المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : بخصوص المشكلة في السيرفر

PrinceOfDarK
29-01-2013, 02:22 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

اخواني واخواتي المشكلة في السيرفر تتعلق بملفات اعتقد انها محذوفة من سيستم اللعبة ذاتها

وليس من السيستم الموجود لدينا في الجهاز

لهذا القادر على حل المشكلة هو كيمو او الجزار

لهذا الحل الوحيد هو الصبر الى ان يقوم احدهما بتفقد السيرفر واصلاح الخلل اللذي بداخله

Brave7Heart
29-01-2013, 02:24 PM
حضرتك جي ام وانا معرفش؟خخخخ ياحج هيدخل كيمو هيسوي صيانه حق الشركه الى تبع السيرفر وشكرا هيا اول مرة يعني هه

DEADLY60
29-01-2013, 02:25 PM
إنما للصبر حدووووود للصبر حدوووود ياااااا حبيــــــــــــــبي:$ (ام كلثوم)

Brave7Heart
29-01-2013, 02:26 PM
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههه

TheSniperr
29-01-2013, 02:26 PM
حراااااااااام

moon dov
29-01-2013, 02:27 PM
تقول من السستم المشكلة

يعم انا حذفت السستم اكثر من مرة ونزلت تاني

وما في فادية

MrLozh
29-01-2013, 02:28 PM
مسوي فيها اداري الحين انت و راسه

مدري على ايت قسم حاطينك؟

شكلك مشرف قسم الارشيف هههههههههههههههه

Le Parrain Mario Puzo's
29-01-2013, 02:29 PM
نحن في الإنتظار و إن شاء الله ما تطول المدة ^^

LHB
29-01-2013, 02:32 PM
ههههه كلها صيانه بس كيمو متى يشرفنا

PrinceOfDarK
29-01-2013, 02:33 PM
اخواني الاستهزاء هو سر الفشل والغيرة

(عفوا على هذا الكلام ولكنه حق حرية الراي والكلام الصحيح)

sasuke1
29-01-2013, 02:35 PM
مسوي فيها اداري الحين انت و راسه

مدري على ايت قسم حاطينك؟

شكلك مشرف قسم الارشيف هههههههههههههههه

هههههههههههههههههه قويه حبتين

MrLozh
29-01-2013, 02:35 PM
اغار حتى من الهوى يا ويل حالي يا هوى

ايوه صح تذكرت انا كان حلمي و انا صغير اكون مشرف .. بس ما قدرت احقق احلام الطفوله عشان كذا اغار منك ^^

Brave7Heart
29-01-2013, 02:37 PM
اديني وسمعني يابتاع مريندا ومتعني هههههههههههههه اغار من الهوي ياجامد خخخ

Mohamed-the_lord
29-01-2013, 02:53 PM
عادي شباب احنا متعودين علي كدة هيا اوووول مررررررة :D

MRkArNk
29-01-2013, 03:01 PM
من أنت ,, !! ؟

fezo77
29-01-2013, 03:05 PM
اوف انا زهقت

PrinceOfDarK
29-01-2013, 03:09 PM
هل قمت بارتكاب خطا ان احببت تقديم معلومة عن المشكلة ؟.؟

alnadhi
29-01-2013, 03:09 PM
يا طير سلم علي قبر زايد وقوله الشعب مشتاقه

MohlkArwa7
29-01-2013, 03:34 PM
ههههههههه

كيف صار ادارة ذا ؟

ههههههههههه +1000000 لوزة

jenyF
29-01-2013, 07:26 PM
ما فهمت بالظبط وش هي المشكله @@"؟

29-01-2013, 11:07 PM
السيرفر صار مكركب كيف مكب القمامة خلاص زمن destroied

Zetsume Sekai
29-01-2013, 11:53 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

اخواني واخواتي المشكلة في السيرفر تتعلق بملفات اعتقد انها محذوفة من سيستم اللعبة ذاتها

وليس من السيستم الموجود لدينا في الجهاز

لهذا القادر على حل المشكلة هو كيمو او الجزار

لهذا الحل الوحيد هو الصبر الى ان يقوم احدهما بتفقد السيرفر واصلاح الخلل اللذي بداخله

وش سيستم اللعبة ذاتها ههههههههه اللعبة مافيها سيستم يالحبيب (: ..

فيها ملفات !! مو مثل ملفات اللعبة الي بجهازك ^^ ..

والسيرفر معرف مشكلته بس اتوقع يطلع اللاعبين من السيرفر ..

هذا تقريبا يتسمى كراش يعني تعثر ملفات ..

GhostLorD
30-01-2013, 12:28 AM
كل شخص داخل يستهزئ على الرجال .
هل هوه قام بارتكاب جريمه يعاقب عليها بالاستهزاء ؟
بصفته مشرف قسم كأى مشرف قال انه ممكن يطمن الاعبين شوى بأعتباره انه مشرف قسم .
ما راح ارتكب جريمه بكلامه .
بلا استهزاء . الى ان دل على شئ انما يدل على عقليه متدنيه من المستهزء .
بلا قرف ناس ترفع الضغط .

springcity
30-01-2013, 01:43 AM
كل شخص داخل يستهزئ على الرجال .
هل هوه قام بارتكاب جريمه يعاقب عليها بالاستهزاء ؟
بصفته مشرف قسم كأى مشرف قال انه ممكن يطمن الاعبين شوى بأعتباره انه مشرف قسم .
ما راح ارتكب جريمه بكلامه .
بلا استهزاء . الى ان دل على شئ انما يدل على عقليه متدنيه من المستهزء .
بلا قرف ناس ترفع الضغط .

لا المشكله ان صاحب الموضوع واحد محترم ومعظم اللى فى المنتدة عايزين الضرب ,,,,,,,,,, بلاش علشان انا لسه طالع من حظر يومين كدة يتفك الاكونت التانى وكملهم النقاط

Dream
30-01-2013, 01:54 AM
يسلمو ع المعلومه ^^

Xlion1X
30-01-2013, 02:00 AM
تبغا صرة والا اصفق لك هههههههههههههههههههه

springcity
30-01-2013, 02:03 AM
تبغا صرة والا اصفق لك هههههههههههههههههههه

لا يبغا انك تتدفع علشان تهايط ^^ انته واللى زايك اللى خربتو اللعبه وباءت ادفع اكتر فرصتك فى الهيط تكتر

Xlion1X
30-01-2013, 02:09 AM
لا يبغا انك تتدفع علشان تهايط ^^ انته واللى زايك اللى خربتو اللعبه وباءت ادفع اكتر فرصتك فى الهيط تكتر

مو انت cbc الي دعستك بحربة الهيرو ؟؟؟ وجاي تكلمني

ماكلم الا فيسبرات

ثاني شئ انا مادفعت ولا ريال الحمد لله

springcity
30-01-2013, 02:21 AM

ماكلم الا فيسبرات

لول حربه الهيرو مين حربه الهيرو دى ثم انته ما دفعت لانك لسه طفل بس ابوك دفعك تنكر الكلام دة ^^ ويوجد دليل على ذلك هيا اللعبه خربت من شويه التحسين خرب من وقت ما بدء الناس تدفع فلوس علشان تهايط كلو عارف كدة بس خايفين يتكلمو علشان خايفين من الحظر بس اللى يخاف فى لعبه كرتون ما لى حق انو يعيش ف الاصل يلا احظر الحساب لسه ماتشال عليه الحظر شكلها هتجى رساله لقد تم حظرك علشان اتكلمت بحق

BlackWind
30-01-2013, 02:56 AM
لول حربه الهيرو مين حربه الهيرو دى ثم انته ما دفعت لانك لسه طفل بس ابوك دفعك تنكر الكلام دة ^^ ويوجد دليل على ذلك هيا اللعبه خربت من شويه التحسين خرب من وقت ما بدء الناس تدفع فلوس علشان تهايط كلو عارف كدة بس خايفين يتكلمو علشان خايفين من الحظر بس اللى يخاف فى لعبه كرتون ما لى حق انو يعيش ف الاصل يلا احظر الحساب لسه ماتشال عليه الحظر شكلها هتجى رساله لقد تم حظرك علشان اتكلمت بحق

مو انت اخر عندك نفس تحسين سلاح داريوس يعني علي كلامك انت اخر دفعت فلوس ؟؟؟ طيب اجل طالما عندك نفس هتحسينه في سلاح ولبس لاتتكلم وتكتر بربر زايده

هدا الي انت فالح فيه تدفعو تدفعو تدفعو في فلوس انت مالك يدفعو ولا مايدفعوش هوا انت دافع حاجه من جيبك ؟؟؟ <<<<< ام الحقد وحسد وغيره وكل هدا عشان ماقدر يصير قوي هنا راح يصرف ويتعدر بي فلوس

في كتير ناس تدفع فلوس ولا صارة قويه ياجاهل شو دخل فلوس في قصه فلوس عباره عن اداه لي تقدر عن طريقه تسرع حصلوك علي شي

عمله اساسيه في لعبه صرر وتقدر تجيب صرر بي ألاف صرر كل شهر لو تحب بس جهل وعقليه صغير والي مايشغل في مخه هدي هيا نتيجته يتعدر بي اعدار مالها قيمه

روح ادخل بوسات وجرب بدل رغي في موضوع فلوس وهوا انت كل ماتشوف حدا تقول عليه فلوس <<<<< لو انت فقير عادي مو عيب فقر بس لاتتعدر بي فلوس غيرك حالته فوق ريح ويقدر يشحن بي الوف وهوا حر يحط فلوس في لعبه ولا في خشيش ولا في هباب ازرق شي مو من حقك تتلكم عنه

اما ناس امرها عجيب

springcity
30-01-2013, 03:06 AM
مو انت اخر عندك نفس تحسين سلاح داريوس يعني علي كلامك انت اخر دفعت فلوس ؟؟؟ طيب اجل طالما عندك نفس هتحسينه في سلاح ولبس لاتتكلم وتكتر بربر زايده

هدا الي انت فالح فيه تدفعو تدفعو تدفعو في فلوس انت مالك يدفعو ولا مايدفعوش هوا انت دافع حاجه من جيبك ؟؟؟ <<<<< ام الحقد وحسد وغيره وكل هدا عشان ماقدر يصير قوي هنا راح يصرف ويتعدر بي فلوس

في كتير ناس تدفع فلوس ولا صارة قويه ياجاهل شو دخل فلوس في قصه فلوس عباره عن اداه لي تقدر عن طريقه تسرع حصلوك علي شي

عمله اساسيه في لعبه صرر وتقدر تجيب صرر بي ألاف صرر كل شهر لو تحب بس جهل وعقليه صغير والي مايشغل في مخه هدي هيا نتيجته يتعدر بي اعدار مالها قيمه

روح ادخل بوسات وجرب بدل رغي في موضوع فلوس وهوا انت كل ماتشوف حدا تقول عليه فلوس <<<<< لو انت فقير عادي مو عيب فقر بس لاتتعدر بي فلوس غيرك حالته فوق ريح ويقدر يشحن بي الوف وهوا حر يحط فلوس في لعبه ولا في خشيش ولا في هباب ازرق شي مو من حقك تتلكم عنه

اما ناس امرها عجيب

ههههههههههههههههه محامى بدرجه غبى اولا الطفل ما عرف يرد جاب واحد من زمن المحاربين ابيض واسود جاى يتكلم , مانت من الناس المستفيدة من وضع اللعبه ف الوقت الحالى ليه ما تشتغل محامى اولا يا ابو جهل فى فرق انك تشحن دة عادى فرق تانى لما تعرف الطريق الصح توصل للنقطه الاصعب هل مشكله التحسين الكراش انا عن نفسى قبل ما اسيب اللعبه فشل منى 2 مليار كراش على التحسين عرفت ان اللعبه خلص باء ليها اسلوب اخر فى ناس وصلت له منهم الطفل , فاريت تخرص علشان الحساب ما يتحظر عليك ^^

springcity
30-01-2013, 03:09 AM
علشان تعرف انك من الناس المستفيدة فى وضع اللعبه دة اكبر دليل على كدة
http://www.zm-online.net/vb/showthread.php?t=45324
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

BlackWind
30-01-2013, 03:34 AM
ههههههههههههههههه محامى بدرجه غبى اولا الطفل ما عرف يرد جاب واحد من زمن المحاربين ابيض واسود جاى يتكلم , مانت من الناس المستفيدة من وضع اللعبه ف الوقت الحالى ليه ما تشتغل محامى اولا يا ابو جهل فى فرق انك تشحن دة عادى فرق تانى لما تعرف الطريق الصح توصل للنقطه الاصعب هل مشكله التحسين الكراش انا عن نفسى قبل ما اسيب اللعبه فشل منى 2 مليار كراش على التحسين عرفت ان اللعبه خلص باء ليها اسلوب اخر فى ناس وصلت له منهم الطفل , فاريت تخرص علشان الحساب ما يتحظر عليك ^^
يب كدا لما تنزنق وتحصل وماعاد تعرف ترد تصير تقول في كلام ناس حقوده ومحسديه

من طفل وجاهل ؟؟؟ شوف نفسك اول ههه تتكلم علي جهل ناس وانت مش عارف تجيب 1 صره وتبكي ؟؟؟

محامي شو الي تتكلم عنه هدا واقع ادخل لعبه وشوف ناس كم معاهم صرر وناس ماعمرها شحنت تبيع وتشتري وتجيب في حاجاه غاليه واحد جاهل متلك يريد كل شي جاهز يريد سلاح +30 ويريد لبس +20 بدون مايتعب

وليش زعلان انك خسران 2 مليان كراش ؟؟؟ 80 صره يعني شو شي كبير الي تتكلم عنه ؟؟؟

مافي كاهل متلك هنا انا عن نفسي سويت سلاح ساحر +16 بي 3 عدادات وبعته بي 450 صره هدا اسمه تشغيل مخ في ناس غيري تبيع في دروب اغلى من كدا وتنجاب ببلاش بدون ماتدفع صره وحده متل منسيات جراسيا تنباع بي 400 و 500 صره

بس شو نسوي انت ماعندك مخ عشان تشغله اصلا

علشان تعرف انك من الناس المستفيدة فى وضع اللعبه دة اكبر دليل على كدة
http://www.zm-online.net/vb/showthread.php?t=45324
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

شو دخل هدا في موضوع ؟؟؟؟؟؟ وتقول مستفيد انا مستفيد من شو بضبط ؟؟؟؟ سلاحي وصلته =18 بدون ماتفشل ولا بلوره عادي جدا سلاح مقاتل ونسبه عاليه ببلورات قديمه ياجاهل ولو علي صرر احنا نشغل في مخنا ياأبو مخ ونجيب في حمايات ونبيع فيها مو متلك جالس في مدينه تبكي وتطلب من ناس صرر

شوف اي واحد فقير مايشحن تلقاء عنده 100 او 150 صره في مخزن الحين كل صار عنده صرر

اجل اجل لو تريد صرر قول اريد صرر واحنا نصدق عليك عادي بس لاتبكي وتصيح وتجيب اعدار متل وجهك

MrLozh
30-01-2013, 03:40 AM
انا جايب كل شيئ باللعبه و معي صرر كثير ^&^ بدون ما اشحن

أسالو كيمو لو شاف قرش مني خخ

(عندي فلوس و لله الحمد بس السيرفر ما يحتاج شحن بالنسبه للأعبين القدماء)

GhostLorD
30-01-2013, 03:41 AM
ما علاقه الكلام دا بالموضوع ؟ .
كل شئ عندكم تدخلوا فيه اللعبه والخلافات ؟ .
متى راح تكبرون ؟

springcity
30-01-2013, 03:50 AM

من طفل وجاهل ؟؟؟ شوف نفسك اول ههه تتكلم علي جهل ناس وانت مش عارف تجيب 1 صره وتبكي ؟؟؟

محامي شو الي تتكلم عنه هدا واقع ادخل لعبه وشوف ناس كم معاهم صرر وناس ماعمرها شحنت تبيع وتشتري وتجيب في حاجاه غاليه واحد جاهل متلك يريد كل شي جاهز يريد سلاح +30 ويريد لبس +20 بدون مايتعب

مافي كاهل متلك هنا انا عن نفسي سويت سلاح ساحر +16 بي 3 عدادات وبعته بي 450 صره هدا اسمه تشغيل مخ في ناس غيري تبيع في دروب اغلى من كدا وتنجاب ببلاش بدون ماتدفع صره وحده متل منسيات جراسيا تنباع بي 400 و 500 صره

شو دخل هدا في موضوع ؟؟؟؟؟؟ وتقول مستفيد انا مستفيد من شو بضبط ؟؟؟؟ سلاحي وصلته =18 بدون ماتفشل ولا بلوره عادي جدا سلاح مقاتل ونسبه عاليه ببلورات قديمه ياجاهل ولو علي صرر احنا نشغل في مخنا ياأبو مخ ونجيب في حمايات ونبيع فيها مو متلك جالس في مدينه تبكي وتطلب من ناس صرر

اجل اجل لو تريد صرر قول اريد صرر واحنا نصدق عليك عادي بس لاتبكي وتصيح وتجيب اعدار متل وجهك

شوف كل كلامك دة وانا ميت من الضحك على اسلوبك بس يلا ناس اتجنت من لعبه كرتون حبيبى بلاش تاخدها على صدرك لانها فى الاصل شخصيات كرتون الله يتوب عليك .

springcity
30-01-2013, 03:52 AM

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه بدليل انو مخليك تلعب ببرنامج auto cp-hp- mp ولا اى اندهاش

Dream
30-01-2013, 04:37 AM

الله يخلي البوت ^&^

البوت صار يشتكي منك هههههـ ^&^

انا لو مكانكـ احمد ربيـ انو شخصيه وحدهـ انحظرت هههههـ ^&^

weak555
30-01-2013, 05:52 AM

ماكلم الا فيسبرات

انت ما دفعت ولا ريال

انت خليت عيال كيمو يدرسوا باوروبا :]

koma300
30-01-2013, 01:20 PM
الله يخلي البوت ^&^

تتكلمون عن البوت واصلا انتو متعرفو ويش معنى كلنة بوت ههههه اما اطفال

koma300
30-01-2013, 01:22 PM
انت ما دفعت ولا ريال

يشحن ولا لا مو من كيسك انت جالس تتكلم على الرجال لما يكون انت اللي تصرف عليه هذاك الوقت تكلم جالسين تتكلمو فمواضيع ماتخصكم

مثل مايقول مدرس اللغه الانجليزيه المصري لما كنا فالمتوسط

بتوع القرف قرفتونا

GhostLorD
30-01-2013, 01:31 PM
يشحن ولا لا مو من كيسك انت جالس تتكلم على الرجال لما يكون انت اللي تصرف عليه هذاك الوقت تكلم جالسين تتكلمو فمواضيع ماتخصكم

بتوع القرف قرفتونا

أكيد مدرس الانجليزى كان عنده وجهه نظر ههههههههههههههههههه

weak555
30-01-2013, 01:39 PM

بتوع القرف قرفتونا

يا بتاع القرف انت

انا ما قلت شيء ان شاء الله يدفع اللي وراه واللي دونه

بس هو كذوب امعط يقول ما دفع باللهي ذي تنصدق

Xlion1X
30-01-2013, 02:07 PM

والله في موضوع مسويه من زمان نسيته وين حطيته رح دور عليه موب فاضي لك اروح ادور في كل مواضيع عشان منوب

دليل كذبك ابوي مايلعب شلون يدفع ؟؟؟؟ الله يشفيك ماحد بزر الا الي قالها

في مثل الي كل يعيد نفس الكلام على الناس يعني هو فيه انت كل تقول لناس اطفال يعني انت الطفل

ماتخاف انت مصورك وانت تسوي مباركة وتقول ماتخاف وثاني شئ مالك دخل في شئ يلا انقلع

ترا حتى انا والله احظر روحي عادي هذا تحذير

اما ناس امرها عجيب

ههههههههههههههههه محامى بدرجه غبى اولا الطفل ما عرف يرد جاب واحد من زمن المحاربين ابيض واسود جاى يتكلم , مانت من الناس المستفيدة من وضع اللعبه ف الوقت الحالى ليه ما تشتغل محامى اولا يا ابو جهل فى فرق انك تشحن دة عادى فرق تانى لما تعرف الطريق الصح توصل للنقطه الاصعب هل مشكله التحسين الكراش انا عن نفسى قبل ما اسيب اللعبه فشل منى 2 مليار كراش على التحسين عرفت ان اللعبه خلص باء ليها اسلوب اخر فى ناس وصلت له منهم الطفل , فاريت تخرص علشان الحساب ما يتحظر عليك ^^[/CENER]

2 مليارات كلها فشل شف الكذب بس والله انك اكبر كذاب

والله لو اشوفه بلعبه حتى لو يدخل تحالف ويجي يقولي اسف داريوس بدعسه عشان اعلمه يتادب

هنوب وجاي يهايط علينا

[CENTER]
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه بدليل انو مخليك تلعب ببرنامج auto cp-hp- mp ولا اى اندهاش

والله ولا عندنا ولا برنامج وهذا حلفت يلا انقلع بصدق والا انقلع

الله يخلي البوت ^&^

حتى انت تقول بوت لو اغراضنا جات من البوت جعلها تدمر كلها ولايظل شئ في شخصية كلها

اذا عبالك شخصية ايزابيل تقول بوت هذا الي قصدك اغلب التحالف يعرف كلمة السر ويقدر يدخلها

مو احنا البوت

انت ما دفعت ولا ريال

شكلك بزر ماتفهم كم مرة اقول ولاتفهم شئ

بصدق والا طز فيك ترى هذا ثاني مرة اقولك لاترد على كلامي تفهم ؟؟؟

تتكلمون عن البوت واصلا انتو متعرفو ويش معنى كلنة بوت ههههه اما اطفال

بتوع القرف قرفتونا

يا بتاع القرف انت

انا ما قلت شيء ان شاء الله يدفع اللي وراه واللي دونه

بس هو كذوب امعط يقول ما دفع باللهي ذي تنصدق

شف بصدق والا ماتصدق انقلع ماتهم ترى ولا اهتم حق ردك

امعط وجهك أنا يابو صورة بنات الله يشفيك يابنت

ترى لين احين ماغلطت عليك لين احين هذا اخر تحذير لك

ماحب اشكالك يرد على موضوعي

weak555
30-01-2013, 02:25 PM

ههههه الحين لاحطيت صورة بنت صرت بنت $:

وكيف اخر تحذير يعني وش تبي تسوي :|

تقتلني "بي كي " ولا "تشكيني" ما فرقت الحسابات ببلاش [:

Leo
30-01-2013, 02:30 PM
الله يخلي البوت ^&^

لو يحظرون البوت راح تلاقي ناس محظورة مثلا اسلحتها +29
هههههههههههههههههههههههههههههههههه

Dream
30-01-2013, 10:13 PM
لو يحظرون البوت راح تلاقي ناس محظورة مثلا اسلحتها +29
هههههههههههههههههههههههههههههههههه

يب خخخخخ ×,×

ولو يحظرو شخصيات البوت السيرفر بيكون فاضي خخخخ ×,×

springcity
30-01-2013, 10:22 PM
والله في موضوع مسويه من زمان نسيته وين حطيته رح دور عليه موب فاضي لك اروح ادور في كل مواضيع عشان منوب

دليل كذبك ابوي مايلعب شلون يدفع ؟؟؟؟ الله يشفيك ماحد بزر الا الي قالها

في مثل الي كل يعيد نفس الكلام على الناس يعني هو فيه انت كل تقول لناس اطفال يعني انت الطفل

ماتخاف انت مصورك وانت تسوي مباركة وتقول ماتخاف وثاني شئ مالك دخل في شئ يلا انقلع

ترا حتى انا والله احظر روحي عادي هذا تحذير

2 مليارات كلها فشل شف الكذب بس والله انك اكبر كذاب

والله لو اشوفه بلعبه حتى لو يدخل تحالف ويجي يقولي اسف داريوس بدعسه عشان اعلمه يتادب

هنوب وجاي يهايط علينا

والله ولا عندنا ولا برنامج وهذا حلفت يلا انقلع بصدق والا انقلع

حتى انت تقول بوت لو اغراضنا جات من البوت جعلها تدمر كلها ولايظل شئ في شخصية كلها

اذا عبالك شخصية ايزابيل تقول بوت هذا الي قصدك اغلب التحالف يعرف كلمة السر ويقدر يدخلها

مو احنا البوت

شكلك بزر ماتفهم كم مرة اقول ولاتفهم شئ

بصدق والا طز فيك ترى هذا ثاني مرة اقولك لاترد على كلامي تفهم ؟؟؟

الرد على اللى بلون احمر : اولا انا اموت وما يكون لى حياه لما عيل بشخه زايك يقولى تحديز انته اهبل ولا ايه 90% انك لسه طفل وبتعملها على نفسك واللعبه هتاثر عليك وهتخلى الموضوع يمسك فيك
ثانيا: عندكم بوت اسم البوت اللى شغال مع اصدار اللعبه اللى انتو بستخدمو auto cp-hp-mp v1.5
المشكله ان مفيش جى ام فى اللعبه علشان يعرف انو معاكم ولا مش معاكم
ثالثا: انت بتقول انى كداب ان التحسين فشل مانت هتعرف ازى طول مانت عرفت السر ازى تهايط باسهل طريق ابجنى تجدانى : اللعبه دى ملفات مرفوع يقدر الجى ام ان يقوى او يضعف اى شخصيه بدليل ان الشخصيات تختلف ما بين سيرفر وسيرفر طالما مش فى السيرفر الاصلى يقدر صاحبها ان يغير فى قوة الشخصيات يلا طير انته

اعتزال
30-01-2013, 10:31 PM
داريوس انا ما احب اتدخل في الخصوصيات سواء شحنت او لا لكن فيه صوره نزلت في الموضوع اليوم
تنهي النقاش هذا كله وفي نفس الوقت فيها اسائه من احد الاداريين عشان كذا انحذفت من الموضوع
والله اعلم .... فلا تتحمس كثير وانت تقولهم والله ما اشحن

بعدين اللي قالو انك تشحن ما جابو شي من عندهم انت بنفسك اعترفت زمان انك تشحن فلا تقول للناس بنات عشان قالو الحقيقه

Angel of darknes
30-01-2013, 11:41 PM
طيب وش هي المعلومات دي ؟ لو تعرفها ارجو انك تبلغ الادارة بي الموضوع و شكرآ لك على المعلومة الجميلة منك

ملاحضة : لا تخلي هم بي بالك لي الناس اللي ما تفهم -_- نصهم ما يفهمو شي @@؟

و تحياتي لك

Xlion1X
31-01-2013, 03:45 AM
مافي احد يفهم فيكم

والله موب فاضي ارد عليكم مشغول مو فاضي لكم

الي يبغا يصدق والا مايصدق كيفه بطقاق مو فاضي لكم

الله يشفيكم بس ومشكلة ماحد فيهم يلعب بس كلام هياط يلا طيرو بس

اعتزال
31-01-2013, 05:22 AM
مافي احد يفهم فيكم

والله موب فاضي ارد عليكم مشغول مو فاضي لكم

الي يبغا يصدق والا مايصدق كيفه بطقاق مو فاضي لكم

الله يشفيكم بس ومشكلة ماحد فيهم يلعب بس كلام هياط يلا طيرو بس

لا حبيبي كلنا نفهم وما نحتاج نلعب عشان نشوف كتاباتك في المنتدى :

weak555
31-01-2013, 05:24 AM

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههه

ما تشحن ها يلا انكر

كفو اعتزال

تم الحشر بنجاح

springcity
31-01-2013, 07:06 AM

Oops!!Oops!!Oops
دة مفروض بيكلم جى ام صح ؟ لان الموضوع فى قسم الشكوى الكلام دة كبير خخخخخخخخخخخخخخخ ؟ احلى شياء بيقولو يجى واحد زايك ؟؟ Oops !Oops
مطلوب رد عليه

ford
31-01-2013, 03:59 PM
طيب ما جبت شي جديد , داريوس ما أنكر انه ما دفع فلوس هوه قاعد يتكلم عن شخص صاحبة مو هوه
فمهو الكلام بعدين ......... ردوو

Xlion1X
31-01-2013, 08:18 PM

ياخي مو فاضي ارد عليك كم مرة اقولك

ماتفهم شئ جايب صورة قديمة

تبغا تصدق والا بطقاق

اخر رد في موضوع بايخ مثلكم مو فاضي لكم

sasuke01
31-01-2013, 08:25 PM

هههههههههههههه كيف عرفت سبب الحظر حقي