المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : New Clan

boo7aa2006
12-07-2007, 08:47 PM
Clan D4DArK Level 3 Recruiting
أى حد عاوز يخش يكلمنى جوة على أسمى Neo أو تكلموا xXxMimixXx
متفرقش ناس جديدة أو قديمة,بتلعب علطول أو مبتلعبش,Clan لسة جديد و محتاجين ناس عشان نعلية Level 4
أنا lvl 78,DarkElf و xXxMimixXx برضوا 78,DarkElf
يا ريت نشوف ناس كتير عشان عدد ال Clans يزيد,أشفكوا على خير جوة اللعبة

boo7aa2006
13-07-2007, 12:09 AM
ممكن أى حد يسيب رد هنا برضوا,او يبعتلى رسالة خاصة

oOMiMiOo
13-07-2007, 01:07 AM
يا سلام على الدعاية الجميلة دي

انا نفسي الكلان يكبر ويبقى فيه ناس كتير

وكمان نعمل وود على كلان Crasher shiny ونكسبهم(معلش يا كيمو دا بعد إذنك)

وبعدين انا اسمي في الجيم xXXMiMixXx

فالي عايز يكلمني في الجيم يكتب الإسم صح

ويا رب يا نيو الكلان تبقى اكبر كلان في السيرفر كله

boo7aa2006
13-07-2007, 01:18 AM
يا سلام على الدعاية الجميلة دي

انا نفسي الكلان يكبر ويبقى فيه ناس كتير

وكمان نعمل وود على كلان Crasher shiny ونكسبهم(معلش يا كيمو دا بعد إذنك)

وبعدين انا اسمي في الجيم xXXMiMixXx

فالي عايز يكلمني في الجيم يكتب الإسم صح

ويا رب يا نيو الكلان تبقى اكبر كلان في السيرفر كله

مبتلعبيش لية؟ أكيد لسة مشكلة الشاشة,شوفى الرسايل الخاصة عندك هنا

totos_acmilan
13-07-2007, 12:59 PM
i will make a new charcter dark elf & isa i will join u bas ua rate be active

M_I_N_A
13-07-2007, 01:08 PM
اةةةةةةةة تقليد بقا كل جنس يعملوا كلان بس برضوا ميهمش اقوي كلان هيبقي كلان الاقزام

totos_acmilan
13-07-2007, 03:12 PM
اةةةةةةةة تقليد بقا كل جنس يعملوا كلان بس برضوا ميهمش اقوي كلان هيبقي كلان الاقزام

[no its not like u drawfs they do a clan the both of them is drak elf &am going to make a charcter dark elf so i will join them when i will do the chr
&as usawaly we will win over u in clan warscool cool cool cool cool :harhar: :harhar: :harhar: :harhar: :harhar: :harhar:

M_I_N_A
13-07-2007, 05:26 PM
يا عم اية الاحلام الي انت عايش فيها دي تكسبوا اية مش لما يجي حد معاكوا الاول مين هيسيب كلانة ويجي معاكوا

boo7aa2006
13-07-2007, 06:23 PM
دة مش dark elves clan دة ل أى حد و أنا مطلبتش من حد يسيب الكلان بتاعة,أى حد عاوز يخش أهلا و سهلا,أشفكوا على خير

boo7aa2006
13-07-2007, 06:24 PM
i will make a new charcter dark elf & isa i will join u bas ua rate be active

ب أذن الله cool ,أشوفك جوة اللعبة

M_I_N_A
13-07-2007, 06:57 PM
علي العموم ربنا معاك في الكلان وهو كل لما الكلانات تكتر كلان الاقزام يستفاد اكتر والشغل يكتر ولا اية

boo7aa2006
13-07-2007, 07:18 PM
علي العموم ربنا معاك في الكلان وهو كل لما الكلانات تكتر كلان الاقزام يستفاد اكتر والشغل يكتر ولا اية

لأ الشغل يكتر لما الناس اللى ب تلعب ب أقزام يكتروا و يخشوا و لما حد يعوز حاجة يلاقيهم ميعدش سواح ب ال 3 أيام مش عارف يلعب,ولا اية

boo7aa2006
15-07-2007, 01:29 PM
الكلان بقى 11 واحد,و كلنا active و الحمد لله و كل الى ف الكلان معاهم invite و يقدروا يدخلوا اللى عاوز يخش ف أى وقت,اللى يحب يخش يسيب رد هنا,يبعت رسالة خاصة,يكلمنى Neo أو xXxMiMixXx جوة اللعبة أو أى حد تشوفوة من الكلان,اشفكوا على خير

boo7aa2006
17-07-2007, 12:22 AM
الكلان بقى لفل 4 و فية 17 واحد,زى ما قلت قبل كدة اللى تشوفوة من الكلان قولولوا يدخلكوا و كلة معاة invite أو تسيبوا رد هنا,أشفكوا على خير

monzer
17-07-2007, 01:00 AM
ابعتلى الايميل بتاعك يا نيو حالا.انت مش بتستقبل رسايل خاصه لية؟

osama
17-07-2007, 01:57 PM
منذر عايز تخش معانا قولى اقابلك فى اللعبه وادخلك واحنا مش عايزين عداوه مع Anger clap ياريت نعمل تحالف cool

M_I_N_A
17-07-2007, 02:05 PM
يا اسامة مين فال ان احنا هيبقا في بينا عدواة بالعكس انا كنت بفكر اني اعمل تحالف مع نيو بس للاسف انا لغاية دلوقتي مسموم والكلان كلة عنال يدورلي علي الدوا ومش عارف يجبهولي

monzer
17-07-2007, 03:33 PM
انتو بتتكلموا فايه بس بدل متعملو عداوة مع كلان تانى المفروض تتحدو ونحتل قلعه
وهوا دا الى انا بحاول انظمه دلوقتى يعنى ياريت من كل قائد كلان اكتف وفيه تيم قوى يجيى معانا ويحضر الاجتماع الى هنظمه وياريت كل الكلانات تيجى ونشوف كل واحد معاه كام واحد اكتف وكام واحد قوى ونحسبها هينفع يعنى نسبه نجاحنا هتبقى كام فى الميه ولو نفعت المسالة تبتدى قواد الكلانات نفكر ونعمل خطة حربية محكمه ودا طبعا بعد منختار قلعه معينه احنا نقدر عليها
فانا لحد دلوقتى معايا مينا وعايز نيو وفاضل كدا تلت كلانات تانية هكلمهم فى الموضوع دا
وبعد كدا بقا لما ربنا يسهلها ابقا افرمو بعض زى منتو عايزين ....... ابقا رد عليا يا نيو فاسرع وقت وقولى رايك فى الكلام الى انا قلته ؟؟؟

osama
17-07-2007, 03:53 PM
بالنسبه ليا انا كنت بادعو كلان نيو وكلان MIB يتحدوا وعلى باقى الكلانز الحقيقه كراش واليت خلاص معتش اكتف لو حايشتغلوا اكتف ياريت نبقى اربع كلانز متحده ونخش على قلاع بقه clap

totos_acmilan
17-07-2007, 04:29 PM
وهوا دا الى انا بحاول انظمه دلوقتى يعنى ياريت من كل قائد كلان اكتف وفيه تيم قوى يجيى معانا ويحضر الاجتماع الى هنظمه وياريت كل الكلانات تيجى ونشوف كل واحد معاه كام واحد اكتف وكام واحد قوى ونحسبها هينفع يعنى نسبه نجاحنا هتبقى كام فى الميه ولو نفعت المسالة تبتدى قواد الكلانات نفكر ونعمل خطة حربية محكمه ودا طبعا بعد منختار قلعه معينه احنا نقدر عليها
فانا لحد دلوقتى معايا مينا وعايز نيو وفاضل كدا تلت كلانات تانية هكلمهم فى الموضوع دا
وبعد كدا بقا لما ربنا يسهلها ابقا افرمو بعض زى منتو عايزين ....... ابقا رد عليا يا نيو فاسرع وقت وقولى رايك فى الكلام الى انا قلته ؟؟؟

nice idea isa neo agreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ecool

M_I_N_A
17-07-2007, 04:35 PM
انا جاهز والحمد لله عندي اعضاء اكتيف

boo7aa2006
17-07-2007, 08:29 PM

مفيش أى مشاكل أنا موجود جوة اللعبة شوفوا عاوزينى أمتى أو أبعتولى رسايل خاصة,المشكلة مش أن أنا مانع الرسائل دة نظام الموقع هنا أنما أنا مش مانع حاجة,ف هى كل الفكرة أنك تضيفنى ل قائمة الأصدقاء و الرسايل حتتبعت عادى جدا و أنا ضفتك أنت و M_I_N_A أبعتولى دلوقت عادى جدا,أشفكوا على خير :smoke:

boo7aa2006
18-07-2007, 07:27 PM
D4DArK Clan Level 4 recruiting (current number is 20 member

الكلان لفل 4 حاليا و فية 20 واحد اللى عاوز يخش زى ما قلت قبل كدة,يسيب رد هنا,يكلمنى جوة اللعبة على أسمى Neo أو يكلم أى حد يشوفة من الكلان و كلة معاة invite ,أشفكوا على خير

M_I_N_A
18-07-2007, 07:53 PM
للاسف في اعضاء ياما بعد متيجي معايا يطلعو ويخشو معاك طبعا هما حرين بس انا عايز اعرف لية مهو لو كل واحد دخل ملقاش حد هيطلع يبقي كدا مش هلاقي حد خالص في الكلان يعني انا امبارح مدخل عضوين في الكلان وكانو بيلفلو من الساعة 12 بليل للساعة 10 الصبح فيوم واحد وصلو لفل 43 والناس دي والحمد لله بتلعب بجد المشكلة بقا اني مش عارف اجمع تلات اعضاء فاتحين مع بعض عشان اعمل المهمة بتاعت الكلان واسامة يقولي هدخل العب بالقزم وبعدين يطنشني ومنذر مش بيقدر يجي جيران وديون والمدن الي في نص الخريطة دي عشان اللعبة بتطلع عندة لما يروحا ومش عارف هخلص المهمة دي ازاي وريم مش بتلعب الا الصبح بس وكنت معتمد علي هيكتور والحنين انهم يخلصو معايا الكويست عشان اتحالف مع كلانك يا نيو وهو راحو عندك نفسي الناس الي بتقولي هدخل العب وطنشني وهو عارف نفسو يخش لغاية مخلص الكويست وبعدين ارجع العب تاني يا عم بالشخصية التانية

osama
18-07-2007, 07:56 PM
يا باشا انا عمري ماطنشتك يا باشا انا امبارح كان عندى ظروف عشان سفري النهارده لحفله اخويا :crazy: ولسه واصل دلوقتى واول ماوصلت قعدت عشان اشوفك وانا اسف جدا على اللى حصل وانا مش نازل النهارده مع صحابي افتح الايمال لو عاوز اعمل معاك الكويست

monzer
18-07-2007, 08:35 PM
كان على عينى يا مينا اجى معاك ياخويا بس انت عارف الى فيها
انا محبوس فجودارد زى اليتيم مش لاقى الى يطلعنى ولا يخرجنى منها

boo7aa2006
21-07-2007, 01:45 AM
D4DArK Clan Level 4 recruiting (current number is 20 member

الكلان لفل 4 حاليا و فية 20 واحد اللى عاوز يخش زى ما قلت قبل كدة,يسيب رد هنا,يكلمنى جوة اللعبة على أسمى Neo أو يكلم أى حد يشوفة من الكلان و كلة معاة invite ,أشفكوا على خير

الكلان فية 22 واحد و كلوا بيلعب دلوقت و زى ما قلت ف المشاركة اللى فوق أزاى تخشوا,أشفكوا على خير