المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : كيفية الانضمام لكلان ANGER

M_I_N_A
16-07-2007, 03:53 PM
طبعا قلت اني هفركشblow الكلان و و و و بس خلاص الكلان هيفضل زي مهو بس في حاجة بسيطة هقولها طبعا الكلان دا هيضم كل الاقزام بس الي عايز يخش من اي جنس تاني يخش مفيش مشاكل لان الكلان مش هينفع من غير باقي الاجناس والحمد لله في ناس دخلت معايا 3 بشر clap
والي عايز يخش الكلان يضفني عندة لاني مش عارف اوصل لاي حد
الايميل MIB_MINA@YAHOO.COM
انا فاتح الايميل علي طول مش بقفلة حتي لو مش بلعب مستني الناس الي عايزة تيجي
مميزات الانضمام لكلان ANGER
1- اي حد هيخش الكلان هيتلفل لان في في الكلان اعضاء لفل 70 ممكن يلفلو اي حد
2-الكلان هيكون قوي جدا في الcastle seige لانة هيكون فية اكبر عدد من الاقزام
3- انا مش هقدر اقول ان انت كل لما هتخش هتلاقي ناس بتلعب بس اكيد دا هيحصل لما العدد يزيد علي الاقل انا ضامن انك تلاقي ناس بتلعب بليل لان عندنا عضو ميحبش يلعب غير الفجر
4-بالنسبة للاعضاء الجنسهم مش اقزام لما لو اخدنا فلوس من اي كلان عشان نساعدهم في الcastle seigeوهم جم ساعدونا ليهم نسبة في الفلوس دي
انا مستني الاعضاء الي عايزة تخش حتي الان الكلان فية 6اعضاء والفلات متنوعة عندنا من 10 لغاية 70

totos_acmilan
16-07-2007, 06:13 PM
hatcooooooooooooooooooooooooooooooooo

M_I_N_A
16-07-2007, 06:23 PM
كالعادة مش فاهم حاجة منك

osama
17-07-2007, 02:00 PM
MIB ازيك يا باشا انا عندى اقتراح صغير ليك انت عارف انى عندى شخصيتين واحده فى كلان Anger وواحده فى كلان D4Dark فايه رأيك نعمل تحالف مابين الكلانين؟ :blush: عشان شكلكوا حاتقلبوا على عداوه مابين الكلانين ودى حاتبقى مشكله ليا ياريت تفكر فى تحالف مابينهم وده اقتراح لاصحاب الكلانين لو وافقوا قولوا shiny

M_I_N_A
17-07-2007, 02:12 PM
نفسي اعرف مين الي قالك ان هيبقي فية عداوة مبين الكلانين بالعكس دا نيو اكتر واحد بيساعدني في اللعبة علي الاقل هو الوحيد الي عبرني لما احتاجت مساعدة
http://zm-online.net/vb/showthread.php?t=580

jake94
30-07-2007, 02:12 PM
أخي هل عندك ايميل في الماسنجر؟

mero
23-03-2008, 12:18 PM
هههههههههههههههههههههههههههههههههههه