المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : ارجوا من الجميع القراءة

snobbed
21-07-2007, 04:33 PM
السلام عليكم و رحمة اللة و بركاتة
اولا احب اعرفكم بنفسى انا اسمى شريف بلعب فى لعبة زمن المحاربين من زمان و هى عموما اسمها بالانجليزية Lineage2 , والجزء اللى بلعبة من فترة طويلة حوالى سنة اسمة the chiotec chroncel 4 عموما مش دى القضية انا اقتراحاتى كلتها لل GM قيل كدة
1-GK (GateKeeper) teleports u to where ever u need
2-subclass and class changer ppl all over city so it can easly change classes and make nobless quist easy too so i would not need to kill all the raid boss and stuff
3-spwan killing we el 7ewarat deh
انا مش بقول الكلام ة مع انى بلعب فى سيرفر تانى بس نفسى نكون احسن من الاجانب و بجد الكلام دة لو حصل ان شاء اللة هخليلك السيرفر يولع eventat :D عموما يا ريت سرعة الرد و شكرا

osama
21-07-2007, 04:43 PM
بص يا باشا احنا فتحنا الموضوع ده قبل كده واتفقنا ان كده حايسهل اللعبه اوي اما عن حته وحوش الريد بوص دي فى ناس عملوا الكويست لوحدهم وبقوا نوبليس وكل حاجه المشكله مشكله ذكاء فى الحرب والجايت كيبر ده ناقشناه قبل كده برضه واتفقنا لأ

M_I_N_A
21-07-2007, 04:58 PM
لا لا لا بلاش انا تقريبا عرفت السيرفر الي انت بتلعب فية وانت بتقول كل حاجة في السيرفر دا احنا مش عايزين نقلد سيرفرات تانية احنا عايزين نبقا منفردين بالسيرفر بتاعنا

boo7aa2006
21-07-2007, 05:18 PM
اما عن حته وحوش الريد بوص دي فى ناس عملوا الكويست لوحدهم وبقوا نوبليس وكل حاجه المشكله مشكله ذكاء فى الحرب والجايت كيبر ده ناقشناه قبل كده برضه واتفقنا لأ
مفيش Noblesse خالص ف السيرفر و حكاية ال gatekeeper دية ملهاش دعوة اساسا ب سهولة اللعبة أبدااااا دية بتوفر الوقت ف مين اللى أتفق و أتفق على أية عشان أنا نفسى أعرف حاجات كتير ب صراحة !!!