المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : Clan War For Ever

monzer
06-04-2008, 11:50 PM
Clan War For Ever

كلان Evo عمل War مع كلان stars لاسباب كتيره وهتفضل الحرب دى للابد ومش هتتلغى ابدا .

منها ان بوجى مان يعملى انا spawnkill ودا معروف انه للــ Noobs . ثانيا دا فى بقيت السيرفرات شئ ممنوع او مش محبوب .

وياريت يا بوجى مان تقبل الــ War ...

ولكلان Evo .. اى حد تشوفوه عليه علامه قبضه اليد مهما كان يموت فورا من غير اى كلام .
وياريت للمستويات القليله للى عايز يتجنب المشاكل دى يفضل بعيد احسن .
عشان الحسنه بتخص والسيئه بتعم .

وشكرا ......

ELGAZAR
06-04-2008, 11:55 PM
حرب لى الابد يا نهار دم

الاهم الحرب ده مش تقصر على علاقتنا خارج العبه او فى المنتدى والحمد لله الكل هنا فاهم الوضوع ده من كلان ايفو او كلان ستار او اى كلان ده مجرد لعبه

ELGAZAR
07-04-2008, 12:02 AM
ال سابق ده ردى كا مدير
ردى كا عضو فى كلان ايفو :D :D

هتتقطعوااا patch_no patch_no هنبم اشلئكم من الارض

كل واحد يخلى باله من نفسه ويمشى حاطط عنيه فى نص راسه patch_ordi

hectormousa
07-04-2008, 12:10 AM
انا بعلن انسحابى من كلان ايفو وان هفضل على الحياد ومش هنضم لأى كلان فى الوقت الحاضر علشان الضغوط اللى عليه من الكلانين

وارجو ان الناس تتفهم عذرى

LeGeNd
07-04-2008, 12:58 AM
لا يا حبيبي اخويا بيرخم عليك مش بيلعبك pK زي منتا بترخم عليا انا و اخويا و كل شويه تقتل اي حد من كلانا و في طبعا حجات كتير طبعا انت عرفها من غير ما اقول عليها

shady sayed zay
07-04-2008, 01:12 AM
انا حاسس ان انسحاب هيكتور ده وراه خدعه منه عشان ينزل راس حربه ويكون الكلان التاني مش عمل حسابه علي هيكتور ويتفاجئ بيه بس اعتقد ان كابتن حسن شحاته هياخد باله لان كوديفوار اوراقها واضحه والايام الجايه هتبين ان دي فرقعه جرايد
وان هيكتور هيفضل مع الكلان لان هيكتور عارفين انه لا يدلي للصاحفه بال ونتوقع منه حرب جامده جدآ
من امام مقر كلان ايفو كان معكم
شادي زايد مراسل قناه السد الرياضيه من الدوحه وشكرأ لحسن متابعتكم وعوده لمعرفه احوال الطقس غدآ وتصبحو علي خير
تن تريرن تريرن ترنترنرتن تاتا تيرا

hectormousa
07-04-2008, 01:17 AM
انا حاسس ان انسحاب هيكتور ده وراه خدعه منه عشان ينزل راس حربه ويكون الكلان التاني مش عمل حسابه علي هيكتور ويتفاجئ بيه بس اعتقد ان كابتن حسن شحاته هياخد باله لان كوديفوار اوراقها واضحه والايام الجايه هتبين ان دي فرقعه جرايد
وان هيكتور هيفضل مع الكلان لان هيكتور عارفين انه لا يدلي للصاحفه بال ونتوقع منه حرب جامده جدآ
من امام مقر كلان ايفو كان معكم
شادي زايد مراسل قناه السد الرياضيه من الدوحه وشكرأ لحسن متابعتكم وعوده لمعرفه احوال الطقس غدآ وتصبحو علي خير
تن تريرن تريرن ترنترنرتن تاتا تيرا

No Comment shiny

BoGy
07-04-2008, 01:30 AM
ماشي انا موافق على war

بس اهم حاجه انا الحرب دي متقصر على علاقتنا خارج اللعبه ( بس دي صعبه شويه لعده اسباب )

عشان مقدرش اخسر اصحابي اللى جوا الجيم

و المستويات القليلة ملهاش دعوة في war دي

موافقين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

totos_acmilan
08-04-2008, 08:56 AM
انا اقةبك الحرب ابتدت لية يا مذنر عشان الناس تبقى شهده

لما عرفت من اعضاء الكلان ان جاك 94 و ناس تنية بتقول لاعضاء الكلان بتعنا انكوا هطعطيهم فلوس بس بشرط يسيبوا الكلان بتاعان و يروحوا كلانكم

انا لما عرفت كدة من كذا عضو فى الكلان عندنا

روحت عملت زيكم بالظبط لحد مكامتك بشخصيتك التانية و انت عرفت
روحت انت عامل ورر
و بما انك عملت ورر يبقى بعد كدة متقلويش كده لية و ده فين و راح لمين

الحجات ديه لو احان فى سلام لكن احان فى حرب خلاص بقى استحمل

و بمناسبة القللك انى بشتم فيك ف والله العطيم ما شتمتش فيك خالص عشان مش هخسر صحابى عشان لعبة

monzer
08-04-2008, 11:34 AM
1-موضوع سرقه الاعضاء دا بفلوس حاجة وانك تقتلو الاعضاء اللى لفهم صغير عشان يخرجو من الكلان عافيه دى حاجة تانية خالص .
ولاحظ انى بردو معملتش الحركه دى انا عمرى مقتلت حد اقل منى ب 9 لفل بالظبط .
بس بخلى اللفلات الصغيره تحارب اللفلات الصغيره الى زيها
مش الاقى واحد زيك لفل 53 رايح يموت واحد لفل 21 !!!!!!!!!!!!!
2-بعد طلبات الاعضاء منى انا وقفت الحرب لفترة عشان الاعضاء اللفل صغير بدائو يتخنقو من الموضوع دا .
3-وقف الحرب دا بشروط انه يكون فى سلام وحركات سرقة الاعضاء دى هتتلغى من الطرفين .
ومش عايز اسمع تانى ان حد لفل عالى قتل حد لفل صغير

Illiadin
08-04-2008, 11:41 AM
هو ده الكلام يا منزر تمام

monzer
08-04-2008, 11:51 AM
دا حل مؤقت يا عمر

ملحوظة لتوتوس ::
انا مش بلعب غير بشخصية واحدة بس وانت عارف اسمها كويس

totos_acmilan
08-04-2008, 02:40 PM
و انا اقتل واحد لفل اقل منى لية
عشاند ديه حرب

totos_acmilan
08-04-2008, 02:41 PM
على العموم انا مش هقتل حد تانى ولا هقولا يدخل معانا الكلان من كلانك عشان الحرب وقفت

BoGy
23-04-2008, 06:49 PM
هيا ايه الحكايه
الجزار النهرده موتتني و انا مشغل بوت
و عمال يقول من النهرده مفيش اداره انا الاداره بذمتكم دا كلام واحد من الاداره
طيب يا عم جزار انت كدا عاوز حرب كنت تقول من الاول و بلاش حركات العيال دي

ELGAZAR
23-04-2008, 06:54 PM
عيال مين يا كبتن ما تحاسب على كلامك

وكمان ده مش يخصك انى اكون فى الاداره ولا لاء وانا فى اداره المنتدى وفى العبه بلعب بكركتر عادى زى زيك مش معنى انى اكون من الاداره انى ملعبش يعنى

وبلاش كلمه شغل العيال ده فرق السن كبير بينى وبينك

LeGeNd
23-04-2008, 07:02 PM
عيال مين يا كبتن ما تحاسب على كلامك

وكمان ده مش يخصك انى اكون فى الاداره ولا لاء وانا فى اداره المنتدى وفى العبه بلعب بكركتر عادى زى زيك مش معنى انى اكون من الاداره انى ملعبش يعنى

وبلاش كلمه شغل العيال ده فرق السن كبير بينى وبينك

طيب يا جزار يا حبيبي انت عاوز مننا ايه من الاخر كدا
يعني مش معقول منذر اعلن الحرب و ووقفها بعدها بيوم
و لما انت بقى تجي تموت اخويا من غير اي سبب او وجود حرب بينا تسميه ايه انت علمته بقى !!!!

ELGAZAR
23-04-2008, 07:06 PM
اسميه حرب شخصيه يعنى واحد على واحد
انا كده كده هعمل كركتر جديد اصلا

monzer
23-04-2008, 07:08 PM
بلا حرب بلا كلام فاضى
بوجى احمد ربنا انى سبتك من البداية لما كنت لفل 57 تلفل لحد 61 ...... لانك عارف كويس اوى انا كان ممكن مخليش حد يلفل اول موصلت انا لفل 61 ومسكت A Grade Staff .

واحد عمل معاك مشاكل يبقى تحلها بنفسك معاه لو انت راجل زيه يبقى تقفله راجل لراجل .
انما لو شغل عيال زى منتا بتقول دا يبقى فيها كلام تانى اكيد وانا معنديش استعداد اضيع وقتى فيه .

واقسم بالله لو حد اتعرض لشخصية فى اللعبه لفل صغير من الفلات الكبيره لهتشوف ايام سوده عمرك مشفتها وانا قلت من بداية الموضوع اهو عشان الى حصل فى الاول ميتكررش .

LeGeNd
23-04-2008, 07:12 PM
اسميه حرب شخصيه يعنى واحد على واحد
انا كده كده هعمل كركتر جديد اصلا

جزار يا حبيبي مفيش حاجه اسمها حرب شخصيه
انت موت واحد من الكلان بتاعنا يعني من الطبيعي ان كل اللي في كلانا هيغضبوا عليك
و لا انت ايه رايك يا منذر

ELGAZAR
23-04-2008, 07:13 PM
خلاص يا عم ادخلو ا دلوقتى كلكم وحصرو المكان وموتونى

ههههههههههههههههههه

LeGeNd
23-04-2008, 07:17 PM
بلا حرب بلا كلام فاضى
بوجى احمد ربنا انى سبتك من البداية لما كنت لفل 57 تلفل لحد 61 ...... لانك عارف كويس اوى انا كان ممكن مخليش حد يلفل اول موصلت انا لفل 61 ومسكت A Grade Staff .

واحد عمل معاك مشاكل يبقى تحلها بنفسك معاه لو انت راجل زيه يبقى تقفله راجل لراجل .
انما لو شغل عيال زى منتا بتقول دا يبقى فيها كلام تانى اكيد وانا معنديش استعداد اضيع وقتى فيه .

واقسم بالله لو حد اتعرض لشخصية فى اللعبه لفل صغير من الفلات الكبيره لهتشوف ايام سوده عمرك مشفتها وانا قلت من بداية الموضوع اهو عشان الى حصل فى الاول ميتكررش .

منذر انت على عيني لفل 61 و اخويا كان لفل 57
بس تفتكر لو انت كنت موت اخويا و اكيد انا بقا هكون معا اخويا عشان نموتك
كنت هتقدر تلفل اصلا؟؟؟

monzer
23-04-2008, 07:20 PM
بص يا حبيبى انا معاية هيلر اصلا عمرك متعرف تجيب زيه
وانت مكنتش حتى ياعينى لبست بى جريد غير فى اخر لفلاتك بعد مطلع عينك فى تلفيل القزم
وهيلرك الغلبان لحد دلوقتى مش عارف تلفله ياحرام ..... شوف ازاى بقا
والحمد لله الهيلر بتاعى قرب على لفل 61 وهيلبس ايه جريد ويظبط نفسه

غير كل دا اما تبقى تعرف تجيب Staff زى الى معاية ومع كلانى تبقى تتكلم وتفتح بقك وتقول تلفيل ومش تلفيل

LeGeNd
23-04-2008, 07:21 PM
و بعدين يا منذر مش معنى ان انت مسكت سلاح او لبس A grade محدش ماسكو او لابسو ان انت تقدر تموت كل اللي في اللعبه
مهو ممكن اتنين يهجمو عليك و يموتوك

monzer
23-04-2008, 07:25 PM
هوا انا كلامى مش واضح ولا اية بتكلم هندى انا يعنى ؟

انت بس لو فكرت تلمسنى مش هخليك تعرف تلفل غير بنفسك بعد كدا
انت بسم الله ماشاء الله انت واخوك 24 ساعه بوت .... وانا عنيا عليكو 24 ساعه ولو فلحظه غفله هنزلك الى ذيدته تانى ومش هتعرف تقتلنى بردو ....
ترجع تلفل وتسيب بوت تانى هتلاقينى فقفاك بالهيلر بتاعى وكام ساحر وكام فايتر وهظبطك يعنى تمام انت قلقان من ليه ؟؟؟

هتموتنى مره ؟؟؟ انا هردهالك ميت الف مره هوا انت هتروح منى فين .
والبادى اظلم

LeGeNd
23-04-2008, 07:35 PM
وانت مكنتش حتى ياعينى لبست بى جريد غير فى اخر لفلاتك بعد مطلع عينك فى تلفيل القزم

غير كل دا اما تبقى تعرف تجيب Staff زى الى معاية ومع كلانى تبقى تتكلم وتفتح بقك وتقول تلفيل ومش تلفيل

بص يا منذر انا لو عاوز الفل للهيلر بتاعنا كنت لفلته بس مش محتاجو اليومين دول
و بعدين دي حاحه تخصنا
يعني انا متريقتش على القزم بتعكم الغلبان اللي لسه لفل 55 و القزم بتاعنا اللي لفل 62
و بعدين متنساش ان انا جبت ال B grade قبلك و انت كنت لسه c grade (اصل انت بتتريق عليا)

LeGeNd
23-04-2008, 07:37 PM
هوا انا كلامى مش واضح ولا اية بتكلم هندى انا يعنى ؟

انت بس لو فكرت تلمسنى مش هخليك تعرف تلفل غير بنفسك بعد كدا
انت بسم الله ماشاء الله انت واخوك 24 ساعه بوت .... وانا عنيا عليكو 24 ساعه ولو فلحظه غفله هنزلك الى ذيدته تانى ومش هتعرف تقتلنى بردو ....
ترجع تلفل وتسيب بوت تانى هتلاقينى فقفاك بالهيلر بتاعى وكام ساحر وكام فايتر وهظبطك يعنى تمام انت قلقان من ليه ؟؟؟

هتموتنى مره ؟؟؟ انا هردهالك ميت الف مره هوا انت هتروح منى فين .
والبادى اظلم

منتا بتشغل البوت 24 ساعه
اللي انت ممكن تعملو فيا انا ممكن اعملو فيك

ELGAZAR
23-04-2008, 07:44 PM

فى 2 هيلير يا منذر عندنا

totos_acmilan
23-04-2008, 09:04 PM
اه يا جدعان الحصل ده انا مشيت سعتان جيت لاقيت كل ده
يا جدعان اهدو شوية

مععلش الجزار العملوا ده غلط و المفروض تترد بس الباقى ده اية لازمتوا يا جدعان

hectormousa
23-04-2008, 09:14 PM
1 - الجزار غلط لما موت بوجى مان لان السيرفر دا مش سيرفر pk وكلنا نعرف بعض سوا كنا ايفو أو سوبر ستارس

2- بوجى مان انت غلطت لما قولت شغل عيال لأن المقروض ان يكون فى احترام بين الاعضاء اولا واخيرا والمفروض كونت تعرض المشكله بشكل احسن من كده

3 - منذر مافيش حاجه اسمها انك ماتخليش حد يلفل الكلام دا عيب ومايطلعش من واحد زيك

monzer
24-04-2008, 11:08 AM
ياموسى انا وعدتك انى مش هعمل حرب او اى حاجة طول منتا فى الكلان دا احتراما ليك انت بس .
وانا وفيت بوعدى ومطلعتش عيل ولسه عند وعدى ....... !!!!!!!!!!

king_game
24-04-2008, 12:07 PM
يا جماعة انتوا واخدين العب جد اوى دية موجرد لعبة مش حرب واذا كنتوا عايزين حروب نظيفة يبقى فى tvt او غيرة بس من غير خيانة بس دية فى الاخر موجرد لعبة مش حرب انا بصراحة مكنتش متوقع حاجة زى دية تحصل فى evo او stars بصراحة دة عار بنسبة لسرفر عربى

KOC2000
24-04-2008, 02:24 PM
المنافسة بتحلي اللعب ماشي، والخلافات بتحصل عادي....
لكن المواضيع تتطور والناس تبدأ تغلط في الكلام! أهو ده اللي غير مسموح بيه... احترامنا لبعض أهم شيء ولو حصل عكس ده هتخذ إجراءات صارمة.

king_game
24-04-2008, 02:32 PM
المنافسة بتحلي اللعب ماشي، والخلافات بتحصل عادي....
لكن المواضيع تتطور والناس تبدأ تغلط في الكلام! أهو ده اللي غير مسموح بيه... احترامنا لبعض أهم شيء ولو حصل عكس ده هتخذ إجراءات صارمة.
هوا دة الكلام الصح انا معاك فى كل كلمة

xxnightmarexx
24-04-2008, 03:44 PM
أنا غلطان.........

hectormousa
24-04-2008, 07:49 PM
ياموسى انا وعدتك انى مش هعمل حرب او اى حاجة طول منتا فى الكلان دا احتراما ليك انت بس .
وانا وفيت بوعدى ومطلعتش عيل ولسه عند وعدى ....... !!!!!!!!!!

وانا عارف انك اد كلمتك يا منذر وحتى لو حصلت حرب انت عارف موقفى مش هدخل وهفضل على الحياد

LeGeNd
27-04-2008, 05:27 PM
تم اعلان الحرب على كلان evo
عشان منذر موتني و انا بلفل في فاركا

monzer
27-04-2008, 05:42 PM
ههههههههههههههههههههههههههه
تيك ات ايزى يا جميل ... وكل ماشوفك فى فاركا هموتك ((مع ان انت مت لوحدك من الوحش))
واى حد هشوفه فى فاركا هموته بردو لكن اى مكان تانى لا عادى .
ومفيش حاجة اسمها حرب ..... انا خدت فاركا بقانون وضع اليد .. روح اعمل مهمتك فى كيترا .

totos_acmilan
27-04-2008, 05:43 PM
اظهار ان ........... مش هيخلص

بس منذر غلطان و يستحمل بقى

monzer
27-04-2008, 05:44 PM
ههههههههههههههههههههههههههههههههه
استحمل ؟؟؟ طيب انا هعرفك دلوقتى مين الى يستحمل .

DoLsY
27-04-2008, 05:45 PM
تيك ات ايزى يا جميل ... وكل ماشوفك فى فاركا هموتك ((مع ان انت مت لوحدك من الوحش))
ومفيش حاجة اسمها حرب ..... انا خدت فاركا بقانون وضع اليد .. روح اعمل مهمتك فى كيترا .

shiny shiny

totos_acmilan
27-04-2008, 05:46 PM
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههه

قلك وضع يد قوة يعنى مش انت البادى

king_game
27-04-2008, 05:47 PM
احنا مش انتهينا من الموضوع دة وقلنا خلاص

LeGeNd
27-04-2008, 05:47 PM

هههههههههههه
انا هخليك تلغي كويست بتاعك اللى في فاركا و تروح كترا

اه بقولك معلش انا مش هخليك تعمل الكويست من اساسه

ELGAZAR
27-04-2008, 05:48 PM

'انا عايز 14 فدان يا منذر سعر الفدان كام
المهم اى واحد منك هيموت واحد من الفلات القليله هيكره اليوم ال عمل فيه كده
كلامى خلص

بالنسبه للناس ال انا حططها فى كلان استار عشان يجبو الاخبار حافظوا على السريه الدور بتعكم لسه ما جاش

totos_acmilan
27-04-2008, 05:49 PM
ايمن معلش ممكن تسبلى الشرف ده انى مخليش منذر يعمل كويسة ال3rd بتاعه الا لو مضايق يعنى خلاص هسبهولك بس انا قولت اتسلى شوية اصلى فاضى

LeGeNd
27-04-2008, 05:51 PM
'انا عايز 14 فدان يا منذر سعر الفدان كام
المهم اى واحد منك هيموت واحد من الفلات القليله هيكره اليوم ال عمل فيه كده
كلامى خلص

بالنسبه للناس ال انا حططها فى كلان استار عشان يجبو الاخبار حافظوا على السريه الدور بتعكم لسه ما جاش

انتو اخر ناس تتكلمو على الناس اللي بيجيبو الاخبار
و سلملي على sayter اللي كان معانا في الكلان

ELGAZAR
27-04-2008, 06:03 PM
انت عارف ردى الوحديد انك قديممممممممممممممممممممممم
موتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

monzer
28-04-2008, 12:55 AM
ياريت الموضوع يتقفل عشان انا اتخنقت منه