد الفيروسات مع تحميل التحديتات كل يوم
- تفعيل جدار النار
او قم بتحميل anti Trojan المحترف في اكتشاف ملفات التجسس

اتمنى الفكرة وصلت بتوفيق

Grimjow
25-09-2009, 02:11 AM
ألف شكر على البرنامج بس اللينك مش شغال غير كدا الIP ملوش دعوه بالAccount Hacking الهاكر بيخش على الDatabase بتاعت السرفر مش الجهاز بتاعك و نصيحتى ليك البرامج دى كلها تقريبا مجرد خدع مينفعش تخفى الIP بس ممكن تغيره وده هيسبب بطء شدييد فى السرعه و البرامج اللى بتشتغل بتستخدم الProxy فلو أنت عايز تسلل اسئل حد بيفهم فى الProxy للاسف أنا مليش فى الProxy خالص فمقدرش أقولك معلومات أكتر
و بالتوفيق. :D

كلامك خطأ نو اي بي يستخدموه الهكر كي لا يفقدو الضحايا للنو يتبت للاي بي ما يتغير هدا بس دورو
بتوفيق

حمض الخليك
27-09-2009, 05:39 AM
كلامك صحيح يا Grimjow
هذا غير أنه مفيد بالسيرفرات كمان

ملك الألعاب
29-09-2009, 01:54 AM
صحيح كلامك شباب ... بس مؤخرا تم تطويره ليساعد الناس على حماية الحواسيب ...
لا أخفي عليكم أنا كنت و أقول كنت هاكر و كراكر و كنت أقوم بتحطيم جدار الحماية و الدخول للحواسيب و كنت أغطي على نفسي بهذا البرنامج...لكن الحمد لله اقتنعت أن التجسس حرام و التزمت بحاسوبي ...

Illiadin
29-09-2009, 10:42 AM
كلامك خطأ نو اي بي يستخدموه الهكر كي لا يفقدو الضحايا للنو يتبت للاي بي ما يتغير هدا بس دورو
بتوفيق

يا سيدى أنا مقلتش حاجه أنا أصدى أن الهاك للشخصيه ملوش دعوه بالكمبيوتر نفسه لكن له دعوه بالServer لان الشخصيه موجوده على الServer