المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : مشاكل ملهاش حل

monzer
24-06-2007, 08:13 AM
بسم الله الرحمن الرحيم

دلوقتى هبتدى اشرح المشاكل كلها الى بتوجهنى فى اللعبه دى ومحدش لقى حل ليها
وبدايتا بالــ DC وكلنا عارفينه وبيحصل معانا كتير وكل مره واحد يتضيع منه حاجة شكل
لكن انا مش بيهمنى الحجات دى لكن انا مضعش منى اى حاجة,ضاع منى هاتشلينج لفل 55
وبعد مستلفت كذا هاتش وفى الاخر جبت واحد لنفسى حولته سترايدر وربنا مقعد معايا يومين وضاع بسبب ال DC وانا مهمنيش جبت هاتش غيره بردو مش مشكله بس افتكرو ان الى بيضيع مش بيرجع تانى .......
مشكله السيرفر دون دى بتحصل سعات لكن حصلت مع واحد صحبى الى واخد شخصيه ميستك
AsHRaFGHaZaL077
اكيد عارفينه ....... حصل معاه الدون دا كتير ولما جه يفتح الكركتر بتاعه ميلاقيش اى حاجة خالص ولا هدوم ولا فلوس ولا سلاح ولا سكليز ولا اىىىىىىى حاجة من اى حاجة اصلا دا يبقى اسمه اية ؟؟؟؟؟؟؟

وفى مشكتلى انا بقا الاساسيه الى محدش لحد دلوقتى شفلها حل

كركتر الفايتر بتاعى x7 مش بيفتح عندى خالص وبتظهرلى الرساله الخنيقه دى

http://www.phroon.com/upload/file15/untitled45484.bmp

مع ان باقى الكركترات بتفتح من على نفس الاكونت وعلى جهازى عادى
والى يجننى بقا ان الكركتر ممكن يتفتح على اى جهاز الا بتاعى انا بالذات
ومحدش يقولى روح لدا وروح لدا انا كلمت كل الى اعرفهم هنا ومحدش عارف اية السبب
عملت كل الى اقدر عليه عشان ميكونش السبب من عندى واشرف والله يشهد عليه
قاعد عنده من الفجر عمال بفرمت فى الهارد ونزلت نسخه للعبه جديدة ونزلت وندوز مرتين وشغلت اللعبه واى كركتر واى اكونت يفتح عادى الا دا بالذات ليه يعنى ؟
انا بقولكم انى مقصرتش فحاجة وطول التلت التيام الى فاتو وانا محتاس وعملت كل الى اقدر عليه عشان بجد جهد شهر واكتر فى الكركتر دا تعبنى جدا وصعب انه يروح بالسهوله دى

اما كيمو انا استنيتك كتير وبعتلك رسايل كتير وسبتلك خبر فكل حته ومع كل الى اعرفهم
وانا دلوقتى من امبارح مشفتكش ........ اما اذا كنت انت بتنفضلى دى حاجة تانية بقا بس ياريت لو انت عاملى حاجة فى الكركتر تقولى عشان ابطل اصلح فى اللعبه وافتكر ان العيب من عندى
انا تعبت كتير اوى عشان خاطر اللعبه دى وبردو مصر انى اكمل والعبها للاخر ومش هستسلم بردو

انا عاوزك اول متقرا الموضوع تكلمنى ضرورى وانا هشرحلك كل حاجة بالتفصيل الملل

وياريت اى حد معاه نمره كيمو او تلفون ولا اى حاجة يكلمه ضرورى لان المشكله دى مش سهله وميتسكتش عليها ولو فيه حاجة ياريت هوا يقولى بنفسه

انا كدا قلت كل الى عندى ومستنى الرد منك يا كيمو

ashraf007
24-06-2007, 10:09 AM
انا اشرف غزال انا صحاب واخو منذر لانة اكتر من اخويا طبعا بس انا مش عارف اقول اية بجد الكلام الى قالة منذر دة حصل بجد لما انا اقعد فى يوم واحد ويجيلى اكتر من dc فى يوم واحد يبقة فى حاجة غلط ولما الحاجات بتاعتى تضيع منى يبقة باردو فى حاجة غلط احنا كلنا ناس كتير اوى فى اللعبة وعرفناهم المشكلة بس اظاهر محدش بيرد على حد انا عاوز اعرف لية دة حاجة بسيطة منن الكلام علشان انا لو اتكلمت وفتحت فى الكلام هنطول احنا مش عاوزين اى حاجة بس يا ريت بعد كدة الى ناوى على الشر يبقة فى الوحش مش يضرب فى الظهر من برة برة كدة لا انت عاوز تغدر بينا يبقة فى وحشى وجهنى واضربنى فى وحشى واحنا هنعل كركتر جديد بس يا رب الكلا الى قالو منذر يتعمل بية ويتحقق لانة بجد صعب الواحد يقعد على الكركتر دة اكتر من 3 او 4 شهر وبعد كدة يضيع بسبب dc صغير حقير اوى واحد يعملة حاجة وحشة فى الكركتر دة عموما دة كلامى ويا رب ماكنش ضايقتكم وانا متشكر اوى على كل الناس الى ساعدنا دى والله بجد ربنة يجازيهم بالخير بقى

totos_acmilan
24-06-2007, 11:21 AM
i appere to me the erro
ya rab any1 find us a soultion

KOC2000
24-06-2007, 07:19 PM
السلام عليكم.
1- الرسالة دى عيب في الجهاز (وانا قولت لمنذر،شوية إقتراحات يارب تفيده)
2- ال DC إما إنك جوة اللعبة لكن مابتلعبش، يعنى مش بتتحرك لفترة طويلة، أو إما عندك مشكلة في النت، ومن الشركة وغالبا بتبقى مشكلة عامة في شركة النت بتاعتك أو لو مشترك في وصلة نت وطبعا وصلات النت مش مستقرة خالص.
3-الحجات اللى بتختفي، دى بقى عيب فيك إنت، واحنا مش مسؤولين عن إنك تتسرق طبعا، والمفروض ماتديش الباسوورد لأي حد و تغيرها باستمرار و ياريت ماتعملهاش رقم تليفونك اللي كل الناس عارفاه.
4- أنا مش بنفض لأي حد طبعا.. إنما ماتتوقعش إني بطلع من الفانوس يعني.. برضه عندي حياتي وشغلي يا شباب.

بس كدة، والله الموفق.
شكرا
والسلام عليكم.

DoLsY
24-06-2007, 07:27 PM
Monzer enta tekhally kimo aw ay gm ye3mellak teleport li ay 7itta tanya..la2en ana beythai2ly el moshkela fil makan ily enta feh delwa2ty.

! NoDi !
25-06-2007, 02:15 AM
كلام دولسي مظبوط المشكلة في المكان الي انت فيه على ما اعتقد لأن حصلتلي المشكلة دي قبل كدا في سرفرات تانية كتير وكان الـ GM بينقلني في مكان تاني و تتحل المشكلة ثانيا موضوع اختفاء الحجات دي وقبلها يجيلك DC ده اكيد حد عارف الباص بتاعك وبيدخل بي الاكونت بتاعتك لأن لما حد بيدخل بيها من جهاز تاني لازم يجيلك DC وطبعا بيدخل بيها ويدي الحجات بتاعتك لحد تاني يعرفو ده الي اعتقدو يعني

max_gx
25-06-2007, 11:39 AM
بالنسبة لمشكلة الDC فلو إنت من مصر مشترك في شركة TE - Data عرفها طبعا
ففي صيانة حاليا في الشبكة حتى لو شغلت أي لعبة أونلاين تانية حتلاقي DC ,,, ده بالنسبة لبعض مشتركي TE - data فهي زي مقالوا بتاع إسبوعين و حيخلصوا....