المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : بعض الاشياء اريد معرفتها

M_I_N_A
29-05-2007, 12:21 PM
بعض الاشياء اريد معرفتها

هل هناك طرق للمكسب السريع كالتجارة مثلا في سيلك رود

ما هي انسب شخصية العب بها(اقصد ما هي الشخصية التي ساجد بها شخصيات كثيرة لاعبين كثر)

هل هناك حروب بين الاجناس كما في القصة

هل هناك ابديت كما في سيلك رود يكون بها اماكن جديدة ووحوش جديدة

darkman
29-05-2007, 12:29 PM
بص يا مان اللعبة معملة على التوازن كل شخصية لها تسويؤها و مميزاتها لو عايز رأييى الاكثر هم البشر و الاكثر براعتا مع كل انواع الاسرحة, الابرع هم الاقزام, الاسرع جان الظلام ,الاجمل و الاقوى سحراً جان, الاقوى عضلياً الغول
ف كل واحد ليه مميزاتة يعنى لو عايز تختار اختار حسب رأيك انت عشان دا الى هتلعب علية بعد كدة ان شاء الله و طرق المكاسب مش زى سيلكرود خالص انت ادخل خبط فى وحوش مع اصدقائك لأن الاعبة تعتمد على الشراكة و التعاون و هتكسب اكثر لما تكون مع الشلة ^^
اتمنى اكون افدتك يا رب و اى سؤال كلنا فى خدمت الاعضاء الجدد

HiTsU
29-05-2007, 01:40 PM
الي انا مش فهامه ليه الناس كلها عمله بشر النواع التانيه في حاجات اقوي بكتيييير من البشر
زي ال orc
في الfighter Monk wa el destoryer جامدين جدا
و ال dark elf فيهم ال shilin knight wa el abyes walker عاليين اوي
و ال elfs فيهم ال spell singer wa el sword singer wa elven scoute
كل دول شخصيات جدامه في القتال
و بالنسبه لل assist علي ناي ال dark elf shilin elder
wa elf elven elder
human prophet

و اكيد النوعين من الdwarfs

darkman
29-05-2007, 06:44 PM
دا الى انا بقولة يا هشام

M_I_N_A
29-05-2007, 11:38 PM
الف شكر يا شباب علي الافادة وانشاء الله كلها تلات تيام وانضم معاكو بس بالنسبة لحكاية الشلة دي ممكن الشلة تبقي متكونة من اكثر من جنس ولا انا ممكن اكون جان وصاحبي يكون بشر ونبقي مع بعض في نفس الشلة وياريت حد يديني ايميلو علشان انا محتاج افهم اللعبة كويس وياريت يكون لعب سيلك رود قبل كدة لان الشرح هيكون بالمقارنة مبنهم وشكرا مرة تانية

HiTsU
30-05-2007, 01:20 AM
عادي التنوع موجود المهم انت تخلص قول 20 lvl و الquest بتعالت البدايه الخاصه بمدينتك
الكل بيقابل بعد كده في مدينه واحده

KOC2000
30-05-2007, 12:00 PM
طيب. يعنى صاحب الرسالة غلط وعمل رسالة فى قسم الصور.. الناس برضه ترد عليه عادى من غير أى توجيه ؟؟!
أبسط مساعدة لينا وليكم ممكن حد يعملها إنه يختار القسم اللى هايعمل فيه الموضوع، وللأسف برضه مش موجودة...
أنا بدأت أحبط والله.