المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : لماذا تم ايقاف عضويتي ؟؟؟؟

ManSun1
14-11-2008, 07:24 PM
بسم الله الرحمن الرحيم
اولاً احب اوجه رساله الي لهيبو :-
انني لم افعل شي خطاء فما هوا السبب !
ثانياً احب ان اقول كلمه من صديق بانني اشوف ان هذا السيرفر لن يكتمل بلنجاح
ولو حتي لااخر هذا العام .
ثالثاً هل هوا ده السبب اني انطرض من المنتدي

al swra wd7t ya rys tmam awy kda
اني كتبت بي الغه الانجليزيه. وده لانني لوحت المفاتيح مفيهاش عربي فبكتب انجليزي احسن واسرع
وده سبب مقنع .
واني ولله مش عامل الموضوع علي اساس ارجع العضويه وانما اعرف السبب !
وا لااجل سبب اخر بانني اريد اعتزال العبه .
وفي سيرفرات تانيه كتير اوي وفيها دينستي وسلاح pvp دينستي من غير كراش ولا غيره .
وعلي ما اعتقد ان العبه كلها حولت عليه بدون زكر اسماء واكتر من 20:30 واحد اشوفهم في العبه
والعبه جميله جداً وي اقدر احقق عليها الي انا مش عارف احققه علي زمن المحاربين .
انا متواجد هذا اليوم فقط علي المنتدي .
وشكراً واسف علي الاطاله

rachid91
14-11-2008, 07:41 PM
ولله حراام عليكم
ليه طردتمموه اكتر من مرة :crazy:
و لله حرام
انتم كدا تجعلون المحاربين يزعلون و ينفرون من السيرفر
لا مش كدا نتاعمل مع الاعضاء:no:

mohamed77
14-11-2008, 07:51 PM
معليش يا ManSun1 ماتزعلش

mero
14-11-2008, 08:00 PM
يا عم انا بلعب اللعبة دى لحوالى 7 سنين وره بعض و تقريبا لعبت سيرفرات انت مسمعتش عنها
كل سيرفر ليه ظروفه الى الاعب يعجب بيها او لا مش لازم تكون كل السيرفرات من غير دونات
و مش لازم تبقى بفى بى ده بالعكس السيفرات الى بتبقى اقل اكسات بتقى توب السيرفرات وانا لعبت سيرفرات لازم تدفع شهريا علشان تلعبها انت لو مش عجبك السيرفر متلعبهوش محدش غصبك كيمو عمل السيرفر ده علشان يساعد العرب و انهم يلعبوا اللعبة ويتعلموها و بعدين حقلك حاجة مفيش اى سيرفر مفهوش تبرعات لانه كده الى فاتحه حيخسر والسيرفر مش حيفضل مفتوح
و انا اظن انهم قالوا فى المنتدى انو مفيش حد يكتب انجلش يبقى تسمع الكلام من سكات ههههههه

rachid91
14-11-2008, 08:06 PM
يا اخ Mero
ما كان عليهم يطردونه
كان عليهم يوجهولو اندااار او شيء من هدا المقابل
اما الطرد :no:

cool boy
14-11-2008, 08:35 PM
كيمو ما قال ممنوع الكتابة بالانقلش
قال يفضل ان ما نكتب فيها

mero
14-11-2008, 08:46 PM
انا حقول حاجة انا الحمد لله بعرف 3 لغات رغم صغر سنى بس فى نفس الوقت مش بعرف اقراء الانجلش المتعرب و فيه ناس مش بتعرف فيه يبقه ليه نكتبه يعنى انا بعرف ايطالى شايفنى داخل بكتب بيه هههههههههههههههه ولا ايه الكلام ماله العربى ده فيه ناس فى اللعبة متعرفش كلمة انجلش ههههههههههههههههه

حمض الخليك
14-11-2008, 09:46 PM
شوفوا ياأخوان
من معرفتي لكيمو (صرت فيلسوف shiny )
فكيمو تعامله الوحيد مع الأعضاء المخطئين هو الطرد
أنا مثلا طردوني 3 أيام وليش 3 أوين لأني عضو معروف بالمنتدى
والسبب؟
لأني قلت لواحد عن حاجة عملها أنها غباء!!!!:crazy:
ياأخوان هذه سياسة المنتدى والقوانين صارمة وأنتم تطلبون اللين بكل شي؟؟
أنا معكم وليس معكم بنفس الوقت
معكم بأن هذا يطفش اللاعبين المطرودين وذلك بأنهم أعتبروها إهانة لهم وقرروا أنهم لن يرجعوا للمنتدى ولا السيرفر
ولست معكم بأن اللي أنطرد قد أنتهك قوانين المنتدى

Laheebo
14-11-2008, 10:08 PM
أحب انوه لشيء بسيط اني لم اطرد احد وقرار الطرد حتى لو حبيت اتخذه في حق احد ما راس اسويه الا بعد الرجوع للاخ الجزار او الاخ كيمو :)

وارجو عدم الحكم بدون معرفة على احد يا اخ مانسون ... ولو انت غلطت في حاجة راجع نفسك وشوف خطأك فين بالزبط ...

وبطلو حاجات الاطفال بتاعت انا اعرف سيرفر وانا العب سيرفر ومجاني ... روح العب انشالله بي 100 سيرفر مجاني احنا مش ضاربينك على ايدك تلعب هنا ... هنا في السيرفر عندنا شروطنا ....

واهمها انك تحترم الجميع وما تسوي دعايات بصورة غير مباشرة لسيرفرات فاشلة

تحياتي

mero
14-11-2008, 10:57 PM
ههههههههههههه صح يا لهيبو

mahmoud631
14-11-2008, 11:13 PM
كلامك عين العقل يا لهييييييييب

لهب
14-11-2008, 11:36 PM
إتضحت الصورة شباب و كلام لهيبو واضح و صائب أما الاخ مانسون أرجوا أن تتقيد بالقواعد و تبقى معانا لأنك صديق و خسارة الاصدقاء خسارة كبيرة على الاقل بالنسبة لي .... أوكي
أرجوا غلق الموضوع لكي لا تحدث مناوشات او مخالفات

KOC2000
15-11-2008, 01:08 AM
انا اللي طردتك، عشان إنت بني آدم مستهزيء، ويا ريت ده يكون اخر اكونت ليك عندنا. يعني مايبقاش فيه mansun 2 و 3 و 10..
وعشان تقدر تحقق اللي انت عايزه في السيرفرات التانية وماتشغلش بالك في سيرفرنا، اكونتك في اللعبة كمان محظور. وسلملي على كل اللي في السيرفرات التانية.