المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : اتهامات فينكس بالسرقه

OutOfControl
07-05-2011, 11:01 PM
سلام عليكم
اولا الموضوع باين من عنوانه
الشباب في اخر هالايام بدوا يقولولي اني حرامي و نصاب و سارق................الخ
احب اوضح شي
هوا في حد هيضحي ب سمعة شخصيته عشان اشيا في اللعبه؟
ما في حد يعرف انه ورا كل شخصيه في اللعبه شخص بيلعب بيها؟
اليوم جاي ابرئ نفسي من كثرت ما انحرق دمي في اللعبه كل شويه واحد يهمس يقولي حرامي
واحد تاني يقولي نصاب
و تراها ناس اصلا ما سمعنا عنها في طبق اليوم
الي خايف يقولهالي ب شخصيته الاصليه يروح يجري يعمل شخصيه جديده يقول بيها الي في نفسه
تراه مو راجل الي عمل كدا بس مو كلهم
ابي اوضح اني مو سارق الخنجر انا شاريه
و الصور اهيه
http://img3.imageshack.us/i/shot00267.png/

http://img694.imageshack.us/i/shot00260x.png/

http://img34.imageshack.us/i/shot00261.png/

http://img204.imageshack.us/i/shot00262x.png/

الحين و انا كنت كلمت الاداره و سالت عن الخنجر و اتاكدت انه عادي اني اخده و اصور التبادل
طبعا خنجر بالسعر ده اكيد لقطه
و لو ما شريته انا
كان ممكن غيري يشتريه و غيري ده معناها انه ممكن تكون انتا او هوا او انتي او غيركم
الناس ما تتعد مشاء الله كتير
يعني كان ممكن اي احد يكون ب نفس الموقف الي انا فيه و انا اطلب من الاداره الان تدخل و ترد علي الوضوع عشان اكون بريئ و الي بيجي بعد يقولي حرامي او نصاب ياخده منه موقف و يحذروه لان كدا عيب ما ينفع
و اتمني من الناس بدل سوء الظن يجوا يسألوا احسن من الكلام الي لا يودي ولا يجيب ولا ليه نفع في الحال او المآل
و اسف لو كنت تعصبت علي احد في العبه بس لاني كنت معصب الايام الي فاتت بسبب الموضوع ده
بس اقدم اسفي للكل
و بالاخص
وسيم دحوم احمد رورونوا تكسوجا و فيام حبايب قلبي
ياريت تتقبلوا اسفي
مستني رد الاداره لا تتاخروا يا اداره شكرراااا
ياريت ما احد يسيئ الظن ب اخيه دي لعبه يا ناس
والله العظيم لعبه ما تستاهل
الحلال و لو كان قليل احلي من الحرام و ان كان ملاييييييييييييييييييين

DevilBlood
07-05-2011, 11:20 PM
السلام عليكم

أولا كما تعلم مكان موضوعك خطأ و لكن بما انه الموضوع فيه مصلحة انسان و الأنسان على حق راح أتركه لمدة 6 ساعات و من سوف يغلق هذا أذا لم ياتي مشرف أخر و أغلقه

المهم احب أوضح للشباب ان صاحب الموضوع هذا قبل ما يشتري الخنجر لي بيقول عليه أستفسر مني و أحببت

به هذا الشيء لأنه خايف على سمعته في وقتها أولا موضوع الخنجر كان في شخص قال انه مسروق تحققت من

الموضوع و تم حظره أسم اللاعب 2233 على حد علمي او حسب ذاكرتي و تبين لي لاحقا انها لم تكن سرقه

بمعنى الكلمه بل كانت خطأ شخصي للاعب انه سوى معه تبادل و أداه السلاح !لذلك تم فك الحظر عن الشخصيه

و في نفس الوقت هذا كان 2233 يعرض الخنجر للبيع .. ألان لي صار انه نهران سألني عن الموضوع لو شرى الخنجر منه حتكون سرقه ؟ و هل سيحاسب ؟

و ردي عليه كان كالأتي :أولا الخنجر كان نتيجة خطأ شخصي للاعب في اللعبه و هذا ليس من مسؤولية الأداره

و ثانيا ما ذنب اللاعب لي يشتري هذا الخنجر بعد مرور الوقت .. و لو لم يكن صاحب الموضوع لكان أي شخص أخر

لذلك حبيت أبرئ صاحب الموضوع من التهم الموجه عليه و ذلك حبا مني لأظهار الحق ..

حيث انه ليس السارق

تحياتي

mogaheda143
07-05-2011, 11:22 PM
اكيد مافي حد بلومك انت اشتريته
وزي ما قلت هذا لعبه لا اكثر ولا اقل تستمتع فيها ( عن نفسي بترفع لي الضغط معظم الناس اطفال وعقولهم صغيره)

mogaheda143
07-05-2011, 11:25 PM
السلام عليكم

أولا كما تعلم مكان موضوعك خطأ و لكن بما انه الموضوع فيه مصلحة انسان و الأنسان على حق راح أتركه لمدة 6 ساعات و من سوف يغلق هذا أذا لم ياتي مشرف أخر و أغلقه

المهم احب أوضح للشباب ان صاحب الموضوع هذا قبل ما يشتري الخنجر لي بيقول عليه أستفسر مني و أحببت

به هذا الشيء لأنه خايف على سمعته في وقتها أولا موضوع الخنجر كان في شخص قال انه مسروق تحققت من

الموضوع و تم حظره أسم اللاعب 2233 على حد علمي او حسب ذاكرتي و تبين لي لاحقا انها لم تكن سرقه

بمعنى الكلمه بل كانت خطأ شخصي للاعب انه سوى معه تبادل و أداه السلاح !لذلك تم فك الحظر عن الشخصيه

و في نفس الوقت هذا كان 2233 يعرض الخنجر للبيع .. ألان لي صار انه نهران سألني عن الموضوع لو شرى الخنجر منه حتكون سرقه ؟ و هل سيحاسب ؟

و ردي عليه كان كالأتي :أولا الخنجر كان نتيجة خطأ شخصي للاعب في اللعبه و هذا ليس من مسؤولية الأداره

و ثانيا ما ذنب اللاعب لي يشتري هذا الخنجر بعد مرور الوقت .. و لو لم يكن صاحب الموضوع لكان أي شخص أخر

حيث انه ليس السارق

تحياتي

كفو دفل كده ظهر الحق *.*

الليث الاسود 25
07-05-2011, 11:35 PM
لوول فينكس مسوي نقس جنتر مانتذكر يوم كنت تضحك علي

يوم اسوي مهمة سيب جيتك اخلطها لي واعطيتك مواد 100مون تقول انه فشلت
من بكره جمعت 100 مون واعطيتك وقلت نفس قصه
تذكر ع نهاية هيلبوند

ترا انا مو مسامحك ^^

OutOfControl
07-05-2011, 11:36 PM
السلام عليكم

حيث انه ليس السارق

تحياتي

تسلم يا انس علي مساعدتك و ياريت تترك الموضوع موجود لاجل ان كل الناس تتحقق منه و تتاكد اني مو حرامي او نصاب الخ
مشكورين يا اداره

ايهاب وفيق
07-05-2011, 11:39 PM
انت تاريخ يا معلم (يعني من ايام زمااااااان) ما حشك فيك ابدا Oo خخخخخخخ

poker face1
08-05-2011, 12:09 AM
مهو انت مصور المحادثة بتاعت التبادل

وعارف انو الخنجر ده بتاع شخص و انسرق منه

تقوم تشتريه وتقول عادي؟

قبل كل شيئ

حط نفسك مكان صاحب الخنجر

ونشوفك مكان المسروق وقتها حتعرف تبكي مزبوط

ايهاب وفيق
08-05-2011, 12:13 AM
مهو انت مصور المحادثة بتاعت التبادل

وعارف انو الخنجر ده بتاع شخص و انسرق منه

تقوم تشتريه وتقول عادي؟

قبل كل شيئ

حط نفسك مكان صاحب الخنجر

ونشوفك مكان المسروق وقتها حتعرف تبكي مزبوط

طيب الخنجر مسروق هل حيرجعو سارق طبعا لا وده اصلا غلط الي عمل تبادل ليه يضيع خنجر زي ده ويخاطر يعني مفيش اي طريقة ان يرجع الخنجر لصحبها

فينكس مش غلطان لو هوة ما شراه كان غيرو اشتراه

OutOfControl
08-05-2011, 12:16 AM
انت تاريخ يا معلم (يعني من ايام زمااااااان) ما حشك فيك ابدا Oo خخخخخخخ

مشكور يا ايهاب علي ردك

LordEgypt
08-05-2011, 12:51 AM
اول حاجة فينكس كلمنى وقالى على موضوع الخنجر وانا قولت لة ان الخنجر دة كان غلطة فى تبادل وافضل حاجة

ان يكلم انس ويشوف اى ردو وفعلا حصل دة وانا شاهد على الكلام دة كلوا ولما قالى رد انس قلتلوا اشترى

الخنجر لان سعرة كويس ولو هو مكنشى اشترا كان اى شخص اشترة عادى

فياريت كل واحد يحترم نفسة شوية وبلاش كلمة حرمى ونصاب لان مش محتاج حاجة

علشان يسرق او ينصب وهو لما سالنى قلتلوا لو شكيت 1 % ان الموضوع دة فى سرقة

انا الى هصورك وهخليك تنحظر لان دة العدل لكن بعد رد انس علية اعتقد ان كدة من حقة

اى شخص انة يشترى الخنجر مش فينكس بس اى شخص واحب اوضح للجميع

ان عندى صور للى اخد الخنجر وهو بتفاوض معا تكسيجو على ترجيع الخنجر مقابل اغراض

وكل اللعبة شفتنى وانا بعلن عن اسم الشخص الى اخد الخنجر بس دة ميعتبرشى سرقة خطاء فى التبادل حسب قول الادارة

لذلك ارجو احترام بعض وبلاش كلمة حرامى ونصاب دى لانها كلمة كبيرة جدا ومعتقدشى ان اى شخص

يرضها على نفسة وفينكس بعتلى صور للكلام دة عيب جدا الكلام دة هو مش حرامى

وان شاء الله اى شخص بيقول كلمة حرامى دى بدون دليل بيكون فى حظر لية وخصوصا فى الموضوع دة

OutOfControl
08-05-2011, 01:08 AM
اول حاجة فينكس كلمنى وقالى على موضوع الخنجر وانا قولت لة ان الخنجر دة كان غلطة فى تبادل وافضل حاجة

ان يكلم انس ويشوف اى ردو وفعلا حصل دة وانا شاهد على الكلام دة كلوا ولما قالى رد انس قلتلوا اشترى

الخنجر لان سعرة كويس ولو هو مكنشى اشترا كان اى شخص اشترة عادى

فياريت كل واحد يحترم نفسة شوية وبلاش كلمة حرمى ونصاب لان مش محتاج حاجة

علشان يسرق او ينصب وهو لما سالنى قلتلوا لو شكيت 1 % ان الموضوع دة فى سرقة

انا الى هصورك وهخليك تنحظر لان دة العدل لكن بعد رد انس علية اعتقد ان كدة من حقة

اى شخص انة يشترى الخنجر مش فينكس بس اى شخص واحب اوضح للجميع

ان عندى صور للى اخد الخنجر وهو بتفاوض معا تكسيجو على ترجيع الخنجر مقابل اغراض

وكل اللعبة شفتنى وانا بعلن عن اسم الشخص الى اخد الخنجر بس دة ميعتبرشى سرقة خطاء فى التبادل حسب قول الادارة

لذلك ارجو احترام بعض وبلاش كلمة حرامى ونصاب دى لانها كلمة كبيرة جدا ومعتقدشى ان اى شخص

يرضها على نفسة وفينكس بعتلى صور للكلام دة عيب جدا الكلام دة هو مش حرامى

وان شاء الله اى شخص بيقول كلمة حرامى دى بدون دليل بيكون فى حظر لية وخصوصا فى الموضوع دة

مشكور عنتر الله يخليك
اظن ظهر الحق يا ناس
الي بعد كدا بيقولي كدا تاني
يا ويله
اللهم بلغت اللهم فاشهد