المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : نقاش & أستفتاء .. التحسين البلورى

Haldeer
08-10-2011, 03:06 PM
آلسلامـ عليكمـ ...،

بعد التحيه للجميع .. وبعد تقديم خالص الشكر لطاقم الإداره الرائع على مجهوداتهم وتعبهم فى العمل هنا .

بعد كل الجدال الذى حدث على التحسين البلورى وبعد أن خرج علينا الأخ كيمو بقرار الغائها والتعويض مكانها برسائل تحسين أصليه من اللعبه وليكن الحد الأقصى +16 .. أعذرونى أعلم أنى أخالف جميع المقتديات ولكن نشعر جميعا بتوقف السيرفر بشكل محبط جدا جدا .

الجميع الأن يعانى من أحباط عام وخصوصاً الاشخاص الذين لم يتعدوا المستوى 84 ولذلك فلن يستطيع أن يشترى سلاح غروب ويقوم بتحسينه ليكون قوى ويستمتع باللعبه .

فقد الأغلبيه منا الأمل فى كل شئ ولم يعد هناك شعور بالاقبال على الممارسه لأنه يعلم حده الأقصى وأنه سيظل طوال عمره فى اللعبه بلا أسم أو فائده تذكر لأنه سيظل أقل من الجميع مهما فعل .

أتى اليوم لأسجل ـ وبعد أذنكم ـ حالة الأحباط وفقدان الرغبه التى تسيطر الان على الجميع وتخيم بظلها على السيرفر بأكمله .

أتى اليوم بأقتراح أتمنى لو يأخذ فى عين الأعتبار وسوف أفتح تصويت على الأمر ولنأخذ بأمر الأغلبيه وليكن أمرهم شورى بينهم .

الأقتراح وموضوع الأستفتاء هو : أعتماد الرسائل الأصليه التى أقصاها +16 كما قال الأخ كيمو ولكن لا يتم الغاء البلوريه الموجوده حاليا ولكن يتم عملها من بعد +16 وليكن ثمنها أغلى طبعا مثلا 150 مليون كراش وليكن الحد الأقصى للتحسين فى السيرفر هو +30 .

أتمنى أن يشارك الجميع فى الاستفتاء وبعد الوصول للقرار النهائى سيتم عرضه على الأخ كيمو وسيكون أمامه شئ يوضح له رغبة اللاعبين فى السيرفر [ أو كما وصفهم هو بعائلتة الصغيره ولى الشرف ] ..

أخوانى أرجو أن لا يخرج النقاش هنا عن حدود المعقول .. ولكم كل التحيه .

oussama9654
08-10-2011, 03:37 PM
هذا اللي يعتبر اقتراح

GhostLorD
08-10-2011, 03:45 PM
الحق ان موضوع البلوريه يتلغى دا حاجة تجيب احباط
لو سلاحى على الاقل وصل +9 على الاقل وحبيت احسنه +10 وفشل احم احم
يـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ــرجع +0 ويجينى شلل وإحباط ولا استطيع النطق وفى الاغلب الانتحار يكون الحل D:
انا معا ان البلوريه تفضل مثل ما هيا
وبعدين السعر بتعها معقول جدا جدا 100م كراش اساسا الى يجمع اشتراك دلوقتى من بعد جراسيا يبقى واحد باله طويل وفاضى وهادى
وكمان ياريت بينجحوا هههههههه دا كل 6 وله 7 يمكن واحده بس تنجح بس التحسين يفضل مثل ما هو على الاقل يبقى فى امل تانى
لكن ترجع صفر يبقى ::::::::::::: إنتحار

yousef2010
08-10-2011, 03:49 PM
ولله ياأخي يازين أقتراحات هدي هيك أقتراك ولا بلاش مو متل ناس تقترح ألغاها من اصله عشان هي مو قادره تحسن
بس مجرد تصحيح لو يكون +|50 أخر شئ بدل +30 أحسن
وبلوره تكون بي سعر اغلا عشان يقل تحسين بيها 150م مو كتير يعني لو 200م علي اقل عشان ماتلقاء حد محسن بيها كتير وهيك في امكانيت وصول ناس جدد لتحسينات مره حلوه

وفي نهايه قرار راجع للأداره وكرم أخ كيمو

GhostLorD
08-10-2011, 03:52 PM
ولله ياأخي يازين أقتراحات هدي هيك أقتراك ولا بلاش مو متل ناس تقترح ألغاها من اصله عشان هي مو قادره تحسن
بس مجرد تصحيح لو يكون +|50 أخر شئ بدل +30 أحسن
وبلوره تكون بي سعر اغلا عشان يقل تحسين بيها 150م مو كتير يعني لو 200م علي اقل عشان ماتلقاء حد محسن بيها كتير وهيك في امكانيت وصول ناس جدد لتحسينات مره حلوه

وفي نهايه قرار راجع للأداره وكرم أخ كيمو
لووووووووووووول 200م لييييييييييييييييييه
سعرها اصلا 100م ما كان فى احد كثير يقدر يشتريها كمان تخليها 200م لا حبى
سعرها 100م كويس جدا جدا
ومعلش يعنى اذا كنت انته قادر وتستطيع انك تجمع صرر أو تشحن أو أو لازم بردوا تعمل حسابك ان فى غيرك ما يقدروا يعملوا كدا
يبقى المتوسط لول
صح الكلام وله غلط ؟؟؟

ايهاب وفيق
08-10-2011, 03:59 PM
بلورية وجودها اصلا غلط انا لا عجبني بلورية قديمة ولا بلورية جديدة -_- واقتراح ده ما ينفع عشان في في سرفر مجانين دفع مستعدين يدفعو في لعبة ثمن سيارة ==

شباب انا حاس ان كل ما يطور سيرفر لاصدار مشاكل بتكتر الله يرحم ايام الانتر لود تحسينات كانت معظم
+ 3+ 4+ 5 و قليل + 6

اما الي اشوفه يوم حاجة تحزن تلاقي واحد سلاحو + 16 و فوق تقول ايه سرفر ده قلب pvp بس بشايكة

حتى لو غلية تحسين بلورية وبقت بثمن زعماء رح يشتروها -_-

مفروض بلورية دي بكل انواعها تنشال من كات وتكون بس للافنتات

بلورية وكل انواعها مشكلة اكبر للسيرفر وكل يوافقني كلام ده

تخيلو لو نلعب زي اصلي بس رح نشعر بمتعة لا توصف وكان زمانا فتحتنا مهمات جراسيا من زمان -_-

مش حصوط :(

+ يا رب ما يطبقو نظام الي هنا في عرب سرو -_-

emperor
08-10-2011, 04:03 PM
بلورية وجودها اصلا غلط انا لا عجبني بلورية قديمة ولا بلورية جديدة -_- واقتراح ده ما ينفع عشان في في سرفر مجانين دفع مستعدين يدفعو في لعبة ثمن سيارة ==

شباب انا حاس ان كل ما يطور سيرفر لاصدار مشاكل بتكتر الله يرحم ايام الانتر لود تحسينات كانت معظم
+ 3+ 4+ 5 و قليل + 6

اما الي اشوفه يوم حاجة تحزن تلاقي واحد سلاحو + 16 و فوق تقول ايه سرفر ده قلب pvp بس بشايكة

حتى لو غلية تحسين بلورية وبقت بثمن زعماء رح يشتروها -_-

مفروض بلورية دي بكل انواعها تنشال من كات وتكون بس للافنتات

بلورية وكل انواعها مشكلة اكبر للسيرفر وكل يوافقني كلام ده

تخيلو لو نلعب زي اصلي بس رح نشعر بمتعة لا توصف وكان زمانا فتحتنا مهمات جراسيا من زمان -_-

احس يا ايهاب الوقت راح وما له لازمه الكلام لان فى اكبر مشكلة اصحاب الاسلحة العالية هيقبلو انهم يتعوضو و لا لأ ورأى كيمو ايه انا شايف ان مبقاش فى حل دلوقتى انا متأكد ان مفيش حل دلوقتى يرضى الجميع

ايهاب وفيق
08-10-2011, 04:06 PM
احس يا ايهاب الوقت راح وما له لازمه الكلام لان فى اكبر مشكلة اصحاب الاسلحة العالية هيقبلو انهم يتعوضو و لا لأ ورأى كيمو ايه انا شايف ان مبقاش فى حل دلوقتى انا متأكد ان مفيش حل دلوقتى يرضى الجميع

-_- اسلحة عالية اسلحة كلو من بلورية -_- انا شبه معتزل في لعبة عشان بطلت احس باي متعة لو تروح جلوديو تلاقيني تجارة افلاين او مش موجود لية تقريبا شهر دخولي قليل جدا وكل مرة دخولي بيقل عشان مش لاقي متعة الي كنت بحس فيها زمان ايام ما قبل بلورية

emperor
08-10-2011, 04:09 PM
-_- اسلحة عالية اسلحة كلو من بلورية -_- انا شبه معتزل في لعبة عشان بطلت احس باي متعة لو تروح جلوديو تلاقيني تجارة افلاين او مش موجود لية تقريبا شهر دخولي قليل جدا وكل مرة دخولي بيقل عشان مش لاقي متعة الي كنت بحس فيها زمان ايام ما قبل بلورية

الاعتزل مش حل كلنا جربناه و ندمنا عليه معرفش الله اعلم يمكن الامور تتصلح و كيمو يصدر قرارات تانية معرفش

ايهاب وفيق
08-10-2011, 04:23 PM
الاعتزل مش حل كلنا جربناه و ندمنا عليه معرفش الله اعلم يمكن الامور تتصلح و كيمو يصدر قرارات تانية معرفش

اقتراح نهائي الغاء بلورية وكل انواعها حتى جديدة ووتعويض لاعبين بس طبعا مستحيل يتنفذ
(او طريقة تانية بتعويض لاعبين عروض اخرى, مشكلة مفيش عروض تسلية عند كات تعجب ناس -_-)

بنسبة لية انا خلال عدم لعبي لزمن محاربين مؤخرا ما شعرت باي ندم كلها لعبة ومش حرورح للعبة لين ايج تانية

وفي مستقبل يمكن عرب سرو يتفوق على زمن بعدد لاعبين :0 لا اذا نزل نظام الي هنا اهناك

بس بقلها من دلوقتي زمن محاربين لو مشيت زي سيرفر اصلي حتلاقو لاعبين جاين زي رز

وبأي حال انا بحب ادارة زمن محاربين وحطيت ردود دي عشان خوفي على سيرفر

GhostLorD
08-10-2011, 05:14 PM
اقتراح نهائي الغاء بلورية وكل انواعها حتى جديدة ووتعويض لاعبين بس طبعا مستحيل يتنفذ
(او طريقة تانية بتعويض لاعبين عروض اخرى, مشكلة مفيش عروض تسلية عند كات تعجب ناس -_-)

بنسبة لية انا خلال عدم لعبي لزمن محاربين مؤخرا ما شعرت باي ندم كلها لعبة ومش حرورح للعبة لين ايج تانية

وفي مستقبل يمكن عرب سرو يتفوق على زمن بعدد لاعبين :0 لا اذا نزل نظام الي هنا اهناك

بس بقلها من دلوقتي زمن محاربين لو مشيت زي سيرفر اصلي حتلاقو لاعبين جاين زي رز

وبأي حال انا بحب ادارة زمن محاربين وحطيت ردود دي عشان خوفي على سيرفر
يا اخى افهم بالله عليك
دلوقتى فى ناس فى السيرفر اسلحتها صارت أكثر من +16 فى كل التخصصات
( مبارز - مغامر - صارخ - مشعوذ - مدافع - ...... الخ )
عاوزك تسال نفسك سؤال واحد بس
الناس الجديده او الناس الى اسلحتها +6 ا, +5 ايه فرصتها ضدد الناس الى اسلحتها اكثر من +16
اجابه السؤال ...... الفرصه هيا 0
يعنى Game Over للناس الجديده هذول داخلين علشان يتفرجوا على الناس الى اسلحتها +16 وفوق لكن عمره ما هيفكر انو ينافسهم لان فرصته ضددهم منعدمه
يبقى الافضل ان يبقى الوضع كما كان عليه
علشان يبقى فى فرصه ان الناس تقدر تلعب ضدد بعض
وبعدين فى سؤال تانى
اذا فرضنا ان الجميع عمل اسلحه +50 والدروع +20 بعد كدا هيعمل ايه
اساسا اى لعبه فى العالم تعتبر لعبه تنافس مش لعبه تجميع وبس
يعنى مش هفضل طول ما انا العب زمن او اى لعبه تانيه اجمع وأحسن واقتل وحوش وبس
انا بجمع وبقتل وحوش وبحسن دروعى واسلحتى علشان اتنافس معا الناس مش اتنافس معا نفسى
أتمنى وجهه نظرى تكون وصلت

abodyx2
08-10-2011, 05:18 PM
مرفوض مع التحيه : )

alahli9
08-10-2011, 05:18 PM
اصلا االبلوريات حقت سريرات pvp لو يلغوها وينزلو التحسين لحد+10 يكون تمام

بس ما اظن بيتغير شي

PrinceAhmad
08-10-2011, 05:28 PM
البلوري حلو التحسين به بس ليش ما يكون حد تحسين زي الناس احنا في سيرفر عادي اعملو حد للتحسين أكثرها ل+20 السلاح و+16 الدروع

لانه مو معقول تعملو تفااااااوت هالكثر بين إلي يدفع بحدود المعقول وإلي يدفع بحدود الجنون <<< انت ما احد قال لك ادفع او شوف لك سيرفر تاني >>> ما ابي

وجهة نظر ^^

DeNaMeT643
08-10-2011, 05:38 PM
أحلى شي +50 السلاح و +20 الدروع و الجوآهر هذآ رأيي أنآ ^.^

بتقولوآ لي ليش و إنت مجنون أنآ مآ أفكر ل في Pvp ولا ف الأولي زيكم ..

الحمد الله يعني أبي تكون دروعي كذى مثل أي وآحد يحب تكون دروعه كذى ..

أول شي بنقدر نقتل بوسآت قويه و نحتآج دفآع قوي + هجوم قوي ^^

ثآني شي مو كل وآحد ف اللعبه يقدر يدفع و يشتري يآ أخي خلك ذكي كل مآ يجي معك مصروف إشحن ولو 20 صره تجيب لك عدآد تندبل ال 20 صره تصير 500 مليون كرآش يآآ الله وش تبون أكثر !!

يعن لهآذي الدرجه 20 صره مآفي حد يقدر يشحنهآ مثلآ أو يجيبهآ من اللعبه يبيع أحجآر خوآص مون ستون أغرآض

أي شي ولا يتفق مع شبآب يلفلهم و يدفعون له صرر والله كثير فكرآت تجي على البآل

لاكن للأسف الكل يتذمر و يشتكي وكأنه من صدق مو عآجبته اللعبه ..

وبقولهآ كآش قبل لا يعقد الصفقه كيمو عليكم .. إلي مو عآجبته اللعبه يشوف لعبه ثآنيه يتشرط على مديرهآ زي كذى ..

وف الختآم سلام .. ^.^

XKEMOX
08-10-2011, 06:21 PM
حبيبى دنميت الناس لا تتشرط ولكن الفكرها لسه ما وصلت لك انى بعض الاشخاص لا تهمهم الفلوس بس مش هتيجى مثل واحد زاى بداء من اول السيرفر وبلعب من قبل لم انت تدخل وتيجى انت على الجاهز تدفع فلوس وتكون اعلها منى واعلها من مستويها ههههههههههههه من غير ما تتعب فى حاجه ازاى دنميت لا تتكلم
وفاكر لم كيمو عمل تعديل انت كونت اول واحد بتصوت من التعديل وكونت هتعتزل ههههههههه
الموضوع ده بذات انت . خليك اخر رد وشكرا
بس رائى انى الناس تصبر لان كيمو اكيد هيعدل حاجات تانيها

DeNaMeT643
08-10-2011, 06:26 PM
حبيبى دنميت الناس لا تتشرط ولكن الفكرها لسه ما وصلت لك انى بعض الاشخاص لا تهمهم الفلوس بس مش هتيجى مثل واحد زاى بداء من اول السيرفر وبلعب من قبل لم انت تدخل وتيجى انت على الجاهز تدفع فلوس وتكون اعلها منى واعلها من مستويها ههههههههههههه من غير ما تتعب فى حاجه ازاى دنميت لا تتكلم
وفاكر لم كيمو عمل تعديل انت كونت اول واحد بتصوت من التعديل وكونت هتعتزل ههههههههه
الموضوع ده بذات انت . خليك اخر رد وشكرا
بس رائى انى الناس تصبر لان كيمو اكيد هيعدل حاجات تانيها

أعتزل على شنو بالضبط هههه يآ حبيبي أنآ ألعب من قبل لا تعرف شي إسمه زمن المحآربين ^_^

كنت عآدك تلعب ألعآب فلاش هههه

خليك فحآلك بـس النآس كل مره تعمل موآضيع يعني كيمو تكلم في موضوع غير هذآ عن البلورية و قآل بيشوف حل ..

يعني ليش هذآ الموضوع مره ثآنيه ينفتح على نفس الموضوع إلي رد فيه كيمو و قآل بيعدل في الرسآلة البلورية ..

..

yousef2010
08-10-2011, 06:44 PM
لووووووووووووول 200م لييييييييييييييييييه
سعرها اصلا 100م ما كان فى احد كثير يقدر يشتريها كمان تخليها 200م لا حبى
سعرها 100م كويس جدا جدا
ومعلش يعنى اذا كنت انته قادر وتستطيع انك تجمع صرر أو تشحن أو أو لازم بردوا تعمل حسابك ان فى غيرك ما يقدروا يعملوا كدا
يبقى المتوسط لول
صح الكلام وله غلط ؟؟؟

حبيبي انت باين عليك ماتلعب كتير وماتشوف في ناس شلون تشتري في بلورات بكميه كبيره
وان علي حالي سويت 20 بلوره من اسبوعين
وهو 200م وقليل في نظري
أقله مو احسن من ألغاها ومعاد في تحسين فوق +16 صح ؟
يعني تجيك غاله ولها قيمه أحسن ماتلتغي نهائ

اما بالنسبه للناس الرافضة فكره بلورات انا اتحداكم اتحداكم ان تكون أسلحتكم فوق +16

يعني انتم تبون كل شئ يجيكم بالساهل ؟؟؟ قولها وخلاص
وحلا شئ تلقاء واحد يجيك يتفلسف عليك ويقول غلط بلورات من أصله خخ طيب قولي ليش غلط
صحيح هو مو سيرفير بفب ولكم ماتنكرش ان معضم وقت لاعبين رايح في بفب

ومتل ماقال أخوي حميد انا عاجبني لبسي وسلاحي لما يكونو هيك تحسين عالي وين مشكله
ألقولها من اخر وللاسف بخل في دمكم ولله تبون كل شئ جاهز ماتحبون تتعبو أبدا

BlackWind
08-10-2011, 07:07 PM
اصلا االبلوريات حقت سريرات pvp لو يلغوها وينزلو التحسين لحد+10 يكون تمام

بس ما اظن بيتغير شي
انا ملاحظ ان كل الي يرفضون قتراح اسلحتهم تحت +16 صح كلامي ؟ ولا انا غلطان ؟
تعرف لو انت تعبت متل ناس الي تعبت وهي تجمع صرر وتجمع كراش وحسنت لبسها واسلحتها فوق + 16 ماكنت تقول هدا حكي صح ؟

مرفوض مع التحيه : )
يعني انا راح اقول شو صاير لكم بضبط
انت مراح تحسنو أسلحتكم فوق +16 فاتقولون لحالكم ليش مانزل تحسين أسلحت اللاعبين
الي فوق + 16

ايهاب وفيق
08-10-2011, 07:37 PM
يا اخى افهم بالله عليك
الناس الجديده او الناس الى اسلحتها +6 ا, +5 ايه فرصتها ضدد الناس الى اسلحتها اكثر من +16
يعنى Game Over للناس الجديده هذول داخلين علشان يتفرجوا على الناس الى اسلحتها +16 وفوق لكن عمره ما هيفكر انو ينافسهم لان فرصته ضددهم منعدمه
وبعدين فى سؤال تانى
انا بجمع وبقتل وحوش وبحسن دروعى واسلحتى علشان اتنافس معا الناس مش اتنافس معا نفسى

خخخخخخ انت ما فهمتني انا مش عيزها اصلا واتمنا الغائها وتعويض لاعبين انا معاك مش ضدك

يا شباب كل واحد يفكر انه افضل الان ولا قبل نزول بلورية ؟؟؟؟؟؟ جواب واضح

بلورية مصيبة سيرفر انها للاعبين الي قدر يدفع او الاواحد يموت من تعب عشان يصير زيهم ولواحد مش فاضي يتعب واحد حياته مش بلعبة لعبة حاجة وهمية ما ينفع واحد يقعد 24 ساعة عليها او 10 ساعات حتى

يعني الي ما يدفع ما حيقدر يوصل زي ناس الي عاملة اسلحة فوق 16

بلورية واخوتها تدمر سيرفر وتسبب اعتزال لاعبين الي ما يقدرو يدفعو او يدوب يدفعو

yousef2010
08-10-2011, 09:32 PM
خخخخخخ انت ما فهمتني انا مش عيزها اصلا واتمنا الغائها وتعويض لاعبين انا معاك مش ضدك

بلورية مصيبة سيرفر انها للاعبين الي قدر يدفع او الاواحد يموت من تعب عشان يصير زيهم ولواحد مش فاضي يتعب واحد حياته مش بلعبة لعبة حاجة وهمية ما ينفع واحد يقعد 24 ساعة عليها او 10 ساعات حتى

خخخ يعني وربي ماعندي كلام اقوله ليك غير ربي يهديك
اول شئ شو دخل الي يدفع والي مايدفع في موضوع وانتم بديتو تتحسسون من كل واحد تشوف سلاحه احمر تقولون عنه يدفع في فلوس عشان هيك قوي

هدي لعبه مجانيه وأكبر دليل عن هداأدخل لعبة واوريك سلاحي ولبسي << من اقوء اسلحة سيرفير
وانا ولا عمري دفعت فلوس <<<<< أكبر دليل من اخر وانا ولا عمري دفعت مليم أحمر في لعبة زمن محاربين او غيرها

بس في فرق في لعب يمكن يعني بتفرق بين واحد يلعب ساعة في يوم ووواحد تاني يلعب 10 ساعات
وتاني شئ اقولها لك وماتزعل انت ماعندك حق تقول ينقصون تحسين الي عندهم أسلحة عالية تحسين ويعضوهم عشانك ماتعبتش متلهم وعلي اي اساس تقول هدا كلام ؟؟؟ يعني اقوله لك حتي ولو كيمو سواها ونقص تحسين تعويض مراح يعجبنا كلنا ولو كيمو فتح لنا باب أختيار نوع تعويض مراح يعجب كيمو يعني خلاصه حتسبب في اعتزال 90% من اللاعبين الي تحسينهم عالي والي مراح يعجبهم تعويض <<<<< احتمال
وتالتا ماهو دنبنا احنا لاعبين انك مشغول في حياتك عمليه يعني كل واحد وله ظروف تحكمه وتجبره يعني انت بتحمل ظروفك وحياتك عمليه وتشيلها لينا احنا ؟؟؟؟ <<< انا فاضي ليسه واخد اجازة من كليه ^__^

وبدي اقول لك شئ من متي كان تحسين هو سبب رائيسي في قوه ؟؟؟؟؟
انا بشوف ناس ليسه عندهم أسلحة +6 و+7 واقوء من ناس تحسينها +16 وفوق
انا زمان شفت بفب بين حيدر وسناتشر حيدر سلاحد كان +8 ودنسيتي وسناتشر +20 ولبسه فيسبر فاز حيدر
لليومنا هدا بشوف ناس مره قويه يعني اقولك هدا كلام بس عشان تحسين مو كل شئ

abodyx2
08-10-2011, 09:35 PM
انا ملاحظ ان كل الي يرفضون قتراح اسلحتهم تحت +16 صح كلامي ؟ ولا انا غلطان ؟
تعرف لو انت تعبت متل ناس الي تعبت وهي تجمع صرر وتجمع كراش وحسنت لبسها واسلحتها فوق + 16 ماكنت تقول هدا حكي صح ؟

يعني انا راح اقول شو صاير لكم بضبط
انت مراح تحسنو أسلحتكم فوق +16 فاتقولون لحالكم ليش مانزل تحسين أسلحت اللاعبين
الي فوق + 16
انت تحسب الهرجه تحسين و بس؟
ترا في شي اسمه اسرار واحتراف وطريقه للعب

ولا تبغ الهرجه تحسين فقط؟
كلام غير منطقي كثرو اللاعبين الي نسدحهم واسلحتهم +16-28 واحنا ما نجي نصهم ؟ ومجوهرات
وكل شي
ايش الفايده عودت اللاعب على التحسين وما يبحث عن التفكير بطريقه لعب حلوه و......السلام

Haldeer
08-10-2011, 09:40 PM
مع خالص أحترامى للجميع ...،
أرجو الا يخرج النقاش هنا عن حدود المعقول وياريت تتوقفوا عن التعليق على بعضكم والرد المستفز على الاخر ...،

الفكره لم تصل لأحد .. لم نقل الغاء بلوريه ولا حتى تركها .. نقول البلوريه الأصليه التى حدها +16 والتى قرر كيمو أعتمادها وتفعيلها ستكون موجوده بشكل طبيعى وثمنها 100م كراش عادى جدا وسيكون حدها كما هو +16 ولكن التعديل الذى نستفتى عليه هنا هو البلوريه الموجوده حالياً تترك ولكن يكون التحديث بها من بعد +16 أى +17 و +18 الى +30 وهو الحد الاقصى للتحسين هنا [ حتى لا نتحول لسيرفر بى فى بى وأيضاً حتى لا نغلقها على +20 مثلا ويكون هناك بعض اللاعبين متفوقين على الجميع ] كل هذا ما هو الا لأتاحة الفرص والتساوى بين الجميع ليس أكثر .. كما أن البلوريه الحاليا سيتم رفع سعرها الى 150م كراش مثلا حتى تكون اغلى لأنها ستكون من بعد +16 وطبعا نسبة نجاحها ستتعدل قليلاً ...،

كل هذه ليست شروط ولا آوامر وياريت مفيش حد يقولى أنت عملت الموضوع ده ليه لأنى من حقى عرض المواضيع ومن حق الإداره أن تعترض عليها أذا كانت مخالفه ولا أعتقد أنى مخالف .. وأيضاً مفيش حد يقولى أنت بتحقد على الناس اللى أدواتها +20 فما فوق لأنى من نفس هذه الفصيله والحمد لله سلاحى تحسينه عالى ولكن أنا بتحدث على أتاحة الفرص للجميع وحتى نجد حل وعلاج لحالة الاحباط التى تٌسرب اللاعبين من اللعبه واحد تلو الاخر حتى سنجد يوما اللعبه خاويه .

الموضوع بسيط توافقوا على الأقتراح أم لا .. سؤال وياريت الاجابه تكون واضحه وبس .. وفى النهاية سنعرض الرأى على كيموا لينظر فيه وينظر ماذا سيفعل هل سيأخذ بكلامنا أم لا .

وينتهى الامر بهدؤء دون مشكله .. مع التحيه

yousef2010
08-10-2011, 09:43 PM

انت تحسب الهرجه تحسين و بس؟
ترا في شي اسمه اسرار واحتراف وطريقه للعب

ولا تبغ الهرجه تحسين فقط؟
كلام غير منطقي كثرو اللاعبين الي نسدحهم واسلحتهم +16-28 واحنا ما نجي نصهم ؟ ومجوهرات
وكل شي
ايش الفايده عودت اللاعب على التحسين وما يبحث عن التفكير بطريقه لعب حلوه و......السلام

خليني أرد عليك بدل أخوي بلاك ويند
من قال ان تحسين كل شئ ؟؟؟ هو قالك انت مو محسن فوق +16 يعني مراح يوصل فيك شئ هيك كان يقصد

تانيا أعطيني سبب مقنع يخليك تقول لا ولا هو كل واحد يشوف في مصلحته في موضوع ؟
اخي أسالك سؤال وجاوبني نفترض سلاحك +25 متل ناس الي تتكلم عنها سؤالي يقول هل راح تقبل باان تلغاء بلورات ؟؟ وان يتم انقاص تحسين سلاحك الي +16 وتعويضك ؟؟؟؟؟؟ بلله بلله بلله عليك جاوب جاوب وخليك حقاني وقول كلام حق

Haldeer
08-10-2011, 09:44 PM
ملحوظه بسيطه : لكل الناس اللى بتقول أنكـ عشان تبقى قوى ومستواك عالى لازم تشحن .. أقسم بالله العظيم أنا وصلت لمستوى عالى ولو عرفتوا أحد شخصياتى فى اللعبه ستتأكدو من ذلك ومعى أدوات عاليا جدا وأقسم بالله ما شحنت ولا مره وكلها كانت تجميع صرر من أكثر من طريق وكلها طرق مشروعه .. وانا أعرف أكتر من واحد بنفس الطريقه وعمرهم ما شحنوا ولا مره ودى حاجه متأكد منها .. الأمور كلها محتاجه صبر وتعب شويه وتشغيل دماغ هتلاقى فى مليون طريقة تجمع بيها صرر وتعمل اللى انت عايزه بعدها .

yousef2010
08-10-2011, 09:49 PM
مع خالص أحترامى للجميع ...،
أرجو الا يخرج النقاش هنا عن حدود المعقول وياريت تتوقفوا عن التعليق على بعضكم والرد المستفز على الاخر ...،

الفكره لم تصل لأحد .. لم نقل الغاء بلوريه ولا حتى تركها .. نقول البلوريه الأصليه التى حدها +16 والتى قرر كيمو أعتمادها وتفعيلها ستكون موجوده بشكل طبيعى وثمنها 100م كراش عادى جدا وسيكون حدها كما هو +16 ولكن التعديل الذى نستفتى عليه هنا هو البلوريه الموجوده حالياً تترك ولكن يكون التحديث بها من بعد +16 أى +17 و +18 الى +30 وهو الحد الاقصى للتحسين هنا [ حتى لا نتحول لسيرفر بى فى بى وأيضاً حتى لا نغلقها على +20 مثلا ويكون هناك بعض اللاعبين متفوقين على الجميع ] كل هذا ما هو الا لأتاحة الفرص والتساوى بين الجميع ليس أكثر .. كما أن البلوريه الحاليا سيتم رفع سعرها الى 150م كراش مثلا حتى تكون اغلى لأنها ستكون من بعد +16 وطبعا نسبة نجاحها ستتعدل قليلاً ...،

كل هذه ليست شروط ولا آوامر وياريت مفيش حد يقولى أنت عملت الموضوع ده ليه لأنى من حقى عرض المواضيع ومن حق الإداره أن تعترض عليها أذا كانت مخالفه ولا أعتقد أنى مخالف .. وأيضاً مفيش حد يقولى أنت بتحقد على الناس اللى أدواتها +20 فما فوق لأنى من نفس هذه الفصيله والحمد لله سلاحى تحسينه عالى ولكن أنا بتحدث على أتاحة الفرص للجميع وحتى نجد حل وعلاج لحالة الاحباط التى تٌسرب اللاعبين من اللعبه واحد تلو الاخر حتى سنجد يوما اللعبه خاويه .

الموضوع بسيط توافقوا على الأقتراح أم لا .. سؤال وياريت الاجابه تكون واضحه وبس .. وفى النهاية سنعرض الرأى على كيموا لينظر فيه وينظر ماذا سيفعل هل سيأخذ بكلامنا أم لا .

وينتهى الامر بهدؤء دون مشكله .. مع التحيه

معاك حق بعتدر لك حبيبي بس كنت بوضح وجهت نظري لي ناس الي مو عاجبها بلورات
تم موافه بنعم

سؤال لي شباب هو شو فائده ان يكون لسيرفير قده تحسين أسلحه +50 وماتقدر توصله لي هدي قيمه ؟؟؟ <<<<< ولا هي بس قيمه وخلاص نتفرج عليها ونحلم بيها

thepunisher
08-10-2011, 10:00 PM
يا اخى افهم بالله عليك
وبعدين فى سؤال تانى

اتفق معاك 100 %

يبقى الوضع القديم ليش القتراح والغاء ماكان عليه

yousef2010
08-10-2011, 10:13 PM
يا اخى افهم بالله عليك
وبعدين فى سؤال تانى

وجهت نظر ساليمه يعني ياريت كل يشوف موضوع من ناحيه اللاعبين جدد مو بس يشوف مصلحته وبس

GhostLorD
08-10-2011, 10:57 PM
وجهت نظر ساليمه يعني ياريت كل يشوف موضوع من ناحيه اللاعبين جدد مو بس يشوف مصلحته وبس
تسلم حبى
هوه دا قصدى تمام
وفى شئ ابيكم تلاحظوه بس
اولا انا لما الاقى واحد اقوى منى بحاول احسن وأطور من نفسى علشان اوصل الى مستواه وبالعكس كمان بحاول اطور من نفسى علشان ابقى اقوى منه
لكن دلوقتى القوى هيفضل قوى وفرصه الضعيف ان يبقى فى مثل مستواه منعدمه
وبالنسبه لكلام ان فى ناس اسلحتها +16 و 17 و 18 وناس تغلبهم اقل منهم كتير فى المستوى انا اتفق معك تماما
انا نفسى اغلب ناس اسلحتها ودروعها اقوى منى بكثر
بس بردوا لو سلاحه +16 وأنا +6 أظن فى فرق كبير لو السلاح +16 معا واحد عنده خبرة
وكمثال وسورى يعنى امبرور واسف حبى ان جبت المثال عليك معاه سلاح +19 على ما اعتقد بس اى حد يغلبه
وفى ناس تانيه معاها سلاح اقل منه زى مثلا ken سلاحه أعتقد +8 أو 9 على ما عتقد اظن الكل يعرف ان ken يغلب امبرور
طيب تخيل ان السلاح +19 دا معا كين ايه هيبقى الوضع ؟؟؟؟
وكلها وجهات نظر

yousef2010
08-10-2011, 11:18 PM
يب ولله كلامك زين جوست بس ياريت ناس تتفهم موضوع من كدا وجهت نظر يعني ماتتمسك بنظره واحد لموضوع
وتشوف ان في ناس كتير راح نتظلم
لو علي ولله انا كسبان من ألغاء بلورات وكل واحد معاه سلاح +16 او فوق هو كسبان لنه كدا بيظمن ان مراح حدا بيوصل لتحسين متل تحسين سلاحه وخاصه ناس جديد يعني بيقعد دائما في قمه تخصصه <<<< وهدا شئ غلط

بس جوست في ناس كتير ماتشوف الموضوع غير من وجت نظرها هي وهي ان أسلحتها تحسين قليل وتشوف غير كتير تحسين عالي بتقول يااما اوصل لهم في تحسين او هم ينزلو لي

KOC2000
09-10-2011, 02:11 AM
شوفوا يا شباب... البلورية عندنا خطط مستقبلية لها ولو أردنا إلغائها نهائياً لقلنا أننا سنخذفها من اللعبة.. لكن ستبقى موجودة باللعبة كجوائز مسابقات وفي المزاد وبطرق أخرى سنعلن عنها قريباً، بحيث الحصول عليها يكون ممكن ولكن ليس بالشراء فقط.

أرجو أن يكون الموضوع قد انتهى الآن.

Haldeer
09-10-2011, 02:45 AM
بشكرك كيمو على التواجد والمشاركه ...،

ولكن عندى سؤال : كيف سيفوز فى المسابقة من أدواته +16 امام من ادواتهم تعدت ال+20 ؟؟ أذاً البلوريه ستذهب لمن لا يحتجها ؟؟

بالنسبه للمزاد وللأمور الأخرى فهى أفكاره جميله وننتظرها ...،

ولكن ياريت تأخذ بهذا الأستفتاء بعين الأعتبار ... مع خالص التحيه

abodyx2
09-10-2011, 04:00 AM
بشكرك كيمو على التواجد والمشاركه ...،

ولكن عندى سؤال : كيف سيفوز فى المسابقة من أدواته +16 امام من ادواتهم تعدت ال+20 ؟؟ أذاً البلوريه ستذهب لمن لا يحتجها ؟؟

بالنسبه للمزاد وللأمور الأخرى فهى أفكاره جميله وننتظرها ...،

ولكن ياريت تأخذ بهذا الأستفتاء بعين الأعتبار ... مع خالص التحيه

اتعلم في تخصصك اسراره نقاط ضعف وقوه
تهزم واحد سلاحه 25+ وسلاحك +10 :]
ومو شرط المسابقات تكون 1 × 1 ممكن بحث عن جي ام

تكنلوجيا
09-10-2011, 08:15 AM
سر السعادة بالهيلباوند

التحسين الآمن +6

الأسلحة بكرستالاتها جاهزه

لبس الدنستي جاهز بخاصيه ويزرد , سيد الترس...إلخ

الأغراض رخيصة من ناحية الأدينا

..

DARKWHITE
09-10-2011, 02:20 PM
اتعلم في تخصصك اسراره نقاط ضعف وقوه
تهزم واحد سلاحه 25+ وسلاحك +10 :]
ومو شرط المسابقات تكون 1 × 1 ممكن بحث عن جي ام

لا تسوي فيها اسرار لول

الي سلاحو اقوى و تحسين مهارتو اعلى بيفوز هه

abodyx2
09-10-2011, 03:23 PM
لا تسوي فيها اسرار لول

الي سلاحو اقوى و تحسين مهارتو اعلى بيفوز هه
هزمت واحد سلاحه فوق 20 وسلاحي +11
ولبسه +10 ولبسي+6

عاجبك؟ وفجتو خويك بالعضمي وشف كم سلاحه وكم سلاحي ههه
وناس اهزمهم وانا بدون اي حمايه وهم فل ابشن الفلسفه مو عندي :]

raino
09-10-2011, 03:53 PM
آنآ مع عبدالله×2 .... مو شرط آنك تكون آسلحتك +20 عشآن تهزم نآس آسلحتهم +20 :)
تعلم لتخصصك ورآح تهزم آي آحد حتى لو كآن تحسين مهآرآته وآغرآضه آعلى منك :)

Snatcher
09-10-2011, 04:17 PM
أنا مع راينو علا فكره أنا ب blackeye سلاحي +٤ وأموت ناس أسلحتهم في ٢٠ ودروعي ٥ -.- ولا احد يجلس يتكلم عن الا سلاحه ٢٠ او تحسين عالي لانهم ما جابوها ع الماشي تراهم تعبو وجمعو وحسنو وغير التحسينات الا فشلت منهم وكيمو قال فيحل للمشكله ..@

Snatcher
09-10-2011, 04:19 PM
لو ما معك تحسين اعتمد ع خبرتك ولو ما عندك خبره تعلم ولو ما تبي تتعلم ٦٠ داهيه هههههه ^.*

Leo
10-10-2011, 03:50 PM
عين العقل الي تقوله والله
ونتمنى الاخ كيمو يوافق