المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : أقتراح من خبير

hellvolcano
21-05-2007, 02:29 AM
بصفتي بلعب في اللعبةدي من فترة فرحت أوي لما لقيت أن العرب عملوا سيرفر لإانا عندي كام أقتراح ليكوا
أنتوا ضاربين adena بس في السيرفر ده يا ريت لو تضربوا الxp sp drops spiols زي ما كل السيرفرات البريفت عاملة
ممكن كمان تعملوا gm's shops عشان تبيع الsgrad و collicetion بتاع التخصصات عشان الناس تتخصص بسرعة .......ألخ
ممكن كمان تعملوا npc buffers عشان الواحد يروح ياخد بفات ويموت في حتة أعلى منه ويتلفلف بسرعة هاتقولولي ده هايقصر على الppl buffers أأقول ممكن تخلوها لحد lvl 60 بس
ممكن ناس تعترض وتقو هاتروح متعة تعلية الليفل
أولا زي ما أنتوا مترجمين في الموقع متعة اللعبة أصلا بعد الlvl cap و أسألوا مجرب
ثانيا هو الملل بتاع تعلية اللفيل متعة أصلا
وسلام

! NoDi !
21-05-2007, 04:21 AM
:D انسى بقا موضوع ال NPC بافرر و الكلام بتاع السرفرات الـ Noob دي السيرفر ده زي ال Retail وانا و ناس كتير هنا بنلعب اللعبة دي من سنين و شايفين ان السيرفر كدا الـ Rate بتاعو حلو وجميل عشان الي يبقا اعلى من التاني بـ 2 lvls يبان الفرق مش السيرفرات ال 40x و 50x والحجات الغريبة دي اي حد بيبقا lvl عالي وخلاص ولا بيبان الي بيعرف يلعب من الي مبيعرفش ولا حاجه
دا رأي لو حد من اصحاب السيرفر شافين غير كدا يتفضل يقول رأيو

وشكرا
NoDi :D

hellvolcano
22-05-2007, 12:57 AM
:D انسى بقا موضوع ال NPC بافرر و الكلام بتاع السرفرات الـ Noob دي السيرفر ده زي ال Retail وانا و ناس كتير هنا بنلعب اللعبة دي من سنين و شايفين ان السيرفر كدا الـ Rate بتاعو حلو وجميل عشان الي يبقا اعلى من التاني بـ 2 lvls يبان الفرق مش السيرفرات ال 40x و 50x والحجات الغريبة دي اي حد بيبقا lvl عالي وخلاص ولا بيبان الي بيعرف يلعب من الي مبيعرفش ولا حاجه
دا رأي لو حد من اصحاب السيرفر شافين غير كدا يتفضل يقول رأيو

وشكرا

بس يعني برضه الحجات دي مش noop السبب الأساسي للبرفيت سيرفر أنك متعوتش 200000000000000000000ساعة وكل اللي تحققة 0 وبعدين الليفل العالي مش كل حاجة الخبرة أهم أنا شوفت واحد صحبي موت 2 hero كل ده سبب الخبرة بعدين اللي بيوصل للفيل كاب لسالوا حجات كتير ذي noplessy و sub class olmpyad events ................ألخ و أنت سيد العارفين

darkman
22-05-2007, 11:05 AM
انا بوافق رأى الاخ نودى فعلا مقنع و موضوع البفات دا اقتراح ضئيل الحدوث

! NoDi !
23-05-2007, 01:55 AM
يا hellvolcano انا بقالي سنين بلعب اللعبه دي ولعبت اللعاب اونلاين كتيير زي Rose Online و WoW و Knight Online و Silkroad انا شايفه ان السيرفر لما يكون نورمال ومش 30x ولا 40x افضل بكتير انت لعبت كتير في سرفرات High rate بالزمة يعني عملت ربع ولا اقولك تومن الكوستات الي في اللعبه اصلا؟؟
بالزمة تاني عمرك عملت كويست الـ Change Class؟
والله الالعاب الاونلاين مش لفلات بسرعة وخلاص الموضوع احلى بكتير لما يكون طبيعي جرب وهتعرف

وشكرا

hellvolcano
24-05-2007, 02:19 AM
خلاص يا جدعان أنا حاسس أن أنتوا أتخنقتوا مني و هتعدموني غرقا بالتفافة في ميدان عام:D أنا بس شوفت حاجة وحسييت أنها حلوة فقلت أاولها ومش عييب نتعلم من اناس التانيةو في أنتظار أما يبقى السبرفر c5

totos_acmilan
01-06-2007, 12:14 PM
ya rabbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb