المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : سوال بخصوص احتلاال القلعه هاام

ManSun
08-11-2008, 11:53 PM
بسم الله الرحمن الرحيم
انا كنت عاوز اعرف ازاي اسجل في حصار قلعه
واما الحصار يبدء اعمل ايه المطلوب حتي يكتمل
الحصار ارجو الرد عاجل واكون شاكر ليكم
وشكراً

KOC2000
09-11-2008, 12:44 AM
بيتم التسجيل من عند ال Messenger .. وانت خارج من المدينة رايح ناحية القلعة بتلاقيه..
بتحاول تدخل القلعة لحد ماتوصل للتمثال وعندك skill بتستخدمها على التمثال.

cool boy
09-11-2008, 07:37 AM
؟؟؟؟؟؟؟!!!!

ManSun
09-11-2008, 05:54 PM
بس هوا Messenger ده موجود في انهي مكان

hadypk
10-11-2008, 11:00 AM
بيكون موجود قريب من القلعه اللي انت عايز تحتلها

بيكون عباره عن حارس واقف على الطريق بتروح تشترك من عنده

ManSun
10-11-2008, 02:30 PM
اوكي مشكور لي كيمو وي ليك يا هادي بس سوال ثاني
هوا التمثال ده بيكون بعيد او في مكان مش ظاهر ولا هلقيه بسهوله
ممكن صوره ليه حتي تصبح كل الامور واضحه

ManSun
10-11-2008, 06:28 PM
?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????????????????????????? ????????????:harhar: :harhar:

ManSun
10-11-2008, 09:31 PM
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟