المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : اقتراح اتمنى انكم تعملوووه

algawi
08-07-2007, 08:49 PM
السلام عليكم

انا عندي اقتراح ان شاء الله راح يريحنا لاني انا و كذا واحد اعرفه يعاني من هاذه المشكله و هيا كالتالي

انا الحين لما اريد اعمل كويست لازم انتقل من مكان لمكان عن طريق التيليبورت و اذا كنت اريد انتقل لمكان الكويست لازم على الاقل انتقل عن طريق التيليبورت 3 مرات او اكثر و هذا ياخذ علي وقت كثير انا ما اقترحت هذا الاقتراح لانه يخسرني فلوس ولا شي اذا بتزيدو الاسعار انا ماعندي مانع بس انا اقترح هذا الاقتراح لتوفير الوقت علينا .. انا الحين يوم ييت ابا اسوي الكويست نص وقتي ضاع على التيليبورت ف ياليت منكم لو تفرونا هذا الشي والي هو انكم توفروون كل المدن في التيليبورت يعني يوم نيجي نضغط على كلمة تيليبورت تظهرنا قائمه فيها كل المدن التي في اللعبه لكي توفر علينا الوقت يعني لو نرد ننتقل نضغط على المدينا التي نريدها و نذهب اليها مباشرا دون ان ننتقل الا مدينتين او ثلا مدن قبل ان نصل الا هاذه المدينه

و اتمن ان تلبو هذا الاقتراح جزاكم الله الف خير و حتى لو زتو الاسعر مافي اي مشكله busted

و السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

osama
08-07-2007, 08:54 PM
يا باشا بصراحه كده اللعبه حاتبقى سهله اوى وبعدين انت تحتاج التليبورت اوى قدام وقدام حايبقى معاك حاجه اسمها diemnsion diamond دى بتبدلها بscroll return لمدينه محدده وكده طبعا حاتسهلك تقدر تشتري diemnsion diamond من اى حد clap وبيتهيألى تليبورت النوبل بيودي لاى حته برضه cool

algawi
08-07-2007, 09:30 PM
اعملو الي بيريحكم هذا كان مجرد اقتراح للعلم ان لو رفعتو الاسعار راح تصعبوه بعد .. يعني توفرون لنا الوقت في الانتقال و بتصعبوها من ناحية الاسعار

المهم اعتذر على طرح اقراحي ولاكن كان مجرد اقراح

DoLsY
08-07-2007, 10:16 PM
يا باشا بصراحه كده اللعبه حاتبقى سهله اوى وبعدين انت تحتاج التليبورت اوى قدام وقدام حايبقى معاك حاجه اسمها diemnsion diamond دى بتبدلها بscroll return لمدينه محدده وكده طبعا حاتسهلك تقدر تشتري diemnsion diamond من اى حد clap وبيتهيألى تليبورت النوبل بيودي لاى حته برضه cool

Me7asesny en nos ily bil3abo noblesse :D
bel nesba li dimension diamond fa hia bt3ml scroll wa7ed we lama tedos 3aleh biro7.

osama
08-07-2007, 11:42 PM
يا باشا انا باتكلم على diemnsion diamonds اللى هيا اكتر دي سهله تتجاب من كويستات ولما بتجيبها كل 5 او 8 بيعملوا سكرول لكله وعلى العموم اوعى تكون زعلت منى algawi انا بس باقول رأيي احنا مش محتاجين اللعبه تسهل عن كده كفايه انى اول مابداتها ضربت وحش جبت لفل 4 :show: على العموم دى حاجه تتشاف من الجي ام نفسه shiny

DoLsY
09-07-2007, 01:51 AM
lama tegama3 8 bieddy scroll tewadddy li madena mo3aina mara wa7da bas...we ana shaief en madam il buffer et7at yeb2a sahl awy yet7at global gatekeeper.

KOC2000
09-07-2007, 04:45 AM
جارى تحسين البافر.. وبعدها إن شاء الله سيتم النظر في باقي الاقتراحات يا شباب. وان شاء الله نعمل اللى فيه المصلحة العامة (والمصلحة العامة فقط).

totos_acmilan
10-07-2007, 04:36 PM
no let it kadaaaaaaaaaaa