المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : الحضري: سأعود إلي الأهلي...ونادم علي ما فعلت

totos_acmilan
29-02-2008, 12:26 AM
الحضري: سأعود إلي الأهلي...ونادم علي ما فعلت

كتب: كريم سعيد- صرح حارس النادي الأهلي عصام الحضري بأنه سيعود إلي ناديه يوم الجمعة معترفا بغلطته في حقه بسبب سفره إلي سويسرا للانتقال إلي نادي سيون بدون موافقته مشيرا إلي انه نادم علي ما فعله.

وقال الحضري في تصريحات لقناة "مودرن سبورت" "اعتذر للنادي الأهلي وجماهيره علي ما فعلت في حقهما. وسأتقبل أي قرار يأخذه النادي تجاهي."

وأكد الحضري بأنه سيعود إلي القاهرة يوم الجمعة لكي يكمل عقده مع الأهلي مؤكدا انه لن يفكر في الانتقال الي أوروبا إلا عن طريق بوابة النادي الأحمر.

من جهته، أكد احمد سويلم وكيل اللاعبين أن الحضري قرر العودة إلي القاهرة يوم الجمعة بعدما تأكد من ضعف موقفه القانوني في مشكلته مع ناديه المصري.

وقال سويلم في تصريحات للقناة ذاتها أن الحضري طلب منه استشارة المحامي الألماني المختص بقضية حسني عبدربه والتي كانت تعقد جلستها الخميس في المحكمة الرياضية بسويسرا.

وأضاف سويلم أن الحضري جلس مع المحامي الألماني الذي أكد له أن موقف النادي الأهلي سليم 100% في القضية وانه لا سبيل له في الانتقال إلي سيون السويسري إلا عن طريق النادي الأهلي.

وكان الكابتن هادي خشبة منسق عام الكرة في النادي الأهلي
قد أكد تلقيه معلومة مفادها بان الحضري سيعود إلي القاهرة بعدما ابلغ المركز الإعلامي بالنادي الأحمر .

totos_acmilan
29-02-2008, 12:41 AM
الخبر ده موكد انا سمعته بنفسى فى قناة مودرن سبورت و عصام الحضرى القال الكلام ده بنفسة

انا شايف يعاقب وقف 3 شهور مع غرامة ماللية

totos_acmilan
29-02-2008, 01:36 AM
ياريت نسمع رايكم

LeGeNd
29-02-2008, 01:42 AM
بس الحضرى لو عايز يرجع لازم ياخد قفا من كل واحد فى الاستاد shiny

Rockykeen
29-02-2008, 10:18 AM
لازم يتعاقب كام شهر مده مش شرط ايقاف ده العقاب الاكبر انه يقعد احتياطي لأمير كام شهر

totos_acmilan
29-02-2008, 10:52 AM
ردورد جميلة و خصزصا بتاع ليجند هههههههه
لا طبعا بتاع روكى احسن