المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : المهلك ولعناتها

ملك النار الجديد
16-08-2012, 01:13 PM
؟؟ مش ملاحظين انه المهلك صارت نسبة نجاح لعناتها
كيف مهلك لفل 80 مهارتها +10 ؟؟ يعطي _@@ الناس لعنات وتنجح 90%

واحد مهلك خوف 14+0 مش مطورها اعطي ليه خوف نجح من 3 مره
واحد سيد شعوذه مهارة الخوف 14+18 محسنها +18 قعد 20 مره ونجحت عليه هاذه حظ وله في غلط

بعبع ترومان
16-08-2012, 01:30 PM
امم يب المفروض حتى المشعوذ معاه ميزة مش زي المهلك معاه عظم ولعنات وغم وش بقى @:|

D7oOoM
16-08-2012, 02:43 PM
زين اول مره تقول كلام في محله خخخخخخخخخ
يب المهلك لعناته تنجح سريع انا بالمشعوذ المهاره الوحيده اللي محسنها عالي الخوف وهي +18 وبالصدفه تنجح
يعني كل 20 مره او 30 مره تنجح وبعض الأحيان ماتنجح نهائيا .. مع اني مسوي كل شئ يقوي نجاح اللعنات بس
برضه ماتنجح -_- ..

GhostLorD
16-08-2012, 02:44 PM
المهلك فى مشكله فى السيرفر اللعنات تنجح من اول مرة
حتى مهلك لفل 80 والله العظيم ومهاراته +0 يعطينى لعنات وتنجح كلها من اول مرة
وانا لابس كل الزعماء ومحسنه +10 وفاسبر +10 ومهارات عاليه وفى الاخر مهلك لفل 80 مهاراته +0 بدون زعماء يعطينى لعنات وكلها تنجح
بس لو قولنا من هنا للسنه الجايه محدش هيعمل شئ
وبالنسبه للمدافع لو لفل 80 وعطاك استن ينجح من اول مرة ويفضل الاستن عليك يمكن 20 ثانيه
انا جربتها معا مدافع لفل 81 والاستن عنده +2 وهو بدون زعماء كل ما عطانى استن نجح
وانا الخداع عندى +11 وفل زعماء وعملته المهاره بتاع الخداع اكثر من 20 مرة وما نجحت ولا مرة
فى مشكله فى المهلك خصوصا ومشكله فى المدافعين قديمة بس هنعمل ايه

الليث الاسود 25
16-08-2012, 02:50 PM
وانا لابس كل الزعماء ومحسنه +10 وفاسبر +10 ومهارات عاليه وفى الاخر مهلك لفل 80 مهاراته +0 بدون زعماء يعطينى لعنات وكلها تنجح
وبالنسبه للمدافع لو لفل 80 وعطاك استن ينجح من اول مرة ويفضل الاستن عليك يمكن 20 ثانيه
وانا الخداع عندى +11 وفل زعماء وعملته المهاره بتاع الخداع اكثر من 20 مرة وما نجحت ولا مرة

معروف الستن في جرسيا قوي تخصص دجر له 3 نقاط ضعف منها التديخ في توثيقات تقوم الستن

مهلك بدون لعنات ما يسوى شيء مثل صارخ بدون انفجار ):

D7oOoM
16-08-2012, 02:53 PM

لول عندي شخصيه خنجر ماينجح الستن حق المدافع علي لو يفحط :)
لا ويجيب واسطه للستن علشان ينجح ماينجح خخخخخ ^_^" ..
بس مع الكنسله ينجح بس من ثانيه واقل ..
بس لعنات المهلك يب ينجح -_- مع العلم زعمائي +5 ~~

GhostLorD
16-08-2012, 02:55 PM
لول عندي شخصيه خنجر ماينجح الستن حق المدافع علي لو يفحط :)
لا ويجيب واسطه للستن علشان ينجح ماينجح خخخخخ ^_^" ..
بس مع الكنسله ينجح بس من ثانيه واقل ..
بس لعنات المهلك يب ينجح -_- مع العلم زعمائي +5 ~~
متأكد من كلامك دا ؟ طيب ايه رايك تجيب المغامر بتاعك وانا بحول سب كلاس مدافع وكل شويه بعطيك استن لو فشل يبقى ليك الكلام ؟
الناس كلها عارفه ان الاستن فى مشكله وانتة الوحيد لحد دلوقتى الى قولت انتة معاك مغامر ومينجحش عليه الاستن انتة بتلعب زمن المحاربين وله لعبه تانيه ؟

D7oOoM
16-08-2012, 03:13 PM
متأكد من كلامك دا ؟ طيب ايه رايك تجيب المغامر بتاعك وانا بحول سب كلاس مدافع وكل شويه بعطيك استن لو فشل يبقى ليك الكلام ؟
الناس كلها عارفه ان الاستن فى مشكله وانتة الوحيد لحد دلوقتى الى قولت انتة معاك مغامر ومينجحش عليه الاستن انتة بتلعب زمن المحاربين وله لعبه تانيه ؟

لول يعني تتوقع مني اني اكذب مثلا ؟ ومو مشكله اي وقت بكون فاضي وادخل اللعبه بهمسلك ..
لو حصلت مدافع فاااااسبر يكون افضل :) .. بعد لو نجح بالكثير ثانيه ولا ثانيتين ويروح ^.^
بس ماسألت نفسك دايروس ليه ماينجح الستن عليه ؟؟ مع انه مغامر @@ وكم خنجر كذا برضه
مقاومته عاليه ضد الستن .. وللعلم توثيق المحارب ماسويته @@

Nazomi
16-08-2012, 03:42 PM
المهلك صحيح بدون لعنات مايسوى بس لاحظو فرق اللفل لفل 80 ومهاره + 9 تنجح من اول مره فواحد لفل 85 واقل مهاره معه +15 هذي ماتصير الارتكاز صايره ماتفشل ابدا هذا الشي زاد عن حده

ElbasHa2011
16-08-2012, 03:54 PM
المهلك صحيح بدون لعنات مايسوى بس لاحظو فرق اللفل لفل 80 ومهاره + 9 تنجح من اول مره فواحد لفل 85 واقل مهاره معه +15 هذي ماتصير الارتكاز صايره ماتفشل ابدا هذا الشي زاد عن حده

Xx0ZERA0xX
16-08-2012, 04:03 PM
يب المشعوذ اللعنات ما تنجح كان مع واحد صديقي مشعوذ لفل 76 يسوي لي خوف فوق 20 مره ولا مره نجحت :/ بس بالهملك حقي من مرتين إلى 4 مرات و تنجح

Glorious
16-08-2012, 04:11 PM
طل شوفو انا لما اتكسف 77 مهلك مش محسن مهاراته عاملى الخوف ومعظم لعانته نجحت من اول مرة ما عادا الغم من تانى مرة وانا لفل 82 امم انا مغامر اشوف انه قوى ضد كل التخصص ماعدا تخصصين المهلك والمدافعين عامة ~~فيه زيادة فى قوتهم فى اصدار جراسيا

محمد الحسيني
16-08-2012, 05:27 PM
لول , هو كل واحد مش عاجبه حاجة ف اي تخصص يقوم يعمل موضوع ويخليها مشكله ؟ كل تخصص له ميزات وله عيوب ,
عندك المغامر معاه سراب , الصارخ ممكن يموتك ب تفجير , الكاميل نزع سلاح , وهي التخصصات كدا محدش يقول فيها عيوب , ولا يقول دي بتنجح ودي مبتنجحش ,, اللي اشوفها المشكلة الوحيده ف التخصصات السراب عند المغامر
بالنسبه للمهلك يبقى صفر ع الشمال بدون عظمي واللعنات

ملك النار الجديد
16-08-2012, 05:52 PM
لول , هو كل واحد مش عاجبه حاجة ف اي تخصص يقوم يعمل موضوع ويخليها مشكله ؟ كل تخصص له ميزات وله عيوب ,
عندك المغامر معاه سراب , الصارخ ممكن يموتك ب تفجير , الكاميل نزع سلاح , وهي التخصصات كدا محدش يقول فيها عيوب , ولا يقول دي بتنجح ودي مبتنجحش ,, اللي اشوفها المشكلة الوحيده ف التخصصات السراب عند المغامر
بالنسبه للمهلك يبقى صفر ع الشمال بدون عظمي واللعنات

سراب اعطيه ارتكاز ونسبة النجاح 100%
او الصمت اليه تخليك وله مهارة تسوي 100%
هههه مش الاعنات احسن من السراب
وله الصارخ هوه ياخذ ارتكاز وصمت كاميل نزع اسلاح صح كيف بينزع وهوه معاه شلل

ولله العظيم في غلط بي المهلك ولمدافع

بسيرفر pvp @_@ صدقوني لعنات المهلك وهيه +30 مطورها ولله صعب تنجح على ايه شخص
هناء +0 تنجح

الله يعينكم بي اصدار هايف لايف

المبارز يضرب 4الف+ للمدافع

المدافع يضرب 5الف +

الساحر معاه مهارة تخليك تتجنب 95% من مهارت المقاتلين وسحره لمدة 8 ثانيه يكفي عشين اقتل مدافع وهوه بدفاع

-.-

Xx0ZERA0xX
16-08-2012, 06:36 PM
طل شوفو انا لما اتكسف 77 مهلك مش محسن مهاراته عاملى الخوف ومعظم لعانته نجحت من اول مرة ما عادا الغم من تانى مرة وانا لفل 82 امم انا مغامر اشوف انه قوى ضد كل التخصص ماعدا تخصصين المهلك والمدافعين عامة ~~فيه زيادة فى قوتهم فى اصدار جراسيا

شوف حبي المهلك ساحر مختلف عن باقي السحره هذا حق لعنات و سموم و ارتكازات و سحب دم و نقل الم و اشياء كثير عشان كذا تلاقيه يفرش في الخناجر و صدقني إذا الاداره غيرت بف زمردة راح تشوف المغامر يموت من الصارخ بنفجار :/ و المدافع اصلا قوي معه مقاومات ضد كل شيء :/ شوف المبارز كلهم يوم يوصلون لفل 80 كل سكلاتهم + 10 و مع ذالك يموت اوقات لازم تهتم بالتخصص قبل لا تجيب اعذار تروح تسولي زي ويند بلاك خخخ المهم انا اشوف المهلك هنا لعناته مو لازم شانس لانها تنجح كثير

J.O
16-08-2012, 06:54 PM
كل واحد له شيء طيب الصارخ واملتامل والمشعوذ كلهم ضربات جماعيه بفات سرعه ومقاومات ودروع الريح والجليد واللهيب وهجوم الصاررخ قوي وسرعه المتامل خارقه كل واحد له ميزة ياحبيب

Leo
16-08-2012, 07:03 PM
كل تخصص قوت في شي
يعني المهلك قوته في لعناته اكيد نسبة نجاحها عالية

بس انا مرة بمرسال اعطيت جوست هيل ارتكاز بدروب كلها+6 وبدون زعماء
نجحت خخخخخخخخ

ملك النار الجديد
16-08-2012, 07:18 PM
ولله بس مش نسبة النجاح 100%

Hulk2
16-08-2012, 09:54 PM
ولله بس مش نسبة النجاح 100%

اصلا التخصص بكامله قائم على اللعنات تجي انت وتقولي ليش 100% ==
+ يكفيك العظمي بدون بف والارتكاز عبارة عن لعنة بطئ بالبداية واخر 3 ثواني يرتكز ....
يعني تخصص ملياان عيوب لا وفوقها تبغو تخربو لعناته -___-
ثاني شي لو حاب تنقص من شي روح نقص نسبة الكنسلة عند المشعوذ والمتامل بكنسلة 1 تطير لك 6 بفات
ولا روح نقص السراب بالماتش كله ما تضرب المغامر غير 3 او 4 ضربات ولا روح لستن المدافع ..الخ ....
كل تخصص يتميز بشي واهم ميزة عند المهلك ملغية >> بف العظمي
باختصار ... المهلك(تخصص مظلوم )بذا السيرفر للاسف
تقبل مروري وسوري طولت عليكم :/

ملك النار الجديد
16-08-2012, 10:31 PM
اصلا التخصص بكامله قائم على اللعنات تجي انت وتقولي ليش 100% ==
+ يكفيك العظمي بدون بف والارتكاز عبارة عن لعنة بطئ بالبداية واخر 3 ثواني يرتكز ....
يعني تخصص ملياان عيوب لا وفوقها تبغو تخربو لعناته -___-
ثاني شي لو حاب تنقص من شي روح نقص نسبة الكنسلة عند المشعوذ والمتامل بكنسلة 1 تطير لك 6 بفات
ولا روح نقص السراب بالماتش كله ما تضرب المغامر غير 3 او 4 ضربات ولا روح لستن المدافع ..الخ ....
كل تخصص يتميز بشي واهم ميزة عند المهلك ملغية >> بف العظمي
باختصار ... المهلك(تخصص مظلوم )بذا السيرفر للاسف
تقبل مروري وسوري طولت عليكم :/

مظلوم يا فهيم انت اليه مفكر انه مظلوم

واحد مهلك لفل 80 مهارتها +0

يعطي شلل لي واحد لفل 85 ساحر فل زعماء

يعطيه شلل ظبط خلص الساحر نوب سرعتها تنقص 1الف
ويعطي صمت @@_ كيف بضرب ؟؟ تبي اضرب بسلاح وانا ساحر

ولله حرام

xOsamax
16-08-2012, 10:37 PM
هههه مايكفي العضمي اكبر عيب ؟؟؟؟

ومن قااالك الارتكاز 100% والهلاك 100% ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

والله انت تبغى تخصصك اقوى تخصص انت تبي تخرب الرسيفر

انا والله اللعنات كلها فوق +6 بالقوه تنجح على الخصم

والارتكاز +9 ماتنجح على طول

Hulk2
16-08-2012, 11:00 PM
مظلوم يا فهيم انت اليه مفكر انه مظلوم

واحد مهلك لفل 80 مهارتها +0

يعطي شلل لي واحد لفل 85 ساحر فل زعماء

يعطيه شلل ظبط خلص الساحر نوب سرعتها تنقص 1الف
ويعطي صمت @@_ كيف بضرب ؟؟ تبي اضرب بسلاح وانا ساحر

ولله حرام

اسمح لي يالغلا اقولك الي يزبط عليه شلل وصمت وهو لابس فل زعماء من
مهلك سكلاته(+0) لفله 80 هو واحد (نوووب) يروح يشوف المشكله فيه ويعدلها مو من المهلك ...

GhostLorD
16-08-2012, 11:01 PM
هيا الناس الى عملت مشاركات دى وشغاله كلام كلام كلام بتلعب معانا فى السيرفر وله سيرفر تانى ؟
وله كل واحد عاوز يعمل فيها فهيم ويقولى العظمى واللعنات والنسبه والطماطم ؟
اول شئ فى اصدار الهيل بوند كان العظمى بياخد بف زمردة وكان المهلك التخصص الوحيد المستحيل تقدر تقتله لو وقفت على راسك دا فى اصدار الهيل باوند
فى الاصدار الحالى العظمى ما ياخذ بف زمردة وتم تعويض دا فى شئ تانى ان نسبه نجاح اللعنات 100% اتحداك لو لعنة عطاها لك المهلك وفشلت
راح تقول الزعماء فرق والدروب فرق ؟
انا اتكلم عن نفسى فل زعماء +10 وفاسبر +10 ومهارت +15 وفوق وما فى مهلك يعطينى لعنه الا ونجحت
والى شغال كلام على المغامر والسراب اول شئ من اصدار الهيل بوند ما تغير شئ بالمغامر بلعكس فى اصدار جراسيا المغامر صار اضعف من الاول والسراب مهاره ثابته وفى ناس كثيييييييييييرة جدا بتتغلب على السراب وكأنه مش شغال اساس
على الاقل ان السراب تقدر تتغلب عليه بكذا طريقه لاكن تقدر تقولى الارتكاز هتتغلب عليه ازاى الى يخليك فى الاول بطئئئئئئئئئئئئئئئ وبعدين يعطيك شلل وتقف تتفرج على بيضربك وبس
او تقدر تقولى تعمل ايه فى الصمت الى ينجح من اول مرة الى يخليك ما تقدر تستخدم اى مهاره من مهاراتك
بلاش دا كله روح شوف المدافع الى لو عطاك استن يفضل عليك اقل شئ 12 ثانيه وهوه شغال تثبيت تثبيت تثبيت
انا بعطى لناس خداع وهو محسن +11 وما ينجح غير نااااااااادر جدا دى مش مهاره بردو زى باقى المهارات ؟
ياريت الناس الى شغاله رغى عمال على بطال قبل ما تتكلم تجرب الاول الكلام مش داخل يتكلم وعامل فيها ابو العريف
بلا وجع قلب ورفع ضغط

OZEL
16-08-2012, 11:12 PM
نسخه جراسيا فيها اشياء مو كويسه
السراب عند المغامر فيه خطأ بذي النسخه
لعنات المهلك
وقت استرجاع مهاره النزع للجالب
نص مهارات المسيطر ما تشتغل

O0Dragon0O
16-08-2012, 11:23 PM
السلام عليكم

انا ما قريت الا الموضوع الردود ما قريتها المهلك تنجح لعناتة بسرعه لان الاغلبيه الحين في كلان داركنس يعني فل اعلام يعني تنجح بسرعه انا مجرب قبل لا ادخل كلان داركنس ما تنجح كثير لكن بعد ما دخلته تنجح وبدون لعنه الغم السبب فل اعلام فقط ولا فيه شئ غريب :)

محمد الحسيني
16-08-2012, 11:37 PM
كل النوبات اللي بتقول نسبته النجاح زادت ,, احب اقول لهم في حاجات كثييير بتزود نسبه نجاح اللعنات عند المهلك ,, مش هذكرها , لكن تقول لي ازاي تتغلب عليه ,, احب اقول لك دي سكلات يا حبيبي هتلبسك هتلبسك , اذا بتقول كلام غير دا معناها انك عاوز اساسيات ف اللعبه >>>>>>>>>>مع نفسك حبيبي

GhostLorD
16-08-2012, 11:59 PM
كل النوبات اللي بتقول نسبته النجاح زادت ,, احب اقول لهم في حاجات كثييير بتزود نسبه نجاح اللعنات عند المهلك ,, مش هذكرها , لكن تقول لي ازاي تتغلب عليه ,, احب اقول لك دي سكلات يا حبيبي هتلبسك هتلبسك , اذا بتقول كلام غير دا معناها انك عاوز اساسيات ف اللعبه >>>>>>>>>>مع نفسك حبيبي
مين الاهبل دا ؟

D7oOoM
17-08-2012, 12:05 AM

معي سب كلاس مهلك لفل 79 لعناته تنجح على اي واحد -_- الحجات اللي تقول عليها فيها ولا بدونها
ناجحه ناجحه خخخخخخخخ

ملك الألعاب
17-08-2012, 12:08 AM
أخي ان كنت تريد القول بان الادارة مست بمصداقية المهارات و عدلت عليها فهذا خطأ هناك مهارة واحدة عدل عليها منذ زمن و هي "سرقة اللهوات" فقط غير هذا لم يتم المساس بأي مهارة.

تقبل ردي أخي الكريم.

weak555
17-08-2012, 12:45 AM
الزبده قولوا تبون سيرفر خناجر ومشعوذين وصارخين و مدافعين والباقي ينحذف

وش رايكم -_____________-

ملك النار الجديد
17-08-2012, 01:51 AM
افهمو

ما يموت المهلك

انا اقدر لي اقوه المبارزين ههه دوامة بطء اهرب واسحب دم@_@ ما اموت اله قليل

امه المهلك ارتكاز^_^ صمت كيف بقتلها؟

افف عليكم بكلم كيمو احسن

+ قلت يشوفون شو في المهارت ما قلت يلغونها
وصارخ قوي بس يبي احتراف

xOsamax
17-08-2012, 03:18 AM
لووووول

والله لو كدا حتى انا ابي انكد ليش الافجار قوي؟ والله لازم يروح <<تصير بدون انفجار

ولا

الطعنه الخلفيه ليش قويه زي كدا؟ لازم نخليهم يضربون تحت 1000 كدا تماااام

ايش الهباله دي؟ اقبل في تخصص غيرك زي ما قبلت في تخصصك

emperor
17-08-2012, 05:10 AM
اول رد على المضوضوع
انا بطالب الادارة تقليل نسبة نجاح لعنات المهلك
وعند نزول الاولى بسحب اى مرافق او خدم
كفاية قوتو الظلامية المبالغ فيها يضرب اقوى من صارخ بالاولى ^^

WarWolf
17-08-2012, 05:15 AM
يب المهلك لعناته تنجح على طول وانتوا عارفين لما تنجح بتنقص فى كل شىء

BlackWind
17-08-2012, 05:26 AM
هههههه عشان بس ارتكاز ينجح ومسوي لكم مشاكل في بفب
ماهو ستن مدافع مشكله + سراب مشكله + نزع سلاح حق كاميل جالب مشكله وكل هدي مهارات بتنجح من اول مره زي ستن او نزع سلاح الي ماشفت كاميل يسوي نزع حتي بدون زعماء الي وتنجح %90

ياخوان هدي مهارات وتعتبر مميزات تخصصات وهي الي تفرق في لعب بدونها تخصص مايسوا يعني مهلك اساس تخصص لعنات لو تشيل عنه لعنات مايسوا قشرة بصل كاميل لو تشيل عنه نزع سلاح معاد يسوا مدافع نفس شي

هدي مميزات ومفروض اساس هيك لانها تخصصات تعتمد علي لعنات ويعني مو معقوله مهلك يجلس يسوي في لعنات نص ساعه عشان في اخر تنجح وحده هدي تجي ؟؟؟ كيف ساعتها راح يلعب بفب في حروب

طيب مهلك معاه لعنات تنجح وهدي مشكله عندكم صح ؟؟؟ طيب في مشكله كنسله الي كل 2 تانيه في مشعود ومتامل ويش حل معاها ؟؟؟ يعني نلغي كنسله ؟؟؟ ماتجي

BlackWind
17-08-2012, 05:31 AM
اول رد على المضوضوع
انا بطالب الادارة تقليل نسبة نجاح لعنات المهلك
وعند نزول الاولى بسحب اى مرافق او خدم
كفاية قوتو الظلامية المبالغ فيها يضرب اقوى من صارخ بالاولى ^^
علي اساس مبارز مو مبالغ فيه يعني ؟؟؟
خخخ اكتر تخصص شفته مبالغ فيه تخصصك

مو مكفي دمك ومو مكفي ان في خطاء في مهارات جماعيه الي تضرب وراء بعض وكل ضربها بي 3 الف وطالع تخيل تضرب واحد 3 ألف + 3 الف + 3 الف +3 الف = موت باي باي <<<<< وكل ضربكم متل بعضه
ماعمري شفت مبارز يضرب جماعيه اقل من 1 الف تخيل اتقي الله تريد كل تخصصات ضعيفه ضدك ؟؟؟

ووين كاميل مسكين مظلوم من كل هدا الي دمه قليل وسكلاته خربانه ودفاعه ضعيف مسكين كاميل صائد ارواح حتي لعناته ماتنجح دائما

الرحمه نفذت
17-08-2012, 05:58 AM
هو المهلك محد تكلم عنه عشان ما كان في غير سناتشر و راينو اقوياء و اعتزلو

وبعده كلهم نوبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااات

الحين جا سراب و رجع عهد المهلك و سويتو شكوى هع @@

xXHEROXx
17-08-2012, 12:23 PM
يا جماعة بالنسبة للعنات تبعيت المهلك الحل بسيط جدا

البسو فرنتيزا ضد المهلكين بيقلل الشلل 15 بالمية
بعدين المهلك هو تخصص اعتامده على اللعنات يعني مثل ما المغامر يعتمد على السراب المهلك يعتمد على اللعنات
وفي طرق كتير تقلل نسبة النجاح
منها توثيقات وزعماء وبف mental shield هاد بيقلل نجاح الهجمات العقلية وبفر مفيد جدا ضد السحرة

وبالنسبة لكل تخصص باللعبة متساوي
وبالنسبة لجماعيات المبارز انها بترجع بسرعة فهاد بسبب بف song of renwal بيقلل وقت تجهيز المهارة

وهاد بفر ممتاز لكل التخصصات

وبالنهاية مافي تخصص اقوى من تخصص
ولكن في شخص اقوى من شخص

وشكرا

emperor
17-08-2012, 02:29 PM
علي اساس مبارز مو مبالغ فيه يعني ؟؟؟
خخخ اكتر تخصص شفته مبالغ فيه تخصصك

مو مكفي دمك ومو مكفي ان في خطاء في مهارات جماعيه الي تضرب وراء بعض وكل ضربها بي 3 الف وطالع تخيل تضرب واحد 3 ألف + 3 الف + 3 الف +3 الف = موت باي باي <<<<< وكل ضربكم متل بعضه
ماعمري شفت مبارز يضرب جماعيه اقل من 1 الف تخيل اتقي الله تريد كل تخصصات ضعيفه ضدك ؟؟؟

ووين كاميل مسكين مظلوم من كل هدا الي دمه قليل وسكلاته خربانه ودفاعه ضعيف مسكين كاميل صائد ارواح حتي لعناته ماتنجح دائما

ههههههههههه المبارز ينزلو فاسبر يزودو دمه يقللو دفاعو فرقت ؟
البفب مبارز حلو بس الاولى المهلك يودى العظمى بعيد وشغل نوبات كتير كدا

Hulk2
17-08-2012, 03:12 PM
ماهو ستن مدافع مشكله + سراب مشكله + نزع سلاح حق كاميل جالب مشكله وكل هدي مهارات بتنجح من اول مره زي ستن او نزع سلاح الي ماشفت كاميل يسوي نزع حتي بدون زعماء الي وتنجح %90

ياخوان هدي مهارات وتعتبر مميزات تخصصات وهي الي تفرق في لعب بدونها تخصص مايسوا يعني مهلك اساس تخصص لعنات لو تشيل عنه لعنات مايسوا قشرة بصل كاميل لو تشيل عنه نزع سلاح معاد يسوا مدافع نفس شي

هدي مميزات ومفروض اساس هيك لانها تخصصات تعتمد علي لعنات ويعني مو معقوله مهلك يجلس يسوي في لعنات نص ساعه عشان في اخر تنجح وحده هدي تجي ؟؟؟ كيف ساعتها راح يلعب بفب في حروب

طيب مهلك معاه لعنات تنجح وهدي مشكله عندكم صح ؟؟؟ طيب في مشكله كنسله الي كل 2 تانيه في مشعود ومتامل ويش حل معاها ؟؟؟ يعني نلغي كنسله ؟؟؟ ماتجي

والله ناس تفهم وناس .....

MR.دبور
17-08-2012, 03:54 PM
؟؟ مش ملاحظين انه المهلك صارت نسبة نجاح لعناتها
كيف مهلك لفل 80 مهارتها +10 ؟؟ يعطي _@@ الناس لعنات وتنجح 90%

واحد مهلك خوف 14+0 مش مطورها اعطي ليه خوف نجح من 3 مره
واحد سيد شعوذه مهارة الخوف 14+18 محسنها +18 قعد 20 مره ونجحت عليه هاذه حظ وله في غلط

واحداناكيم يضرب خطرا وواحد مغامر يموتو هذا حظولا ايشهه مع نفسك

xOsamax
17-08-2012, 05:51 PM

فاهم الوضع

alfhd
28-08-2012, 10:07 PM
صح كلامك انا عندى مهارة+28 اسمها البطى ماتنجح ومهلك +8تنجح فى خلل قى سيرفر فى الشخصيات مش عدل خالص

ملك النار الجديد
30-08-2012, 04:10 AM

حبيبي انا نزع الكاميل ما ينفع معايه احط وضعية الرد ترجعلها ازه ظبطط هاذي

السراب احطلها وضعية الرد يصير الرد عندي 75%+ ولما يجيني تحجير اقتلها

نفس الحل للمدافع وضعية الرد

امه المهلك احطلها وضعية رد 30% احتمال تنجح يعني نجحت عليه اموت نجحت عليه اموتها