المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : Do not play with the KingDeath

BlackWind
03-04-2012, 07:03 PM
السلام عليكم ورحمة لله
حاط لكم صور يوم راح تخليكم تفكرون 100 مره قبل ماتضربون كاميل مره تانيه ^___^
صور أغلبها يوم صورتها في حرب في مرتفعات الملوتة
وفي وصورة لي زايوس في حرب دير مسكته لحاله
وصوره لي جوست ديت في حرب هيل هو تاني مشكته لحاله ماني لما رجعت كان اسمي متغير وهو كنسلني وضربني اول وكلهدا وليسه كانت شاشه واقفه اول ماطلعت شاشه هع شوفو شو صار
ملك الضربات خطرة ههههه صور الي فوق تبين ان في ناس لبسها +10 واكتر تنجلد بي 10 ألف و و12 ألف

almashhad
03-04-2012, 07:12 PM
كفووووووووووووو

emperor
03-04-2012, 07:12 PM
كفو للاعلام و للبف الحكيم المخبى و الشباب الى ساعدوك بكل الصور ما شاء الله

السؤال يكمن والسؤال الذى يطرح نفسه لما لا تنزل الاولى وتضرب موميا وبوجي وكيلر و غيرهم ب الارقام دي

لازم تعرف انى ما اقلل من شأنك انت سلاحك عالى + تخصص خطرات + بف خطرات ازبيلا الخارق + الكنسل الى تسويه فيهم خصوصا ان ما يكون معاهم زمردة ذهبية او فضية + بالتوفيق لك

DARKWHITE
03-04-2012, 07:24 PM

السؤال يكمن والسؤال الذى يطرح نفسه لما لا تنزل الاولى وتضرب موميا وبوجي وكيلر و غيرهم ب الارقام دي

لازم تعرف انى ما اقلل من شأنك انت سلاحك عالى + تخصص خطرات + بف خطرات ازبيلا الخارق + الكنسل الى تسويه فيهم خصوصا ان ما يكون معاهم زمردة ذهبية او فضية + بالتوفيق لك

والله كلامك يفشل صراحتا

ايه دخل بوحي و موميا بالموضوع؟

و من كلامك زمرده فضيه صارت اساسيه عندك؟

ولا الكنسله مش من مهاراته؟

ولا بافات الحكيم حصريه عندنا؟ البافات دايما معاكم ولا تقدرو تعملو حاجه

جميع انتقاداتك مبنيه على فشلك و جهلك باللعب

-----

كفو كنج ديث خليك داعسهم على طول

BlackWind
03-04-2012, 07:26 PM

اول شي امبرور نص كلامك غلط
صور هدي اعطيني وحده بس فيها حد مساعدني
بالعكس شوف صورة الي قاتل فيها باد بوي وداريوس جالس يتفرج شوف شات وشوفه جالس وراي <<< هو واتق اني اقدر عليه لحالي عشان هيك جلس

+ شي لمعلومه حروب تكون بين لاعبين وباد بوي كان معاه لاعبين بس كلهم ماتو
+ ضرباتي ماتعطيك فرصه تنكر اني قاتله لحالي يعني شوف صورة باد بوي ن جلد بي 12300 +12100
ويش راح يعيش بعد ضربتين دول؟؟؟ مستحيله حتي بي عقار اولي مايلحق
+ جوست ديت قتلته لحالي وربي وشاشه كانت معلقه
+ شوف صورة باد بوي قدام بوابه جلوديو قتلته لحالي
+ شوف صورة أخيرة انا قاتل 3 تقدر تنكر صور ؟؟؟
+ بف مش ممنوع اقلها مابلعب زيكم بي عقار اولي وفوق هدا هو بلعب بي بف هو اخر مهارات اسلحة اولي و داريوس شافه يلعب بيها
الي انت مش فاهم ان كاميل نقطة ضعفه مبارزين و خفتارين يعني مفروض اخسر انا قدام مبارز معاه دروب زي باد بوي

هدي صور ليست لي كوني قتلته لي حالي او معاي مجموعه هدي صور تبين قوة شخصيتي علي تخصصات تانية وانا منزل صور عشان ضربات حقي

الي مش مصدق يروح يسأله باد بوي قوله كم مره مات وانا م تحول تشوفون في صور وانا متحول مات يمكن 5 مرات يروح ويرجع ويموت + في ضرب ماقدرة اصورة
كاميل جالب هلاك كان متحول متلي وضربني هو باد بوي وصارخ وماتو بس مالحقت اصور

BlackWind
03-04-2012, 07:28 PM

والله كلامك يفشل صراحتا

-----

تسلم وربي هدي هي خلاصه
ردك في مكانه لوزه
+ انا مابلعب زيهم بي عقارات اولي 24 ساعه

كفووووووووووووو

كفوووك اطيب حبي

تكنلوجيا
03-04-2012, 07:28 PM
خخخخخخخخخخخخخخخ تخصصك خطرات × خطرات مسكت سلاح +19 = شي طبيعي اللي سويته

وكل اللي عليك ركز على اسم فلان واضغط عليه بالماوس والباقي على السلاح والخطرات هههه

BlackWind
03-04-2012, 07:30 PM
خخخخخخخخخخخخخخخ تخصصك خطرات × خطرات مسكت سلاح +19 = شي طبيعي اللي سويته

وكل اللي عليك ركز على اسم فلان واضغط عليه بالماوس والباقي على السلاح والخطرات هههه
مبارز اصعب شي انك تلعب م عاه وانا اتحداك تقدر عليهم بي كاميل بسهوله
مبارز عاكس حقه قوي مره يعكس ضرباتي + لعناتي + ماقدر اسوي سكل 83 حق شلل لأنه بيرجع علي دئما عشان هيك انا اعتبر بلعب بي اقل من نص قوتي ضد مبارز

وللمعلومه باد بوي معاه فضية يعني كنسله مامنها فائده

BlackWind
03-04-2012, 07:36 PM

خخخخ انا مابلعب اولي بسبب نت زباله الي دائما يضعف بليل في وقت اولي وادا دخلت بلعب 9 متشات حقي + انا نزلت اولي وقتلتك صح مأن سلاحك +30 وقتلتك
+ ليكن في علمك مدافعين اسهل شي علي في اولي
دائما حبيبي معاكم صرفه جاهزة بف حكيم او عقار اولي ويم نقتلهم بدون بف حكيم ولا عقار تقولو لنا انزلو اولي

تكنلوجيا
03-04-2012, 07:40 PM
مبارز اصعب شي انك تلعب م عاه وانا اتحداك تقدر عليهم بي كاميل بسهوله
مبارز عاكس حقه قوي مره يعكس ضرباتي + لعناتي + ماقدر اسوي سكل 83 حق شلل لأنه بيرجع علي دئما عشان هيك انا اعتبر بلعب بي اقل من نص قوتي ضد مبارز

وللمعلومه باد بوي معاه فضية يعني كنسله مامنها فائده

يابن الحلال سواء يعكس أو لا طريقك الوحيد اضرب بدون مهارات -_- لأن الخطرات وسلاحك هم اكتفائك = نوب

يعني لا إحتراف ولا بطيخ

نزلت الموضوع تفشل نفسك

BlackWind
03-04-2012, 07:47 PM
يابن الحلال سواء يعكس أو لا طريقك الوحيد اضرب بدون مهارات -_- لأن الخطرات وسلاحك هم اكتفائك = نوب

يعني لا إحتراف ولا بطيخ

نزلت الموضوع تفشل نفسك
هو سؤال محيرني ليش ماتسوي كاميل وخلاص خلي نشوفك كيف تلعب بيه؟؟؟
باد بوي سلاحه +30 واعتقد من ضربه 300 خواص
+ دمه 18 ألف وفوق
+ كلان لفل 10
+ عاكس
+ فضية
ويش بدك تاني اسميلك؟؟ انت تقولي انك تقدر علي مبارز وهو مشغل كل دول حاجات؟؟
+ لاعاد تقولي تخصص خطرات طيب معاي خطرات بس دفاعي ضعيف واجد ودمي قليل واجد + مهاراتي ماتنفع مع عاكس مبارز لأنها كلها بترجع علي
انت معاك سلاحك احمر خلاص ورينا لو تقدر علي باد بوي بي مبارز حقك

emperor
03-04-2012, 07:54 PM
اول شي امبرور نص كلامك غلط
صور هدي اعطيني وحده بس فيها حد مساعدني
بالعكس شوف صورة الي قاتل فيها باد بوي وداريوس جالس يتفرج شوف شات وشوفه جالس وراي <<< هو واتق اني اقدر عليه لحالي عشان هيك جلس

+ شي لمعلومه حروب تكون بين لاعبين وباد بوي كان معاه لاعبين بس كلهم ماتو
+ ضرباتي ماتعطيك فرصه تنكر اني قاتله لحالي يعني شوف صورة باد بوي ن جلد بي 12300 +12100
ويش راح يعيش بعد ضربتين دول؟؟؟ مستحيله حتي بي عقار اولي مايلحق
+ جوست ديت قتلته لحالي وربي وشاشه كانت معلقه
+ شوف صورة باد بوي قدام بوابه جلوديو قتلته لحالي
+ شوف صورة أخيرة انا قاتل 3 تقدر تنكر صور ؟؟؟
+ بف مش ممنوع اقلها مابلعب زيكم بي عقار اولي وفوق هدا هو بلعب بي بف هو اخر مهارات اسلحة اولي و داريوس شافه يلعب بيها
الي انت مش فاهم ان كاميل نقطة ضعفه مبارزين و خفتارين يعني مفروض اخسر انا قدام مبارز معاه دروب زي باد بوي

هدي صور ليست لي كوني قتلته لي حالي او معاي مجموعه هدي صور تبين قوة شخصيتي علي تخصصات تانية وانا منزل صور عشان ضربات حقي

الي مش مصدق يروح يسأله باد بوي قوله كم مره مات وانا م تحول تشوفون في صور وانا متحول مات يمكن 5 مرات يروح ويرجع ويموت + في ضرب ماقدرة اصورة
كاميل جالب هلاك كان متحول متلي وضربني هو باد بوي وصارخ وماتو بس مالحقت اصور

مدرى ليه مقتبس كلامى 3 مرات وانا ما راح ارد على لوزة المنوب لول

اول شئ بركز على كلام الاقتباس كلو اول شئ قلت انك هازم بادبوى لحالك ودريوس جالس شئ عادي نوع ما انت فى الفترة الاخيرة صرت معصب اى واحد تجرى عليه تضربو لول اتوقع ما كان جاهز الرجال باى شئ + مبارزتك برا الاولى بدون زمردة فضية مستحيلة ثانى شئ جوست ديث انا شاف ان اخر ضربة 830 ^_^ ثالث شئ ات قاتل 3 لحالك بس لو ركزت بالصورة زين بتلاقى دريوس معاك غالبا اختفى وانت اتصور انا شايفها مستحيل تقتلهم هما الثلاثة ومع بعض الا اذا كانو نايمين ^^ + اتحداك لو بادبوى ماشى ببف احنا عددان كبير جدا ووسط كل العدد ذا داركنيس من اولها لاخرها بابطالها ما فيها ولا شخصية بف غير واحدة وضاع بسوردها سوبر ستار نفس الكلام وفرندز نفس الكلام لين انضم لينا ايفل وسوى شخصية ولفلناها وطبعا نادرا جدا لما ناخد فيها بف زي الحصارات اول لما يكونو فاتحين اما ازبيل ما شاء الله فى 10 معاهم بسورد الشخصية 24 ساعة موجودة صدقنى تعال جوا الاولى بتشوف شكل تانى + انت كفو ودروبك كفو بس برضو الاولى شئ تانى

تكنلوجيا
03-04-2012, 07:59 PM
+ دمه 18 ألف وفوق
+ كلان لفل 10
+ عاكس
+ فضية
+ لاعاد تقولي تخصص خطرات طيب معاي خطرات بس دفاعي ضعيف واجد ودمي قليل واجد + مهاراتي ماتنفع مع عاكس مبارز لأنها كلها بترجع علي

باد بوي سلاحه مو +30 > لو سلاحك تحسين عالي وضربت بمهارات مايفرق عن ابو تحسين قليل

لكن لو سلاحك تحسين عالي وتضرب بدون مهارات زيك وزي المدافعين بيكون أضرب أقوى

مبارز تضربه 12 الف ؟ هههه كيف لو كان ساحر 24 ألف مثلاً ؟؟؟ يازين الخطرات بس للمره المليون ( يارب تفهم ) الحق واضح -_- الخطرات مكفيه وموفيه وسلاحك بعد مكفي وموفي مدبلك الخطرات تدبيل

BlackWind
03-04-2012, 08:05 PM
مدرى ليه مقتبس كلامى 3 مرات وانا ما راح ارد على لوزة المنوب لول

اول شئ بركز على كلام الاقتباس كلو اول شئ قلت انك هازم بادبوى لحالك ودريوس جالس شئ عادي نوع ما انت فى الفترة الاخيرة صرت معصب اى واحد تجرى عليه تضربو لول اتوقع ما كان جاهز الرجال باى شئ + مبارزتك برا الاولى بدون زمردة فضية مستحيلة ثانى شئ جوست ديث انا شاف ان اخر ضربة 830 ^_^ ثالث شئ ات قاتل 3 لحالك بس لو ركزت بالصورة زين بتلاقى دريوس معاك غالبا اختفى وانت اتصور انا شايفها مستحيل تقتلهم هما الثلاثة ومع بعض الا اذا كانو نايمين ^^ + اتحداك لو بادبوى ماشى ببف احنا عددان كبير جدا ووسط كل العدد ذا داركنيس من اولها لاخرها بابطالها ما فيها ولا شخصية بف غير واحدة وضاع بسوردها سوبر ستار نفس الكلام وفرندز نفس الكلام لين انضم لينا ايفل وسوى شخصية ولفلناها وطبعا نادرا جدا لما ناخد فيها بف زي الحصارات اول لما يكونو فاتحين اما ازبيل ما شاء الله فى 10 معاهم بسورد الشخصية 24 ساعة موجودة صدقنى تعال جوا الاولى بتشوف شكل تانى + انت كفو ودروبك كفو بس برضو الاولى شئ تانى
اه اسف امبرور معصب شوي من كلامك الي لازم تصرفون في كل حرب تصير
اول شي لما كان داريوس جالس باد بوي هو الي بدي اول وضربني اول مانزل لاتقولي مو جاهز وتصرف من راسك بدك دليل؟؟ شوف لعنه الي طلعت علي بف حقي لعنه جتني من سلاح اولي حقه سواها علي وضربني هو اول (( لاتصرف له وتقولي مش جاهز نازل حرب وتقولي مش جاهز كلام ماديخل مخ حدا))
طيب مدافع لبسه +10 ويعتبر من اقوء مدافعين في لعبه وعلي فكره كان مشغل دفاعاته
800 حلو كتير لي مدافع مشغل دفاعه ومات وادا مش مصدق روح أسأله وربي معبود قتلته لي حالي يمكن اخر ضربه 800 بس ماصورة اانا باقي ضرب في 1800 و2000 وفي اعتقد اكتر من هيك

صورة الي ميت فيها 3 وربي معبود قتلتهم انا انا كنت واقف انا وادريوس باد بوي ضربني ضربه انا شرده من هعشان أخلي داريوس يضربه من خلف راح هجمو 3 علي دايوس ومات وشوف دم ه رجع للمدينه لكن انا قتلتهم 3 وربي + في معركه ماصورتها هما 3 نزلو وانا بتحول وقتلتهم لحالي ولا تصرف انه كان متخبي دايوس لأنه ساعتها كان في مدينه + داريوس معاه لااق ماقدر اصلا يلعب كويس
انا لما اقول هدا شي صار يعني صار مابكدب انا حبيبي صاحبك باد بوي خليه ينكر انه مات
+ معاك كم شخصية بف وربي ومعضمهم كانو في داركنس زمان قبل دمج كلانات الي صار و وحده كانت في فرندز بس ناسي اسماهم

+ اولي مش غير ولاحاجه انا دمي في اولي يمكن حوالي 6 ألف وقتلتك و اعتقد د مك فوق 12 ألف داخل اولي

iDEVILX
03-04-2012, 08:05 PM
خخخخخخ اصلا تخصص الكاميل الكنسل مو خارق صحيح خطرات بس ايش الفايدة لمن يكون مايقدر يلمسك؟
<هذا بالنسبه للساحر

من قالك المدافع سهل مادري من الي قاص عليك

فارس جهنم بيعكس ضرباتك لان تخصصك نفس الخنجر
فارس جنه كل مانقص دمه بيعوده فل مافي فايده
نفس الكلام مع فارس ايفا
فارس شيلين لو ظبطت معاه83 موتك ودمه فل

تخصصك ضعيف ضد جالب الهلاك

اذا انت=اقوى من الجالب خطأ من السيرفر نفسه

وهذا الي عندي+كفو+تكنولوجيا ينحز لك على بفر الحكيم83 للخطرات اذا مافهمت قصده يعني

emperor
03-04-2012, 08:07 PM
+ دمه 18 ألف وفوق
+ كلان لفل 10
+ عاكس
+ فضية

خخخخخ ابى اقولك شئ نص كلامك على بادبوى غلط خواصو 160 و سلاحو ما تعدى ال +25 تانى شئ و الله المبارز فى الحروب منوب اولا الجماعى يأثر فى تحالفو يعنى ما يضرب جماعى لول ثانيا الخاجز الى عليه ينقص 5 من قوتو يعنى راح فيها ثالثا العاكس تقلل هجومو اكثر ما هوا متقلل يعنى قمة القهر عشان كدا اقولك بالاولى الواحد بيكو مركز قدامه شخص واحد عارف هو مين عارف متى يسوى العاكس ومتى لا

BlackWind
03-04-2012, 08:09 PM
باد بوي سلاحه مو +30 > لو سلاحك تحسين عالي وضربت بمهارات مايفرق عن ابو تحسين قليل

لكن لو سلاحك تحسين عالي وتضرب بدون مهارات زيك وزي المدافعين بيكون أضرب أقوى

مبارز تضربه 12 الف ؟ هههه كيف لو كان ساحر 24 ألف مثلاً ؟؟؟ يازين الخطرات بس للمره المليون ( يارب تفهم ) الحق واضح -_- الخطرات مكفيه وموفيه وسلاحك بعد مكفي وموفي مدبلك الخطرات تدبيل
حبيبي وربي ضرب باد بوي اقوء من ضرب باتل نفسه باتل +30 وهو اقوء من ضرب باتل
+ انت ليساك مش فاهم ان تخصصي ضعيف جداااااا قدام مبارز وشبه فرصه قتل مبارز من نفس مستواك صعب جداااا
+ متل ماقلت لك سوي كاميل وجيب سلاح حلوو و خلينا نشوف لو تضرب واحد مبارز معاه دروب لبس +10 بي 12 ألف
+ انت اصلا لو تعرف ان كاميل مظلوم وسكلاته كلها خربانه ماكنت قلت هدا كلام
اجل حبي انا بلعب ضد باد بوي بربع قوتي اعتبر حتي نص قوتي كتير

BlackWind
03-04-2012, 08:14 PM
خخخخخخ اصلا تخصص الكاميل الكنسل مو خارق صحيح خطرات بس ايش الفايدة لمن يكون مايقدر يلمسك؟
<هذا بالنسبه للساحر

من قالك المدافع سهل مادري من الي قاص عليك

فارس جهنم بيعكس ضرباتك لان تخصصك نفس الخنجر
فارس جنه كل مانقص دمه بيعوده فل مافي فايده
نفس الكلام مع فارس ايفا
فارس شيلين لو ظبطت معاه83 موتك ودمه فل

تخصصك ضعيف ضد جالب الهلاك

اذا انت=اقوى من الجالب خطأ من السيرفر نفسه

وهذا الي عندي+كفو+تكنولوجيا ينحز لك على بفر الحكيم83 للخطرات اذا مافهمت قصده يعني
تت كلم علي م دافعين كاني بلعب م عاه بفب مو اولي ترا اولي انا شفت من نفس تخصصي تقتل في اقوء مدافعين كنسلت بف داخل اولي يعني انت ماتقدر توصل لي اصلا لأني اسرع منك + بضرب سحري قوي من بعيد + لعناتي تكفي + شلل
لاشيلين ولا بطيخ مدافعين اسهل شي داخل اولي لي صائد ارواح لاتجيب كلام من راسك
انا لما اتلكم بكون شايف بعيني
+ صائد ارواح صحيح ضعيف ضد جالب هلاك

goldman
03-04-2012, 08:22 PM
انا قلت انك اقوى شخص باللعبة من قبل :) ما كذبت :hm_wink:
كفو حبوب ماشاء الله احتراف :of_happy:
.
.
.
.
.
موفق حبي تقبل مروري

BlackWind
03-04-2012, 08:24 PM
انا قلت انك اقوى شخص باللعبة من قبل :) ما كذبت :hm_wink:
كفو حبوب ماشاء الله احتراف :of_happy:
.
.
.
.
.
موفق حبي تقبل مروري

تسلم حبيبي منور الموضوع
كفوك الطيب

BlackWind
03-04-2012, 08:27 PM
خخخخخ ابى اقولك شئ نص كلامك على بادبوى غلط خواصو 160 و سلاحو ما تعدى ال +25 تانى شئ و الله المبارز فى الحروب منوب اولا الجماعى يأثر فى تحالفو يعنى ما يضرب جماعى لول ثانيا الخاجز الى عليه ينقص 5 من قوتو يعنى راح فيها ثالثا العاكس تقلل هجومو اكثر ما هوا متقلل يعنى قمة القهر عشان كدا اقولك بالاولى الواحد بيكو مركز قدامه شخص واحد عارف هو مين عارف متى يسوى العاكس ومتى لا
ضرب باد بوي علي اقوء من ضربك انت علي مخليني هدا الي مخليني اشك في تحسين وخواص

xXnenarXx
03-04-2012, 08:32 PM
كــفو والله ضربات خرافيه *__* ما شاءلله

لكن ما ندري الخصم .. وش حالته *_*

يعني خصومك مثل باد وجوست أقوياء ما نستهين فيهم بعد^^

كــــْْــفــــْْـــو

BlackWind
03-04-2012, 08:36 PM
كــفو والله ضربات خرافيه *__* ما شاءلله

لكن ما ندري الخصم .. وش حالته *_*

يعني خصومك مثل باد وجوست أقوياء ما نستهين فيهم بعد^^

كــــْْــفــــْْـــو
تسلمي نينر وربي ونعم
هيك مفروض كل معاه شي اسمه روح رياضية
بلله نينير اعطيهم شوي من عندك

دائما رائيك محايد وبدون تميز مخلي كل اعداء محترمينك
تسلمي منوره الموضوع ^_______^

PrinceAhmad
03-04-2012, 08:44 PM
كفو عبود << اتنا ^......^ هههه متأكد دا مدافع ابو 12 الف حاسه فزاعه تضرب فيها ~.~

حتى دفاعي بلبس بي اقوا منه ^.^

BlackWind
03-04-2012, 08:46 PM
كفو عبود << اتنا ^......^ هههه متأكد دا مدافع ابو 12 الف حاسه فزاعه تضرب فيها ~.~

حتى دفاعي بلبس بي اقوا منه ^.^
هههههه اه انت دفاعك اقوء من مقاتلين وربي هه خطراتي عليك ماتتجاوز 3 ألف بكل قوتي
منور الموضوع بوحميد ^_________^

PrinceAhmad
03-04-2012, 08:57 PM
بنورك يا بعدي :$ وابشرك قريب اترك اللعبه ^.* بحول لعالم السوني ^......^

BlackWind
03-04-2012, 09:04 PM
بنورك يا بعدي :$ وابشرك قريب اترك اللعبه ^.* بحول لعالم السوني ^......^
ههه بشره مو حلوه :(
يعني بعد ماتعبت علي شخصيتك بدك تعتزل؟؟؟ ههه مراح تقدر تتركنا أجل الي يدخل زمن مايقدر يطلع منها بسهوله

Xx_P_Dante_P_xX
03-04-2012, 09:11 PM
نايس كينج ديث والله

للمعلومية المبارز نقطة ضعب هذا التخصص في حالة وجود عكس ضرر اكثر من 100%

وانا مو شايف اي عكس ضرر جاك @@"

BlackWind
03-04-2012, 09:17 PM
نايس كينج ديث والله

للمعلومية المبارز نقطة ضعب هذا التخصص في حالة وجود عكس ضرر اكثر من 100%

وانا مو شايف اي عكس ضرر جاك @@"

لا ماصورت ضربه علي لوول عشان تشوف عاكس
بس هو مشغله علي طول كل مايلعب معاي اصلا ماقدر اغامر واسوي سكل 83 عليه
حتي ادا ماشغل عاكس هو مطلع فضية يعني كنسلتي مامنها فائده + دمه كتير
دمي = X2 دم باد بوي
انا الي مجنني عاكس هدا مش مخليني العب معاه بكل ماعندي + مهاراتي خربانه اصلا يعني تخيل نفسك تلعب ضد واحد زي باد بوي بدون ولا شي ولاتقدر تسوي له شي

كفوك الطيب وشكراا علي مرورك الطيب

PrinceAhmad
03-04-2012, 09:17 PM
ههه بشره مو حلوه :(
يعني بعد ماتعبت علي شخصيتك بدك تعتزل؟؟؟ ههه مراح تقدر تتركنا أجل الي يدخل زمن مايقدر يطلع منها بسهوله

السالفه مو هنا بس انا من ايام اول متوسط العب هنا وصح ما اقدر اترككم

وانا اصحابي كثير معتزلين ما باقي منهم إلي كم واحد ينعد في الأصابع

فيصل وانت و بو حميد و ملز وعزوز وعزوز اوف هيل ومتكس ووسيم واي واحد نسيته لا يلومني :$

انا مريت بكذا تخصص وانا العب هنا

ابتداء من المبارز وانتهاء بالحكيم ^.^

وانت كفو بالكاميل انا كان عندي متجبر فل اوبشن بس ما يجي في زمن :(

BlackWind
03-04-2012, 09:21 PM
السالفه مو هنا بس انا من ايام اول متوسط العب هنا وصح ما اقدر اترككم

وانا اصحابي كثير معتزلين ما باقي منهم إلي كم واحد ينعد في الأصابع

فيصل وانت و بو حميد و ملز وعزوز وعزوز اوف هيل ومتكس ووسيم واي واحد نسيته لا يلومني :$

انا مريت بكذا تخصص وانا العب هنا

ابتداء من المبارز وانتهاء بالحكيم ^.^

وانت كفو بالكاميل انا كان عندي متجبر فل اوبشن بس ما يجي في زمن :(
بس وربي حكيمك كفووووووو
ومشكله ان ماعندك ولا حمايه ولا دروبات قويه هههههه
وفوق هدا مجننهم انت وخاصة داخل اولي تسديح في تسديح هههه كل ماتفرج علي متش الك في اولي بعرف نتجيه قبل مابدخل ههههههههه
بس ناقصك تحول اناكيم وتصير تلعب بفب في حروب ولله تصير فله

iDEVILX
03-04-2012, 09:38 PM
معروف الحكيم دفاعه جامد مهو قوي ولا بطيخ ليش تمدح فيه اي واحد عطه حكيم بتشوفه نفس القوه-_-

وياحج متأكد انك تلعب بمدافع يقول ضرب سحري خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

عاكسه+سكل81 ماتجي ولا ضربه سحريه بعيد طلع قوس وbb

خخخ لاتتسرع في كلامك يابطيخ:) ولا تنسى كم دفاع3 يطلع قوس ويسوي دفاع ويضرب فيك وفي الاخيرbb

الشلل ضد الشيلين والجهنم وايفا مايفيد

فارس جنه كل مايجيه شلل بيزهقك يعبي دمه فل هع
انا اتكلم عن الاولي~~

PrinceAhmad
03-04-2012, 09:47 PM
معروف الحكيم دفاعه جامد مهو قوي ولا بطيخ ليش تمدح فيه اي واحد عطه حكيم بتشوفه نفس القوه-_-

خخخ لاتتسرع في كلامك يابطيخ:) ولا تنسى كم دفاع3 يطلع قوس ويسوي دفاع ويضرب فيك وفي الاخيرbb

انا اتكلم عن الاولي~~

سو حكيم ^.^ ورونا شطارتك انا بدروب بي يضربني كينج ديث 4500 شوف باد بوي كم يضربه ~.~

BlackWind
03-04-2012, 09:49 PM

انا اتكلم عن الاولي~~
المشكله انك ماتلعب معانا ومعتزل وجاي تتكلم علي كلام مافيش منه
اه حكيم قوووي روح اقتله لو تقدر حتي باتل وبوجي مان والمالز وموميا ماقدرو عليه جاي تقولي عادي بلاش كلام زايد
+ انا شفت نينير تقتل في مدافعين اقوء داخل اولي
وانا عن نفسي قتلت برنس اوف كاسل داخل اولي مرتين او 3
+ متل ماقلت لك اكنسل بفك واشرد منك لي اخر ستاد وبخليك تستعمل كل دفاعاتك 81 + اصلا ياجاهل كنسلت بف بسرق منك كل مهاراتك حتي عاكس الي تتكلم عليه مده 8 تواني + دفاعاتك بسرقها
+ معاي تتبيت + معاي منع سحر ماتخلي فارس ايفا يعبي دم ولا فارس جنه يعبي دم + شلل معاي 2 مهارات شلل + معاي مهارة دفاع م تلك م دافع انا اخر لاتتفلسف علينا
مشكله ان معاي مدافع شيلين لفل 85 و كل عارفه وانا لاعب بتخصصين وبعرف نقاط ضعفهم اكتر منك
+ بضرب سحري من مسافه ابعد من مسافة قوص حقك يعني لو اسوي تتبيت وابعد بعيد ماتلحق تسوي شي

بلله لاعاد ترد وتقول كلام انت مش مجربه
+ للعلم ياجاهل وصحيح طلعت جاهل كل لعناتك ماتسوا شي ضد كاميل لأن معاهم مهارة تشيل لعنات

iDEVILX
03-04-2012, 09:51 PM
سو حكيم ^.^ ورونا شطارتك انا بدروب بي يضربني كينج ديث 4500 شوف باد بوي كم يضربه ~.~

خخخ شايفني غبي؟ارجع اللعب=تدهور دراسي=دفع فلوس باللعبه=فصل من المدرسة<<من كثرة الرقاد في الفصل<<

BlackWind
03-04-2012, 09:51 PM
ههههه خليه هدا دائما يتكلم كلام مابيعرف عنه شي ويحسسك انه محترف ماني من زمان بعرفه
ولايعرف فيها شي لعبه غير الكلام
خليه يحلم قالك حكيم قوتع عاديه هههههههه
اه بلله خليه يتفرج علي متشك انت وباتل سلاح+30 ضد سلاح +6 هههههههههه وفل دم فزته

PrinceAhmad
03-04-2012, 09:53 PM
خخخ شايفني غبي؟ارجع اللعب=تدهور دراسي=دفع فلوس باللعبه=فصل من المدرسة<<من كثرة الرقاد في الفصل<<

الحمد لله انا العب ومنظم وقتي ^^

اجل مدام تتكلم وتقول دفاع الحكيم قوي انا ادري انه قوي بس انت تدري كم دفاعي البدني ^.^؟ 2000 بس ~.~

ملك النار الجديد
03-04-2012, 10:09 PM
ولله مستحيل حد يضرب 12الف @@ كاميل

بس الكاميل ^^ جنس جديد يعني كل مهارتها pvp

BlackWind
03-04-2012, 10:13 PM
ولله مستحيل حد يضرب 12الف @@ كاميل

بس الكاميل ^^ جنس جديد يعني كل مهارتها pvp
يب صعب تصدق ضربات بي ألأف12 علي مبارز دروبه عالي
هدي مش اول مره ولا راح تكون اخر مره
وانشاء لله رقم هدا راح يرتفع في قريب عاجل

UchihaMadra
03-04-2012, 10:20 PM
كفوو كينق ديث هذا لعب شباب حتى لو ياخذ بفات حكيم انتم اعملو نفسه كمان ^_:^

BlackWind
03-04-2012, 10:28 PM
كفوو كينق ديث هذا لعب شباب حتى لو ياخذ بفات حكيم انتم اعملو نفسه كمان ^_:^
كفووك الطيب حبي تسلم منور الموضوع ^_______^
ههه لاتخاف معاهم حكيم ويلعبون بيه كمان

almashhad
03-04-2012, 10:36 PM

انت من اللي لاعب عليك :|

يعمل بارتي وخلاص -_- , ثاني شي المبارز غبي لو يشغل حاجز ضد مقاتل .. ينفع ضد ساحر

يشغل سرعة تاخد 3 شحن ويشغل حاجز 5 شحن لما يوصل للساحر يعمل ماكسيموم فوكاس ترجع قوته 8

والعكس ماتقلل هجوم العكس تقلل سرعة هجوم ..

almashhad
03-04-2012, 10:55 PM
انا جربت بف ايزابيل فيه بفه اسمها عداد الخطرات او شي زي كدا

كانت ضربة خطرة عندي يوم كنت لابس دينستي وايكاروس 4 الاف .. بالبفه هذي يوصل 7 الاف "==

هذا باد شكله مو مشغل عكس ضرر .. فيه مهارة عكس ضرر تعكس 30%

ونفس الشي بفر البشرة المتجمده يعكس 20%

يعني 50% من الضربه يرجع لك .. نصف ال 12 الف يعني 6 الاف .. المبارز دمه طوييل يعني اقدر اقول باد دمه مع السي بي فوق ال 30 الف

انت دمك مادري كم لكن تحتاج تضربه 3 ضربات زي دي عشان تقضي عليه .. 3 ضربات يعني رجع لك 18 الف .. طبعا هذي الحسبه بدون مايضربك اساسا خخخخخ ..

هو المبارز قوي بس يبغاله شوي تفكير انا ماشفت اصلا انه رجع لك ضرر من الضربه "==

almashhad
03-04-2012, 10:57 PM
الي احاول اقوله انه هذا مو باد بوي هذا نوب -.-

يمكن واحد داخل حسابه او شي ههه

BlackWind
03-04-2012, 11:27 PM
الي احاول اقوله انه هذا مو باد بوي هذا نوب -.-

يمكن واحد داخل حسابه او شي ههه

لا باد بوي + اغلب مبارزين ميلعبون بي عاكس في حروب لأنه بينقص من سرعتهم
1 ضد 1 يشغل فيه لكن في حروب ماشغلون فيه

almashhad
03-04-2012, 11:31 PM
لا باد بوي + اغلب مبارزين ميلعبون بي عاكس في حروب لأنه بينقص من سرعتهم
1 ضد 1 يشغل فيه لكن في حروب ماشغلون فيه

بالعكس المفروض يشغله في حروب , تخيل انت تمشي يجي لك واحد يسوي لك تثبيت كلهم يدوسو ببطنك ههه

ثاني شي انت كنت واقف جنبه يعني مايحتاج سرعة المفروض هو جا اكثر من مره يعني يتعلم انك مابتهرب زي السحره ويشغل عكس =="

ماتوقع باد بوي ما اصدق المبارزين مو نوبات لهالدرجة

The Phantom
03-04-2012, 11:36 PM
كل الي اقدر اقولك لك كفو اول مرة اشوف كاميل يضرب بالقوة دي
و الي مستغرب منه مدافع بقوة جوست 800 عادية
و 2 خطرات كتير

BlackWind
03-04-2012, 11:37 PM
بالعكس المفروض يشغله في حروب , تخيل انت تمشي يجي لك واحد يسوي لك تثبيت كلهم يدوسو ببطنك ههه

ثاني شي انت كنت واقف جنبه يعني مايحتاج سرعة المفروض هو جا اكثر من مره يعني يتعلم انك مابتهرب زي السحره ويشغل عكس =="

ماتوقع باد بوي ما اصدق المبارزين مو نوبات لهالدرجة

خخخخخخخخخخخخخخخخ
لا حبيبي في حروب تحتاج لي سرعتك كامله وياله تلحق + يكفي انه مطلع فضية يعني كنسله ماتسوي شي
+ انا ملاحط ان عاكس حق مبارز مايرد في كل الضرب 100% اعتقد بنسبه صحيح نسبه عاليه بس مو 100%

BlackWind
03-04-2012, 11:40 PM
كل الي اقدر اقولك لك كفو اول مرة اشوف كاميل يضرب بالقوة دي
و الي مستغرب منه مدافع بقوة جوست 800 عادية
و 2 خطرات كتير

تسلم دجير تسلم حبيبي
منور موضوع
^________^

almashhad
03-04-2012, 11:44 PM
خخخخخخخخخخخخخخخخ
لا حبيبي في حروب ت ح تاج لي سرعتك كامله وياله تلحق + يكفي انه مطلع فضية
+ انا ملاحط ان عاكس حقك مايرد فل كل ضرب 100% اعتقد بنسبه صحيح نسبه عاليه بس مو 100%

تحتاج ضد سحره لكن زي حالتك ماكان في الا مقاتلين , الخنجر مابيهرب .. وانت كنت ماتهرب ..

العاكس حقي عشان يكون قوي لازم اخد بفر البشرة المتجمده .. بعدها يكون عكسي مع المهاره 50%

يعني مفترض نصف قوة الضربه ترجع لك .. لو كان 100% كان رجعت لك الضربه كلها ههه ..

بس زي ماقلت لك هذا المبارز نوب لا بف زي الناس ولا يستعمل مهارات زي الناس ماكان باد بوي الي داخل الحساب :|

اما لو كان باد بوي نوب هذا شي ثاني ككككككك ..

The Phantom
03-04-2012, 11:48 PM
الموضوع منور بصحابه
بس ازاي كنت بتضربني الخطرة ب6000 و دروعي خفيفة و باد دروع ثقيله يعني دفاعه اعلي و تحسينه عالي
احس ان في شئ
يكاد الشك يقتلني قصيدى سمعتها هههههه

BlackWind
03-04-2012, 11:48 PM
تحتاج ضد سحره لكن زي حالتك ماكان في الا مقاتلين , الخنجر مابيهرب .. وانت كنت ماتهرب ..

العاكس حقي عشان يكون قوي لازم اخد بفر البشرة المتجمده .. بعدها يكون عكسي مع المهاره 50%

يعني مفترض نصف قوة الضربه ترجع لك .. لو كان 100% كان رجعت لك الضربه كلها ههه ..

بس زي ماقلت لك هذا المبارز نوب لا بف زي الناس ولا يستعمل مهارات زي الناس ماكان باد بوي الي داخل الحساب :|

اما لو كان باد بوي نوب هذا شي ثاني ككككككك ..

هههههههههههه
طيب سؤال حبيبي تقدر تجي بفب معاي خليني اشوف ويش تقدر تسوي ^___^ ؟؟؟
الكلام يفضلا كلام وتطبيق عملي صعب في كل شي
انا اقدر اقولك م عاي شلل + لعنات بالهبل و خاصة لعنت علامة موت + دفاع يزود 1800
بس في حروب ماتلحق تشغل شي من دول حرب بتصير في تواني يمكن تشغل حاجه وماتحلق علي حاجات تانيه
+ انت ناسي ان اعبي سي بي ودم في حروب ؟؟؟

BlackWind
03-04-2012, 11:51 PM
الموضوع منور بصحابه
بس ازاي كنت بتضربني الخطرة ب6000 و دروعي خفيفة و باد دروع ثقيله يعني دفاعه اعلي و تحسينه عالي
احس ان في شئ
يكاد الشك يقتلني قصيدى سمعتها هههههه
هههههههههههه
يب بس انا ضاربك مره بي 10 ألف من غير تحول
لكن انا ضربت باد بوي بي 12 ألف بتحول <<< بدون كنسله طبعا
اما صورة تانيه الي في جلوديو اعتقد اني كنسلته

تحول يخلي هجومي ودفاعي X2
دفاعي 2000 يصير 4 ألف
3000 هجوم يصير 6 ألف بتحول

almashhad
03-04-2012, 11:56 PM
هههههههههههه
طيب سؤال حبيبي تقدر تجي بفب معاي خليني اشوف ويش تقدر تسوي ^___^ ؟؟؟
الكلام يفضلا كلام وتطبيق عملي صعب في كل شي
انا اقدر اقولك م عاي شلل + لعنات بالهبل و خاصة لعنت علامة موت + دفاع يزود 1800
بس في حروب ماتلحق تشغل شي من دول حرب بتصير في تواني يمكن تشغل حاجه وماتحلق علي حاجات تانيه
+ انت ناسي ان اعبي سي بي ودم في حروب ؟؟؟
انت تعبي = هو يعبي

همممم , عادي اقدر اجي لك لكن بلبس لك فاسبر +4 وسلاح +6 خخخخ ..

ما بقولك بهزمك اكيد لكن باحاول ^^

Minako
03-04-2012, 11:57 PM

مآشآء آلله عليك بس في شيء خطىء بآلصورة

KingDeath : لله يسلمك

لغتكـ فيـ خطر ... !

الله*

برب ^&^

BlackWind
04-04-2012, 12:08 AM
مآشآء آلله عليك بس في شيء خطىء بآلصورة

KingDeath : لله يسلمك

لغتكـ فيـ خطر ... !

الله*

برب ^&^
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
يعني حتي شات مارحمتيه
بس عاد راح اعتزل لووول بسببك مون
ههههه دائما في اخطاء <<<<مش انا السبب سبب من نظام التدريس
نظام خايس ^________________^
تسلم مون منوره دائما
وشكرا علي مرورك الطيب
علي فكره هي انا دائما اكتب لله بدل الله عاده مشيت فيا

المنتظم
04-04-2012, 01:16 AM
كفو + اقسم بالله في ناس هنا لا يعجبهم العجب ولا الصيام في رجب يبون الحق دايم معهم ..

برب :$

yahyadaboun
04-04-2012, 01:42 AM
والله العظيم كفو يا كينك دائما انت تعجبني لما تقتل كلان داركنس والله كفو + في ناس والله ماراح تصدق يبارزون بعظهم ولما يخسر يقووول غش غش كنسلني غش غش خخخخ هل الكنسلة غش ؟

+ لك مني احلى تقييم

BlackWind
04-04-2012, 02:17 AM
كفو + اقسم بالله في ناس هنا لا يعجبهم العجب ولا الصيام في رجب يبون الحق دايم معهم ..

برب :$
ولكم دب منور ههههههه بدي انزل صورك بس قلت حرام ههههه
كفوك الطيب
يب ادا كان من كلان اعداء ماتشوف منه رد حلو وكل هدا عشان من كلان اعداء

والله العظيم كفو يا كينك دائما انت تعجبني لما تقتل كلان داركنس والله كفو + في ناس والله ماراح تصدق يبارزون بعظهم ولما يخسر يقووول غش غش كنسلني غش غش خخخخ هل الكنسلة غش ؟

+ لك مني احلى تقييم
كفووووك الطيب حبيبي منور موضوع
تسلم علي مرورك ^___^
يب يوم تكنسلهم يقولك غشيت ومشكله مرات تشوفهم يلعبون ضدك بكل قوتهم سر نهائي + سكلات83 يعني مش مخلين اي مهارة

jenyF
04-04-2012, 02:27 AM
ضربات خياليه لول ههههه. صحيح تخصصك قوي لكن فيه نقاط ضعف كثيره.بس المشكله الناس ما تعرفها خخ.
ما اقول الا كفو بالتوفيق. :)

yahyadaboun
04-04-2012, 02:47 AM
ولكم دب منور ههههههه بدي انزل صورك بس قلت حرام ههههه
كفوك الطيب
يب ادا كان من كلان اعداء ماتشوف منه رد حلو وكل هدا عشان من كلان اعداء

كفووووك الطيب حبيبي منور موضوع
تسلم علي مرورك ^___^
يب يوم تكنسلهم يقولك غشيت ومشكله مرات تشوفهم يلعبون ضدك بكل قوتهم سر نهائي + سكلات83 يعني مش مخلين اي مهارة

:ef_happy::ef_happy::ef_happy::ef_happy::ef_happy: :ef_happy:

http://www.m5zn.com/uploads3/2012/4/3/photo/gif/040312150434rij6xkcitwsu92t.gif (http://www.m5zn.com)

BlackWind
04-04-2012, 02:54 AM
ضربات خياليه لول ههههه. صحيح تخصصك قوي لكن فيه نقاط ضعف كثيره.بس المشكله الناس ما تعرفها خخ.
ما اقول الا كفو بالتوفيق. :)

صحيح حبيبي تخصص فيه كتير عيوب وخاصة هنا عيوبه اكتر
بس نقدر نغطي شوي منها وبحاول اغطيها كلها بس صعب شوي
كفوك الطيب وتسلم علي مرورك حبيبي

D7oOoM
04-04-2012, 02:55 AM
صراحه كفوو ^^ ضرباتك كفووو عاليه مره *.*
انت اكيد 100% ببف حكيم بس اذا بدون برضه عاليه بس مو زي كذا ^^
استمر وبالتوفيق :) ..

BlackWind
04-04-2012, 02:59 AM
صراحه كفوو ^^ ضرباتك كفووو عاليه مره *.*
انت اكيد 100% ببف حكيم بس اذا بدون برضه عاليه بس مو زي كذا ^^
استمر وبالتوفيق :) ..
تسلم حبيبي علي مرورك الطيب
+ كفوك الطيب
للعلم ضارب ناس كتير بتحول مبارزين وغيلان بي 10 الف و12 ألف بدون بف حكيم
تحول حقي خارق مره وضربه منه بحسابها

undertakr
04-04-2012, 08:19 AM
بسم الله ماشاء الله
كفووووووووووووووووووو كنج ماشاء الله ضربات خياليه
عاش عبود عااااااااااااااااش ولا شلين ولا بطيخ

koma300
04-04-2012, 12:34 PM
كفو كنج وربي كفو واللي يقول غير هذا الكلام يبقى فاشل

الى الامام دائما ياعمهم يامسيح دمهم

تقبل مروري
KAKAR0T

BlackWind
04-04-2012, 12:43 PM
بسم الله ماشاء الله
كفووووووووووووووووووو كنج ماشاء الله ضربات خياليه
عاش عبود عااااااااااااااااش ولا شلين ولا بطيخ
هههههههه
تسلم مصطفي منوووووووور ولله موضوع
كفووووك الطيب حبيب قلبي ^_________^
ههههه يب لا شيلين ولا بطيخ <<<< امزح شيلين هو اخر خارق بس مابيضرب هيك

كفو كنج وربي كفو واللي يقول غير هذا الكلام يبقى فاشل

الى الامام دائما ياعمهم يامسيح دمهم

تقبل مروري
KAKAR0T
كفوووك الطيب حبي
منور كاكاروت تسلم علي مرورك الطيب ^____________^

abodyx2
04-04-2012, 01:45 PM
قوي بالاولي ينجلط :|

iDEVILX
04-04-2012, 02:21 PM
ههههه خليه هدا دائما يتكلم كلام مابيعرف عنه شي ويحسسك انه محترف ماني من زمان بعرفه
ولايعرف فيها شي لعبه غير الكلام
خليه يحلم قالك حكيم قوتع عاديه هههههههه
اه بلله خليه يتفرج علي متشك انت وباتل سلاح+30 ضد سلاح +6 هههههههههه وفل دم فزته

خخخخ اما انا موجود باللعبه قبل لاتعرفها وتقول مسوي روحه محترف خخخخ

اذكر اخر مره دخلت gon1 vs etna فاز جون:) هذا الي متفاخر بيه خخخ
ماعلينا مابي اتكلم على احمد عزيز علي مابي اغلط وازعله

بالنسبه لك انا اعرفك وتعرفني من زمااان وانا محترف في تخصصي لله الحمد

ولعبت كل التخصصات تقريبا.
هذا خارج الموضوع//
اشاعات قامت تطلع عليك لمن أتاكد منها راح اقولها ماحب اتبلى على الناس بلا دليل انتبه مني:)

Xlion1X
04-04-2012, 02:27 PM
وربي كفوووووووووووو @@

هههههههههههههههههههههههههههههههههه والله مو قادر احس قوية كاميل يضرب مبارز ب 12 الف لوووووووووووووووووووووووووووووول والمشكلة باط بوي دروبه قوية

يلعن شكل التحول حقك @@ مرررررررررررررعب

PrinceAhmad
04-04-2012, 02:31 PM

هذا خارج الموضوع//
اشاعات قامت تطلع عليك لمن أتاكد منها راح اقولها ماحب اتبلى على الناس بلا دليل انتبه مني:)
المفروض اصفق انه فاز ؟

انا اهزمه ويهزمني شي عادي ما فيه حد ما يخسر ~.~

بس فيه شي يقول لك فوز الخطرات وفوز عادي ~.~

iDEVILX
04-04-2012, 02:57 PM
اخر رد لي ماتهمني اللعبه عساكم تتفالعوا بسكاكين خخخ

والي يفكر روحه قوي هذي مجرد بيانات لا اكثر تدفع على ارقام:) حقيقه مره خخخ

ALqatil511
04-04-2012, 03:11 PM
هو التخصص قوي بسبب السلاح ولعنات والاستان ربما دفاعه ضعيف بس التثبيت عند الضرر يغطي هذي نقطه بعض الاحيان انت تموت قبل الاعب يتثبت ههههه

همم بارزت واحد نفس تخصصك لكن سلاح ١٠ضرره عادي مؤ نفس الضرر حقك
لكن دفاعه سيء والستان يأخذ وقت عبال ما يشتغل :)

PrinceAhmad
04-04-2012, 03:13 PM
أقول نوا بيني وبينك انت واحد ما عندك امانه ^^ وتعرف وش اقصد

~...........~

بيانات ولا لا ما يهم اهم شي تستانس وقت ما تبي

Leonardo
04-04-2012, 03:19 PM
لووووووووووول وربي كفو كفو كفو
شاحطهم شحط يا شيخ

BlackWind
04-04-2012, 05:11 PM
وربي كفوووووووووووو @@

هههههههههههههههههههههههههههههههههه والله مو قادر احس قوية كاميل يضرب مبارز ب 12 الف لوووووووووووووووووووووووووووووول والمشكلة باط بوي دروبه قوية

يلعن شكل التحول حقك @@ مرررررررررررررعب
ههههههههه كفوك الطيب بوحميد منور
شوف ضرب الي ضربته لي كاميل بي 23 ألف عندي غيرها كتير ضربات هيك في واحد ساحر فيسبر نضرب بي 23 ألف
تحوول خارق مره

هو التخصص قوي بسبب السلاح ولعنات والاستان ربما دفاعه ضعيف بس التثبيت عند الضرر يغطي هذي نقطه بعض الاحيان انت تموت قبل الاعب يتثبت ههههه

همم بارزت واحد نفس تخصصك لكن سلاح ١٠ضرره عادي مؤ نفس الضرر حقك
لكن دفاعه سيء والستان يأخذ وقت عبال ما يشتغل :)
شلل مو ستن تفرق حبيبي
يب دفاعه ضعيف هدا معروف في كاميل بس تتبيت وكنسله تعوض شوي
اما بنسبه لي كاميل الي بارزته فاصدقني لما اقولك ان كاميل له طرق كتيره للعب بيه يعني علي حسب تحسينك لي كاميل ممكن تلعب بيه يمكن بي 3 طرق او 2 وكل طريقه بشكل وتحسين شكل

لووووووووووول وربي كفو كفو كفو
شاحطهم شحط يا شيخ
كفوووووو الطيب حبي منور الموضوع
^_________________^

LostX
04-04-2012, 05:16 PM
كفو كنج ديث قوي الصراحه
يلا نشوف جايب الهيرو و اصلخ عقارات اولي :)

J.O
04-04-2012, 05:16 PM
كفــو الضربات الي ب10 و33الف :) بالتوفيق

per1
04-04-2012, 05:24 PM
اولا انتا سلاح فقط مانتش لعيب ولا حاجه ثانيا لما انتا قوى اوى كده مش مبين بفرك ليه عيب ولا حاجه؟؟؟

BlackWind
04-04-2012, 05:29 PM
قوي بالاولي ينجلط :|
خخخخخخخخ
بلله قول جمله مفيده مره تانيه
+ المطلوب الحين ؟؟؟؟
تبيني العب اولي؟؟؟ بلا بلا بلا بلا نفس كلام يوم تنجلدو في بفب وماتقدرو علينا ببف تصيحون وتقولو تعالو اولي
نفس قصه صارة من داريوس لحظو داريوس زمان مكان يلعب اولي وكان دائما يجلد فيهم وصارو يصحون انزل اول انزل اولي ويوم نزل مسح بيهم ارض حتي جوء اولي
اجل لعبه مش كلها اولي
واولي انا بلعبه بكيفي ومزاجي يلا لاعاد اشوف لك رد تاني

هذا خارج الموضوع//
اه مافيش حد يفوز دائما اكيد مرات راح يخسر شي طبيعي
+ دروب احمد نوب +6 وربي سلاح =6 وفوق هدا بدون حمايات ولا اي شي وفاز علي اقوء لاعبين اجل انظم ولاتتكلم عليه تاني مره فيك خير انزل له اولي تشوف كيف يمغطك تمغيط
+ الفلاحه مش انك تلعب قبلي او بعدي الفالح الي قدر يسوي شي في فتره لعبه
والحمد لله قلتها بلسانك تلعب قبلي وتهايط
ومشكله اني مسوي مدافع قبلك وربي قبلك
اصلا مكان في مدافعين غير 5 في لعبه شيلين
اتش اكس ودحومي وسول جان وانا وهيل نايت
وتاني شي بلاش كدب زايد انت مدافعك سويته في جراسيا وانا في هيل بوند +
ولا ناسي ايام ماكنت انت في كلان ليون هارت معاي وانا كنت لفل 83 وانت ساعتها كيف سويت مدافع حقك
اووص ولاتتكلم علي احتراف لأني ماعمري شفتك تلعب كلك علي بعضك كلام وبس اقوال بدون افعال
ولا تقولي معتزل انا كمان كنت معتزل لي حوالي سنه وشوف لما رجعت شو سويت

المفروض اصفق انه فاز ؟

انا اهزمه ويهزمني شي عادي ما فيه حد ما يخسر ~.~

بس فيه شي يقول لك فوز الخطرات وفوز عادي ~.~
ههههههههه خليه يحلم هدا جاي يهاط وخلاص لما تسمع كلامه تقول عليه محترف
وهو كان يقشر في بصل ايام حروب
+ انت دروب عادي بدون حمايات حتي تحسين مهارات مش محسن وربي لو اي شخصية تانيه كانت في اولي ماتفوز متش واحد
+ انت قاتله جون كتير وغيره قاتلهم ماعليك منه

طيب طالما ماتهمك ليش داخل موضوع وجالس تناقش في ؟؟؟؟
زين عارف انها بيانات
الحين معاد تدخل مواضيعي وترد فيها لما تصير رجل افعال وليس اقول ساعتها ادخل

BlackWind
04-04-2012, 05:36 PM
كفو كنج ديث قوي الصراحه
يلا نشوف جايب الهيرو و اصلخ عقارات اولي :)
كفوك الطيب حبيبي
هههه ادا جبت هيرو بشتري كتب وابيعها احسن
صرر في جيب احسن من عقار بيخلص في تواني

كفــو الضربات الي ب10 و33الف :) بالتوفيق
تسلم حبوب
شكرا علي مرورك الطيب

اولا انتا سلاح فقط مانتش لعيب ولا حاجه ثانيا لما انتا قوى اوى كده مش مبين بفرك ليه عيب ولا حاجه؟؟؟
اه وبعدين ؟؟؟
طيب من يعرف يلعب انت متلا؟؟
بلله بلاش كلام فارغ وبلاش كلام انت ماتقدر تتبت عكسه
انا سلاح ؟؟ طيب تلعب معاي بي سلاح ايكاروس بفب نشوف ياابو احتراف انت
المشكله تشوف واحد يتكلم علي احتراف وهو ماعنداش منه اصلا مصيبه
+ سلاحي في ناس كتير عنده اقوء منه وقتلتها لبسي +6 ويش بدك تاني
محسسني ان معاي سلاح =50 ولبس +20
أتحداك تضرب هيك اوكي روح العب ضد باد بوي وخليني اشوفك تضربه حتي 3 ألف مو 12 أفلف بدي 3 ألف بس منك
+ بفري شي يخصني يمكن واخد بف خاص او باس معين من سلاح او مهارة
ياسيدي حتي توتيقات الي تشتغل مابدي حدا يشوفها عشانكم مقلدين فهمت الحين
بدكم تشوفون كل شي وتقلدون زيه حتي اسم عن قريب راح تقلدونه

+ العب ببف احسن ماأني ألعب بعقار اولي صح ولا مو صح + بف الي تتكلم عليه اتحداك لو اعطيك منه وتضرب حدا بي 12 ألف لبسه +10

iDEVILX
04-04-2012, 05:51 PM
والله مهو موقع ابو الي جابك علشان تقول لاتدخل مواضيعي
تراك نرفزتني بكلمتك هذي!! يقول رجوله لو الرجوله بتطلع في لعبه طز فيها

اللعبه مأثره عليك بقوة بدال ماتجابل صلاتك وحياتك اليوميه تجابل لعبه

استطيع ان اقول لك انك متخلف الحمد لله والشكر!! ناس تنرفز الواحد شاد حيلك علشان لعبه؟؟؟

روح جابل دراستك بدال ماتلعب وورنا رجولتك في الدراسة مو في لعبه!!ناس متخلفه
+لغتك في خطر!!

DARKWHITE
04-04-2012, 05:57 PM
والله مهو موقع ابو الي جابك علشان تقول لاتدخل مواضيعي
تراك نرفزتني بكلمتك هذي!! يقول رجوله لو الرجوله بتطلع في لعبه طز فيها

اللعبه مأثره عليك بقوة بدال ماتجابل صلاتك وحياتك اليوميه تجابل لعبه

استطيع ان اقول لك انك متخلف الحمد لله والشكر!! ناس تنرفز الواحد شاد حيلك علشان لعبه؟؟؟

روح جابل دراستك بدال ماتلعب وورنا رجولتك في الدراسة مو في لعبه!!ناس متخلفه
+لغتك في خطر!!

انت بس فالح تتكلم ؟؟

ادخل وريني حرك ساكن باللعبه خخخ ولا حدك كلام بس

اشغلتنا تراك الي يسمعك يقول انك محترف...ادخل وريني العب بحكيم ولا وش

يقول معتزل و دراسه دراسه و هو 24 ساعه قارفنا بالمنتدى

PrinceAhmad
04-04-2012, 05:58 PM
خخخخخخخخ
بلله قول جمله مفيده مره تانيه
+ المطلوب الحين ؟؟؟؟
تبيني العب اولي؟؟؟ بلا بلا بلا بلا نفس كلام يوم تنجلدو في بفب وماتقدرو علينا ببف تصيحون وتقولو تعالو اولي
نفس قصه صارة من داريوس لحظو داريوس زمان مكان يلعب اولي وكان دائما يجلد فيهم وصارو يصحون انزل اول انزل اولي ويوم نزل مسح بيهم ارض حتي جوء اولي
اجل لعبه مش كلها اولي
واولي انا بلعبه بكيفي ومزاجي يلا لاعاد اشوف لك رد تاني

اه مافيش حد يفوز دائما اكيد مرات راح يخسر شي طبيعي
+ دروب احمد نوب +6 وربي سلاح =6 وفوق هدا بدون حمايات ولا اي شي وفاز علي اقوء لاعبين اجل انظم ولاتتكلم عليه تاني مره فيك خير انزل له اولي تشوف كيف يمغطك تمغيط
+ الفلاحه مش انك تلعب قبلي او بعدي الفالح الي قدر يسوي شي في فتره لعبه
والحمد لله قلتها بلسانك تلعب قبلي وتهايط
ومشكله اني مسوي مدافع قبلك وربي قبلك
اصلا مكان في مدافعين غير 5 في لعبه شيلين
اتش اكس ودحومي وسول جان وانا وهيل نايت
وتاني شي بلاش كدب زايد انت مدافعك سويته في جراسيا وانا في هيل بوند +
ولا ناسي ايام ماكنت انت في كلان ليون هارت معاي وانا كنت لفل 83 وانت ساعتها كيف سويت مدافع حقك
اووص ولاتتكلم علي احتراف لأني ماعمري شفتك تلعب كلك علي بعضك كلام وبس اقوال بدون افعال
ولا تقولي معتزل انا كمان كنت معتزل لي حوالي سنه وشوف لما رجعت شو سويت

ههههههههه خليه يحلم هدا جاي يهاط وخلاص لما تسمع كلامه تقول عليه محترف
وهو كان يقشر في بصل ايام حروب
+ انت دروب عادي بدون حمايات حتي تحسين مهارات مش محسن وربي لو اي شخصية تانيه كانت في اولي ماتفوز متش واحد
+ انت قاتله جون كتير وغيره قاتلهم ماعليك منه

طيب طالما ماتهمك ليش داخل موضوع وجالس تناقش في ؟؟؟؟
زين عارف انها بيانات
الحين معاد تدخل مواضيعي وترد فيها لما تصير رجل افعال وليس اقول ساعتها ادخل

ما عليك عبودي ~.~ خله يولي انا بسوي فيديو دا الشهر حق الأولي فيه 10 ماتشات حلوة :$ وتنويع التخصصات من فوز ومن خساره

وراح يكون فيديو وتعليم لكل من يبي يتعلم اللعب بتخصص البوف ^^

PrinceAhmad
04-04-2012, 05:59 PM
انت بس فالح تتكلم ؟؟

خخخ كفو ابو العز :$ خله واحد ح...........ي ياخذ جواهر زعماء حقات فلان واخرها يقول دمرها خخخ يا شيخ وين تصدقه :؟

BlackWind
04-04-2012, 06:01 PM
^
^
^
^
^
^

اه بس خليك عند كلمتك لما تقول شي سويه
افهم افهم يابني أدم انقلع من موضوع ماأحب امتالك او حتي اشوف ردودهم كلها كدب وتزوير وتلفيق
+ يوم تصير كبير تعال كلمني هههههه ماقدر ينكر كدبه
ههههه الحين الواحد لما يقول كلام الحق بتطلع لعبه ماتره فيه ؟؟؟؟
+ علي كدبك انك لفل 84 + الحين بس جايب فيسبر وحتي سلاح مكان عندك سلاح اصلا علي حسب ماأدكر سلاحك كان سلاح اس ((( s ))) ولما رجعت الحين شفتك جبت واحد فيسبر وبدون كرستاله فوقها
^
^
^
واحد ماعمره جاب دروب بفب وجالس يفحط علينا وبدو يعلمنا بفب هدي اخترها

اه نسيت ههههه سمعت اشاعه انا اخر عليك قالو انك حرامي والله اعلم

iDEVILX
04-04-2012, 06:03 PM
انت بس فالح تتكلم ؟؟

خخخ كفو ابو العز :$ خله واحد ح...........ي ياخذ جواهر زعماء حقات فلان واخرها يقول دمرها خخخ يا شيخ وين تصدقه :؟
لوزة:محترف غصبا عن خشمك وليش اتعب نفسي عندك سيرفرات اجنبيه ادخل وورني احترافك فيها
ياحلو..اصل الحساب حقك اصلا؟

احمد:ماعندي الا رد واحد مع نفسك

DARKWHITE
04-04-2012, 06:05 PM
:ef_happy:
لوزة:محترف غصبا عن خشمك وليش اتعب نفسي عندك سيرفرات اجنبيه ادخل وورني احترافك فيها

اظن السيرفرات الاجنبيه لها منتديات ... روح اتبربر فيها على راحتك يا مستر محترف

شخص مزعج مسوي محترف و هو طرقوع ما وراه غير الكلام:ef_happy:

iDEVILX
04-04-2012, 06:06 PM
^
^
^
^
^
^

اه بس خليك عند كلمتك لما تقول شي سويه
افهم افهم يابني أدم انقلع من موضوع ماأحب امتالك او حتي اشوف ردودهم كلها كدب وتزوير وتلفيق
+ يوم تصير كبير تعال كلمني هههههه ماقدر ينكر كدبه
ههههه الحين الواحد لما يقول كلام الحق بتطلع لعبه ماتره فيه ؟؟؟؟
+ علي كدبك انك لفل 84 + الحين بس جايب فيسبر وحتي سلاح مكان عندك سلاح اصلا علي حسب ماأدكر سلاحك كان سلاح اس ((( s ))) ولما رجعت الحين شفتك جبت واحد فيسبر وبدون كرستاله فوقها
^
^
^
واحد ماعمره جاب دروب بفب وجالس يفحط علينا وبدو يعلمنا بفب هدي اخترها

اه نسيت ههههه سمعت اشاعه انا اخر عليك قالو انك حرامي والله اعلم

كنت اتنمى اني مابعت السلاح علشان نشوف كان اهو PVP او لا عليك طبعا التجربه
يكفيني اني كنت دايم المركز الثاني قبل مايجي مومي وش ابي اكثر من كذا خخ
اخر رد لي مابي اوجع راسي
الي يبي يبارزني يكلمني ع رسائل الزوار وعلى othir server

BlackWind
04-04-2012, 06:06 PM
:ef_happy:

اظن السيرفرات الاجنبيه لها منتديات ... روح اتبربر فيها على راحتك يا مستر محترف

شخص مزعج مسوي محترف و هو طرقوع ما وراه غير الكلام:ef_happy:
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
دائما ردودك في صميم
هههههههههههه

BlackWind
04-04-2012, 06:10 PM
كنت اتنمى اني مابعت السلاح علشان نشوف كان اهو PVP او لا عليك طبعا التجربه
يكفيني اني كنت دايم المركز الثاني قبل مايجي مومي وش ابي اكثر من كذا خخ
اخر رد لي مابي اوجع راسي
الي يبي يبارزني يكلمني ع رسائل الزوار وعلى othir server
هههههههههههههههههههههههه ردودك تافه للأسف زيك
ولا ليسه بتكدب فوق هدا ؟؟؟ ترتيب تاني ؟؟؟ في شو ترتيب تاني في هياط؟ ولا كدب؟؟
أتش اكس + دحومي + سول جان + هيل نايت وين لوحتهم ؟؟ طلعو كلهم نوبات الي انت يامحترف
قال ترتيب تاني قال انت ياما نجلدت من نوب متلي هش بلاش كدب

PrinceAhmad
04-04-2012, 06:22 PM

خلني مع نفسي و حرامي وما اعرف اكذب اجل دمرت الزعماء هاه

<< الجواهر انسرقت من حسابه دخل حساب إلي سرقهم ودمرهم والله ابي اصدق XD

ومره تقول لانه محسن سرق سناتشر ؟

وويش تبي بعد تقول

ما تبي تقول لوزه سرق حساب وليد ؟

لوزه شاريه وما اتوقع لك دخل

اي وفي الذمه عندك رد لي اصلا خخ ؟ الصاحي من اصحابك هو باسل واندرسون ^^ اما انت XD

iDEVILX
04-04-2012, 06:42 PM
هههههههههههههههههههههههه ردودك تافه للأسف زيك
ولا ليسه بتكدب فوق هدا ؟؟؟ ترتيب تاني ؟؟؟ في شو ترتيب تاني في هياط؟ ولا كدب؟؟
أتش اكس + دحومي + سول جان + هيل نايت وين لوحتهم ؟؟ طلعو كلهم نوبات الي انت يامحترف
قال ترتيب تاني قال انت ياما نجلدت من نوب متلي هش بلاش كدب

خلني مع نفسي و حرامي وما اعرف اكذب اجل دمرت الزعماء هاه

<< الجواهر انسرقت من حسابه دخل حساب إلي سرقهم ودمرهم والله ابي اصدق XD

ومره تقول لانه محسن سرق سناتشر ؟

وويش تبي بعد تقول

ما تبي تقول لوزه سرق حساب وليد ؟

لوزه شاريه وما اتوقع لك دخل

اي وفي الذمه عندك رد لي اصلا خخ ؟ الصاحي من اصحابك هو باسل واندرسون ^^ اما انت XD
هممم كل اقول اخر رد لي

بس كلامك بيخليني ارد عليك

اما عن بلاك ديث+لوزه ليس على المجنون حرج مع نفسك

لك يا احمد: وش تعرف عني اصلا؟ باسل+اندرسون تعرفهم اصلا علشان تتكلم عنهم؟

وليش مدخلهم في السالفه؟+ماهمني صدقت او لا يوم القيامه بتعرف كان انا صادق او لا

كل يوم تثبت لي انك اسخف واسخف السالفه منتهيه اصلا

حقه راح وانتهت السالفه ولو اقدر اعطيه حقه عطيته يوم كسرتهم محسن حللني اذا تعرف معنات الكلمه هذي ويلا مو فاضي ارد عليك موضوع تقفل من سنه جدي

طلعنا عن الموضوع واجد

اذا تبي نمدحك يا بلاكديث كفو كفو تقدم زنقه زنقه حلو كذا؟ تبي مدح هذا مدح باي بس

وجع راس

BlackWind
04-04-2012, 11:12 PM
هممم كل اقول اخر رد لي

بس كلامك بيخليني ارد عليك

اما عن بلاك ديث+لوزه ليس على المجنون حرج مع نفسك

لك يا احمد: وش تعرف عني اصلا؟ باسل+اندرسون تعرفهم اصلا علشان تتكلم عنهم؟

وليش مدخلهم في السالفه؟+ماهمني صدقت او لا يوم القيامه بتعرف كان انا صادق او لا

كل يوم تثبت لي انك اسخف واسخف السالفه منتهيه اصلا

حقه راح وانتهت السالفه ولو اقدر اعطيه حقه عطيته يوم كسرتهم محسن حللني اذا تعرف معنات الكلمه هذي ويلا مو فاضي ارد عليك موضوع تقفل من سنه جدي

طلعنا عن الموضوع واجد

اذا تبي نمدحك يا بلاكديث كفو كفو تقدم زنقه زنقه حلو كذا؟ تبي مدح هذا مدح باي بس

وجع راس
خخخ مجنون؟؟؟ ماتقول في أي كلمة الي وبعدها تغير موضوع ولما نجيب لك دليل علي كدب تفسلع

اها طلعنا صحيح من موضوع
+ انا ماحتاج منك مديحك ولا احتاج منك شي اصلا ههه محسسني ان هدا لاعب كبير الي انتظر في مديحه
ههههههههههههه عليك واحد مايفهم بالغصب بدون يطلع حاله متحرف وقال مديح قال غصب عندك تقول كفو لما تصير تضرب ناس محترفه زي باد بوي بهدا ضرب بي 12 ألف وراء بعض حتي صارخ بي سلاح احمر ماضرب متلي ويابالك انا مقاتل مش ساحر غصب عنك تقول كفو حتي ولو ماكتبتها

The Phantom
04-04-2012, 11:49 PM
كل موضوع في الصوة و كذا بيحصل فيه اهانات و كلام فاضي عشان كدا الواحد مش هيفكر يعمل موضوع تاني

GhostLorD
05-04-2012, 01:17 AM
لا تعليق اكثر من
ماشاء الله عليك
التثبيت حقك فظيع ضرباتك الخطرة لا غبار عليها ( ارقام فلكيه )
صراحه ما اقدر انتقدك لانى جربت معك كذا مرة
اينعم انتة تضربنى 6 وله 7 مرات ( كلها لقد تجنبت الضرب ) بس لما تثبتنى وتضرب اعوذو بالله ارقام غريبه D:
بالتوفيق

BlackWind
05-04-2012, 01:33 AM
كل موضوع في الصوة و كذا بيحصل فيه اهانات و كلام فاضي عشان كدا الواحد مش هيفكر يعمل موضوع تاني
كلام صح ياخالد بس شوف كم واحد رد من كلان معادي لي كلاني بحترام تشوف ردي عليه بكل احترام
بس لما واحد يصير يكدب ويتبلاء ويقول كلام مو محترم يشوف رد مايعجبه وخاصة من شخص كل عارفه ويش كان يسوي وويش يقدر يسوي
خلاصه حبي هدا الي اسمه احمد انا اتحداك لو تسوي موضوع تقول فيه ان مدافع نوب تشوفه اول واحد يرد عليك ويوقلك كلام زفت صدقني تقول عليه محامي علي كل مدافعين
هو اصلا مادر هنا في موضوع الي عشان انا قلت ان تخصصي بيقدر علي مدافعين في اولي بسهوله

لا تعليق اكثر من
ماشاء الله عليك
التثبيت حقك فظيع ضرباتك الخطرة لا غبار عليها ( ارقام فلكيه )
صراحه ما اقدر انتقدك لانى جربت معك كذا مرة
اينعم انتة تضربنى 6 وله 7 مرات ( كلها لقد تجنبت الضرب ) بس لما تثبتنى وتضرب اعوذو بالله ارقام غريبه D:
بالتوفيق
تسلم حبيبي جوست منور الموضوع
ههههههههههه بس الي يشبحني في لعبه بشكلي يقول كاميل نوب مايقول بيضرب هيك ضرب صح هههه شكلي ضعيف ومسلوع وطويل ههههه وبمشي متل واحد معاق هههههههه
+ شلل معي مهارتين شلل وحده لما انا اسويها ووحدها لما انت تضربني يعني بيجيك شلل في حالتين
تسلم علي مرورك الطيب

Leo
05-04-2012, 01:57 AM
والله كلامك يفشل صراحتا

-----

Leo
05-04-2012, 02:00 AM
كفو كينج
انت صاير مشكلة للكل خخخخخخ

نايس حبي استمر

BlackWind
05-04-2012, 06:41 AM
كفو كينج
انت صاير مشكلة للكل خخخخخخ

نايس حبي استمر

كفووووك الطيب فالدي منور ^____^
ويش قصدك مشكله هههههههه انا مسوي لك شي ؟؟؟ قول قول لما شفت جمله هدي حسيت كاني مسوي لك شي ههههههههه
لا متخاف ماقدر اضر حبايبي و غالين علي قلبي ^___^
شكرا علي مرورك الطيب

iDEVILX
05-04-2012, 08:59 AM
كلام صح ياخالد بس شوف كم واحد رد من كلان معادي لي كلاني بحترام تشوف ردي عليه بكل احترام
بس لما واحد يصير يكدب ويتبلاء ويقول كلام مو محترم يشوف رد مايعجبه وخاصة من شخص كل عارفه ويش كان يسوي وويش يقدر يسوي
خلاصه حبي هدا الي اسمه احمد انا اتحداك لو تسوي موضوع تقول فيه ان مدافع نوب تشوفه اول واحد يرد عليك ويوقلك كلام زفت صدقني تقول عليه محامي علي كل مدافعين
هو اصلا مادر هنا في موضوع الي عشان انا قلت ان تخصصي بيقدر علي مدافعين في اولي بسهوله

صراحه انت غبي كل واحد وعلى حسب لعبه بالمدافع

يعني لو انا مستحيل تفوز ضدي ترا عندي نفس تخصصك لاتفكرني غبي ماعرف مهاراته
الكنسل يبي لها وقت علشان ترجع
>>هذا اذا كيمو ماخرب فيها اذا خرب كلامي يصير بلا فائدة~~
انا كمدافع <<اتكلم عن نفسي طبعا اذا ضدي كاميل كنسل ماخذ بف

علشان اكسب وقت شحن مهارت الكنسل حقتك يمديني افوز

وهي لساتها في نص المسافه
الفوز والخسارة يعتمد على الاعب وخبرته في تخصصه

فهمت ياملوخيه؟لاتجي لي تتفلسف الي يشوفك يقول لك سنين في هالتخصص

وانت توك مسويه خلك متواضع ولا تتفاخر هذا سر يخليك تكسب صداقه الناس

تراك صديقي واعرفك محترم بس انتبه لكلامك مو بس انت تعرف ترد بغير احترام..او بأحترام.
واخر كلمه يب انا مارد الا اذا احد قال"المدافع نوب"..

emperor
05-04-2012, 11:50 AM
الموضوع وصل ل 100 رد الهم اكمل بالعقول بس

MRkArNk
05-04-2012, 11:54 AM
مشاء الله

كفـــــــــو

بقولك كلمــه فقــط

استمر في التـآديـب ... =)

BlackWind
05-04-2012, 03:12 PM
صراحه انت غبي كل واحد وعلى حسب لعبه بالمدافع

يعني لو انا مستحيل تفوز ضدي ترا عندي نفس تخصصك لاتفكرني غبي ماعرف مهاراته
الكنسل يبي لها وقت علشان ترجع
>>هذا اذا كيمو ماخرب فيها اذا خرب كلامي يصير بلا فائدة~~
انا كمدافع <<اتكلم عن نفسي طبعا اذا ضدي كاميل كنسل ماخذ بف

علشان اكسب وقت شحن مهارت الكنسل حقتك يمديني افوز

وهي لساتها في نص المسافه
الفوز والخسارة يعتمد على الاعب وخبرته في تخصصه

فهمت ياملوخيه؟لاتجي لي تتفلسف الي يشوفك يقول لك سنين في هالتخصص

وانت توك مسويه خلك متواضع ولا تتفاخر هذا سر يخليك تكسب صداقه الناس

تراك صديقي واعرفك محترم بس انتبه لكلامك مو بس انت تعرف ترد بغير احترام..او بأحترام.
واخر كلمه يب انا مارد الا اذا احد قال"المدافع نوب"..
مستحيل؟؟؟ ليش مستحيل ؟؟؟
بكاميل حقي فزت علي كتير مدافين ويش مشكله؟؟ تبني اعد لك كم واحد هيرو م عاه سلاح احمر فزت عليه؟؟ في ويش تفرق عنهم بالعكس اشوف في ناس محترفه في تخصص شيلين
+ كنسله حقك بدها 2د عشان تشحن اما كنسلتي بدها 30 تانيه فقط 30 تانيه د ول اقدر اطيعهم في هروب منك وشرد لحد ماتشحن تاني لكل مشكله حل
+ لعب بفب بضرب ضرب بدني ببف
اما اولي غير اولي اضرب سحري وماتقدر تمسكني + انا لو ك نت بحساب انتي كاميل تحلم انك تمسكني فقط في حلم داخل اولي تمسكني او تسوي لي ستن او حتي بخليك تكنسلي
هدا مش كلام من فراغ هدا كلام انا مجربه
تاني شي لاتقول مستحيل وانت مش لاعب بتخصص كاميل لعب كويس
اقلها اانا لاعب بتخصصين واقدر اعرف فرق بينهم

+ مدافع الي تقول عليه لو تكنسل خلاص يعتبر ميت
ولللعلم لاتقولي قوس يضربني من بعيد انا تهربي عالي جدا و قوسك مايسوي شي ضربه بتجي من 20 ضربه
ولا تصرف الحين وتقولي مافي حد محترف في زمن من مدافعين ولا بدك تطلع الحين كل اللاعبين زمن فاشلين ؟؟؟

مشاء الله

كفـــــــــو

بقولك كلمــه فقــط

استمر في التـآديـب ... =)
كفوووك الطيب حبيب قلبي منور الموضوع
تسلم علي مرورك الطيب

Xx0ZERA0xX
05-04-2012, 04:03 PM
انا اعرف تخصص كينق ديث من اقوى التخصصات و عنده بف إلي يوم تضربه تثبت هذا @.@" يخليه مره مره قوي
و ما الومه هذا التخصص خطراته دمار و سلاح احمر يعتبر شيء دمار + كنسله @@"

BlackWind
05-04-2012, 11:31 PM
انا اعرف تخصص كينق ديث من اقوى التخصصات و عنده بف إلي يوم تضربه تثبت هذا @.@" يخليه مره مره قوي
و ما الومه هذا التخصص خطراته دمار و سلاح احمر يعتبر شيء دمار + كنسله @@"
خخخ من اقوى تخصصات ؟؟؟؟ لا في هدي انت غلطان اسمحلي
تخصص هنا مظلووووووووم واجد وفي ناس كتير تقولي ليش ماتلعب بكل سكلات كاميل وانا كدا مره اجرب في سكلات علي كدا شخص وللأسف مافيش نتيجه حلوه تطلع ماني كل مره اجرب في شي عشان اخلي سكلات اقوء بس مافيش فائده ضرب نوووب بسكلات يعني تخيل تلعب بتخصص مقاتل بدون سكلات قمة الظلم وحتي شوف ان كاميل قليل مره في زمن محاربين بلله قولي كم في كاميل يلعب بفب؟؟؟ كل كاميل الي هنا حق كنسله فقط <<< هدا دليل علي ضعفه في زمن محاربين
بس انا سمعت ان كاميل راح يصير خارق في اصدرات جايه بيصير سوبر هههههه و هدا الي مهون علي ومصبرني لوووول
بس في جراسيا انا بشوف ان اقوء تخصصات هي مبارز ومغامر <<<< انا بشوف ان قوتهم زادة عن زمان كتير وصارو منتشرين بكتره
اما كاميل ادعي بس وقول يارب يتعدل في سكلات وساعتها تشوفه التخصص علي حقيقته <<<< علي فكره احلاء سكل شفته في هدي لعبه هدي هو روح شيلين لا شلل ولا بطيخ شيلين لو تشلغها الله اكبر ههههههههه تدخل في جيش لحالك في مدافع

تسلم علي مرورك الطيب منور حبي موضوع

Roronoaa
06-04-2012, 02:07 AM
كفو ضرب دمار

بس ترا البفات تفرق والله جرب بدون بفات واذا وصلت 5000 كفوو وبقوه :)

+ بالتوفيق

BlackWind
06-04-2012, 11:33 AM
كفو ضرب دمار

بس ترا البفات تفرق والله جرب بدون بفات واذا وصلت 5000 كفوو وبقوه :)

+ بالتوفيق
كفوك الطيب حبي
منور الموضوع
بالنسبه لي بف عندي انا ماتفرق ضارب ناس كتير بي هدي ارقام وببف عادي جدا
وعندي صور لو مو مصدق
هدف من اخفاء بف ليس اني استعمل بف حكيم وانا اعتقد كل يقولي مخفي بف حكيم لا
في بف للحين مايعرفونه لاعبين عند زمرده وانا اعتقد ان في كم واحد فقط ينعدو علي اصابع + في مهارات و توتيقات بتطلع لما تضرب وانا اعتقد ان هدي من حاجات مهمة للاعب الي مفروض يخفيها
تسلم علي مرورك الطيب

PrinceAhmad
06-04-2012, 03:46 PM
باقي 35% ويكمل ابلود الفيديو التجريبي @: HD

محظور
06-04-2012, 04:25 PM
في اولي ماتسوي كذا ليش؟
ولا عشان مافي بف زمرده ولا بف حيكم^^

BlackWind
06-04-2012, 07:44 PM
في اولي ماتسوي كذا ليش؟
ولا عشان مافي بف زمرده ولا بف حيكم^^
وهو انا اصلا بلعب اولي انا ؟؟ عشان تقول ليش ماسويت هيك
وحتي ولو لعبت اولي غير بفب في كاميل
اولي بضرب ضرب سحري + سكلاتي مش محسنها بعكس بفب بضرب بدني
لو عندك اي تعليق خليه لصور الي في موضوع ولا عشان ماتقدرو تعلق علي هدي صور ؟؟؟

انت غول ولف كلير صح ؟؟؟ اه لو انت احسن انك ماتعلق تعلقات بايخه من اصله عشان معي صوره لك ضارب فيها بي 12 ألف انت اخر وبدون تحول

حربي والوفا دربي
08-04-2012, 04:42 PM
ههههههههههه نايس والله كفو طول عمرك كفو بشيلين ولا بغيره بتضل كفو ربي يحفضك صور روعه شد حيلك نبي فديو لي الشرف احاربكم ^.*
تقبلل مروري

BlackWind
08-04-2012, 09:11 PM
ههههههههههه نايس والله كفو طول عمرك كفو بشيلين ولا بغيره بتضل كفو ربي يحفضك صور روعه شد حيلك نبي فديو لي الشرف احاربكم ^.*
تقبلل مروري
تسلم زد منور حبي موضوع ^_______^
مابعرف اصور فيديو انا سألت واحد قالي لازم تنزل برنامج خاص مادري ويش اسمه <<< اعرف اصور فيديو ببرنامج لعبه نفسها بس مشكله ماتقدر تفتحه ببرنامج عرض فديوهات معروفه

هههه ترا هو هيك وبالصور وشوف ردود البايخه لبعض اشخاص يعني لو انزل فيديو تصير مشكله خلينا علي صور احسن ^_______*

تسلم حبي علي مرورك الطيب

GhostDeaTh
10-04-2012, 12:02 AM
مش عيب تحط صورتي وانت مموتني

وانت شايف اصلا بره الهيل بوند و كل بفاتي متكنسله وانت كملت علي بفري

تعطيني الخطره ب 1000 انت مش شبهم حبي

و تبي تجرب معي لحالك انا تحت امرك ^^

yahyadaboun
10-04-2012, 01:50 AM

مين قال لك تقول لنا انا بفاتي مكنسلت وانا برا الهيل ووو لا تحكي لنا قصة حياتك يا اخي بدون فلسفة علينا انت نووب

ولاكن دائما يبقى نفس السوال مطروح : ليش دائما تقولون كنسله هي مش مهارة ول ايه ؟؟
:em_mad::em_mad::em_mad::em_mad::hm_wink:

BlackWind
10-04-2012, 02:52 AM

احمد حبي انت زعلت ؟؟؟؟ ترا بوحميد لاتزعل عادي اشيلها لو بدك هدف من موضوع اني أبين للناس قوة كاميل
علي فكره انت الي ضربتني اول وكنسلت بفي ولا نسيت؟؟
شوف لعنت موت ليسه باينه في صوره
+ انا كنسلتك لما انت كنسلتني وحده بوحده ^___^
علي فكره دمي كان نص لما رجعت لي هناك واول مارجعت انت كنسلت بفي وضربتني وانا ليسه حتي شاشه ماطلعت عندي وربي
+ لاتزعل احمد ~________~

Leo
11-04-2012, 02:43 PM
خخخ من اقوى تخصصات ؟؟؟؟ لا في هدي انت غلطان اسمحلي
تخصص هنا مظلووووووووم واجد وفي ناس كتير تقولي ليش ماتلعب بكل سكلات كاميل وانا كدا مره اجرب في سكلات علي كدا شخص وللأسف مافيش نتيجه حلوه تطلع ماني كل مره اجرب في شي عشان اخلي سكلات اقوء بس مافيش فائده ضرب نوووب بسكلات يعني تخيل تلعب بتخصص مقاتل بدون سكلات قمة الظلم وحتي شوف ان كاميل قليل مره في زمن محاربين بلله قولي كم في كاميل يلعب بفب؟؟؟ كل كاميل الي هنا حق كنسله فقط <<< هدا دليل علي ضعفه في زمن محاربين
بس انا سمعت ان كاميل راح يصير خارق في اصدرات جايه بيصير سوبر هههههه و هدا الي مهون علي ومصبرني لوووول
بس في جراسيا انا بشوف ان اقوء تخصصات هي مبارز ومغامر <<<< انا بشوف ان قوتهم زادة عن زمان كتير وصارو منتشرين بكتره
اما كاميل ادعي بس وقول يارب يتعدل في سكلات وساعتها تشوفه التخصص علي حقيقته <<<< علي فكره احلاء سكل شفته في هدي لعبه هدي هو روح شيلين لا شلل ولا بطيخ شيلين لو تشلغها الله اكبر ههههههههه تدخل في جيش لحالك في مدافع

تسلم علي مرورك الطيب منور حبي موضوع
كلامك والله صح يابلاك
بس خليهم اول شي ينزلو الاصدار الجديد ويصير خير خخخخخخ

BlackWind
12-04-2012, 07:01 PM
سوري شباب في واحد سوا معاي عند علي اني اقدر اضرب ماتكس 12 ألف
ماحبيت اسوي موضوع جديد فبحط صوره هنا

هدي صوره مالها علاقه بي موضوع فقط لتوضيح لهدا شخص اني ضارب ماتكس بي 12 الف يعني لاحد يعلق عليعا

ندفيد
12-04-2012, 07:04 PM
لوووووووووول كفو وربى :)

تابع

mdkoo0ooGX
29-06-2012, 05:28 PM
والله يا امبرور ضاربه 7500 بدون تنوير وهوا بالسماوي +بف حكيم والصوره معي

mdkoo0ooGX
29-06-2012, 05:29 PM
ههه مورينا صور الي يقتل فيها طيب ليه ما تورينا صور الناس الي تقتلك وبكم تضربك حبيبي؟؟

BlackWind
29-06-2012, 09:49 PM
^
^
^
اطلع منها ماخصك تفرج وموت قهر وانت ساكت بس >>>> فرحان بيضربني 2000 هههههههههههه وخطره 6 الف هههههه

السرساوي
01-07-2012, 12:34 PM
كفو كنج ديز

MR.دبور
06-07-2012, 05:22 AM
كفوووووووووو عبودى استمر الى الامام يمعلم:)

Cool
06-07-2012, 11:10 AM
كفو والله جااااااااااااامد

الكل عارف انو لو انت موجود بحرب مستحيل تخسرها>>حقيقة واضحة

+سيبك من الحاقدين وخليهم يموتو قهر ^_^

mdkoo0ooGX
06-07-2012, 12:06 PM
امبرور كلام سليم :)

mdkoo0ooGX
06-07-2012, 12:06 PM
المشكله يقول ضربت وضربت طيب شوف الناس بكم تضرب وابقه اتكلم

Xlion1X
06-07-2012, 12:11 PM
المشكله يقول ضربت وضربت طيب شوف الناس بكم تضرب وابقه اتكلم

قرقر واجد مافي صديق بابا فين ؟؟؟؟؟

لفلك وصلته لك 84 كككككككك بوصله لك 83 بعد هع

كنج ديث كفوووووووووووووو غصبن عليكم كلكم يا حاقدين

انا اشوفه لحاله يدخل يقتل سحرتكم على ضربة واذا هو بدون كلان يقتل بضربتين كككككك

انت احين مو قائدك داركنس جوت هل اندعس بضربة وحدة 20 الف

koma300
06-07-2012, 01:49 PM
هههههه الحين هذا طلع له لسان هههههه

صدق اللي اللي قال غيبة الذيب خلت للخرفان هيبه

BlackWind
06-07-2012, 08:08 PM
^
^
^
يسلمو شباب موضوع قديم شوي بس يسلمو علي مروركم الطيب
وناس حاقده مادري ليش يقولك شوف بكم يضربوني طيب
حد يضربك 10 الف انا بضربك 20 ألف
واحد يضربني 100 الف انا بضربه 200 الف
وتاني شي دفاع كاميل ملعوب فيه ومتخرب وكل عارف هدي نقطه ومع دلك مافي سحر للحين قدر بفب 1 ضد 1 علي
اقلها اقلها انا بلعب بتخصص مافي حد غيري هنا يلعب به وكل تركه بسبب ضعف دفاعه وخراب سكلاته

oIFataLIo
06-07-2012, 11:21 PM
كفو كفو ^_*
ما بدي اكمل كل الردود عشان ما احرق دمي
.................
مبروووك كينغ وبكل روح ريااضية نقول هارد لك للخصوم
ومرة اخري كفو

oOoFaRaFeRoOo
13-07-2012, 07:08 AM
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

MR.دبور
15-07-2012, 12:13 PM
عاش عبودى عاش

mdkoo0ooGX
15-07-2012, 08:21 PM
الصور دي شفناها مئه مره ههههههههه بيقولك فكر قبل لاتضرب كل ما اشوفو تنوير واكلو بي كي هههههه خلك حاقد علي 24 ساعه هذا الي ابيه :)

mdkoo0ooGX
15-07-2012, 08:22 PM
على راي محمود كل عيش

BlackWind
15-07-2012, 11:00 PM
الصور دي شفناها مئه مره ههههههههه بيقولك فكر قبل لاتضرب كل ما اشوفو تنوير واكلو بي كي هههههه خلك حاقد علي 24 ساعه هذا الي ابيه :)
شفت صور 100 مره فين بضبط ؟؟؟ لأن صور هدي مانزلتها الي في هدا موضوع اصلا ومافي مره نزلتها في موضوع تاني
وبصحح لك يادلخ انت الي دخلت علي موضوع 100 مره عشان تشوف صور يادلخ مو موضع متكرر 100 مره
ماشاء الله عليك دكي والله ويش اقول <<< لو كنت دكي كنت شفت تاريخ موضوع متي سويته بس دلخين اشكالك مايشغلون في شي اسمه مخ
وتنوير ويش الي تقول عليه مسكين >>>> تدكر اخر مره جيت فيها غدر بدك تقتلني غدر في سماوي جلتك ههههه تدكر هدي اخر مره شفتك فيها خلي تنوير ينفعك لما ارجع لكلاني بخليك تشوف نجوم ليل في عز ظهر وتترجاني عشان ارحمك اصبر

على راي محمود كل عيش
هههه مسكين متعقد ونفسيه ولد هدا بيدخل علي مواضيعي قديمه ويعلق عليها من كتر ماهوا مقهور هههه ضاربه بي 30 ألف
<<<< فااااااااااااااااااااااااشل روح أللعب بعيد مع امتالك

chedore
15-07-2012, 11:29 PM
ليين متى ؟؟ يوم يرفع وآآحد صوره التحآآلف الي ضدوا يعآآكس ويسسسآعد الي في تحآآلفه ؟؟

خلآآص كنج ديث يضرب 12 الف ع بآآد بوي فيين المشكله ؟؟

وآآآصل كنج ديث ^^"

mdkoo0ooGX
17-07-2012, 03:31 AM
ههههههههههه كلامك كثير بطل حقد +كل عيش

mdkoo0ooGX
17-07-2012, 04:07 AM
شباب ردو عليه عشان يعرف انو كذاب ولاعب في الصوره هذا دم العظمي مع الصوره عشان يعرف نفسو مفكرنا في الأصدار القديم ههههه http://img594.imageshack.us/img594/6690/shot00448.png

BlackWind
17-07-2012, 04:33 AM
شباب ردو عليه عشان يعرف انو كذاب ولاعب في الصوره هذا دم العظمي مع الصوره عشان يعرف نفسو مفكرنا في الأصدار القديم ههههه http://img594.imageshack.us/img594/6690/shot00448.png
انت جاهل في هدي حاجات روح لي كيمو او جزار او حتي حسام صيح عندهم وبكي وقول لهم كينج جلدني بي 30 الف كيف؟ وعضمي 11 الف كيف ؟ >>> روح يلا صيح بعيد
وكم مره شرحتها لك بس انت باين عمرك 5 سنين ماتفهم
اشرحها لك بطريقه يمكن توصل لك
يازول انت في مخ مقفل
سكل ناقل الم وظيفته ينقل ضرر الي بيجي عليك يازول افهم علي
متلا تجي ضربه عليك بي 3 الف ينقل متللا 1000 لي عضمي وانت تاخد 2000
بس في ضربتي ضربه جاتك بي 30 الف وسكل ناقل الم حول 11 الف من قوة ضربه لي عضمي مش مهم كم دم عضمي لأنها اساس هي ضربه وحده

يعني انا لما ضربك 19 الف دمك كان 19 الف ؟؟؟ اكيد لا يازول فهمت طالما ضربه وحده مش مهم بيكون دم عضمي كم
ولو بضربك 100 الف راح يتم نقل ألم لي عضمي حوالي 30 الف لحاله ماان دمه 7 اللف >>>> في حالت كانت ضربه وحده متل ماانا ضربتك ههههههههههههه

وفي اخر يادلخ روح ألعب بعيد

mdkoo0ooGX
17-07-2012, 04:38 AM
ههههههههههههه وربي شكلك انت هندي ما تفهم شيء وكلامك كثير لاعب في الصوره وبيستعبط اسال تابوت الي في كلانكم يمكن بيعرف يتكلم هندي ويفهمك