المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : ضربه ولا في الخيال ^.^

ApTcHi
10-02-2012, 03:03 PM
الصراحه اول مره اشوف مدافع اضربه 5000 ههه السحره ما اضربهم كذا لاكن لوجي النوب هو الي خلاني انزل الصوره لاني يقولي انت كذاب تمتعو برقم الفلكي @@
http://im22.gulfup.com/2012-02-10/1328871768251.bmp (http://www.gulfup.com/show/X3ays5h67v8h8)

logyi
10-02-2012, 03:11 PM
الصراحه اول مره اشوف مدافع اضربه 5000 ههه السحره ما اضربهم كذا لاكن لوجي النوب هو الي خلاني انزل الصوره لاني يقولي انت كذاب تمتعو برقم الفلكي @@

انا قلت كده انتا كذاب كبير

انتا قلتلي هنزل صورتك قلتلك نزل

علي العموم كفو بف حكيم + انا كنت لاغي بفات من عندي يعني بفاتي مش كمله + مبروك عليك لبسك ودروعك بتاع المز

^,*

emperor
10-02-2012, 03:13 PM
حتى اباتشى الى اضربو ب 13 الف يكلم خلاص اللعبة ما خربت من شوية

اتوقع يا حلو تخصصك صارخ جا انفجارك خطر ب 5000 معجزة يعنى ؟
ماتكس يفجر مدافعين ب 11 الف و 12 الف يا ريت ما تهايط على ولا حاجة

ShilenPain
10-02-2012, 03:15 PM

لول شوف الصوره يا حلو اللي ضرب مبارز مو صارخ واضح انك رديت بدون ما تشوف الصوره حتى اهم شيء تقول ان تحالفك قوي والله حاله

ApTcHi
10-02-2012, 03:16 PM

اممم 13 الف طيب فين الصورة ؟

ماتكس يفجر المدافيعين 12 الف دا شي عادي لان هجومه يوصل 15 الف ^^ وهو ساحر

بس لم مقاتل يضرب مدافع الرقم دا دا يبقى رقم قياسي ^^

وانا ما اهايطي دي الصورة نزلت لسبب تكذيب اما الناس من لوجي ^^

ApTcHi
10-02-2012, 03:17 PM
لول شوف الصوره يا حلو اللي ضرب مبارز مو صارخ واضح انك رديت بدون ما تشوف الصوره حتى اهم شيء تقول ان تحالفك قوي والله حاله
يسلمو على المرورك كلام سليم شكله مضيع @@

iDEVILX
10-02-2012, 03:17 PM
ههه لاتعليق@@

ApTcHi
10-02-2012, 03:19 PM
ههه لاتعليق@@
@@" عجبتك ولا لا يعني مافهمت @@

iDEVILX
10-02-2012, 03:22 PM
@@" عجبتك ولا لا يعني مافهمت @@

5الف مو هينه خصوصا لو كان مدافع@@

alahli9
10-02-2012, 03:26 PM
مع السر النهائي تجي الضربه كذا عادي

Ruev
10-02-2012, 03:38 PM
ههههههه
حلوه امبرور آجل صآرخ

Ruev
10-02-2012, 03:43 PM
نآيس تآبع ابدآعك :/

logyi
10-02-2012, 03:44 PM
مع السر النهائي تجي الضربه كذا عادي

نايسـ

ده غير اللبس بتاع المز ^,*
اما بالنسبه للكلام ده احب اقلك بص في الشات كويس انتا

انا قلت ضرباتك نوبه + كلامي كان موجه الي المباز الي جمبك هوا

انتا خدت الكلام عليك اوك مش مشكله نرجع ونقول انك كذاب بتكذب في لعبه ههههههههه

ربنا يهدي

احب اقول الي عنده صور ويحيب يصوريني ما تفرق معي تعرفوا ليه يكفي انى اجننكم *.^

وربنا انا حابب اللعبه دي علشان التسليه والضحك الي بعمله فيكم

^,.................,^

نايسـ في انتزل صور جديد + انا لو عايز اصور كنت صورت لاكنت مش بقتنع بموضوع الصور دي

احب اوجه كلامي للعبه كلها اكيد لما حد بيصور حد مبيكونش بيصور ده من غرض التسليه والمتعه بس يصوره علشان خاطر التريقه وانه مضايق منه ول كلامي غلط عزيز ^,^

اما بالنسبه لكلمت نوب صارت كل قديم وجديد يقلها ما تفرق معي هذه الكلمه

لا تنسا اني كنت ابارز الكل بدون سي بي خالص + ربنا يخللكم cp كات وعقار الاولي

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

عزيز انتو وابراهيم لما جيتو قصادي انا وايفل ايه حصلكم = موتكم انتو الاثنين

كنت اقدر اصور بس ما تفرق معي كفايه انك ببف حكيم وده الي ظاهر بالصور

كفايه كده لائني طولت في موضوع ما يستاهل

^_^

emperor
10-02-2012, 04:26 PM
ممم ولو من غير البف يمكن ؟

emperor
10-02-2012, 04:27 PM
الخلاصة مستحيل مبارز يضرب لوجى ب 5000 ولوجى بفات كاملة اقولها مستحيل + شفت الصورة زين ما شاء الله على بفات الحكيم الى ما تمشون من غيرها

BlackWind
10-02-2012, 05:00 PM
اممم 13 الف طيب فين الصورة ؟

ماتكس يفجر المدافيعين 12 الف دا شي عادي لان هجومه يوصل 15 الف ^^ وهو ساحر

بس لم مقاتل يضرب مدافع الرقم دا دا يبقى رقم قياسي ^^

وانا ما اهايطي دي الصورة نزلت لسبب تكذيب اما الناس من لوجي ^^
كفوووو ولله كفوو 5000 ألف مو شوي و خاصة مبارز ضد مدافع
بس تعليق علي كلمة الي بلون احمر سوري حبوب رقمك قياسي محطمه انا بكاميل علي مدافعين و 5 ألف تعتبر ضرباتي علي مدافعين ولوجي هو نفسه بقتل فيه بي 3800 و4000 خطراتي عليه هدا بدون كنسله او لعنات اضعاف
لو بفب 1 ضد 1 صدقني بجيب رقم اكبر منه وبحطمة رقمك ^__________^ تقبل مروري

الخلاصة مستحيل مبارز يضرب لوجى ب 5000 ولوجى بفات كاملة اقولها مستحيل + شفت الصورة زين ما شاء الله على بفات الحكيم الى ما تمشون من غيرها
خخخ مافيش مستحيل حبيبي كل شي جايز و عزيز شخصية قويه وكل يوم تقوء عن يوم الي قبلها
خخ وشو د خل بفات حكيم في هجوم وقوة ضربه هو اصلا مش واخد بف حكيم حق هجوم جبروت << الي أشوف فيه هو بف عناصر وبف ترس حق دفاع ماله اي علاقه بقوة هجوم

ShilenPain
10-02-2012, 05:00 PM

كيف مستحيل ؟ يمكن لبسه بدون خواص او تحسين قليل

+ وش دخل بفات الحكيم بقوة الضربه ؟ اللي في الصوره في الحماية العنصريه يزيد دفاع خواص يعني يقلل ضرب الخصم عليك مو يزيد ضربك

والبف الثاني الترس الاعظم يزيد دفاع ما يزيد هجوم والبف الثالث يدمج مهارة اللي تزود دم ومانا وش دخل بف الحكيم في قوة الضربه في الصوره ؟ اتمنى تركز وترد مو ترد رد مستعجل ما تدري وش تقول

بعدين انت ما تشوف تحسين سلاح المبارز احمر ؟ شكلك تفكره +6

emperor
10-02-2012, 05:02 PM
كيف مستحيل ؟ يمكن لبسه بدون خواص او تحسين قليل

+ وش دخل بفات الحكيم بقوة الضربه ؟ اللي في الصوره في الحماية العنصريه يزيد دفاع خواص يعني يقلل ضرب الخصم عليك مو يزيد ضربك

والبف الثاني الترس الاعظم يزيد دفاع ما يزيد هجوم والبف الثالث يدمج مهارة اللي تزود دم ومانا وش دخل بف الحكيم في قوة الضربه في الصوره ؟ اتمنى تركز وترد مو ترد رد مستعجل ما تدري وش تقول

اوضح بس ان لوجى مكنسل واقل واحد فيهم فل بف من الحكيم وكل شئ مو قصدى بقوة الضربة كمان عزيز سلاح +28 لبس ومجوهرات اخوه الملز وخلاص على كدا ما فى شئ عنده بفب ولا اسكلز 83 يعنى دروب مجمع على شخصية 85 وبس

ApTcHi
10-02-2012, 05:08 PM
اوضح بس ان لوجى مكنسل واقل واحد فيهم فل بف من الحكيم وكل شئ مو قصدى بقوة الضربة كمان عزيز سلاح +28 لبس ومجوهرات اخوه الملز وخلاص على كدا ما فى شئ عنده بفب ولا اسكلز 83 يعنى دروب مجمع على شخصية 85 وبس

اقسم بالله ماتدري شي عن اللعبه بس اتسولف وخلاص بف حكيم ماله شغل ذا علشان خواصه مو كامله يزيد الخواص شلون تلعبون انتو ومو فاهمين شي والله ناس ما تفهم شي باللعبه بس تحاول تبرر وخلاص وبعدين لوجي كان بي بفر شوف كمردة فضيه جمبه ولا انت بتكذب وخلاص لاكن بطلو الحقد شوي وخلو روحكم رياضيه ^^ ترا المرض بيخطف العيال الصغير وخاصتأ الي يبروو لي اصحابهم اختفي من وجهي لا اشوتك ^^

lo0o0ode
10-02-2012, 05:11 PM
ناايس مشاء الله

لكن ياغالي سلاحك مشاء الله روعة + ذي اقوى مهارة تشيل الشحن4

وجات خطره و ب سر نهائي -.-

يعني ممكن تجي 3700 لكن انت مشاء الله 5000 نايس :)

آحسك آقوى مبارز {الآن}

ApTcHi
10-02-2012, 05:12 PM
ناايس مشاء الله

لكن ياغالي سلاحك مشاء الله روعة + ذي اقوى مهارة تشيل الشحن4

وجات خطره و ب سر نهائي -.-

يعني ممكن تجي 3700 لكن انت مشاء الله 5000 نايس :)

آحسك آقوى مبارز {الآن}

يسلمو على المرور

emperor
10-02-2012, 05:12 PM
اقسم بالله ماتدري شي عن اللعبه بس اتسولف وخلاص بف حكيم ماله شغل ذا علشان خواصه مو كامله يزيد الخواص شلون تلعبون انتو ومو فاهمين شي والله ناس ما تفهم شي باللعبه بس تحاول تبرر وخلاص وبعدين لوجي كان بي بفر شوف كمردة فضيه جمبه ولا انت بتكذب وخلاص لاكن بطلو الحقد شوي وخلو روحكم رياضيه ^^ ترا المرض بيخطف العيال الصغير وخاصتأ الي يبروو لي اصحابهم اختفي من وجهي لا اشوتك ^^

اكلمت 4 سطور ما استفدت منه بشئ رد يتميز بالطفولة و العصبية الله يشفيك بس
انا قلت معاه بف حكيم ما قلتلك بف حكيم يزيد ضربتو لانه ما معاه جبروت معاه الترس وطبعا اختيار الترس افيد فى البفب من الجبروت كفاية اصلا انك ترفع صورة ذى دي دليل على صغر عقلك

ApTcHi
10-02-2012, 05:14 PM
يب لولو مش عاجبك تعال لاعبني واعلمك الهياط يا بزر انقلع من موضوعي تراك مسكينن ^^

xOsamax
10-02-2012, 05:32 PM
اباتشي تدكر لما سدحتك بي 13 الف؟
والله انت المسكين

والله الصوره ناسي وينها><

magicForc
10-02-2012, 06:43 PM
اعتقد سر نهاي وسلاح25+ زائد اقوى سكل بالمبارز ممكن تجيب الضربه هذا اذا المدفاع مو مشغل بعض مهارته مثل الي تزيد دفاع بدني واي سكل اخر ناخذ بالحسبان المدفاع قوي بسكلاته :)الي يشغلها

اترك الكلام للمدفاعين ويفيدونكم:)

ايهاب وفيق
10-02-2012, 07:11 PM
خخخخ كفو :)

محظور
10-02-2012, 07:38 PM
صوره حلوه
بس لوكانت فديو افضل عشان نشوف قوتك
واستمر كذا كفوووو

محظور
10-02-2012, 07:40 PM
معليش اسف رديت رد ثاني بس فاسبر ايفا اضعف مدافع في دفاعه البدني

وكفووووو عزيز

emperor
10-02-2012, 08:06 PM
يب لولو مش عاجبك تعال لاعبني واعلمك الهياط يا بزر انقلع من موضوعي تراك مسكينن ^^

وش اقولك مريض كبير

BlackWind
10-02-2012, 08:08 PM
معليش اسف رديت رد ثاني بس فاسبر ايفا اضعف مدافع في دفاعه البدني

وكفووووو عزيز
خخخ لا معي تخصص ايفا وتخصص شيلين وتنين بلعب بهم بنفس دروب وشيلين عندي اضعف من ايفا في دفاع بدني او تقدر تقول تنين متل بعض حتي فرق مو كبير
ويعتبرو اضعف 2 في مدافعين من ناحيه دفاع بدني
مره شفت واحد معاه فارس جهنم لبسه +4 ودفاعه اقوء مني بكتير ماني دروبي عالي شوي

emperor
10-02-2012, 08:11 PM
خخخ لا معي تخصص ايفا وتخصص شيلين وتنين بلعب بهم بنفس دروب وشيلين عندي اضعف من ايفا في دفاع بدني او تقدر تقول تنين متل بعض حتي فرق مو كبير

خخخخخ كلامك صحيح وتخيل انت قصاد مبارز سلااحو +30 من غير ما تشغل دفاعك اذا كنت ايفا ولا شيلين اكيد بتموت ودمو فل

BlackWind
10-02-2012, 08:15 PM
خخخخخ كلامك صحيح وتخيل انت قصاد مبارز سلااحو +30 من غير ما تشغل دفاعك اذا كنت ايفا ولا شيلين اكيد بتموت ودمو فل
خخخ اصعب شي ضد مدافعين مبارزين وخاصة مع دروب عالي
ولله للحين ماعرفت ويش سالفت ضرب حق مبارزين ضربهم مابتعرفه ضرب بدني او سحري
تقول مشكل
وحتي مع دفاع مدافع بيضربك مبارز 2500 و3000 مصيبه كانه مايضرب في مدافع
جماعيات مبارز قوية مره ولله يصبرنا عليكم يدوبك نقدر عليكم الحين

iDEVILX
10-02-2012, 09:25 PM
خخخ اصعب شي ضد مدافعين مبارزين وخاصة مع دروب عالي
ولله للحين ماعرفت ويش سالفت ضرب حق مبارزين ضربهم مابتعرفه ضرب بدني او سحري
تقول مشكل
وحتي مع دفاع مدافع بيضربك مبارز 2500 و3000 مصيبه كانه مايضرب في مدافع
جماعيات مبارز قوية مره ولله يصبرنا عليكم يدوبك نقدر عليكم الحين

همم انا ماواجه مشاكل مع المبارزين دفاعي بدني 3200

بس اواجه مشاكل مع السحره ام الدجر فهم مايقدرون يقتلوني ماجربت طبعا اقتل دجر

من يوم ما بعت سلاحي*.* لاباتشي:انا اشوف باد بوي اقوى منك ذاك يهف 7الف 9الف

خطراته مميته جرب تبارزه...

veteran_brave
10-02-2012, 10:04 PM
ضربة خطرة لان لما بتيجي خطرة مش بيتكب فوقها شي

ايهاب وفيق
10-02-2012, 11:42 PM
كشف سر للمبارزين

خخخ الطريقة تخلي مبارز يهزم مدافع ودمه فل او ناقص شوية هية ازيد رد هجوم بدني خخخخخخخ اقدر اوصل الرد 90 % من هجوم الي يوص وفي اولي اقدر ارد 60 % او 70 % خخخخخخخ يعني .... تخيل
+ دم مدافع اقل من دم مبارز xD ولو جه متجبر هههههه راح فيها
(مبارز من غير شيء يقدر يزيد رد 50 % باقي رد سر خخخخ)

خاصة في زمن محاربين كل محاربين او باخص مدافعين يعتمدو على هجوم بدني وخطرات فقط في PVP ومهارت نوبة في زمن ماعدا خناجر ومبارز

دفاع مدافع لا يساوي شيء ضد رد خخخخخخخ لانه هجومك نفسه بيرجعلك خخخخخ

اتمنى اكون افدت جميع بلمعلومات دي يمكن في ناس تعرفها واكيد في ناس متعرفهاش

Nmss
11-02-2012, 03:10 AM
5000 ضربه عاديه ليش مستغربين

بس كفو عزيز

xMan40
11-02-2012, 04:13 AM
كشف سر للمبارزين

خخخ الطريقة تخلي مبارز يهزم مدافع ودمه فل او ناقص شوية هية ازيد رد هجوم بدني خخخخخخخ اقدر اوصل الرد 90 % من هجوم الي يوص وفي اولي اقدر ارد 60 % او 70 % خخخخخخخ يعني .... تخيل

خاصة في زمن محاربين كل محاربين او باخص مدافعين يعتمدو على هجوم بدني وخطرات فقط في PVP ومهارت نوبة في زمن ماعدا خناجر ومبارز

الي كان يعرف يعمل حاجه كان عملها في شخصيتو :)

BlackWind
11-02-2012, 04:23 AM
5000 ضربه عاديه ليش مستغربين

بس كفو عزيز
خخخخ ويش ضربه عاديه ><" تراه مدافع مش ساحر وفيسبر فوقها

BlackWind
11-02-2012, 04:32 AM
كشف سر للمبارزين

خخخ منين جبت هدا كلام رد ضربات يوصل 90 % بتحلم انت ؟
لا اكيد تحلم

لوول ويش خرابيط الي تقول فيها
للحين مافيش مبارز لعبت معاه ورد علي ضربه وحده الشي الوحيد الي يرد في ضربات هو بف من زمرده اسمه الجلد متجمد وهو يرد 20% من قوة ضربه يعني لو انت ضربت 1000 بترجع عليك 200 من قوتها
يعني لما تقول 90 % يعني هو انا اضربه ضربه ترجع علي كلها ياليل حكي غير صحيح ومافيش منه
ههه وانت تقول ان اي واحد يقدر يرد 50% من مبارزين وانت غير لأنك بتعرف كيف ترد 90% امم انت اكيد خاش موضوع الغلط لووول
ولو في سكل يرجع ضربات يمكن في سكلات اسلحه لأني شفت واحد معاه سكل يرجع حوالي 40 او 50% من قوة ضربه بس سكل بيجي في سلاح ويشتغل لمده 1د ويروح

اها نسيت في مهارات في تخصصات تانيه بترد ضربه كلها بس ترد ضربات الي تجيك بمهارة مش بضرب عادي متل كاميل فيه سكل لو شغلته وجاني م غامر ضربني ضرب مهارات بترجع عليه لكن ضرب عادي مايرجع

محظور
11-02-2012, 05:07 AM

لووووووووووووووووووووووووووووووووول
دائما تعلمني شي انا مجربه اكثر منك :dem_swt2: انا الحمد الله مسوي اكثر التخصصات في اللعبه
وبعدين تعال انا معاي فارس شلين دفاعه 3300 مومحسنه الكامنه بس الدروب +7

ALqatil511
11-02-2012, 05:36 AM
خخخخ ويش ضربه عاديه ><" تراه مدافع مش ساحر وفيسبر فوقها

انا ساحر يا عمي وعزيز اقوى ضربه باقوى سكل عنده جات 4الف انا ساحرر ودفاعي البدني مو مثل مدفاع يعني تقول لويجي دفاعه مثل او اقل من دفاع ساحر؟؟؟

معلومات غلط حبي وراجع حساباتك واضح ضربه خطره و80٪ الاخ بدون بفر

انا عندي سب مدفاع دانيتسي شالين دفاعه يوصل 2800+ دانيتسي 7 ثقيل مع بوف وش دعوه عاد اتحداه يضربني كذا لو انا مستعد له بمدفاعي والله ما يتعدى ضربته 3الف خطره بسب كلاس -ــ-

وما ازيد عن الاخ هادي الضربه خطره مره من 20 ضربه تجي خطره

BlackWind
11-02-2012, 02:05 PM
لووووووووووووووووووووووووووووووووول
دائما تعلمني شي انا مجربه اكثر منك :dem_swt2: انا الحمد الله مسوي اكثر التخصصات في اللعبه
وبعدين تعال انا معاي فارس شلين دفاعه 3300 مومحسنه الكامنه بس الدروب +7
خخخخخخخخ ياعمي انت الي دائما تتحدا في وماتقدر علي تحدي
اول شي شيلين انا اقدم منك في هدا تخصص وانت مانك مجربه اكتر مني هدا اول
تانيا انا لما اجي اتكلم أتكلم بصفه عامه علي تخصص شيلين
يعني متلا بدون اجنحه دفاع بدني بدني بدون تحسين سكلات يعني روح جيب شيلين دون اجنحه دفاع وتحسين سكلان وتعال كلمني ولما قولت بيوصل 3000 دفاع بدون مهارات تعزيز في مهارات بتزود دفاع بدني حوالي 300 او 400 بتسحب مانا
انا لما قارنت بين شيلين وجهنم ماسويت جناح او دفاعات تعزيز
وبعدين روح اسأل من اقوء في دفاع شيلين ولا جهنم
لوول بتعلمني في تخصصي ياليل

انا ساحر يا عمي وعزيز اقوى ضربه باقوى سكل عنده جات 4الف انا ساحرر ودفاعي البدني مو مثل مدفاع يعني تقول لويجي دفاعه مثل او اقل من دفاع ساحر؟؟؟

معلومات غلط حبي وراجع حساباتك واضح ضربه خطره و80٪ الاخ بدون بفر

انا عندي سب مدفاع دانيتسي شالين دفاعه يوصل 2800+ دانيتسي 7 ثقيل مع بوف وش دعوه عاد اتحداه يضربني كذا لو انا مستعد له بمدفاعي والله ما يتعدى ضربته 3الف خطره بسب كلاس -ــ-

وما ازيد عن الاخ هادي الضربه خطره مره من 20 ضربه تجي خطره
انا ماقلت ان دفاعه متل دفاع ساحر انت مافهمتني وستعجلت في ردك انا كنت اكلم في قال ان هدي ضربه عاديه انا قلت له مو عاديه علي مدافع يمكن تكون عاديه علي ساحر بس مدافع هدي ضربه قوية جداااا <<<< هدا قصدي من ردي الي انت اقتبسته

ايهاب وفيق
11-02-2012, 03:36 PM
لوول ويش خرابيط الي تقول فيها
للحين مافيش مبارز لعبت معاه ورد علي ضربه وحده الشي الوحيد الي يرد في ضربات هو بف من زمرده اسمه الجلد متجمد وهو يرد 20% من قوة ضربه يعني لو انت ضربت 1000 بترجع عليك 200 من قوتها
يعني لما تقول 90 % يعني هو انا اضربه ضربه ترجع علي كلها ياليل حكي غير صحيح ومافيش منه
ههه وانت تقول ان اي واحد يقدر يرد 50% من مبارزين وانت غير لأنك بتعرف كيف ترد 90% امم انت اكيد خاش موضوع الغلط لووول
ولو في سكل يرجع ضربات يمكن في سكلات اسلحه لأني شفت واحد معاه سكل يرجع حوالي 40 او 50% من قوة ضربه بس سكل بيجي في سلاح ويشتغل لمده 1د ويروح

اها نسيت في مهارات في تخصصات تانيه بترد ضربه كلها بس ترد ضربات الي تجيك بمهارة مش بضرب عادي متل كاميل فيه سكل لو شغلته وجاني م غامر ضربني ضرب مهارات بترجع عليه لكن ضرب عادي مايرجع

ههههههههه كلامك ده يدل انك ما تعرف شيء عن مبارز ولا تقول خرابيط وكلام ملوش معنى ده انا حبيت اكشف سر استخدمه ويقدر اي مبارز يستخدمه وشكلك خايف كل مبارزين يستخدمو طريقة دي من اخر مبارز يقدر يزيد 50 % بكل سهولة بف زمردة 20 % ومهارة عند مبارز 30 % رد ويقدر يرد ستن ولعنات .. الخ بالمهارة بتاعت 30 % باقي 40 % كل مبارز وشطارته يكشف ,عشاني تعبت لحد ما عرفت اجيب 40 % باقين

مرة جاي قبل ما ترد على كلامي تحقق وفكر عشاني محترف وخبير في تخصص مبارز ولا تتحدى كلام المحترفين

PrinceAhmad
11-02-2012, 05:40 PM
ههههههههه كلامك ده يدل انك ما تعرف شيء عن مبارز ولا تقول خرابيط وكلام ملوش معنى ده انا حبيت اكشف سر استخدمه ويقدر اي مبارز يستخدمه وشكلك خايف كل مبارزين يستخدمو طريقة دي من اخر مبارز يقدر يزيد 50 % بكل سهولة بف زمردة 20 % ومهارة عند مبارز 30 % رد ويقدر يرد ستن ولعنات .. الخ بالمهارة بتاعت 30 % باقي 40 % كل مبارز وشطارته يكشف ,عشاني تعبت لحد ما عرفت اجيب 40 % باقين

مرة جاي قبل ما ترد على كلامي تحقق وفكر عشاني محترف وخبير في تخصص مبارز ولا تتحدى كلام المحترفين

اممم

وضعيه الرد حق المبارز التفعيل وتعطيل تعكس 40%
والجلد المتجمد من الزمرده يعكس 20%
و20% من تخصص مغرد سيوف
9% من قلادة فرنتيزا او فالكس
89% تقريبا ^^
بس شيل 20% لانه ما راح تصير هنا
ومهاره سلاح عكس ضرر
وطلسم عكس الضرر
يعني تقريبا 90%+

يعني لو ضربه 1000 ترد لك 900 ^^ << صح كلامي ^^ وكل ما زاد الهجوم انت احسب كم يرد ^^

DARKWHITE
11-02-2012, 05:42 PM
خخخخخخخخ ياعمي انت الي دائما تتحدا في وماتقدر علي تحدي
اول شي شيلين انا اقدم منك في هدا تخصص وانت مانك مجربه اكتر مني هدا اول
تانيا انا لما اجي اتكلم أتكلم بصفه عامه علي تخصص شيلين
يعني متلا بدون اجنحه دفاع بدني بدني بدون تحسين سكلات يعني روح جيب شيلين دون اجنحه دفاع وتحسين سكلان وتعال كلمني ولما قولت بيوصل 3000 دفاع بدون مهارات تعزيز في مهارات بتزود دفاع بدني حوالي 300 او 400 بتسحب مانا
انا لما قارنت بين شيلين وجهنم ماسويت جناح او دفاعات تعزيز
وبعدين روح اسأل من اقوء في دفاع شيلين ولا جهنم
لوول بتعلمني في تخصصي ياليل

انا ماقلت ان دفاعه متل دفاع ساحر انت مافهمتني وستعجلت في ردك انا كنت اكلم في قال ان هدي ضربه عاديه انا قلت له مو عاديه علي مدافع يمكن تكون عاديه علي ساحر بس مدافع هدي ضربه قوية جداااا <<<< هدا قصدي من ردي الي انت اقتبسته
جلده سيكل و يجيب جلده كامنه على سلاح وطلسم عكس ضرب وفرنتازيا يعكس 15 %
ومبارز عنده سيكل تفعيل يعكس 30 في ميه اظن يطلع اكثر من 90 في ميه

PrinceAhmad
11-02-2012, 05:45 PM

سكيل عكس + فرنتيزا 10% يعكس ضرر على ما اذكر

وفيه طلسم عكس ضرر بعد خخ تضربه 1000 ترجع لك 1500% تخيل خخ مع كل دولا ما يموت خخ

Leo
11-02-2012, 06:00 PM

انا قلت كده انتا كذاب كبير

انتا قلتلي هنزل صورتك قلتلك نزل

علي العموم كفو بف حكيم + انا كنت لاغي بفات من عندي يعني بفاتي مش كمله + مبروك عليك لبسك ودروعك بتاع المز

^,*

ههههههههههه مدافع كذا والله حلوة ياخي
صير ساحر اصرفلك

Leo
11-02-2012, 06:01 PM
احنا الي نقهر المستحيل هع
خخخخخخخخخخ

Leo
11-02-2012, 06:03 PM
نايسـ

ده غير اللبس بتاع المز ^,*
اما بالنسبه للكلام ده احب اقلك بص في الشات كويس انتا

انا قلت ضرباتك نوبه + كلامي كان موجه الي المباز الي جمبك هوا

انتا خدت الكلام عليك اوك مش مشكله نرجع ونقول انك كذاب بتكذب في لعبه ههههههههه

ربنا يهدي

احب اقول الي عنده صور ويحيب يصوريني ما تفرق معي تعرفوا ليه يكفي انى اجننكم *.^

وربنا انا حابب اللعبه دي علشان التسليه والضحك الي بعمله فيكم

^,.................,^

نايسـ في انتزل صور جديد + انا لو عايز اصور كنت صورت لاكنت مش بقتنع بموضوع الصور دي

احب اوجه كلامي للعبه كلها اكيد لما حد بيصور حد مبيكونش بيصور ده من غرض التسليه والمتعه بس يصوره علشان خاطر التريقه وانه مضايق منه ول كلامي غلط عزيز ^,^

اما بالنسبه لكلمت نوب صارت كل قديم وجديد يقلها ما تفرق معي هذه الكلمه

لا تنسا اني كنت ابارز الكل بدون سي بي خالص + ربنا يخللكم cp كات وعقار الاولي

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

عزيز انتو وابراهيم لما جيتو قصادي انا وايفل ايه حصلكم = موتكم انتو الاثنين

كنت اقدر اصور بس ما تفرق معي كفايه انك ببف حكيم وده الي ظاهر بالصور

كفايه كده لائني طولت في موضوع ما يستاهل

^_^

اعذار اعذار اعذار

هذا الي تعودناه منكم بس اعذار

BlackWind
11-02-2012, 06:33 PM

ههه ياعيني علي احتراف طيب طيب
انا كل يوم العب ضد مبارزين ومعي مبارز لفل 83 بس ماألعب بيه
ولا مره رجعت علي ضربه كامله متل ماتقول انت
اما عن مهارات مبارز حسب علمي معاه مهارة بترد اي لعنه تجيك ستن تخويف شلل كل هدا بترده علي عدو ماسمعت عن مهارة ترد 50 % من ضربه
طيب ويش اسمها هدي مهارة؟؟؟؟

اممم

وضعيه الرد حق المبارز التفعيل وتعطيل تعكس 40%
والجلد المتجمد من الزمرده يعكس 20%
و20% من تخصص مغرد سيوف
9% من قلادة فرنتيزا او فالكس
89% تقريبا ^^
بس شيل 20% لانه ما راح تصير هنا
ومهاره سلاح عكس ضرر
وطلسم عكس الضرر
يعني تقريبا 90%+

يعني لو ضربه 1000 ترد لك 900 ^^ << صح كلامي ^^ وكل ما زاد الهجوم انت احسب كم يرد ^^
وضعيه الرد بتعكس لعنات مافي مره عكست ضربه علي وتاني شي ويش الي راح يجيب بف مغرد هنا انت لحد ماتسوي كل هدا بف تكون حرب خلصت وكل راح نام

يجوز بسكلات اسلحه يمكن تزبط بس فرنتيزا مايعكس 15 % اعتقد قيمه كبيره شوي اعتقد اقل من هيك
وتاني شي والأهم من قال ان كل سكلات راح تشتغل مره وحده ؟ في سكلات ماترد كل ضربات يعني يمكن ترد ضربات بنسبه معينه وانا معي هدي مهارة رد بس ماترد كل ضربات يعني مره تشتغل مهارة رد ومره سكل غير

وللحين اشك ان في سكل يرد 50 % في مبارز من قوة ضربه وراح اجربه الحين وبعطيكم خبر

ايهاب وفيق
11-02-2012, 06:42 PM
اما عن مهارات مبارز حسب علمي معاه مهارة بترد اي لعنه تجيك ستن تخويف شلل كل هدا بترده علي عدو ماسمعت عن مهارة ترد 50 % من ضربه

وضعيه الرد بتعكس لعنات مافي مره عكست ضربه علي وتاني شي ويش الي راح يجيب بف مغرد هنا انت لحد ماتسوي كل هدا بف تكون حرب خلصت وكل راح نام

يجوز بسكلات اسلحه يمكن تزبط بس فرنتيزا مايعكس 15 % اعتقد قيمه كبيره شوي اعتقد اقل من هيك
وتاني شي والأهم من قال ان كل سكلات راح تشتغل مره وحده ؟ في سكلات ماترد كل ضربات يعني يمكن ترد ضربات بنسبه معينه وانا معي هدي مهارة رد بس ماترد كل ضربات يعني مره تشتغل مهارة رد ومره سكل غير

لا تجادل في حاجة متعرفهاش خليك في تخصصك افضل وشكلك خايف كل مبارزين يستخدمو رد ده بيصير مدافع ملوش اي قيمة قدام مبارز

نسبة نجاح رد 100 %

اولا مهارة مبارز 30 % وليست 40 % وترد جميع لعنات ستن وغيرو برضو بنسبة 30 % وبوف زمردة يرد 20 % هجوم بدني فقط وباقي 40 % هجوم بدني فقط مممم طلاسم ما جرب كدة بوصل بدل 90% يبقى 100 % @@

كدة كل عرف طريقة وانتهى مشكلة مدافع قدام مبارز خخخخ او اي تخصص يعلي رد هجوم

BlackWind
11-02-2012, 06:43 PM
اممم يمكن تكون في سكل بيرد ضربات في مبارز بس مادري يمكن مو شغال او سكل فيه خلل مادري لني للحين مابشوف في حد يرد علي ضربات بنسبت 90% زي ماتقول
بس بعطيك حل انزل جيم واهمس لي ووريني كيف عاكس بيشتغل بي 90% هدا أحسن حل

BlackWind
11-02-2012, 06:46 PM
لا تجادل في حاجة متعرفهاش خليك في تخصصك افضل وشكلك خايف كل مبارزين يستخدمو رد ده بيصير مدافع ملوش اي قيمة قدام مبارز

نسبة نجاح رد 100 %

اولا مهارة مبارز 30 % وليست 40 % وترد جميع لعنات ستن وغيرو برضو بنسبة 30 % وبوف زمردة يرد 20 % هجوم بدني فقط وباقي 40 % هجوم بدني فقط مممم طلاسم ما جرب كدة بوصل بدل 90% يبقى 100 % @@

كدة كل عرف طريقة وانتهى مشكلة مدافع قدام مبارز خخخخ او اي واحد يعلي رد هجوم
هههههههه خايف ؟؟؟؟؟؟؟ من شو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هه باين عليك مابتعرفني ويش اسوي في مبارزين ياعيني عليهم مافيش مبارز يقدر شيلين في بفب

ولو مش مصدقني روح أسال باد بوي او باتل واتين شي انا لما ألعب ضد باتل وباد بوي دائما مشغلين رد متبادل حق مبارز الي يرد في ستن وهدي معلومه كل يعرفها كل <<< حق رد متبادل
لووول لاتقولي خايف لأني للحين ماقدر مبارز علي شيلين بنفس دروب <<<< بنفس درووووووووووووب

ايهاب وفيق
11-02-2012, 06:48 PM
يا عم عيزني ادخل لعبة عشان اوريلك حاجة روح لاي مبارز خليه يعملها قدامك ومهارة مبارز معظم مبارزين ما يستخدمها لانها تاخد مانا كتير + بتقلل سرعة هجوم كتييير بس ما تفرق سرعة هجوم عند مبارز وشوف توقيعي انا معتزل هههههه ولعبة مش عندي اصلا مهارة ناس اسمها بس شكلها زي سيفين زرق في مهارات اخر شيء دائمة بس تسحب مانا كل ما تكون فعالة

ايهاب وفيق
11-02-2012, 06:52 PM
هههههههه خايف ؟؟؟؟؟؟؟ من شو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هه باين عليك مابتعرفني ويش اسوي في مبارزين ياعيني عليهم مافيش مبارز يقدر شيلين في بفب

ولو مش مصدقني روح أسال باد بوي او باتل واتين شي انا لما ألعب ضد باتل وباد بوي دائما مشغلين رد متبادل حق مبارز الي يرد في ستن وهدي معلومه كل يعرفها كل <<< حق رد متبادل
لووول لاتقولي خايف لأني للحين ماقدر مبارز علي شيلين بنفس دروب <<<< بنفس درووووووووووووب

الي يشغل مخه يكسب دايما

مهما عليت هجومك مبارز + 6 لو عرف سر ده 90 % يمكن يهزمك

لازم تلاقي حل للرد ده والا ضاع مدافع ومتجبر وغيرو

BlackWind
11-02-2012, 08:29 PM
الي يشغل مخه يكسب دايما

مهما عليت هجومك مبارز + 6 لو عرف سر ده 90 % يمكن يهزمك

لازم تلاقي حل للرد ده والا ضاع مدافع ومتجبر وغيرو
هههه سامحني بس كل مابشوف ردك بضحك ياعم تقولي واحد متلا معاه سلاح +30 متلا ساحر صارخ وجي متلا ضد ساحر صارخ من نفس تخصصه بس سلاحه +6 تقولي ان +6 بيغلب +30 بخبره <<<< متلا
ياعمي دروب له دور كبير
وبعدين مبارز الي تقول عليه حتي ولو يرد في ضربه 90% او حتي 200% مابيجي شي قدام روح شيلين كل مابضربك انا بزود دم يعني عاكس مراح ينفع معاك وخاصه لو واحد دروبه عالي يعني ضربي بشيلين بيجي خارق
+ للحين للحين ماشفغت تخصص هجومي من مقاتلين يقدر علي شيلين <<< بنفس دروب يكون يعني
ولو مش مصدق انزل ألعب وشوف بعينك باين انت اصلا مالعبت من فتره طويله

ايهاب وفيق
11-02-2012, 09:07 PM
هههه سامحني بس كل مابشوف ردك بضحك ياعم تقولي واحد متلا معاه سلاح +30 متلا ساحر صارخ وجي متلا ضد ساحر صارخ من نفس تخصصه بس سلاحه +6 تقولي ان +6 بيغلب +30 بخبره <<<< متلا
ياعمي دروب له دور كبير
وبعدين مبارز الي تقول عليه حتي ولو يرد في ضربه 90% او حتي 200% مابيجي شي قدام روح شيلين كل مابضربك انا بزود دم يعني عاكس مراح ينفع معاك وخاصه لو واحد دروبه عالي يعني ضربي بشيلين بيجي خارق
+ للحين للحين ماشفغت تخصص هجومي من مقاتلين يقدر علي شيلين <<< بنفس دروب يكون يعني
ولو مش مصدق انزل ألعب وشوف بعينك باين انت اصلا مالعبت من فتره طويله

يا عم روح ادحك على ردك الاول كل شوية قاعد تفنن بكلام وانت مش عارف حاجة كل 90 % رد ولسة اصلا مبارز ما ضرب شيء من ضرباته وقاعد تقلي ساحر احنا بنقول بمبارز وانت جاي تقلي ساحر

مستحيل تكون روح شيلن تدي 2000 دم على كل ضربة(طريقة وحيدة توقف رد ) والا سيرفر يبقى فيه خلل

لو عايز تتفنن روح اتفنن في اصلي بعدين تعال كلمني الي هنا مهارات هجوم لمعظم تخصصات ملهاش قيمة بسبب بفر وفي تخصصات ملهاش قيمة في زمن

هوة ده الي خلا رد مبارز فعال على معظم تخصصات

انا ما لعبت في زمن من فترة بس ليا فترة بلعب في اصلي والي تعلمتو في اصلي قد الي تعلمتو هنا الف مرة

وقبل ما ترد على ردودري روح جرب بعدين تعال مش عيزين كلام فاضي
انا مجرب طريقة دي كتييير

BlackWind
11-02-2012, 11:50 PM
يا عم روح ادحك على ردك الاول كل شوية قاعد تفنن بكلام وانت مش عارف حاجة كل 90 % رد ولسة اصلا مبارز ما ضرب شيء من ضرباته وقاعد تقلي ساحر احنا بنقول بمبارز وانت جاي تقلي ساحر

مستحيل تكون روح شيلن تدي 2000 دم على كل ضربة(طريقة وحيدة توقف رد ) والا سيرفر يبقى فيه خلل

لو عايز تتفنن روح اتفنن في اصلي بعدين تعال كلمني الي هنا مهارات هجوم لمعظم تخصصات ملهاش قيمة بسبب بفر وفي تخصصات ملهاش قيمة في زمن

هوة ده الي خلا رد مبارز فعال على معظم تخصصات

انا ما لعبت في زمن من فترة بس ليا فترة بلعب في اصلي والي تعلمتو في اصلي قد الي تعلمتو هنا الف مرة

وقبل ما ترد على ردودري روح جرب بعدين تعال مش عيزين كلام فاضي
انا مجرب طريقة دي كتييير
خخخخخخخخخ اول شي انا ماقلت تعبي شيلين 2000 منين جبت هدا رقم ؟؟؟ مادكرة 2000 ابدا
تانيا انا عند كلام انزل جيم اول بعدين احكم علي كلامي لو ماعندك فكره شيلين تعبي 40% الي 50% مابدكر نسبه بضبط من قوة ضربه لدمي
يعني اضربك 1000 تعبي 400 او 500 دم
ولو مش مصدق حتي 2000 تعبي في دمي عاديه
شوف موضوعي مسوي فيه بفب انا وباد بوي بضرب فيه بي 5000 ألف و4000 ألف <<< عبيت دم بهبل من هدا ضرب
ولو علي سحره بيوصل ضربي عليهم حتي 6 ألف او 7 ألف لو كان مستواه متوسط
وليسه بتحداك تقتلني بي مبارزك
ياعمي ويش تقول باتل الي هو باتل قلته في حرب مره انا ضده هو ومعاه 2 تانين وتقولي مدافع مايقدر وبفب مع باتل دائما يكون مشغل رد متبادل عشان مايجيه ستن يعني مشغل مهارة الي ترد في ضربات زي ماتقول انت ولما يدخل باتل أساله لحالك
وليسه بقول مبارز ماله امل ضد شيلين ومراح يكون له امل برد متبادل او عاكس او اي شي وبصفه عامه شيلين صعب علي مقاتلين <<< مش شكر في تخصصي لا لكن هدي حقيقه لأني لعبت ضد ناس كتير تقد تقول عليهم محترفين وماقدرو

ايهاب وفيق
12-02-2012, 12:01 AM
خخخخخخخخخ اول شي انا ماقلت تعبي شيلين 2000 منين جبت هدا رقم ؟؟؟ مادكرة 2000 ابدا
تانيا انا عند كلام انزل جيم اول بعدين احكم علي كلامي لو ماعندك فكره شيلين تعبي 40% الي 50% مابدكر نسبه بضبط من قوة ضربه لدمي
يعني اضربك 1000 تعبي 400 او 500 دم
ولو مش مصدق حتي 2000 تعبي في دمي عاديه
شوف موضوعي مسوي فيه بفب انا وباد بوي بضرب فيه بي 5000 ألف و4000 ألف <<< عبيت دم بهبل من هدا ضرب
ولو علي سحره بيوصل ضربي عليهم حتي 6 ألف او 7 ألف لو كان مستواه متوسط
وليسه بتحداك تقتلني بي مبارزك
ياعمي ويش تقول باتل الي هو باتل قلته في حرب مره انا ضده هو ومعاه 2 تانين وتقولي مدافع مايقدر وبفب مع باتل دائما يكون مشغل رد متبادل عشان مايجيه ستن يعني مشغل مهارة الي ترد في ضربات زي ماتقول انت ولما يدخل باتل أساله لحالك
وليسه بقول مبارز ماله امل ضد شيلين ومراح يكون له امل برد متبادل او عاكس او اي شي وبصفه عامه شيلين صعب علي مقاتلين <<< مش شكر في تخصصي لا لكن هدي حقيقه لأني لعبت ضد ناس كتير تقد تقول عليهم محترفين وماقدرو

انساك من بتل وغير بتل اصلا تخصصات خربانة هنا اصلا واكبر دليل وصول رد بتاع مبارز ل 100 % وكم مرة حقلك ده من غير ما يضرب ازاي لو ضرب ولو عايز تقارن تخصص باخر قارن في سيرفر اصلي مش بسيرفر خاص كفايا رد في موضوع ده -__- سلام

RAPPALZ
12-02-2012, 03:38 AM

حبيبي دام إنك ماتعرف شئ عن المبارز .. اسكت احسن من إنك تقول اشياء غلط في تخصص تجهله هههه

اختصر كل الكلام .. تعال جرب اضربني باللعبه شوف كم برجع لك

KingOfShadowS

أعيد وأكرر لاتتفلسف في تخصصات ماتعرفها ^^

BlackWind
12-02-2012, 04:07 AM
حبيبي دام إنك ماتعرف شئ عن المبارز .. اسكت احسن من إنك تقول اشياء غلط في تخصص تجهله هههه

اختصر كل الكلام .. تعال جرب اضربني باللعبه شوف كم برجع لك

KingOfShadowS

أعيد وأكرر لاتتفلسف في تخصصات ماتعرفها ^^
ووين فلسفه في كلامي ؟؟؟ انا ماطلعت بكلام جديد انا كنت بناقش رجال في سكل الي يرد ضربه هو قال بيرد 90% وانا مش مصدق ووين فلسفه في هدا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خلاص لما ادخل كلمني او انا بكلمك بدي أشوف كيف 90% مو قوة ضربه بترجع علي *______*

ملك النار الجديد
12-02-2012, 10:37 AM
حبي بقلق شي انا شايفه بسيرفر ثاني ومجربه

في شي اسمه خطرة ثانيه مو مثل خطرة العاديه

دي الخطره نسبتها قليله

يعني تيجي على الحظ اتخليك تضرب ضربه خياليه اضربه هيه بقوة الضربه العاديه على 10 مرات

لو لوجي ساحر لو مات على الفور

TheMiz
12-02-2012, 12:49 PM
صورة حلوة والله بس اشوف لو كنت خبتها كان احسن

الحسن هذي فضيحة عالمية صارت والولد لو شافها بيحقد عليك طول عمره

خخخخخخخ

emperor
12-02-2012, 01:34 PM
لول فى الحرب مستحيل باتل يموت من واحد لكذا سبب الكل عارفو :p
بالنسبة للاولى اتحدى شيلينن يفوز عليا تانى ههههه
برا الاولى فى ناس عندها خبرة زي دحومى البطل الكبير وغيره بيخلى واحد فى كلانه يضرب فيه لين تظهر له شيلين
وقبل ما تخلص الدقيقة يروح لاى لاعب يسوى قوي عليه حركات نوبز والله

BlackWind
13-02-2012, 12:19 AM
لول فى الحرب مستحيل باتل يموت من واحد لكذا سبب الكل عارفو :p
بالنسبة للاولى اتحدى شيلينن يفوز عليا تانى ههههه
برا الاولى فى ناس عندها خبرة زي دحومى البطل الكبير وغيره بيخلى واحد فى كلانه يضرب فيه لين تظهر له شيلين
وقبل ما تخلص الدقيقة يروح لاى لاعب يسوى قوي عليه حركات نوبز والله
لووول كلامك علي ؟ ولا علي واحد تاني ههههه بس عيب تقول انك ماتموت ههه
مستحيل يموت باتل ؟؟؟ ليش مايموت ؟؟
طيب انت عارفني وكدا مره نزلت ضدك بفب
ولاتكوت ناسي حبيبي حرب في هيل لما قتلت واحد من كلانك اسمه هتلر علي مادكر غول خفتاري جيت انت فزعه له وقتلتكم انتم تنين وكان معاكم واحد تالت ولما قتلتكم سويت رجعو سريع رجعت لفوق لمكان ألي ينزل للهيل وقتلتكم تاني

انا ماكدب انا ^_* بس اقولك صعب عليك شيلين لوول صحيح تخصصات تانيه طق فيهم طق بس شيلين صعب
اه نسيت كدا مره اشوف في موميا ودحومي في اولي يقتلو فيك ^___^ انا مابتفرج كتير علي اولي بس شفت كدا متش وانت بتخسر قدامهم

lauvess
26-03-2012, 12:54 AM
هع عادية ^^

Bleed
29-03-2012, 03:57 AM
تجي خطره ^^