المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : كلان CRASH

KOC2000
01-06-2007, 06:43 PM
السلام عليكم.
أنا طلعت كل الأعضاء اللى مش بيلعبوا من الكلان. وامبارح الحمد لله تم ترقية الكلام إلى لفل 3.. وجاري تنفيذ المهمة للترقية إلى لفل 4.. والحمد لله إحنا أول كلان يوصل اللفل ده.
المهم..
إحنا بنرحب بأى عضو يحب بنضم لينا بشرط إنه يكون بيلعب كتير و عضو فعال يعنى..
للمحادثة داخل اللعبة، تحدث مش الشخصية:-
kimokimo2

شكرا والسلام عليكم.

(على فكرة أنا القائد بتاع الكلان ده، وطبعا بلعلب بشخصية عادية)

darkman
01-06-2007, 06:56 PM
ماشى يا عم مانتا ال جى ام بقى هايص هههه ألف مبروك يا مان احنا وراكو ان شاء الله بس متخدوش الكاسل كولو عشان متحلصش مشاكل خليلنا شوية بردو دا احنا صحاب

HiTsU
01-06-2007, 09:08 PM
voodoo
مشفتش حاجه يبقي ماتتكلمش
الكلان كله طلع لهنا و قتل ال blood queen و خدوا ال item عشان يعلوا الكلان

DoLsY
01-06-2007, 09:12 PM
Mabrook ya kimo
Bas ana shayef ily bi7sal da unfair lil clans il tanya begad
ya3ni enta delwa2t men awel ma il sever fata7 we crash di lvl 2...we lvl 2 da 3awzlo 2 milion we 130 alf sp ..edrab dol fil rates bta3et il server...
we kaman il gm howa il leader bta3 il clan !..we balash 7kayet en enta btl3ab be char tany di la2en el mafrod il Gm malosh ay 3elaqa bily bil3abo aslan

de no2ta kont 3awz awad7a la2enny khayef 3al server we la2en il bi7sal da ghalat we mesh fe masl7et ay 7ad.

Shokran.

HiTsU
01-06-2007, 10:05 PM
وااله الي عايز يلحب اهلا وسهلا و المش عايز مافيش مشكله انا اصلا مش فاهم انتوا بتتكلوا عن ايه

الي بشك ان كيمو بدخل حاجت لنفسه عشان هو GM يبقي غلطان كان ممكن اوي يلعب بشخصيه اسمها مختلف و ميقلش ان هو GM ولا حاجه و ماحش كان هيعرف اي حاجه بس هو بيلعب عادي فاليعرف زي الميعرفش

و بعدين انتوا مش عرفين تلعبوا الللعبه دي حاجه تانيه و البيقول silk road احسن ده رايه و هو حر
و كل واحد ليه وجه نظر ب انا بقي من وجه نظري silkruad دي مينفعش يتقال عليها لعبه Online اصلا
لان مفيهاش اي قواعد ولا اصول الالعاب online المتعارف عليها

يلا سلام و حظ سعيد للجميع

Ahmed_Abd
01-06-2007, 10:58 PM
وااله الي عايز يلحب اهلا وسهلا و المش عايز مافيش مشكله انا اصلا مش فاهم انتوا بتتكلوا عن ايه

الي بشك ان كيمو بدخل حاجت لنفسه عشان هو GM يبقي غلطان كان ممكن اوي يلعب بشخصيه اسمها مختلف و ميقلش ان هو GM ولا حاجه و ماحش كان هيعرف اي حاجه بس هو بيلعب عادي فاليعرف زي الميعرفش

و بعدين انتوا مش عرفين تلعبوا الللعبه دي حاجه تانيه و البيقول silk road احسن ده رايه و هو حر
و كل واحد ليه وجه نظر ب انا بقي من وجه نظري silkruad دي مينفعش يتقال عليها لعبه Online اصلا
لان مفيهاش اي قواعد ولا اصول الالعاب online المتعارف عليها

يلا سلام و حظ سعيد للجميع

والله أنا معاك مش عشان أنت GM بس عشان سيلك رود مع أحترامى ليها ضحك على الدءون لأن Joymax مش هممها غير الفلوس ال Silk واللى يقول غير كده مع أحترامى ليه مايفهمش حاجة

أكبر دليل على كده البوت كل اللى أتعملهم بان فى أى سيرفر سببه أنه مش شاحن سيلك لكن اللى شاحنين سيلك طبعا دا باشا يفلت

أكيد دى شركة ***** أنتو فاهمين مش محتاج أقول

KOC2000
01-06-2007, 11:01 PM
سيبك يا هشام.. في ناس مش لازم ترد عليهم أصلا...
ببساطة شديدة، اللى مش عاجبة السيرفر ياريت من غير كلام ولا سلام يمشى.
بدأت أحس فعلا إن إحنا كعرب و مصريين مانستاهلش فعلا..
إنتوا مش عارفين المجهود المبذول في عمل السيرفر ده.. وفي الأخر نتهزء من شوية زبالة مش أكتر..
الناس اللى اتعملها بان (طرد يعنى) ياريت يبقى عندهم شوية كرامة ومانشوفهمش هنا تاني بأى أسماء مختلفة.
وشكرا.

KOC2000
01-06-2007, 11:08 PM
وعلى فكرة الكلان بقى لفل 4..
بقولك يا دولسى..
جرب كدة لحد لفل 45 ماتاخدش أى سكيلات غير الضرورية قوى.. وماتعملش المهنة التانية عشان ماتتغرش بالسكيلات الجديدة... شوف هيبقى معاك كام SP وابقى رد عليا.. شوفهم كام مليون يعني.. واللى كان بيلعب الأيام اللى فاتت اللى فيها ال rates كانت عاليا يقوللى برضه لم كام SP فى اليوم الواحد.
يا جزار.. أنا مستنى تعمل هاك على السيرفر من الثغرة اللى بتقول عليها.

monzer
01-06-2007, 11:41 PM
طيب يا جماعه لو حد عنده كلان وعايز يدخل الكلان بتاعكم دا او يعمل تحالف او اى حاجة يعنى المهم نبقى معاكم نعمل اية ولا مينفعش ؟؟؟؟؟؟؟؟

SoMa
01-06-2007, 11:43 PM
طيب انا هرد بقى باعتبارى من اعضاء كلان كراش

بصوا انا اكتر واحده كنت بزن على كيمو علشان يعلى الكلان لان حلمى اننا نحتل قلعه

ثانيا والكلام ده موجه لدولسى انا عن نفسى كان معايا 2 مليون sp وده من اسهل الحاجات وزى ما قالك كيمو هو مكنش بيستخدم الاسكيل وكان باين ان ضرباته مش قوية وكله كان ملاحظ كده

ثالثا بقى بجد حرام عليكم ربنا يعلم احنا تعبنا اد ايه وموتنا كتيرررررررررررر اوى انا نزلت لفل وكيمو نزل لفل او اتنين لفل كل ده علشان نعلى الكلان لفل 4

رابعا هحاول افهمكم ازاى تخلوا الكلان لفل 3 ولفل 4

بالنسبة للكلان لفل 3 ابسط من البساطه انت بتاخد 4 من اعلى لفلات الكلان وتروحوا تقتلوا ال blood queen وعلى فكرة معلومه لكل الناس اانا روحت انا وكيمو ودودى واخدنا معانا مساعده يوم الخميس بالليل ميناتور ودولسى ونيو واظن يا دولسى انت شوفت احنا متنا اد ايه هناك وانت نفسك قولت ايه ده انتم كلكم متم ليه كده ولا نسيت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

المهم لما قتلنا البلاد كوين دى بقينا لفل 3

اظن يعنى الموضوع بسيط جدا جدا

وبالنسبة للفلوس يا دولسى انا عن نفسى عملت حوالى 3 او 4 مليون بمجهودى والله وهايدى كذلك

بالنسبة لترقيه الكلان لفل 4 دى اللى صعبه شوية هقولكم ليه وهحاول اشرح ليكم

اولا لازم يكون في اربعه من الكلان لفل 40+++ ثانيا بتروحوا في مكان معين عن برج العاج وبتكلموا تمثال هنا الكويست ده روعته في حاجة اللى هى ايه ؟

هقولكم المفروض ان ماستر الكلان اللى هو كيمو بيشرب سم بياخده من التمثال ده والمفروض ان التلاته التانيين في الكلان بيرحوه اربعه اماكن يجمعوا الدواء او العلاج اماستر الكلان اللى شرب السم كل ده قبل ما يفوت ساعه احنا قسمنا نفسنا كل واحد راح منطقه هايدى في مكان ودودى في مكان وانا في مكان وكيمو طبعا كان جمب التمثال يا حرام بيموت من اثر السم

بس كده واول ما بتجمع الدواء ده كيمو بيصحى وبيبقى الكلان لفل 4

اظن يعنى الموضوع مش محتاج عقد وربنا يعلم وشاهد علينا انا ودودى وكيمو موتنا كام مرة

وكيمو نزل لفل او اتنين وانا نزلت لفل تانى

يا جماعه والله العظيم حرام عليكم اللى بتقلوه ده

ده احنا كنا فرحانين وانتم قتلتوا فرحتنا كنا متصورين انكم هتتشجعوا وتنافسونا وبتدؤا حرب معانا علشان تحتلوا القلعه وهكذا

يا جماعه كيمو بجد بيتعب يبقى هو ده جزاءة في الاخر

بصراحه كده بالطريقه بتاعتكم دى فعلا المصريين والعرب هيفضلوا دايما تحت والاجانب فوق

بدل ما تشكروا الراجل على تعبه تقوله الكلام اللى مالهوش لازمه ده سبحان الله

طيب ما انا مثلا في سيلك رود زفت كنت عامله جيلد وكان لفل 5 وواخد ترتيب عالمى في موقع www.rev6.com وصل في شهر رقم 3 على مستوى سيرفر alps مافيش شىء مستحيل بس الفرق في الكلان بتاعنا اننا منتهى التعاون بجد

احنا دلوقتى 4 بس في الكلان واللى عملوا المجهود ده علشان يوصلوا الكلان لفل 4 هما اربعه بس علشان كنا ايد واحده
والاربعه دول هما

kimokimo2 لفل 43 هو كان لفل 44 بس نزل لفل

dode لفل 45

Lilyan لفل 51

SoMa لفل 51 وكنت لفل 52 مرتين ونزلت لفل

اخيرا ياريت تراجعوا نفسكم قبل ما ترموا الاتهامات انتم هتتحاسبوا ودام ربنا على اللى بتقولوه

الظلم حرام

سلام

KOC2000
01-06-2007, 11:49 PM
Monzer
إحنا محتاجين تحالف أو 2 كمان عشان نروح نحتل قلعة..
وأى حد عنده كلان فعال.. يعنى أعضائه بيلعبوا باستمرار أهلا بيه كتحالف معانا.

DoLsY
01-06-2007, 11:54 PM
Ana ma2oltsh 7aga 3and il blood queen we 3aref enoko gebtoh be maghodko we kol 7aga

ana batklm men il awel khales

CRASH kanet lvl 2 men awel ma il server fata7 we sa3etha kanet il rates 1x ya3ni mosta7el kanet teb2a lvl 2...we kan il leader bta3ha il GM nafso..

fa il 7itta di eddet advantage lil clan 3an ba2i il clans il tanya

da bas ily kont 3awz a2olo

SoMa
01-06-2007, 11:58 PM
احب بس اضيف حاجة الكلان بتاعنا على استعداد انه يساعد اى كلان تانى علشان يوصل للفل 4 يعنى نفهموا يعمل ايه ونطلع معاهم نساعدهم

waleed
02-06-2007, 12:01 AM
يا جماعة واللهى العظيم اللي بيحصل ده حرام

في الاول قولتو على HiTsU انه بيلعب بالـ GM ودلوقتي بتتهمو الناس ظلم حرام كدا

الكلام ده احباط فعلا

المفروض اننا نعمل زيهم مش نتهمهم بالكلام الفاشل ده

احنا معاكمو يا جماعة ومقدرين تعبكم .. وربنا يوفقكم والف الف مبروك على اليفل

وبئذن الله احنا كلان Elite هنكون تحالف معاكم

انا ودولسي وهيل جارد ودارك و فامبير و كريم و ديدو

ومرة تانية الف الف مبروك بالنيابة عن الكلان كله

ELGAZAR
02-06-2007, 12:06 AM
الف مبروك يا كيمو بس انا اتعملى حظر ليه حد يفهمنى

monzer
02-06-2007, 12:18 AM
يا جماعه والله العظيم حرام عليكم اللى بتقلوه ده

ده احنا كنا فرحانين وانتم قتلتوا فرحتنا كنا متصورين انكم هتتشجعوا وتنافسونا وبتدؤا حرب معانا علشان تحتلوا القلعه وهكذا

طيب حسب كلامك انتى بتطلبى اننا نحارب بعض هوا فعلا لازم نحارب بعض طب ماهو مفيش حد فمستواكو عشان ينافسكو ينفع انتو تساعدونا لحد منوصل ونبقى كلنا ايد واحدة ولا انتو رايكو ايه
نتعاون ونحتل كاسل ويبقى كاسل عربى واحد ولا نتفرق بقا ونلطش فبعض

KOC2000
02-06-2007, 12:31 AM
elhazar
إتعملك حظر عشان إنت ماتستاهلش تبقى واحد مننا... والرد بتاعك اللى بتكدبنا فيه واللى بتقول إنه سيرفر لعب عيال وان ماعتدش هاتلعب هنا تاني.. هو ده سبب طردك..
أنا مسحت ردك وردود فودو السخيفة والتى ان دلت تدل على شخصيات مريضة مافيش فى قلبها غير حقد..
ومش عايزين جدعنتك، والثغرة اللى بتقول عليها دى استخدمها واعمل هاك على السيرفر.
سلام.

SoMa
02-06-2007, 12:43 AM
طيب حسب كلامك انتى بتطلبى اننا نحارب بعض هوا فعلا لازم نحارب بعض طب ماهو مفيش حد فمستواكو عشان ينافسكو ينفع انتو تساعدونا لحد منوصل ونبقى كلنا ايد واحدة ولا انتو رايكو ايه
نتعاون ونحتل كاسل ويبقى كاسل عربى واحد ولا نتفرق بقا ونلطش فبعض

انا مش فاهمه معنى كلامك ما احنا الزم نحارب علشان ناخد من بعض الكلان هى اللعبه اساسها كده

ثانيا انا بقول نساعدكم في كويستات لفل الكلان ونطلع معام

ثالثا يعنى ايه مافيش حد في مستواكم طيب ايه المطلوب مننا بلاش نلعب ونستنى لحد ما السيرفر كله يبقى في نفس اللفلات بتاعتنا مش فاهمه بصراحه ايه المطلوب

boo7aa2006
02-06-2007, 01:08 AM
و الله انا مش عارف أكتب ايية,بس انا مبلعبش اليومين دوول عشان الأمتحانات و نزلت يوم raid boss بس عشان المساعدة,رجعت أشووف الموقع هنا لقييت الردود ديية كلها و مشاكل بين الناس كتيير,انا بس عاوز أوضح حاجة و هى أن السيرفر دة أتعمل فية مجهود كبير و فيية ناس شغالة ب بلاش عشان هى بتحب اللعبة و عاوزة تشاركها معانا,لازم قبل ما حد يكتب رد أو أنة يقول حاجة يفكر قبلها ف الناس ديية و لو مش عاجباة حاجة يسيب اللعبة لأن ب بساطة ديية مجرد لعبة لللأستمتاع و أنك تفك عن نفسك شوية مش أنك متعجبكش حاجة أو يحصل خلاف مع حد تكتب ردود مش كويسة أو فيها أساءة أو تهديد ل حد زى ما حصل,المهم أن الناس هنا تفهم الكلام دة مش تقراة و تخش تلعب ولا كأن فيية حاجة,الأحترام واجب مهما حصل و الأعتذار مش قلة كرامة دة حسن رد ل تصرف بدر من الشخص و هو عرف أنة غلطان

ELGAZAR
02-06-2007, 01:24 AM
انا مش عارف ايه ال حص يا بوحى انا مكتبتش حاجه خالص ممكن يكون فودو هو ال كتب الاكون بتاعى انا مظلووووووووم يا جدعان بس انا هعرف منه الحكايه بكره عشان الساعه 1.5 دلوقتى

ELGAZAR
02-06-2007, 01:31 AM
elhazar
إتعملك حظر عشان إنت ماتستاهلش تبقى واحد مننا... والرد بتاعك اللى بتكدبنا فيه واللى بتقول إنه سيرفر لعب عيال وان ماعتدش هاتلعب هنا تاني.. هو ده سبب طردك..
أنا مسحت ردك وردود فودو السخيفة والتى ان دلت تدل على شخصيات مريضة مافيش فى قلبها غير حقد..
ومش عايزين جدعنتك، والثغرة اللى بتقول عليها دى استخدمها واعمل هاك على السيرفر.
سلام.

بص يا عم انت مكبر الموضوع انا لو حبيت حاجه اسبها بهدوء شديد جدا وانا طبعا اكيد مش داخل ناوى اخد حاجه يعنى انا لسه اول مره اعرف العبه وانا متوقع من زمان ان الناس البتلعب العبه من زمان هى ال الكل فى الكل عشان اكتب الكلام ال انا قولته ومعرفوش ده المهم انا اما اشوف فودو هعرف الحكايه وفكر بمخ شويه يا عم انا مش ممكن اعمل كده انا علاقتى بكل المنتدى كلها خير ومفيش مشاكل مش معقول انزل من كرمتى عشان لعبه ولو سمحت تبعتلى نص الكلام ال انا كتبته على رساله خاصه ومعلش انا عايزك ترجع الجيست الاقديم بتاعى وتمسح الرجست ده خالص وشكرا

ELGAZAR
02-06-2007, 01:33 AM
يا جماعة واللهى العظيم اللي بيحصل ده حرام

في الاول قولتو على HiTsU انه بيلعب بالـ GM ودلوقتي بتتهمو الناس ظلم حرام كدا

الكلام ده احباط فعلا

المفروض اننا نعمل زيهم مش نتهمهم بالكلام الفاشل ده

احنا معاكمو يا جماعة ومقدرين تعبكم .. وربنا يوفقكم والف الف مبروك على اليفل

وبئذن الله احنا كلان Elite هنكون تحالف معاكم

انا ودولسي وهيل جارد ودارك و فامبير و كريم و ديدو

ومرة تانية الف الف مبروك بالنيابة عن الكلان كله

انت ممكن ترجع للموضوع يا وليد وتشوف انا كتبت ايه انا مكنتش متحيز وكفايه ان احنى بنلعب فرى وده الكلام ال قولته لفودو

ELGAZAR
02-06-2007, 01:46 AM
انا فعلا هاك يا جماعه بس العرب فهمين الهاك غلط الهاك ده من الاخر بدون الدخول فى تفصيل نممله ده عباره عن واحد بيسد السغرات يعنى يعرف الثغره ويمحط عشان يسدها
ال قصدكم عليه دول الكراكر دول بتوع الدمار
وده التعريف ال موجود فى الكتب بتاعه الهاك

تعريف عام لكل مصطلح على حدة: «الهاكر» HACKER هو شخص متخصص في البيئة التحتية لأنظمة التشغيل، وغالبا ما يكون مبرمجا، ولذلك فإن «الهاكر» يتمتع بمعرفة متقدمة بانظمة التشغيل ولغات البرمجة، وقد يكون على علم بتغيرات معينة في الأنظمة وأسباب هذه التغيرات، ويسعى «الهاكر» دوما لزيادة معرفته بعلوم الحاسب ثم يقوم بنشر معرفته هذه للمهتمين مجانا .. ولا يقوم وهذا هو الأهم أبدا بتدمير وإلحاق الضرر بأي بيانات عن عمد.
«الكراكر» Cracker: هو الشخص الذي يقتحم أو إن لم يستطع ينتهك عن بعد حرمة نظام تشغيل خاص بجهاز كمبيوتر عن سوء نية، ويقوم «الكراكر» بعد دخوله غير المشروع على النظام بتدمير بيانات حيوية ويمنع وصول الخدمة إلى المستخدمين الشرعيين ويسبب خسائر في النظام.
وال علمنى الهاك حلفنى انى مستعملش العلم ده على عرب
اما لو انت مش عيزينى معاكوا انا طبعا هنسحب بهدوء جدا بس معلش تزكرونى بالخير ولو عيزنى انا طبعا معاكوا :D :D العبه ممتعه جدا

KOC2000
02-06-2007, 02:01 AM
الأكونت اللى بعت الرسايل مش هايرجع تاني يا مان..
واحنا بنرحب بأى حد محترم وسطنا طبعا، يعنى أهلا بيك.. بس كمل بالأكونت الجديد لو تحب.

ELGAZAR
02-06-2007, 02:04 AM
اوك يا مان يعنى محدش زعلان منى؟؟؟؟

KOC2000
02-06-2007, 02:12 AM
لأ. الزعل من كاتب الرسالة مش من صاحب الأكونت طبعا.. عموما حصل خير...
نرجع لموضوع الرسالة بقى...
مين يحب ينضم للكلان يا شباب.. وزى ماقولت طبعا أهم حاجة يكون بيلعب باستمرار.. مش بنقول إنه بيلعب طول اليوم، إنما متواجد فترة كفاية عشان يساعد معانا و نستمتع كلنا سوا.

ELGAZAR
02-06-2007, 02:30 AM
شكلى هلغى الكلان يا كيمو وانضم معاك الكلان بتاعى رغم كل ال عملته محدش بيفتح حتى neo هو الوحيد ال كان بيفتح طلع من الكلان عشان كلان مش مظبوط ومش عجبه طبعا
يعنى من الاخر اى واحد من كلان doom متخدوش عشان محدش بيفتح فيهم خالص يعنى محدش يخدهم الى اى كلان فى المستقب ال هيحص قب ما تضم حد للكلان تقوله تعرف حدم من doom قال اعرف يبقى مرفوض مش عارف ادفعلهم فلوس عشا يدخلو والله انا عندى امستعداد اعملهم مرتب بس يخشوا اللعبه شفتوا قائد كلان زى كده هيبوس رجل الناس عشان تخش اللعبه

KOC2000
02-06-2007, 03:04 AM
هههههه..
برضه الكلان بتاعنا كان كدة. وفى الأخر صفصف على 4.. بس أبطال والله..
ودلوقتى 5.

ELGAZAR
02-06-2007, 12:41 PM
طيب يا كيمو ممكن تقولى حل للموضوع ده عشان انا خلاص
ولا الغى الكلان واجى معكوا؟

darkman
02-06-2007, 04:34 PM
حصل خير يا جماعة و صلى على رسولنا الكريم و الى عمل كدة واحد ربنا يجازية و عايز يخلق مشاكل و ترسبات ملهاش لزمة شيطان و طرضنا المهم نفضل صحاب عشان د الى هيعلى من مستوانى فى كل شيء و هيخلى اللعبة احلى و كما قال وليد انا معاكم فى التحالف و Elite كلو عشان ان شاء لله نمسكلنا حبت كاسلز كدة و مرة ثانة الى عمل كدة اتحاسب و خلاص و الاخ جزار فعلا ممكن يكون مظلوم و يا ريت لو تعرف يا كيمو الى عمل كدة تمنعو منعا باتا من الدخول الى هنا او اللعبة عشان ميخلقش مشاكل ثانية كفاية أوى لحد كدة و خلينا نستمعت بلعبة

تحياتى لكم و ربنا يهدينا جميعا
اخوكم وائل

ashraf007
04-06-2007, 05:39 AM
ooooooooooooooooooooook

BLADE
18-06-2007, 11:38 AM
الصراحه انا افتخر بالي تعملوه

ما شاءالله عليك كيمو شغال

والي يظهر من الناس مايهمنا اهم شي الارتقاء وعدم الياس

وانا اشوف اللعبه بتزدهر قريب

المهم اشكر الاداره والاعضاء على هالتفاعل

SeaStorm
18-06-2007, 10:41 PM
بليييييييييييييز حد يعزمني في الكلان :)

mero
23-03-2008, 04:12 PM
يا جماعة احنا لازم نبقه مع بعض تحالف وبعدين الى عايز يخش كلان برحته والى شايف سيلك رود احسن هو حر بس بصراحة انا جربت تقريبا كل الالعاب الاون لين وبصراحة احسن لعبة لعبتها من حيث قصة وتصميم وجرافيك ثلاثى ابعاد متكامل هى lineage2 ده رئي الشخصي

mero
23-03-2008, 04:17 PM
ههههههههههههههههههه