المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : عودة الكلان الأقوى (كراش) CRASH

KOC2000
20-07-2007, 07:47 PM
السلام عليكم، بعد انقطاع طويل، قررت العودة للعب مرة أخرى للم شمل الكلان و الى جميع الأعضاء الذين تركوا الكلان في فترة الانقطاع، احب أقولكم كلانكم رجع تاني وفي انتظاركم جميعا واحب أشوف باقي الأعضاء أونلاين برضه، لانه سيتم تصفية الكلان و طرد الأعضاء الغير نشطين.
وأى حد عايز يشترك جديد في الكلان أصلا بيه و يكلم أى حد من أعضاء الكلان يضيفه، مش مهم مستواك واحنا هنساعدك لحد ماتعمل التحصص الثالث كمان إن شاء الله.

osama
20-07-2007, 07:55 PM
مصيييبه لكل الكلانز الباقية clap كراش وصللللل :show:

monzer
20-07-2007, 07:56 PM
هوا دا القرار الى انا مستنيه ودا الى كان لازم يحصل من زمان
وهيتم بناء وحده قوية متحده خاليه من العيوب عشان نبقى ضامنين النصر

M_I_N_A
20-07-2007, 08:00 PM
الحمد لله اول كلان اتصفي كلاني حتي انا رحت معا

King of Darkness
21-07-2007, 04:35 PM
انا كمان عاوز ادخل معاكو

في الكلان

بس انا لسا بنزل اللعبه لاني نزلتها وتنيلت شغلت الايكون الاصلي وبوظت الدنيا

لما انزلها تدخلوني معاكم بقى

وألف شكر

M_I_N_A
21-07-2007, 04:54 PM
ياعم تعالي وفي خلال يومين تبقي 60

boo7aa2006
21-07-2007, 05:20 PM
حلوة حكاية الكلان الأقوى دية,عموما مبروك

monzer
21-07-2007, 07:07 PM
فعلا الكراشر هوا الاقوى لحد دلوقتى بدون منافس ولو فى منافسين ياريت يسجلو هنا بردو عشان نبقى عارفين

osama
21-07-2007, 07:57 PM
ماتنسوش كلان D4D برضه قوي clap

Ninja Sniper
22-07-2007, 12:27 AM
وان شاء الله هرجع معاك بس الجهاز يتصلح بس
وان شاء الله هيتصلح قبل نهاية الاسبوع ده
وخلينا ناخد قلعة بأذن الله

boo7aa2006
22-07-2007, 05:46 PM
فعلا الكراشر هوا الاقوى لحد دلوقتى بدون منافس ولو فى منافسين ياريت يسجلو هنا بردو عشان نبقى عارفين

كلامك حلوا يا منذر عندك حق,شكلك متعرفش أن ال event الأخرانى بتاع ال pvp انا اللى كسبتة و الكلان عندى 24 ساعة بيلعب و فيية كل ال buff characters اللى تتخيلها,قللى بقى أنت بتعمل أيية...

monzer
22-07-2007, 06:12 PM
انا كنت بتكلم عن مناسفه الكلانات مش بى فى بى
وانا عارف انك كسبت الايفينت لكن عمرى مسمعت انك كسبت كلان كراشر فحرب
وبعدين 22 لاعب مش كفاية انك تدخل بيهم حرب تضد كلان زى الكراشر حتى لو كان بيضم اقوى لاعب قى الجيم

boo7aa2006
22-07-2007, 06:18 PM
انا كنت بتكلم عن مناسفه الكلانات مش بى فى بى
وانا عارف انك كسبت الايفينت لكن عمرى مسمعت انك كسبت كلان كراشر فحرب
وبعدين 22 لاعب مش كفاية انك تدخل بيهم حرب تضد كلان زى الكراشر حتى لو كان بيضم اقوى لاعب قى الجيم

فعلا صح بس عد كام واحد بيلعب ف crash و كام واحد عندو character كويسة و يعرف يلعب بيها,أنا كل قصدى أن أى واحد عاوز يعمل كلان يعمل و مفيش حاجة أسمها كلان أجمد من كلان لأن كلوا ف الأخر بيعمل siege مع بعض أنا كاتب رد على كلمة أقوى كلان,بس طالما أنك شايف أنوا أجمد كلان لأ هو مش أجمد كلان لأن محدش بيخش يلعب أساسا,ال pvp هو أساس ال clanwar لأن هى دية أساس أنك تعرف الcharacter جامدة ولا لأ و أنا لما كتبت عن ال event كتبت عشان كان فية ناس من crash و هو دة كان قصدى برضوا

monzer
22-07-2007, 06:21 PM
طيب يا سيدى انا اسف انى فهمتك غلط وهيجى الوقت الى اثبتلك فيه واثبت للجيم كله ان الكراشر فعلا اقوى كلان

boo7aa2006
22-07-2007, 06:31 PM
طيب يا سيدى انا اسف انى فهمتك غلط وهيجى الوقت الى اثبتلك فيه واثبت للجيم كله ان الكراشر فعلا اقوى كلان

يكون كلان d4 زاد,قول يا مسهل و الناس تزيد ف اللعبة كلها و مش مهم اللى يحصل بعد كدة ولا حتى كلان ايية اللى موجود

KOC2000
22-07-2007, 07:06 PM
حلوة حكاية الكلان الأقوى دية,عموما مبروك
رد لطيف جدا منك بصراحة.. بس مافيش داعي تتريق على كلامي أو كلام أي حد تاني، لو هاترد رد يضايق الناس منك، يبقى بلاش ترد أحسن..

كلامك حلوا يا منذر عندك حق,شكلك متعرفش أن ال event الأخرانى بتاع ال pvp انا اللى كسبتة و الكلان عندى 24 ساعة بيلعب و فيية كل ال buff characters اللى تتخيلها,قللى بقى أنت بتعمل أيية...
هو بيلعب ومبسوط، ومش مضايق زي ماهو باين إنك مضايق أوي من طريقة ردك.. بيحب الناس والناس بتحبه مش مضايقين منه..
نصحية يا مان يا ريت ردودك تبقى أحسن من كدة.. والمنافسة تبقى أحسن واحنا بنحترم بعض.
ولو مش مصدق إننا الكلان الأقوى..أنا ونيابة عن كلان كراش بقولك إدخل معانا حرب كلان، وبرضه احب أقولك إحنا بنلعب عشان نتسلى مش عشان نتعصب.

ومش معنى إنك كسبت ال PVP إنك أجمد واحد.. إنت كسبت وألف مبروك يا مان بس إنت لعبت ضد مين ؟؟ لعبت ضد كل الناس اللى فس السيرفر؟ طبعا لأ.. و عموما ملحوقة وفي مسابقات تانية جاية.

مين اللى قال أن كل الكلان بيزيد لفل بعمل موضوع؟ دة تانى موضوع أعملة و زى ما قولتلك قبل كدة بالذوق أن الموضوع الأولانى مكتوب فية الكلان لفل 3

تانى حاجة تعمل كلان متعملش دية مليش دعوة بيها,و ب التالى أنت ملكش دعوة ب اللى أنا بعملة,دية كان مجرد راى بقولهولك أذا كنت عاوز أعملك كلان و هاتوا لفل 5

وده رد من موضوع تاني انت بتعلن فيه عن كلانك، ومادخلتش أنا أتريقت عليك وقولتلك "حلوة أكتر كلان فعال دى" صح.؟
شوف ردودك كدة على الناس با مان، تحس إنك بتتخانق معاهم.. الرجل بيقولك مافيش داعي لأكتر من موضوع، وعنده حق، كان ببساطة تعمل رسالة جوة الموضوع الأولاني تقول ان الكلان بقى مستوى 5.. بس مس مشكلة عادي، المشكلة طريقتك في الرد اللى بتضايق الناس منك.
وعموما في خريطة للسيرفر دلوقتي الناس ببساطة شديدة تقدر تعرف مين في كلان أيه، وياريت تبص على الخريطة كل كام دقيقة، عشان الحال لا يبقى على ما هو عليه.

مرة تانية، أنا هابعتلك طلب حرب، وياريت ماترفضهوش والا سوري هاعتبره خوف منك.

وفي الأخر برضه عايز أقولك إحنا اخوات والله ودي مجرد لعبة، واللى بيبقى صدقني احترامنا لبعضنا.

شكرا

monzer
22-07-2007, 07:25 PM
لا تعليق cool

blow

ashraf007
22-07-2007, 07:43 PM
بقولك اية يا عم نيو انتة انتة لو عاوز تدخل pvp ضد كلان كراشر يبقة متتكلمش ابعت رسالة ليهم وادخل لعبهم والبطل هوة الى هيكسب فى الاخر بدل الكلام الحمضان الى انتة بتقولة دة وبعدين فعلا كلان كراشر هوة اقوى كلان ولو دخلو عليكم هتتقطعو
ادخل pvp ووريهم نفسك انتة والى معاك

ashraf007
22-07-2007, 07:45 PM
كلام كيمو صح ادخل pvp ونشوف مين الاقوى

boo7aa2006
22-07-2007, 08:13 PM
رد لطيف جدا منك بصراحة.. بس مافيش داعي تتريق على كلامي أو كلام أي حد تاني، لو هاترد رد يضايق الناس منك، يبقى بلاش ترد أحسن..

هو بيلعب ومبسوط، ومش مضايق زي ماهو باين إنك مضايق أوي من طريقة ردك.. بيحب الناس والناس بتحبه مش مضايقين منه..
نصحية يا مان يا ريت ردودك تبقى أحسن من كدة.. والمنافسة تبقى أحسن واحنا بنحترم بعض.
ولو مش مصدق إننا الكلان الأقوى..أنا ونيابة عن كلان كراش بقولك إدخل معانا حرب كلان، وبرضه احب أقولك إحنا بنلعب عشان نتسلى مش عشان نتعصب.

ومش معنى إنك كسبت ال PVP إنك أجمد واحد.. إنت كسبت وألف مبروك يا مان بس إنت لعبت ضد مين ؟؟ لعبت ضد كل الناس اللى فس السيرفر؟ طبعا لأ.. و عموما ملحوقة وفي مسابقات تانية جاية.

وده رد من موضوع تاني انت بتعلن فيه عن كلانك، ومادخلتش أنا أتريقت عليك وقولتلك "حلوة أكتر كلان فعال دى" صح.؟
شوف ردودك كدة على الناس با مان، تحس إنك بتتخانق معاهم.. الرجل بيقولك مافيش داعي لأكتر من موضوع، وعنده حق، كان ببساطة تعمل رسالة جوة الموضوع الأولاني تقول ان الكلان بقى مستوى 5.. بس مس مشكلة عادي، المشكلة طريقتك في الرد اللى بتضايق الناس منك.
وعموما في خريطة للسيرفر دلوقتي الناس ببساطة شديدة تقدر تعرف مين في كلان أيه، وياريت تبص على الخريطة كل كام دقيقة، عشان الحال لا يبقى على ما هو عليه.

مرة تانية، أنا هابعتلك طلب حرب، وياريت ماترفضهوش والا سوري هاعتبره خوف منك.

وفي الأخر برضه عايز أقولك إحنا اخوات والله ودي مجرد لعبة، واللى بيبقى صدقني احترامنا لبعضنا.

شكرا
*أول حاجة كلمة الكلان الأقوى دية تحبط اى حد عاوز يعمل اى كلان و أنا لما عملت كلان و كتبت موضوع مقلتش أقوى كلان قلت أكتر ناس بتلعب و فية فرق كبير ل اللى فاهم غلط

*تانى حاجة أنا مش مضايق أبدا و الله ب العكس أنا بفهم الناس,على الرغم أن فيية كذا حاجة مقلتقهاش و حقولك منها دلوقت عشان تبقى عارف اللى بيحصل,واحد أول أمبارح جية طلع 2 من عندى و أخدهم عندك و قلت مش مشكلة المهم الناس تلعب,monzer اللى كل شويا يكلم mimi و يقولها سيبى الكلان و تعالى خشى معايا و كذا مرة تقولوا لأ ل درجة أن هو قالها حعملك pk لما أشوفك,monzer تانى اللى أول ما عملت الكلان قال عليية كلان noob عشان فيية 3 بس و حاجات كتيير بتحصل و انا بكبر دماغى و مبردش ب تعصب ولا حاجة

*تالت حاجة الكلان دة معمول عناس تزيد و تلعب و مفيش أى مشاكل ب النسبى ليا ف ال clan war بس يا ريت محدش يضرب اللى أقل منو عشان متقلبش ب رخامة

*تالت حاجة أنا عمرى ما جبت سيرة ال event ولا أنى كسبتوا أل لما monzer أتكلم و فعلا أنا ملعبتش ضد كلوا بس لعبت مع الأجمد و دية أهم حاجة

*رابع حاجة الموضوع أتعمل و حقولها تانى عشان ف أولة مكتوب lvl 3 و أى حد حيخش على الموضوع من التوقيع و يقرا اللى ف الأول مش حيكمل قراية الموضوع أساسا و أنا مبتريقش على حد بس أنت أذا كنت بتلعب ف الأيام اللى فاتت كنت حتعرف كام واحد دخل و خرج و ساب اللعبة ومنهم اللى كان عاوز يعمل كلان و معملش عشان كلوا ملموم ف 4 clan و محدش بيرضى يخش أى كلان جديد ف لما تقول الأقوى أكيد محدش حيعمل كلان و ب التالى مفيش أى siege حنعرف نعملها لأن العدد مش متوزع صح على الكلانز

*أخيرا مش حرفض طلب ال war بس يا ريت محدش يضرب اللى أقل منة,و طبعا كلنا زى الأخوات و خليك فاكر أن دة اللى قولتهولك قبل كدة جوة اللعبة من شهر و دية فعلا مجرد لعبة,و الشكر لله

ف رعاية الله يا جماعة

KOC2000
22-07-2007, 08:56 PM
يا مان كل واحد يعمل دعاية للكلان بتاعه بطريقته.. ولا أيه ؟ أنا مش بخوف الناس بكلمة الأقوى دي، بس دي طريقة للدعاية، ولو الموضوع موضوع قوة، فعلا إحنا أقوى كلان في اللعبة، يعني عندنا أكبر عدد من الناس و كل الناس اللى بتلعب اللعبة من أول مافتح السيرفر يعني برضه أعلى ناس، ولعلمك إنت تقريبا الوحيد من الناس القدام اللى مش في الكلان ماتيجى معانا بقى :harhar: :harhar: المهم يا مان ياريت تبقى طريقتك في الكلام زى الرسالة اللى فاتت دي عشان بس ماتزعلش حد منك وتعمل عادوات بدون داعي..
وانا عن نسفي لو شفت حد قليل عني مابقتلوش، مش هي دي الشجاعة يعنى.
ولعملك الحرب دى هاتسخن اللعبة جدا... وخللى بالك وبص وراك ديما، عشان هتلاقيني فى بنطلونك :harhar: shiny ..

وسلام يا مان.

boo7aa2006
22-07-2007, 09:16 PM
يا مان كل واحد يعمل دعاية للكلان بتاعه بطريقته.. ولا أيه ؟ أنا مش بخوف الناس بكلمة الأقوى دي، بس دي طريقة للدعاية، ولو الموضوع موضوع قوة، فعلا إحنا أقوى كلان في اللعبة، يعني عندنا أكبر عدد من الناس و كل الناس اللى بتلعب اللعبة من أول مافتح السيرفر يعني برضه أعلى ناس، ولعلمك إنت تقريبا الوحيد من الناس القدام اللى مش في الكلان ماتيجى معانا بقى :harhar: :harhar: المهم يا مان ياريت تبقى طريقتك في الكلام زى الرسالة اللى فاتت دي عشان بس ماتزعلش حد منك وتعمل عادوات بدون داعي..
وانا عن نسفي لو شفت حد قليل عني مابقتلوش، مش هي دي الشجاعة يعنى.
ولعملك الحرب دى هاتسخن اللعبة جدا... وخللى بالك وبص وراك ديما، عشان هتلاقيني فى بنطلونك :harhar: shiny ..

وسلام يا مان.

أنا فى ناس عندى ف الكلان مش عاوزين ال war أقوللك أنا و أنت نعمل pvp و اللى يكسب كأن clan بتاعوا هو اللى كسب و أى حد عاوز pvp من كلانك يسيب رد هنا,و على فكرة أنا كل كلامى زى الرسالة اللى فاتت ممكن تكون أنت أخدت أحساس غلط و أنت مردتش على اللى حصل من monzer ,المهم دلوقت clanwar أبقى تعالى pvp ف المكان اللى أنت عاوزة ,ف رعاية الله

KOC2000
22-07-2007, 09:24 PM
إنت رجعت في كلامك ليه يا مان؟ أنا قولتلك هاعتبر الموضوع خوف، وبصراحة مالوش معنى تاني غير كدة. أكيد انت والناس بتوعك خايفين، ولا أيه ؟
وال PVP مش في متعة الحرب أبدا، يعنى مش هاتخسر حاجة في ال PVP لكن في الحرب هاتخسر خبرة و احتمال لبس أو سلاح كمان.
وبالنسبة لموضوع منذر هسأله أيه اللى حصل لما يدخل يا معلم..
CYA

boo7aa2006
22-07-2007, 10:19 PM
إنت رجعت في كلامك ليه يا مان؟ أنا قولتلك هاعتبر الموضوع خوف، وبصراحة مالوش معنى تاني غير كدة. أكيد انت والناس بتوعك خايفين، ولا أيه ؟
وال PVP مش في متعة الحرب أبدا، يعنى مش هاتخسر حاجة في ال PVP لكن في الحرب هاتخسر خبرة و احتمال لبس أو سلاح كمان.
وبالنسبة لموضوع منذر هسأله أيه اللى حصل لما يدخل يا معلم..
CYA

صدقنى أذا كان خوف مكنتش قلتلك تعالى pvp أنت و أى حد من الكلان عندك و أنا عن نفسى متفرقش معايا clanwar ,بس الكلان مش واحد بس الكلان ناس كتيير و أى حاجة تتعمل لازم تكون الناس كلها عارفاها و موافقة عليها,الناس عندى قالوا لأ و فية اللى عاوز يعمل lvlup ,أنا موجود ف أى وقت ل أى pvp و ال pvp أثبات أن ال character جامدة ولا لأ...

ف رعاية الله

KOC2000
22-07-2007, 11:49 PM
يعنى هو الكلان بتاعنا اللي مش عايز يعمل lvlup ؟ عموما لما تبقوا جاهزين قولولنا... أنا بس حبيت أثبت لكل الناس ان كلمة (الكلان الأقوى) مش جاية من فراغ.. وشكرا.

BadBoy
23-07-2007, 12:22 AM
momken as2lk so2al ana 7ases ank mst2el bena mt`7fsh fe nas kter 3let we bet3mel al jop al a`7er we ana awelhom we aw3dk lma a`7lsoh h`7olk pvp adm clank we clany ok we mozer kman hed`7ol fe al klam dah ana we howa lazem nl3bk pvpclap

BadBoy
23-07-2007, 12:30 AM
على فكره نيو مغرور اوى ممكن لما انا و منزير نعمل jop الاخير ندخوله pvp انا لازم اعرفه ان احنا مش اى كلام علشان ميستهزءش بينا تانى mad

boo7aa2006
23-07-2007, 12:31 AM
يعنى هو الكلان بتاعنا اللي مش عايز يعمل lvlup ؟ عموما لما تبقوا جاهزين قولولنا... أنا بس حبيت أثبت لكل الناس ان كلمة (الكلان الأقوى) مش جاية من فراغ.. وشكرا.
مفيش مشاكل الكلان الأقوى,أنا مستعد pvp نعاكول كلكوا واحد ورا التانى

M_I_N_A
23-07-2007, 12:45 AM
*

,واحد أول أمبارح جية طلع 2 من عندى و أخدهم عندك

طبعا نيو يقصدني انا بس انا عايز اقولو اني الناس الي اختها كراشر من عندك هما اعضاء كلاني الي انت اختهم او الي دخلو معاك بعض لما انا فركشت الكلان بتاعي ودي حاجة متزعلش لاني تعبت في تلفيلهم مش معقولة انت تاخدهم علي الجاهز

BadBoy
23-07-2007, 12:47 AM
ya Neo mtb2ash m`3ror fe nas agmed menk we fe nas htkon agmed menk bs ana htklm 3n nafsy ana lma a`7ls quest al jop al a`7er hd`7olk pvp adam al nas kolaha ok ya man

we 3la fekra dah game we lazem koloh e7b ba3d mosh nkon m`3roren we must help all to be good and all love another to be good game not war game

ya Neo mtftkrsh nafsk gamed wlahy fe nas agmd menk we a7sn mank `7lek kwaes

BadBoy
23-07-2007, 01:27 AM
Thx for all and we need to be good than to see Neo the storng clan in the game

ELGAZAR
23-07-2007, 03:49 AM
حلو الكلام بس فى حاجه متعرفهاش ان نيوه هو الاقوه يعنى نفضوا للكلام ده كله عشان نيو لو مشك واحد منكو هيمسح بيه بلاط السرفر انا اكتر الناس احترام لكلان D4D الكلان ده نحت فى الصخر يعنى عدد اعضائه كان 3 ولفل الكلان 4 يعنى حاجه تشرف جدا بالتوفيق يا نيو
نيو خليك واصق من نفسك انت الافضل حتى الان

والعالم ال بتتكلم عن ال pvp فى ناس المفروض متتكلمش لان الناس ديه انا خلتها تسف التراب

BadBoy
23-07-2007, 03:21 PM
يا جزار الكلاك ده عليا انا؟؟ مين الانت سففته التراب؟؟

boo7aa2006
23-07-2007, 04:44 PM
حلو الكلام بس فى حاجه متعرفهاش ان نيوه هو الاقوه يعنى نفضوا للكلام ده كله عشان نيو لو مشك واحد منكو هيمسح بيه بلاط السرفر انا اكتر الناس احترام لكلان D4D الكلان ده نحت فى الصخر يعنى عدد اعضائه كان 3 ولفل الكلان 4 يعنى حاجه تشرف جدا بالتوفيق يا نيو
نيو خليك واصق من نفسك انت الافضل حتى الان

والعالم ال بتتكلم عن ال pvp فى ناس المفروض متتكلمش لان الناس ديه انا خلتها تسف التراب

و أنا عمرى ما أتكلمت ف كدة الا لما لاقيت ناس بتتكلم ,و الله أعلم عشان تعمل كلان لفل 5 و تجيب ناس بتتعب أد أيية,شكرا جدا على ردك elgazar

rds
23-07-2007, 04:48 PM
سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم

نيو لما قال ان d4dark الأنشط كان بيتكلم صح ( في الفترة اللي قال الكلام دا فيها )

كلان crash هو الأقوى حتى الآن ( و اللي مش عجبوا يثبت العكس )

chracter نيو هو الأقوى حتى الآن ( و اللي مش عجبوا يثبت العكس )

الحرب فيها ظلم كبير ل d4dark ( و اللي مش عجبوا يجيلي pvp :harhar: )

ملحوظة : أنا ماليش اي مصلحة ( أنا جاي اهدي النفوس blow )

و في أمان الله

BadBoy
23-07-2007, 04:52 PM
rds انت lvl كام؟؟

DoLsY
23-07-2007, 06:07 PM
chracter نيو هو الأقوى حتى الآن ( و اللي مش عجبوا يثبت العكس )

Eh il kalam da???
3ala asas eh enta 2olt il kalam da?

BadBoy
23-07-2007, 06:10 PM
انت بتكلم مين يا DolzY

ELGAZAR
23-07-2007, 08:38 PM
يا جزار الكلاك ده عليا انا؟؟ مين الانت سففته التراب؟؟

'طبعا مش انت عشان مش فخر انى اموت واحد اقل منى فى الفل

ELGAZAR
23-07-2007, 08:39 PM
Eh il kalam da???
3ala asas eh enta 2olt il kalam da?

على اساس انك لو حاسس انك اقوه منه عيزين نشوف

DoLsY
23-07-2007, 08:45 PM
awalan ya gazar hia mesh mawdo3 qowa ana maynf3sh aksabo la2eno tank we kaman howa 3ando arrow shield fa il mawdo3 sa3b shywa

thanyan fe chars kter fil game momken teksab shillien templar bas lil asaf mesh men demnhom ana

KOC2000
23-07-2007, 09:09 PM
يا شباب كلنا عارفين إنو مافيش حاجة إسمها أقوى شخصية في اللعبة.. والتوازن بين الشخصيات موجود.. والشخصية اللى بتكسب واحدة بتتغلب من التانية والتالتة تغلب التنية والأولى تغلب التالتة وهكذا...
أنا كل اللى ماعجبنيش طريقة رد نيو على المواضيع برغم اننا اصحاب و اقتراحاتو جميلة وأهم حاجة إنه واحد من الناس القديمة في السيرفر وماسبهوش ومشي زي غيره بالعكس فضل موجود وكان ديما بيقوللي اقتراحات عشان السيرفر يبقى أسهل والناس تزيد وبالفعل تم تنفيذ كتير من اقتراحاته، لكن تبقى بس طريقة رده على المواضيع واللى بيبان فيها إنه عصبي ومتحيز نوعا ما، وممكن برضه يبقى اللى بيقرا هو اللي غلطان، كل واحد بيقرا بطريقته طبعا..

وبرضه كراش هو الأقوى وهو الأنشط كمان بقى..بس..:harhar: :harhar: :harhar:
ولو عايزين تعرفوا أيه السبب، تعلولنا الجيم :show: (أيوة الكلان كله بيرفع أثقال) :harhar:
وربنا يديم المعروف يا شباب.

rds
23-07-2007, 09:48 PM
يا دولسي هدي اعصابك احنا محتجينك :harhar: (بعدين تسيح و تبهدل الهدوم )

يا باشا كل واحد ليه رأيه و دا رأيي و لو مش عجبك (أقرب بقاله و هرجعك :smoke: )

خليك بحبوح زي كيمو كدا ( خلي عندك روح رياضية )

أكبروا بقى :no:

و في أمان الله

totos_acmilan
25-07-2007, 03:13 AM
يا شباب كلنا عارفين إنو مافيش حاجة إسمها أقوى شخصية في اللعبة.. والتوازن بين الشخصيات موجود.. والشخصية اللى بتكسب واحدة بتتغلب من التانية والتالتة تغلب التنية والأولى تغلب التالتة وهكذا...
أنا كل اللى ماعجبنيش طريقة رد نيو على المواضيع برغم اننا اصحاب و اقتراحاتو جميلة وأهم حاجة إنه واحد من الناس القديمة في السيرفر وماسبهوش ومشي زي غيره بالعكس فضل موجود وكان ديما بيقوللي اقتراحات عشان السيرفر يبقى أسهل والناس تزيد وبالفعل تم تنفيذ كتير من اقتراحاته، لكن تبقى بس طريقة رده على المواضيع واللى بيبان فيها إنه عصبي ومتحيز نوعا ما، وممكن برضه يبقى اللى بيقرا هو اللي غلطان، كل واحد بيقرا بطريقته طبعا..

وبرضه كراش هو الأقوى وهو الأنشط كمان بقى..بس..:harhar: :harhar: :harhar:
ولو عايزين تعرفوا أيه السبب، تعلولنا الجيم :show: (أيوة الكلان كله بيرفع أثقال) :harhar:
وربنا يديم المعروف يا شباب.

روح رياضية ya man tool omrak andk

mero
23-03-2008, 01:29 PM
نيييييييييييييس شباب الى اامام