المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : Suggetion

TheGoste
27-08-2009, 06:14 PM
السلام عليكم
انا عندي اقتراح لكيمو
بخصوص baium لو سمحت كيمو ممكن تحديد ميعاد ظهور الرد بوسات مثل بايوم وانثراس و فالكس
لان امبارح كان في ناس كتير عايزة تعمل الساب و حاربنا كلان عوض من الساعة 9.5 للساعة 1.00 قبل السحور
وبعد كل دة ما ظهرش غير الساعة 6 الصبح

monzer
27-08-2009, 07:42 PM
المساله سهلا وبسيطه جدا
خريطة الريد بوسات هتعرفك حالة كل ريد اون لاين سواء كان حى او ميت
http://zm-online.net/raid_map

TheGoste
27-08-2009, 08:18 PM
انت لم تفهم قصدي
انا عايزز اي طريقة زي مثلا :"بايوم هيظهرم يوم الجمعة الساعة10 مساء بتوقيت مصر " عشان كل الناس تعمل الساب

M_I_N_A
27-08-2009, 09:50 PM
معتقدش ان دا ممكن لان دلوقتي السيرفر بقي بينافس سيرفرات عالمية والسيرفر هنا مش pvp سيرفر يعني المفروض انك بتتجتهد علشان تعمل كل حاجة وكمان يكون في تعاون بين اللاعبين مع عدم تدخل ال GM نهائيا في اللعبة علشان يظهر بيام في الوقت اللي انت عايزوة دا انت عارف انا بلعب في سيرفر هيل باوند لغاية مالسيرفر هنا يتطور لهيل باوند بدور في محلات البقالة ملقيتش MP فأتكلمت في الشات العام اللي هو باللون البرتقالي اللي بتحط قبل كلامك علامة ! سئلت هو انا اقدر اشتري MP منين عارف اية اللي حصل قعدو يتريقو عليا ويقولو الاطفال بتوع السيرفرات ال PVP بيسئلو علي المانا لا يا حبيبي هنا مش سيرفر PVP روح دور علي سيرفر PVP العب فية هنا كل حاجة علشان تعملها لازم تتعب
عارف انا سمعت الكلام دا واتصدمت انا كنت فاكر نفسي لاعب محترف لما الاقي ناس بتلعب من غير MP وبيستخدمو ضرباتهم بدقة علشان يحافظو علي اكبر كمية MP بجد يعني شئ لا يعقل

وفي حاجة اخيرة لو الذاكرة مخانتنيش اعتقد مهمة الساب كلاس الجزء المتعلق ب بيام انت مش لازم تقتلة انت عليك تلوث السكينة اللي هتاخدها بدمة بس يعني مجرد ما تضربة ضربة بالسكينة خلاص كدا فانت ممكن تروح لوحدك اضربة ضربة واهرب بسرعة او موت وارجع المدينة زي ماتحب دا لو انت مستعجل اوي لكن في رأي اعمل موضوع هنا في المنتدي وجمع فية ناس يروحو يقتلو معاك بيام

BadBoy
27-08-2009, 10:32 PM
mina baium now bymot 3ndena hwa w antheres w valakas
e3ny embar7 kan myt fa lazm ystna lma yzhar 3lshan yd5loh msh zay al awel
kona bndrbo w nemshi fhmt asdo eh w welcome back ya mina ya noob :P