المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : الرد علي اتهامي بالمنطق

waleedstarnet
05-06-2011, 09:53 AM
السلام عليكم
تحية طيبه للجميع وبعد
اولا احمد رب العلمين لكشف حقيقة كثير من الاشخاص واظهار ما في قلوبهم من حقد وسواد
هتكلم كلامات بالمنطق والعقل و انا برد فقط للتوضيح ومن حقي لا ارد
معرف في هذا السيرفر ان تغير الايميل الضامن سعرة 50 مليون كراش وتغير اسم الحساب 50 مليون كراش وتغير اسم الشخصيه50 مليون كراش المجموع 150 مليون كراش
هذا المبلغ متوفر معي بكثرة – و الذكاء بيقول ايه؟. لو بالفرض شخص مثلي يتحلا بالعقل مثل صائر البشر
في الخفاء ارسل معلومات التغير للاخ كيمو ويقوم بتغير هذا بدون ان يشعر احد ثم يصبح الحساب بالشخصيه ملك لي بدون معرفة الجميع ثم ابيعه ولا احد يعلم ذلك وابيعه بالمبلغ اللي احبه
ولاكن اللي حدث العكس شخص قدر يصل للايميل الضامن يخترقه ويسرق هذا الحساب ويدخل ويتفاخر بسرقته
حدث من قبل من عددة اشهر ان محمد ارسل معلومات الحساب والايميل الضامن للشخص اللي اسمه كريم
وكريم اخذ منه الحساب وانا تدخلت وأرسلت الاخ كيمو وتحدثت معه تلفونيا والاخ كيمو بكل صراحه كان يلتزم بالقانون وقال اللي يمتلك الايميل الضامن هو من يكون صاحب الحساب ولاكن الاخ كيمو يشكر علي انه سمح لي ان اثبت انه ملكي بانه صبر عليه الي ان استعيد الايميل الضامن وانته الموضوع واليوم يحدث مثل ما حدث
بدل ما يجي محمد ويقول لي علي ذلك يجري ويفعل ذلك بالله عليكم في احد بعد سمع هذا الكلام يسعي بالخير لهذا الشخص ويتهموني باني سرقت منهم حسابات
هؤلاء الاشخاص مازلو يترددو عندي في السيبر ويعلمو ان مستحيل احد ينسرق عندي بشهادة الجميع
ولذلك احمد الله علي كشف هذة النفوس لي بعد تاكيدي بانهم حاقدين وقلوبهم سوداء من نحيتي
ولاكن اتوجة الان بطلب الي الاخ كيمو
بان هذا الحساب عليه الان شجر فان يوقفه حتي لا يستفيد بيه السارق والمسروق
مع اني في هذا الوقت صعب ان افكر في ان استعيد معلومات الايميل الضامن لاشخاص لا يستهلو شئ
واكتفي بعبارات صغيرة اختم بيها هذا الحوار عشت بينكم في زمن المحاربين من قبل هل احد سمع بيه كلام سئ هل ظلمت احد سرقت احد حتي لم توقفت عن التوجد في زمن المحاربين تركت الكلمه الحلوة والمحبه للجميع
ولا مجال للتحدث عن سيرفر اخر فهذة هي حريه شخصيه

cool boy
05-06-2011, 10:10 AM
بصراحة لا تعليق اخ وليد بس المهم انو الواحد يعرف مين اصحابه ومع مين يتعامل
مثل ماصرلي وقت ما انا معطي لواحد شخصيتي و معطيني باسوورده وبنلعب مع بعض لحد ما بيوم
طلع واحد حاطله باتش والكلام بدون ذكر اسماء طبعا .. و داخل سارق صاحبي رايح صاحبي بكل بساطة سارقني بدون ما يتاكد انو انا او لا و المنتدى ولع مواضيع عن سيف و انه حرامي والخ.. مع اني الحمد لله 4 سنين لعب الكل بيعرفني تقريبا ماعمري نصبت او سرقت حد وبعدها اعتذر والخ ..
و دي وحدة بس من المواقف الي حصلت المهم نفضل في موضوعك و ربنا يوفقك يا مان هنا او بمكان تاني ...

من قبل هل احد سمع بيه كلام سئ هل ظلمت احد سرقت احد حتي لم توقفت عن التوجد في زمن المحاربين تركت الكلمه الحلوة والمحبه للجميع
ما راح اتكلم عن الكل راح احكي عن نفسي انا شخصيا لا صراحة ما اجاني منك شي

crystal001
05-06-2011, 10:20 AM
الله يكون بعونك,,
طبعاً شيء صعب ان حد يتهم حد بالسرقة بدون ما يتأكد
لكن الاهم من دة كله ان المواقف دي بتبين الصديق من العدو

XKEMOX
05-06-2011, 10:42 AM
اكن اللي حدث العكس شخص قدر يصل للايميل الضامن يخترقه ويسرق هذا الحساب ويدخل ويتفاخر بسرقته
حدث من قبل من عددة اشهر ان محمد ارسل معلومات الحساب والايميل الضامن للشخص اللي اسمه كريم
وكريم اخذ منه الحساب وانا تدخلت وأرسلت الاخ كيمو وتحدثت معه تلفونيا والاخ كيمو بكل صراحه كان يلتزم بالقانون وقال اللي يمتلك الايميل الضامن هو من يكون صاحب الحساب ولاكن الاخ كيمو يشكر علي انه سمح لي ان اثبت انه ملكي بانه صبر عليه الي ان استعيد الايميل الضامن وانته الموضوع واليوم يحدث مثل ما حدث
بدل ما يجي محمد ويقول لي علي ذلك يجري ويفعل ذلك بالله عليكم في احد بعد سمع هذا الكلام يسعي بالخير لهذا الشخص ويتهموني باني سرقت منهم حسابات

عارف معنه الكلامه ده اى يا اخ وليد انك تتهمنى بالسرقة الايميل
اولا انا اشتريتو من شخص ما وهو محلفنى انى ما اقول لانى لا اتخلف وعد قولته من قبل
وبكل وضوح انا اشتريت الحساب خلاص وانا مش محتاج اسرق احد يا بشر لانى انا مش محتاج الحمد الله
وعيب احنا مش صغيرين علشان الحورات ده كلها تعملوها على بعض وطلعو ناس محترمه حرامين
عيب والله الوحد مش عارف ارد اقول اى بس حسبي الله ونعم الوكيل على كل من يرمى بلوى على الناس المحترمه

تكنلوجيا
05-06-2011, 11:20 AM
والله متفهم موقفك وسراحه لو مكانك بزعل من أهل حارتك اهم اكثر ناس يعرفوك يقولو انك حرامي

بينما ناس تبعد عنك محيطات وكيلوات تعرفك اكثر والله شيء غريب

kadia
05-06-2011, 11:40 AM
@@"<<<بس يكفي

mares
05-06-2011, 11:55 AM
الموضوع متشعب.. وفيه غموض كثير..

عموما الله يرد الحق لاهله.. <== ماادري وش اقول للاسف

OutOfControl
05-06-2011, 12:01 PM
كيف يتقال كدا يا وليد ده انتا من قبلي بتلعب زمن بس زي ما انتا قلت الناس هتبان
اصبر بس و كل الي في قلبه حقد هيبان

(اعرف صاحبك و علم عليه) مثل مصري

Ksa221
05-06-2011, 12:14 PM
لاكن اللي حدث العكس شخص قدر يصل للايميل الضامن يخترقه ويسرق هذا الحساب ويدخل ويتفاخر بسرقته
وكريم اخذ منه الحساب

حلو هنا محمد المذنب لأنه نقل الايميل لـ كريم بدون ما يشاورك وهو يعتبر حسابك !!

وكريم قام يتفاخر وقال انه سارقه !!

وقام بتغيير الايميل الضامن للشخصيه !!

وأرسلت الاخ كيمو وتحدثت معه تلفونيا والاخ كيمو بكل صراحه كان يلتزم بالقانون وقال اللي يمتلك الايميل الضامن هو من يكون صاحب الحساب ولاكن الاخ كيمو يشكر علي انه سمح لي ان اثبت انه ملكي بانه صبر عليه الي ان استعيد الايميل الضامن وانته الموضوع

الان الشخصيه رجعت لصاحبها الي هو انت عن طريق الايميل الضامن !!

---------------------

انا من وجهة نظري من حقك اخوي وليد ان الشخصيه تبقى تبعك وانت حر فيها ...

والي فهمته انا ويمكن يكون خطأ

ان محمد كان هدفه انه يبيع الشخصيه للي اسمه كريم بانه ارسله الايميل واليوزر تبع الشخصيه

طبعا يوم عرفت يا وليد انت هالشئ على طول كلمت كيمو وحاولت انك تسترجع الايميل الضامن للشخصيه واسترجعته ...

ومحمد الان يتهمك يا وليد بأنك سارق وهو كان معطي كريم اليوزر والبريد الضامن !!

لا تعللللللللللللللليق

بس من جد يا شباب انتو اصحاب وتلعبون بالسيبر ليه تسوون كذا ؟؟

يعني ما فيه صداقه ولا شئ بينكم كله حقد وبغض !!

يا ناس تراها لعبببببببببببه

بس مع ذلك لعبة زمن تعلمت منها طريقة عصابات طرق السرقه الاحترافيه !!

ما اقول الا الله يصلح الحال بس !!

poker face1
05-06-2011, 01:28 PM
اكن اللي حدث العكس شخص قدر يصل للايميل الضامن يخترقه ويسرق هذا الحساب ويدخل ويتفاخر بسرقته

عارف معنه الكلامه ده اى يا اخ وليد انك تتهمنى بالسرقة الايميل
اولا انا اشتريتو من شخص ما وهو محلفنى انى ما اقول لانى لا اتخلف وعد قولته من قبل
وبكل وضوح انا اشتريت الحساب خلاص وانا مش محتاج اسرق احد يا بشر لانى انا مش محتاج الحمد الله
وعيب احنا مش صغيرين علشان الحورات ده كلها تعملوها على بعض وطلعو ناس محترمه حرامين
عيب والله الوحد مش عارف ارد اقول اى بس حسبي الله ونعم الوكيل على كل من يرمى بلوى على الناس المحترمه

انت بتقول انك اشتريته من شخص محلفك انك ما تقول مين هو ؟؟!!

و في الصوره دي بتقول اشتريتو من وليد ؟

انت الواضح إنك سارق حسابات الناس من أول و أولهم حساب وني ..الخ

chadli06
05-06-2011, 01:29 PM
شكرا أخ وليد على التوضيح .....

LordEgypt
05-06-2011, 01:34 PM
السلام عليكم
تحية طيبه للجميع وبعد
اولا احمد رب العلمين لكشف حقيقة كثير من الاشخاص واظهار ما في قلوبهم من حقد وسواد
معرف في هذا السيرفر ان تغير الايميل الضامن سعرة 50 مليون كراش وتغير اسم الحساب 50 مليون كراش وتغير اسم الشخصيه50 مليون كراش المجموع 150 مليون كراش
هذا المبلغ متوفر معي بكثرة – و الذكاء بيقول ايه؟. لو بالفرض شخص مثلي يتحلا بالعقل مثل صائر البشر
في الخفاء ارسل معلومات التغير للاخ كيمو ويقوم بتغير هذا بدون ان يشعر احد ثم يصبح الحساب بالشخصيه ملك لي بدون معرفة الجميع ثم ابيعه ولا احد يعلم ذلك وابيعه بالمبلغ اللي احبه
ولاكن اللي حدث العكس شخص قدر يصل للايميل الضامن يخترقه ويسرق هذا الحساب ويدخل ويتفاخر بسرقته
هؤلاء الاشخاص مازلو يترددو عندي في السيبر ويعلمو ان مستحيل احد ينسرق عندي بشهادة الجميع
ولذلك احمد الله علي كشف هذة النفوس لي بعد تاكيدي بانهم حاقدين وقلوبهم سوداء من نحيتي
مع اني في هذا الوقت صعب ان افكر في ان استعيد معلومات الايميل الضامن لاشخاص لا يستهلو شئ
واكتفي بعبارات صغيرة اختم بيها هذا الحوار عشت بينكم في زمن المحاربين من قبل هل احد سمع بيه كلام سئ هل ظلمت احد سرقت احد حتي لم توقفت عن التوجد في زمن المحاربين تركت الكلمه الحلوة والمحبه للجميع

الكلام باللون الاحمر اظن الكلام كان على يدك وانك كنت بتشجع محمد على بيع الشخصية

ولما طلع كريم دة حرامى وسرق الشخصية عملت المسنحيل علشان ترجع الشخصية

انا معاك فى الوقت دة كنا كلنا فى زمن المحاربين لكن دلوقتى محمد بيلعب زمن وترك اى لعبة

تانى وانتا فاهمنى طبعا وبعد مسابك الهارد انحرق والدنيا اتقلبت ومش معقولة 3 او 4 اشخاص

يشتكو منك مرة واحد ولا اى ؟
يا عم وليد انتا الى عامل البريد الضامن للجميع

واخر مرة قلتلهم الهارد انحرق والمعلومات ضاعت

محمد اتهمك على اساس ان الى سرق قال انك الى بعتلوا الاميل دة

وطبعا بما انك معاك الاميل الضامن وجميع معلومات الشخصية

فاكيد الكلام دة صحيح واظن انى رفع صور وعندى صور كثير للشخص دة وهو بيقول كلام

كثير فكتفيت بصورة واحدة

XKEMOX
05-06-2011, 02:10 PM
انت بتقول انك اشتريته من شخص محلفك انك ما تقول مين هو ؟؟!!

و في الصوره دي بتقول اشتريتو من وليد ؟

انت الواضح إنك سارق حسابات الناس من أول و أولهم حساب وني ..الخ

مش يهمنى رئيك علشان ما تعرف شياء تسكت احسن

XKEMOX
05-06-2011, 02:17 PM
الكلام باللون الاحمر اظن الكلام كان على يدك وانك كنت بتشجع محمد على بيع الشخصية

ولما طلع كريم دة حرامى وسرق الشخصية عملت المسنحيل علشان ترجع الشخصية

انا معاك فى الوقت دة كنا كلنا فى زمن المحاربين لكن دلوقتى محمد بيلعب زمن وترك اى لعبة

تانى وانتا فاهمنى طبعا وبعد مسابك الهارد انحرق والدنيا اتقلبت ومش معقولة 3 او 4 اشخاص

يشتكو منك مرة واحد ولا اى ؟
يا عم وليد انتا الى عامل البريد الضامن للجميع

واخر مرة قلتلهم الهارد انحرق والمعلومات ضاعت

محمد اتهمك على اساس ان الى سرق قال انك الى بعتلوا الاميل دة

وطبعا بما انك معاك الاميل الضامن وجميع معلومات الشخصية

فاكيد الكلام دة صحيح واظن انى رفع صور وعندى صور كثير للشخص دة وهو بيقول كلام

كثير فكتفيت بصورة واحدة

ياريت يا عنتر تسكت احسن انت بتحب تتكلم كتير انا الشخص الى كلمتك
وانا دفعت حق الحساب ده مرتين اول مره حولت مبلغ باسم محمد وخده وعمل فيه من بنها
وعرفكم كلكم انى حرامى علشان يرجعله الحساب تانى

معلوم ازاى شخص هيدى لواحد الايميل الضامن والباس تمام لا لم يكون ضامن حقه
يا جماعه عيب ده الموبيل لو بيتكلم كان قال انى محمد بعتلى رساله بالايميل والحساب والباس
وبيقولى تمام وصل المبلغ

ياريت الى مايعرفش حاجه وبيتحمق اوى ما يتكلم فى الى ملوش فيها احسن خليه فى نفسه
وانا لا اسمح انى احد يقولى حرامى تانى ممكن اكون عديتها اول مره علشان انتو مش فهمين لكن دلوقته فهمته الى حصل ومش هتكلم تانى لا تعليك واكيد الكل عارف الى بيتكلم كتير بيكون عامل زاى اى وانا بقا هسيبه يهوهو برحتو فهمين كلامى والى على رئسه بطحه بيحسس عليها
يا محترامين

waleedstarnet
05-06-2011, 03:11 PM
السلام عليكم شباب
ياجماعه الموضوع منتهي لاني كتب هذا الحوار للتوضيح مش اكثر
اتمني اولا غلق الموضوع لعدم الثرثرة
ثانيا اوضح عددة اشياء لوقف كل الادعاء هذا
اقسم بالله اني لم اعمل الايميل الضامن لهذا الشخص والدليل عند سرقته تم الاجتماع بمحمد وشخص اخر الي ان حولنا جهدين بسترجاع معلومات ايميل الياهو وتم رجوع الحساب
الاشخاص الذين يفترو عليا ببعض التهم ماهم الا حاقدين لان بصرحه الحساب لا يسوي شئ ولاكن الاهم عندهم هزي وسقوطي للوحل حتي يجلسو يضحكو انهم فعلو هذا بي
والدليل علي ذلك انهم مازال بعضهم يتردد عليا منافقين وحمدي لله انه ظهرهم لي بسرعه
ولو كنت شخص وحش كما يدعو لما لم ياخذو حذرهم مني لانهم مصورني شخص سئ جدا لما لم يغيرو ايميلات حسابتهم دا علي حسب كلامهم اني عملت فيهم هذا من فترة طويله وكانو يمتلكو اغراضهم
لا المنطق ولا العقل يسمح بهذيه الصغرات كما اقول ربنا الهادي للجميع ويقدر الله عز وجل حمايه عبادة الصالحين كما اعلان من الان اني خلاص مزقت صفحتهم من حياتي والله يسهل للجميع

ALM3ZAB
05-06-2011, 03:17 PM
بصراحه وليد انسان محترم واعرفه من زمان وعمرى ما سمعت حد قال عنه شئ

TheGoste
05-06-2011, 03:54 PM
السلام عليكم
تحية طيبه للجميع وبعد

اهلا يا وليد
اولا انت عارف قد اية انا بحبك وبعتبرك اخويا الكبير وكلن الكل يقف ضدك ويمكن انا اللي كنت معاك(ؤضا)
بس انت عارف انك تمتلك حساب محمد وحساب علاء
عن طريق ايميلك الضامن لانهم وثقو فيك وخلوك تحط ف البيانات ايميلك الضامن
ولما طالبوك بالاكونتات قلت ان الهارد اتحرق ...لول؟!!!
فعلا انت رجعت اكونت محمد لانو اتسرق منو ....وشكرناك يومها وزدت عندنا اهمية
لكن ف الاخر لما مبقناش نيجي السيبر بدأت امور تتغير كتير ونري شخصية محمد ف الجيم ونسال اللي علي الشخصية يقول ان انا اشتريتها من وليد ....لول
وعلي راي المثلا (صاحبك ان خانك اعتبرة دخانك) وانت بدأت
هلي سنري احد اخر علي شخصية turam2009بيقول انو اشتراها منك؟

TheGoste
05-06-2011, 03:59 PM
السلام عليكم شباب
اقسم بالله اني لم اعمل الايميل الضامن لهذا الشخص والدليل عند سرقته تم الاجتماع بمحمد وشخص اخر الي ان حولنا جهدين بسترجاع معلومات ايميل الياهو وتم رجوع الحساب
الاشخاص الذين يفترو عليا ببعض التهم ماهم الا حاقدين لان بصرحه الحساب لا يسوي شئ ولاكن الاهم عندهم هزي وسقوطي للوحل حتي يجلسو يضحكو انهم فعلو هذا بي
والدليل علي ذلك انهم مازال بعضهم يتردد عليا منافقين وحمدي لله انه ظهرهم لي بسرعه
ولو كنت شخص وحش كما يدعو لما لم ياخذو حذرهم مني لانهم مصورني شخص سئ جدا لما لم يغيرو ايميلات حسابتهم دا علي حسب كلامهم اني عملت فيهم هذا من فترة طويله وكانو يمتلكو اغراضهم
لا المنطق ولا العقل يسمح بهذيه الصغرات كما اقول ربنا الهادي للجميع ويقدر الله عز وجل حمايه عبادة الصالحين كما اعلان من الان اني خلاص مزقت صفحتهم من حياتي والله يسهل للجميع
لول وليد بتكدب؟ يار اجل انت بتصلي اتقي الله
بس ع فكرة انت كدة بتفتح ع نفسك ابواب كتير :) والموضوع هيكبر جداا

waleedstarnet
05-06-2011, 04:16 PM
مع اني اكتفيت بالرد في السابق بس هرد تاني عشانك انت يا رضا فقط لاني بصرحه اتصدمت فيك
ايميلي الضامن هو باسمي هل الحسابات دي بايملي الضامن انت للدرجه دي لعبو في مخك
اولا ايميل ترام الوحيد اللي هو موجود عندي علي الهارد دسك اللي انحرق ولذلك افتكر ايميل الياهو الخاص بي وانا ارجعو وطبع الرخ كلمني من قبل وقلت ليه هذا
اما ايميل الياهو الخاص بمحمد هذا اقسم بالله ما عملته ابدا ولا اعرف معلوماته لان صاحبه الاصلي حسام
يعني بلاش كثرت ثرثرة منكم جميعا والحمدلله يارضا انك من ضمن هذة العصابه عشان فعلا لما اقول كان صديق يبقي ما خسرت شئ
عندكم دليل قدمو مش شوية تهم
جميع حساباتي في زمن بايملي انا الخاص بيه وكل الناس تعرفه
اما حسابتكم مامعي اساسا
بخصوص علاء اللي بقي مضم اليكم الان الوحيد اللي اقدر اساعدة لاني بالفعل انا اللي عملت ليه ايميل الياهو
يفتكرة فقط ويجي لي وانا ارجع ليه الياهو وهو كمان بكدة يسترجع حسابه
ومازالت اقول بطلو غباء العقل والقلب
لاني لو عايز اسرق كما تدعون لا احد يشعر بشئ
من السهل لو امتلك المعلومات اغيرها ببطاقات كراش من غير ما احد يعلم ويدخل الحساب يلعب بينكم بدون شعور الجميع
ولاكن الحساب دخل بكل شئ اسم حساب واسم شخصيه والله اعلم ايميل ضامن وطبعا اللي معه مطمئن لانه معه كل شئ
وكنت بالفعل لما كلمني محمد من فترة كنت بسعي للوصول للاسترجاع ولاكن ما يستهل
كما اعترف امام الجميع بانكم جميعا عليكم لي فلوس واكثركم سرق الفلوس وهرب من عندي مش انا اللي ترتكم كم تدعون كلكم نصبين وحرميه مادام بتذكرو السرقه كل شخص عليه لي مبلغ وكبير ومش صغير اذن مين السارق انا ام انتم اكبرو واعقلو بقي بصحيح عقول صغار
حسابات ايه دي اللي انظر اليها هو انا ناقص حسابات

TheGoste
05-06-2011, 04:24 PM
هههههههه
بص يا وليد لما الاقي حق واحد ضايع مش معقول اقف مع اللي اكل حقو لانك اتغيرت الفترة اللي فاتت
واصبحت تبيع الكل وانت كمان قولت بلسانك كدة وانا مش هستناك لما انت تبيعني يا صاحبي
عاوز منك ترد علي الصورة دي وفهمني
لو انت فعلا ماخدتش الاكونت لية اللي اشتري منك قال كدة؟!!!

LordEgypt
05-06-2011, 04:24 PM
السلام عليكم شباب
اللون الاحمر كدب جدا علشان كلنا عارفين انك الى عامل البريد الضامن لمحمد وعلاء

الى هو دنجر وترام2009 كل دة علشان سبواك وسبوا لعبنك لول عيب عليك منتش صغير

علشان تحلف والله انتا فعلا انسان منافق بتحلف على اى دى لعبة انا لو عاوز امشيها ميرى

لكنت جتلك السيبر وعارفت اكلمك صح لكن لحد دلوقتى بتكلم فى حدود دى لعبة

فبلاش تحالف وتمثل دور المظلوم واظن الصورة فيها ايوة من وليد اسالوا انا شريها منة

وكمان اكدتالى انك فعلا اخد الاميلات ومغيرها لانك حلفت انك مش عامل البريد الضامن

اتقى الله يا وليد ولاخر مرة بقلك انتا مش صغير على الكلام دة وعيب اوى تحالف كدب

قال شخصية ولا تسوة يعنى سلاحى الى كان يسوة ؟ ربنا يهديك ويقويك لو مرجعشى الاميل دة

بصراحه وليد انسان محترم واعرفه من زمان وعمرى ما سمعت حد قال عنه شئ

اة صح حبى بس انتا معشرتوش ومتعرفوش قدى يبيعك لو لقاك تجيب فلوس

شعارة مصلحتى فوق الجميع اهم حاجة نفسى وفى الجميع ببيع

اسف عمر دى حقيقة مؤلمة مكنتش عاوز اكلم ولا ادخل لكن الحق احق ان يتبع

كفاية باع اغلا اصدقائة علشان لعبة وعلشان نفسة ومش هقول اكثر من كدة

TheGoste
05-06-2011, 04:31 PM
مع اني اكتفيت بالرد في السابق بس هرد تاني عشانك انت يا رضا فقط لاني بصرحه اتصدمت فيك
ايميلي الضامن هو باسمي هل الحسابات دي بايملي الضامن انت للدرجه دي لعبو في مخك
اولا ايميل ترام الوحيد اللي هو موجود عندي علي الهارد دسك اللي انحرق ولذلك افتكر ايميل الياهو الخاص بي وانا ارجعو وطبع الرخ كلمني من قبل وقلت ليه هذا
اما ايميل الياهو الخاص بمحمد هذا اقسم بالله ما عملته ابدا ولا اعرف معلوماته لان صاحبه الاصلي حسام
يعني بلاش كثرت ثرثرة منكم جميعا والحمدلله يارضا انك من ضمن هذة العصابه عشان فعلا لما اقول كان صديق يبقي ما خسرت شئ
عندكم دليل قدمو مش شوية تهم
جميع حساباتي في زمن بايملي انا الخاص بيه وكل الناس تعرفه
اما حسابتكم مامعي اساسا
بخصوص علاء اللي بقي مضم اليكم الان الوحيد اللي اقدر اساعدة لاني بالفعل انا اللي عملت ليه ايميل الياهو
يفتكرة فقط ويجي لي وانا ارجع ليه الياهو وهو كمان بكدة يسترجع حسابه
ومازالت اقول بطلو غباء العقل والقلب
لاني لو عايز اسرق كما تدعون لا احد يشعر بشئ
من السهل لو امتلك المعلومات اغيرها ببطاقات كراش من غير ما احد يعلم ويدخل الحساب يلعب بينكم بدون شعور الجميع
ولاكن الحساب دخل بكل شئ اسم حساب واسم شخصيه والله اعلم ايميل ضامن وطبعا اللي معه مطمئن لانه معه كل شئ
وكنت بالفعل لما كلمني محمد من فترة كنت بسعي للوصول للاسترجاع ولاكن ما يستهل
كما اعترف امام الجميع بانكم جميعا عليكم لي فلوس واكثركم سرق الفلوس وهرب من عندي مش انا اللي ترتكم كم تدعون كلكم نصبين وحرميه مادام بتذكرو السرقه كل شخص عليه لي مبلغ وكبير ومش صغير اذن مين السارق انا ام انتم اكبرو واعقلو بقي بصحيح عقول صغار
حسابات ايه دي اللي انظر اليها هو انا ناقص حسابات

طب ازاي انت معملتش الايميل الضامن ورجعت اكونت محمد لما اتسرق اول مرة ...هههه لول؟!
وكنت يومها تقول انا طالما عامل الاكونت بايدي مستحيل حد يسرقني وفعلا رجعت الاكونت وانت معترف بكدة
بلاش بقا تحلف وسيب ربنا ف حالو الله يهديك
عشان انت طلعت اناني وزي ماعنتر قال والكل عارف انك تبع مصلحتك وبتحب تكرة الناس ف بعض
لكن صدقني كل دة بيدل ع ضعف شخصية الانسان

waleedstarnet
05-06-2011, 04:34 PM
الرد الاخير باذن الله لاني ضيعت وقتي معكم
1- الرد علي الصور من شخص مدعي عندة دليل اني بعت ليه شئ يقدمه اكثر من كدة لا
وكيف هذا الشخص يحبني وانا السبب في رجوع الايميل من قبل ويعتبر اخذ علي راسه
2-الرد علي القسم دا قسم بالله مش العبد وحسابي مع ربي واعادة للقسم تاني اقسم بالله اني لم اصنع ايميل الياهو وملك لشخص اسمه حسام ايميل الياهو الخاص بشخص اسمه علاء صنعته بالفعل ولا امتلك اسم الايميل ولاكني امتلك في ذكرتي معلومات استرجاع الايميل ولذلك ذكرته انه يسئل كيمو عليه او يجيب اسم الايمل وارجعو ليه ما في اكثر من ذلك اثبات حسن النيه
3- الجميع هنا وهناك يمتلك عقل ويفكر وبالطبع المنطق والعقل يعرف كل نية شخص فيكم وفيا
انا لستو مس ايجبت الذي احتال من قبل علي الناس بانه فتاة ونصب وسرق
ولستو محمد اللي بيدخل يتاجر وينصب علي الاخرين ويسرق فاسمي معروف للجميع ومعروف اي شخص ناجح ليه اعداء مثل كيمو وغيره مش جديد عليا ان يكون لي اعداء مثلكم وحاقدين عادي ضريبه لاي نجاح
ولاكن اكتفي بجميع اللاعبين بجميع السيرفرات هل ظلمت احد فيكم سرقته نصبت عليه فاسم وليدستار يلمع دئما بالشفافيه ومش انت الذي تدنسو لان من هبو كلامك يظهر منه الحقد
لستو فاضي لكم فانا الايام دي بقت عليا مسؤليات في الحياة والعمل وافعلو ما شئتم مادام انتم حلفاء الشيطان فانا لي الله عز وجل وحسبي الله ونعمه الوكيل فيكم جميعا واسئل الله العظيم ان يكون دئما وابدا مع عبدة
وعملي مع ربي لايستحق دخول فيه الغير وطبعا انتم اللي سمحتو لي ان انشر غسيلكم الوسخ هذا

(HALAK)
05-06-2011, 04:37 PM
لا اله لا الله سيدنا محمد رسول الله كيمو برا الموضوع لانه بيطبق القوانين فلا غبار عليه اما السارق والمسروق فطبعا الموضوع واضح بس كلمة الحق دايما بتزعل انا فهمت من الكلام مين فعلا هو السارق المهم ليه الدنيا تنقلب علشان لعبه وخناقات ومشاكل تفتكرو دا الحل وانتو جيران مفيش حد عاقل يقولكو دا غلط اللي بينكم دا شيطان بيوزع سمومه عليكم اهدو شويه وكل واحد يفكر صح حيلاقي نفسه غلطان كلكم غلطانين فكرو بس كويس ولما ربنا يهديكم حتعرفو انكم وانتو اصحاب كان احسن لكم وعلي فكره لسه الخيط بينكم ما انقطعش يعني تقدرو ترجعو اصحاب تاني احسن من الاول وانا شايف ان الحل في ايد وليد لانه علي ما اعتقد اكبركم فلازم يتنازل شويه وتنازله دا حيزيد من قيمته كل اللي حيعمله انه بخبرته حرجع الحسابات تاني والباقيين يتسامحو واي حد بينكم قريب يقعد ويصالحكو واذا كان عنتر قريب منكو وملوش دور في الموضوع انا ارشحه انه يصالحكو علي بعض صدقو بالله الدنيا مش مستاهله كل دا علشان لعبه مش قادر اصدق انا لما اختار بين اللعبه والصديق او الفلوس والصديق اختار الصديق حتي ولو كان مخطيء انا اصلحله خطاه لانه صديقي

REDALI
05-06-2011, 04:40 PM
2-الرد علي القسم دا قسم بالله مش العبد وحسابي مع ربي واعادة للقسم تاني اقسم بالله اني لم اصنع ايميل الياهو وملك لشخص اسمه حسام ايميل الياهو الخاص بشخص اسمه علاء صنعته بالفعل ولا امتلك اسم الايميل ولاكني امتلك في ذكرتي معلومات استرجاع الايميل ولذلك ذكرته انه يسئل كيمو عليه او يجيب اسم الايمل وارجعو ليه ما في اكثر من ذلك اثبات حسن النيه
3- الجميع هنا وهناك يمتلك عقل ويفكر وبالطبع المنطق والعقل يعرف كل نية شخص فيكم وفيا
ولستو محمد اللي بيدخل يتاجر وينصب علي الاخرين ويسرق فاسمي معروف للجميع ومعروف اي شخص ناجح ليه اعداء مثل كيمو وغيره مش جديد عليا ان يكون لي اعداء مثلكم وحاقدين عادي ضريبه لاي نجاح
ولاكن اكتفي بجميع اللاعبين بجميع السيرفرات هل ظلمت احد فيكم سرقته نصبت عليه فاسم وليدستار يلمع دئما بالشفافيه ومش انت الذي تدنسو لان من هبو كلامك يظهر منه الحقد
لستو فاضي لكم فانا الايام دي بقت عليا مسؤليات في الحياة والعمل وافعلو ما شئتم مادام انتم حلفاء الشيطان فانا لي الله عز وجل وحسبي الله ونعمه الوكيل فيكم جميعا واسئل الله العظيم ان يكون دئما وابدا مع عبدة
وعملي مع ربي لايستحق دخول فيه الغير وطبعا انتم اللي سمحتو لي ان انشر غسيلكم الوسخ هذا
خخخخخ صادق
شهد شاهد من اهله وافضيحتاه ياميس هههه

LordEgypt
05-06-2011, 04:42 PM

فعلا كلامك هههههههههههه كدة الناس هتعرف انك كدب بعد الكلام دة غلطتك لما قلت علية كدة

اللعبة كلها تعرفنى يا وليد هقول اى بس حلو نصاب دى

الكلام ممنهوش فيدة معا يا رضا كلنا عارفين وليد كويس

افضل واحد يرتب الكلام ويتكلم يعنى هو مسافرشى لكريم ولا حاجة صح هههههههههههه

وليد سافر علشان يبيع الشخصية لكريم ودى حاجة انا وثق منها وجيالى من قلب السيبر

هما كمان كدبين وكل الناس كدبين ووليد صادق هقول اى غير لنا لقاء

D7oOoM
05-06-2011, 04:43 PM
خخخخخ صادق

صادق ؟ عنتر جا لمك وسوى نفسه بنت وطلب شئ ؟

لا تفتري على الرجال عيب عليك ..

بالنسبه لوليد الكل يعرف ان عنتر = مسس ايجبت ولا عمره طلب شئ ..

mmm10
05-06-2011, 04:44 PM
لا اله لا الله سيدنا محمد رسول الله كيمو برا الموضوع لانه بيطبق القوانين فلا غبار عليه اما السارق والمسروق فطبعا الموضوع واضح بس كلمة الحق دايما بتزعل انا فهمت من الكلام مين فعلا هو السارق المهم ليه الدنيا تنقلب علشان لعبه وخناقات ومشاكل تفتكرو دا الحل وانتو جيران مفيش حد عاقل يقولكو دا غلط اللي بينكم دا شيطان بيوزع سمومه عليكم اهدو شويه وكل واحد يفكر صح حيلاقي نفسه غلطان كلكم غلطانين فكرو بس كويس ولما ربنا يهديكم حتعرفو انكم وانتو اصحاب كان احسن لكم وعلي فكره لسه الخيط بينكم ما انقطعش يعني تقدرو ترجعو اصحاب تاني احسن من الاول وانا شايف ان الحل في ايد وليد لانه علي ما اعتقد اكبركم فلازم يتنازل شويه وتنازله دا حيزيد من قيمته كل اللي حيعمله انه بخبرته حرجع الحسابات تاني والباقيين يتسامحو واي حد بينكم قريب يقعد ويصالحكو واذا كان عنتر قريب منكو وملوش دور في الموضوع انا ارشحه انه يصالحكو علي بعض صدقو بالله الدنيا مش مستاهله كل دا علشان لعبه مش قادر اصدق انا لما اختار بين اللعبه والصديق او الفلوس والصديق اختار الصديق حتي ولو كان مخطيء انا اصلحله خطاه لانه صديقي

TheGoste
05-06-2011, 04:45 PM

لول انت عقلك صغير طحن وانت بتتكلم ف حاجات ف الجيم! هتفتح ع نفسك حاجات ملهاش لازمة
اية حلفاء الشيطان دة؟ انت كدة اثبتلي انك مجنون رسمي هههه
الحقيقة دايما مرة يا وليد واهدا بقا وخلي ايامك تعدي ع خير وانت عارف احنا ممكن نعمل اية

TheGoste
05-06-2011, 04:49 PM

هقولك حاجة
انا اعرف وليد وانا كان عندي 12 سنة
بس اقسم بالله اول يوم اكتشف ان عقلو صغير ربنا يهدية
والحق هيرجع بالعافية طالما الذوق مش نافع:)

REDALI
05-06-2011, 04:49 PM
صادق ؟ عنتر جا لمك وسوى نفسه بنت وطلب شئ ؟

لا تفتري على الرجال عيب عليك ..

بالنسبه لوليد الكل يعرف ان عنتر = مسس ايجبت ولا عمره طلب شئ ..

انت لسه بزر صغير توك جديد باللعبه

ميس هذا من ايام زمان كان مسوي بنت

و ينصب ع الناس

لمن كشفوه سو نفسه انو اعتزل و جا عنتر الي هو اخو ميس ايجبت

وصار يلعب فيها

و كل الي يلعبو من اول عارفين هذا الشيئ

و عنتر من يوم ما عرف زمن المحاربين و هو يلعب في سيبر و ليد و هو عارف كل شيئ

---------------------------------------------------------------------------------

بالنسبة للموضوع

الموضوع باين ملفق لتشويه سمعت وليد الي الكل عارفها

وكيمو يقدر يأكد الموضوع بطريقته لو يبغى

LordEgypt
05-06-2011, 04:53 PM
خخخخخ صادق
شهد شاهد من اهله وافضيحتاه ياميس هههه

انتا بتتكلم على مين حبى اللعبة كلها تعرفنى والحمد لله

بساعد الناس مش بخد حاجة من حد وكدة دة اثبات على كلامى

هو مش عارف يتكلم هيتهمنى انا جميل جدا هههههههههه

وبعدين دة مش موضوعنا وبلاش نغير الموضوع

وبلاش شغل العيال دة الى انا مبحبوش

TheGoste
05-06-2011, 04:54 PM

و ينصب ع الناس

وصار يلعب فيها

---------------------------------------------------------------------------------

بالنسبة للموضوع

بص عنتر منصبش علي حد ولو نصب ع حد يجي ويقول
واحنا مش بنشوة سمعت وليد يا عسل لانها مش محتاجة

mmm10
05-06-2011, 04:56 PM

و ينصب ع الناس

وصار يلعب فيها

بالنسبة للموضوع

مش عارف ليه كل واحد يدخل يسخن الموضوع ليه مفيش حد يقول كلمه تهدي شويه يا اخي اللي عارف عارف لنفسه النفوس بتتغير كل يوم طالما هو بينا كويس دلوقتي خلاص ربنا يا اخي بيقبل التوبه وانتو مترحموش ليه بالفرض كان مش كويس ونصاب وربنا تاب عليه تيجي انت تفضحه قلي ايه الاستفاده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بالعكس المفروض كلامك يكون غير كدا يا اخي موضوع وجيران وحتقلب خناقه ومشاكل عارف يعني ايه يعني الضرب مبيتنقاش وربنا يستر هدوووووووووو الموضوع وياريت اللي يتكلم يقول خير او ميتكلمش

LordEgypt
05-06-2011, 04:58 PM

و ينصب ع الناس

وصار يلعب فيها

بالنسبة للموضوع

واكيد انتا قديم صح عاوز اسامى الناس الى انا نصبت عليهم دول ؟

واخدت اى منهم واى دخل الكلام دة فى موضوعنا ولا هنقول اى كلام

علشان نغطى على الموضوع الاساسى وكلامى بصورة من الى اشترا الشخصية

مش افترا ولا انا بقول كلام وخلاص علشان الموضوع دة ينتهى وليد يرجع تانى الشخصية

وبلاش وجع دماغ عقول صغير وكلام عيال

D7oOoM
05-06-2011, 05:00 PM

و ينصب ع الناس

وصار يلعب فيها

بالنسبة للموضوع

هي انت يعني انا الجديد وانت القديم ؟ انت ماتشوف الواحد جديد الا بحسابه بالمنتدى ؟

المهم ..

طيب ياشاطر عنتر كان يلعب في اي شخصيه قبل مسس ؟
شئ ماتعرف عنه لا تهرج فيه تسمع من هذا وذاك وتخر الشريط هنا -_-

قلتلك لاتفتري على الرجال .. عندك شئ جيب صور غير الهرج الكل يعرف يتكلم ..

سلام ^_^

cool boy
05-06-2011, 05:03 PM
يا جماعة انتو اصحاب وانا بعرفكم من 3 سنين او سنتين فكيف انتو قبل ما تجو اللعبة الفترة الي بتعرفو بعض ميصحش كدة
الحوار ع كل حال عند كيمو يقدر يشوف الشخصيات من اي اي بي اتفتحت وفي مواقف بتديلك موقع الايبي مجرد انك تحطه مستعد اعطيكم واحد
ع كل حال كل واحد عرف مين صحابه و ربنا يكتب الي فيه الخير للكل بلاش مشاكل يعني بلاش اعصب يعني <هع
واهو كتبتهالكو بالمصري علشان مفيش حجة انو محدش فهم عليا

يا جماعة الي موفاهم حاجة من الي كاتبه فوق مستعد اترجمه لاي لهجة تبغونها عادي امرو بس هعع

mogaheda143
05-06-2011, 05:06 PM
لووووووووووووووووووول
شباب انتو كلكم ساكنين جم بعض جمعو عصابه من حلتكم و اتشاكلو ههههههههه علشان اجيبوكم في صفحه الحوادث في العنوان عراك بين شباب بسبب لعبه اون لين ^^ <<<<< القاري في نفسه : ياسبحان الله شوف اطفال الزمن ده بيشاكلو في لعبه وبعد قليل يقرا التفاصيل يلقي المتشاكلين كلهم اعمارهم 20+ خخخخخخ وللهي يجي واقع من طوله

ALqatil511
05-06-2011, 05:08 PM

و ينصب ع الناس

وصار يلعب فيها

بالنسبة للموضوع

يا abc

بلاش تقول كلاممستيحل تصديقه بس عشانك حاقد على الاخ ما يسمح لك تضع رئيك فقط بسبب حقدك

خليك ساكت ولاتتددخل في الموضوع

ويا وليد ستار انا ما عندي مشكلة معك لكن اتمنى تحلون مشكلة مع اصحابك وتنسون موضوع عيب عليكم انتم اصحاب اتمنى تساعدو بعض في انهاء المشكلة وشبهات

cool boy
05-06-2011, 05:09 PM
لووووووووووووووووووول
شباب انتو كلكم ساكنين جم بعض جمعو عصابه من حلتكم و اتشاكلو ههههههههه علشان اجيبوكم في صفحه الحوادث في العنوان عراك بين شباب بسبب لعبه اون لين ^^ <<<<< القاري في نفسه : ياسبحان الله شوف اطفال الزمن ده بيشاكلو في لعبه وبعد قليل يقرا التفاصيل يلقي المتشاكلين كلهم اعمارهم 20+ خخخخخخ وللهي يجي واقع من طوله

والله يا زول انك فاهم

mmm10
05-06-2011, 05:09 PM
الله يحميك كول بوي يسلم لسانك وبقول تاني اللي عنده كلمة خير وقدر يهدي الموضوع يكتبها معندوش ميتكلمش يا ريت نساعد في حل مشكله واحده تحصل ما بينا احنا دلوقتي لو كل واحد خد المشكله علي انها مشكلته ودور علي حل والله تنحل ويا ريت لو حد معاه رقم تليفون حد فيهم يتكلم معاه يعني تدخلو بالخير

مروان
05-06-2011, 05:13 PM
انا دخلت الموضوع علشان عنتر لان مشكلة وليد ما اقدرش احكم فيها نرجع لعنتر انا عنتر ساعدنى كتير ولم يطلب اى شئ مع انه اشترى لى اغراض بكراش وبذهب وياريت بلاش اطلاق اتهامات بدون اى دليل لان عنتر معروف ولم اسمع فى يوم انه نصب على اى حد

cool boy
05-06-2011, 05:18 PM
الله يخليك حبيبي و يسلمك انا معاي رقم وليد بس مطفر رصيد <<لازم الاحراجات
المهم ماعلينا كلمته ع الايميل مو جالس يرد لو رد بتفاهم معاه بمون عليه

mmm10
05-06-2011, 05:24 PM
الله يخليك حبيبي و يسلمك انا معاي رقم وليد بس مطفر رصيد <<لازم الاحراجات
المهم ماعلينا كلمته ع الايميل مو جالس يرد لو رد بتفاهم معاه بمون عليه
اول مره اتكلم معاك لكنك تزيد احترام بنظري ومشكور والله علي فعل الخير ربنا يجعله لك في ميزان حسناتك ويزيدك من فعل الخيرات والله مش بحرجك بس انا كنت بتكلم عام للناس كلها معلش جت فيك انت بقي الله يوفقك وتقدر تحلها

cool boy
05-06-2011, 05:29 PM
حبيبي يا مان ربنا يخليك

LordEgypt
05-06-2011, 06:01 PM
يا شباب انا معنديش اى مانع انا عاوز احل المشكلة وزى وليد مرجع الاميل قبل كدة

يرجعوا تانى علشان كدة عيب جدا كلامى كلوا بناء على الكلام الى حصل بينى وبين الشخص

الى اخد الشخصية ولما قلتلوا انتا سرقها قالى شريها من وليد وسالوا

والصورة فيها كل الكلام انا مش بجيب حاجة من راسى وكمان مكلم كيمو

فى الموضوع دة يعنى انا مغلطش فى حاجة

والاخ اى بى سى عيب عليك كلامك مش كلام شخص عاقل كلام طفل

ومتهمش حد بالباطل وانا اللعبة عارفنى بساعد مش بخد من حد حاجة

ومش هقول اى حاجة عن نفسى لانى متاكد من نفسى ووثق جدا

وربنا يهديك انتا ومن مثلك

cool boy
05-06-2011, 06:05 PM
قلتلكم الحل بتلاقوه عند واحد من الادارة وانا شايف انس في الذين يشاعدون الموضوع
و رفعة حلوة و استقبال احلى الله يا مسي الله كم انت رائع اوببا رحنا حماسة زيادة مع المباراة المهم ماعلينا
هم الادارة الي بيشوفو الشخصيات من وين انفتحت وبنعرف الحق مع مين :)

mmm10
05-06-2011, 06:09 PM
يا شباب انا معنديش اى مانع انا عاوز احل المشكلة وزى وليد مرجع الاميل قبل كدة

يرجعوا تانى علشان كدة عيب جدا كلامى كلوا بناء على الكلام الى حصل بينى وبين الشخص

الى اخد الشخصية ولما قلتلوا انتا سرقها قالى شريها من وليد وسالوا

والصورة فيها كل الكلام انا مش بجيب حاجة من راسى وكمان مكلم كيمو

فى الموضوع دة يعنى انا مغلطش فى حاجة

والاخ اى بى سى عيب عليك كلامك مش كلام شخص عاقل كلام طفل

ومتهمش حد بالباطل وانا اللعبة عارفنى بساعد مش بخد من حد حاجة

ومش هقول اى حاجة عن نفسى لانى متاكد من نفسى ووثق جدا

وربنا يهديك انتا ومن مثلك
كلام جميل والله وهو ان شاء الله يكون بداية الحل عنتر مع كول بوي باذن الله يقدرو يحلوها وان شاء الله ننتظر رد الاطراف الاخري بالخير واتمني وليد كمان يرد بالخير زي ما قلت اعتقد ان وليد راجل كبير واكيد فهم كلامي حقلك كلمتين تاني يا وليد استعيذ بالله من الشيطان وابدا بالخير والله حيرجعلك خير خيركم من بدا بالسلام وبرضو يكون مشكور كل اللي يساعد بحل المشكله

DevilBlood
05-06-2011, 06:18 PM
السلام عليكم و رحمة الله وبركاته .....

أولا يا شباب يعز علي أني أشوف أشخاص من أحب الناس الى قلبي .. و من أعضاء كلاني سابقا بيتهموا بعض

بهذه الطريقه كل أنسان في اي لحظة عصبيه بيطلع منه كلام غير منطقي الشخصيه هذه بالفعل صار عليها

مشكله بالسابق و انا بغنى عن الصداع لي حيجيني في الموضوع لذلك لن أتدخل بأي شيء بس حابب أقول

وجهة نظري ألا و هي :

انا من الناس لي ائتمنت وليد على حسابي في اللعبه و هو من الناس القله لي أديتهم حسابي و عمره ما خان الامانه

بخصوص كلام محمد فلا أتهمه بالكذب انما هو اتوقع في سوء تفاهم بالنص في حلقه ضائعه بينكم اتمنى أنكم

تلاقوها يعني لحد ألان محمد لا يعرف الدليل القاطع أنه وليد باع الشخصيه

اما بخصوص الطرف الثالث و هو كيمو لي اخذ الشخصيه او شراها فهو لم يوضح موقفه يعني الموضوع لو استمر ل 100 صفحه لن يفيد في شيء لأنه في هذا الموضوع في شيء ضايع (لي هو ازاي اشترى كيمو الشخصيه أو ازاي حصل عليها و من مين ) و هذا الشيء ما في اي شخص من ال 3 عنده دليل قاطع ؟!؟!

ملخص كلامي لو في بينكم عشره ... و صداقه سابقه عيب تضيع على لعبه او سلاح أو شخصيه ..

كلامي محايد لجميع الأطراف انما حابب أحسس الأطراف الثلاث انه فيه شيء ناقص و ممكن يكون في طرف رابع ..

الموضوع مخالف