المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : هااااام جداااااااا اقتراح لصالح الاداره والاعبين بنفس الوقت

Black List
07-11-2010, 07:34 PM
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

انا اليوم عندي اقتراح مهم جدا اللي اللعبه اذا تم تصير اللعبه احلي بكتير لما راح الشخصيه تاخود pk واذا احد اللاعبين ضربه وي موته بيقع منه ملابسه كلها راح الشخصيه هذه تعتزل ما تقدر تسوي كل شئ من اول جديد راح تعتزل وي ما ترجع الي اللعبه مره اخري او تلعب بسيرفرات اخري ليه ما يكون
في حل رحيم شوي للاعب لما بيكون عنده PK يكون حل اقل عقوبه له كامثال لو راح شخصيه اخذت PK وقع منها كل شئ
تكون فيه خصيه يمكن من خلالها ارجع لاغراض مره اخري بعد عقاب مشدد بيحث لا يأدي الي لاعتزال رجع اغراضه في مقابل كامثال 5 صرر او زي ما الاداره تقرر تروح هذه الصرر الي الشخصيه التي اخذت الاغراض وي تم ارجاع اغرض الشخصيه مره اخري هذه الفكره تقلل لاعتزال اللاعبين
وتزيد من حماس اللعبه اكتر بدل من اي شخص يطيح منه اغرض و يتم اعتزاله و الشخص الاخر راح يحدث معه مثل لاخر وهكذا يا ريت يكون لاقتراح عجبكم وا الامر الي الاداره طبعا

ولكم التوفيق و الشكر
يا رب اكون قولت شئ في صالح اللعبه و يرضي جميع الاطراف:ef_wink:

xxkawixx
07-11-2010, 07:38 PM
اقتراح جيد
ومفيد للاشرار الي ياخذون بي كى
لوووووووووووووول
امزح
اقتراح حلو ومفيد
فكرة جيدة

khaled17438
07-11-2010, 08:30 PM
اقتراح غبي انا سقط مني فيسبر و ما قلت شيء

abo00d
07-11-2010, 08:47 PM

اول شي اخوي احترم نفسك في الاخر هذا اقتراح

اما بخصوص الاقتراح

سؤال واحد بس اذا انت تعبت و جلست تلعب شهور وجمعت كراش وكل شي بتيجي تقتل واحد pk هبل ؟؟؟؟

اكيد جوابك لا لانك بتفكر قبل ما تسوي هذا الشي وممكن ما تفكر فيه اصلن لانك ممكن تخسر لعب شهور بي 10 ثواني فقط

فلو تحب pk ماعندك غير تخلي pk اقل من 5 عشان ما يطيح منك شي

الورده البيضاء
07-11-2010, 09:03 PM
كيمو قبل كده جاول على سؤال مماثل
والجواب كان اللى يعمل PK هو المسؤل ويتحمل العقاب لو تخاف ان لبسك يقع لا تعمل بى كى واللى ياخد لبسك منك لما يقع مش حرامى لانه لقى شئ على الارض
(عن نفسى لما اقتل واحد بى كى برجعله اغراضه)

Black List
10-11-2010, 10:59 AM
شكرا حبيبي علي الرد و علي احترامك للمناقشه

Black List
10-11-2010, 11:07 AM
كيمو قبل كده جاول على سؤال مماثل
والجواب كان اللى يعمل PK هو المسؤل ويتحمل العقاب لو تخاف ان لبسك يقع لا تعمل بى كى واللى ياخد لبسك منك لما يقع مش حرامى لانه لقى شئ على الارض
(عن نفسى لما اقتل واحد بى كى برجعله اغراضه)
حبي انا ما قولت شئ انا بفكر من ناحيه لانسانيه و الخوف علي زمليكوم احنا نتسله بس جرب انت الاحساس ده انت تقول انك عمرك ما ترحمه صح جرب انت وقع منك كل شئ و ما عاد يرجع لك اي شئ شوف الاحساس بتعك هيكون ايه انا لما قولت العقاب يبقا خفيف مش انو يعتزل وبعدين يعني لو انت موت واحد pk ايه راح يضيع منه او ايه راح يخصر 1% بس هوه ده اللي خصره وي اللي اخذ PK راح واحد تاني غير اللي يتقاتلو مع بعض واحد غريب خالص يخوذ الاغراض شوف هذه عدل انا بقول يكون فيه عقاب وي مشدد ما قولت شئ و لازم يكون كده بس انا طلبت ما توصل الي درجه لاعتزال انو يسقط كل شئ انا شوفت هذه اللحظه تمر بيها ناس كتير واتحدثت معهم شوف يقولي لي كيف اسوي اعمل ايه انا ما عرفت انام هذه اليوم وي كونت زعلان حدا ما كلمت احد في هذه اليوم قال لي هذه الانسان الخظاء يعقب بس عقاب علي اد الفعل بس مش اكتر
وانا اشكرك حبيبي علي الرد ولاهتمام تسلم كتير والله

Black List
10-11-2010, 11:20 AM
اول شي اخوي احترم نفسك في الاخر هذا اقتراح

اما بخصوص الاقتراح

سؤال واحد بس اذا انت تعبت و جلست تلعب شهور وجمعت كراش وكل شي بتيجي تقتل واحد pk هبل ؟؟؟؟

اكيد جوابك لا لانك بتفكر قبل ما تسوي هذا الشي وممكن ما تفكر فيه اصلن لانك ممكن تخسر لعب شهور بي 10 ثواني فقط

فلو تحب pk ماعندك غير تخلي pk اقل من 5 عشان ما يطيح منك شي
والله كلامك صح تسلم حبيبي علي لاحترام المتبادل بنا و علي ردك اتجه الذي اخطاء فيا
والله تسمل كتير كتير كتير يا رب تكون الناس اخلاقها حلوه ماتفكر بعيون العنف واكل االحق شوف علشان وقع فسبر منه قد ايه هوه مضايق شو قال ايه علي الاقتراح و شوف هوه لحد الان مخنوق اد ايه لو فكر هوه كويس الرد فعله ده سببه ايه لاكان رجح الفكره 100% صح كلامي ولا حظاء رد فعله ده سببه اللي شوفه من هذه التجربه انه حصل معه نفس الشئ وي كمان عاوز الناس كلها يحصلها مثل ما حدث له شوف انا اقوله فكر مع نفسك واعرف انت ليه قولت ذالك هتلاقي كلامي مظبوط 100 %
وتسلم حبيبي علي ردك والله انا مبسوط كتير انك لفت محلوظه لموضوع pk يكون اقل من 5 بس في ناس هتعمل هذه الشئ كل ما يوصل 5 راح تنزله تاني وتقتل تاني 5 مرات شوف هذه ما له عقاب المفروض هذه يكون له عقاب ايضا بس يكون بسيط
و شكرا حبي

حمض الخليك
10-11-2010, 12:53 PM
ماغلط خالد لما وصف الإقتراح بالغبي يا abo00d

لأن أي إقتراح يتدخل بأساسيات اللعبه يعتبر غبي بحق

===

رأيي أن الإقتراح لا يمكن تنفيذه

قواعد الـ PK واضحه جدا

black list الرجاء قراءة القوانين

سيتم دمج ردودك

killer23
10-11-2010, 01:05 PM
اقتراح ما اعجبني من قال لك تصير PK

تحمل مايجيك من الPK

وغالبا اذا طاح شي واخذه الناس يرجعونه لصاحبه

DeNaMeT643
10-11-2010, 01:25 PM
لو قلت لك زمان كيمو كان يلعب اللعبه و يجيب pk تسقط اغراضه ما كتب إقتراح يشيل ال pk ب عقوبه ^^

cool boy
10-11-2010, 01:42 PM

ماغلط خالد لما وصف الإقتراح بالغبي يا abo00d

لأن أي إقتراح يتدخل بأساسيات اللعبه يعتبر غبي بحق

===

رأيي أن الإقتراح لا يمكن تنفيذه

قواعد الـ PK واضحه جدا

black list الرجاء قراءة القوانين

سيتم دمج ردودك
ردي للاخوان فوق
احنا بمنتدى يحترم الاراء و نحب نناقش
و الرجال اقتراح اقتراح لازم نحترمه و
الي مايحترم حاله فيكم بنرد عليه بالمثل
مع احترامي لنفسي طبعا لان الواحد هو
الي يفرض احترامه فلو جا واحد منكم و رد
ردود مثل هذي ما يزعل من الرد الي متوقع
يجيله ..

اما بخصوص الاقتراح اخي
مثل ما قالولك الشباب الموضوع هذا ناقشناه كثير
و الحل انك تمسح البي كي و تخليه اقل من 5
حتى ما يطيح منك اغراض
وبعدين ليش الواحد يقتل بي كي ايش استفدنا
لو انه قتل بي كي بعدها رجعتله اغراضه
شو ذنب الي انقتل بدون سبب ؟!
بعدين في حل ثاني هو رسالة هروب للقرية او للمخبا
بليسد تشتريها من مستر كات او من مخبا الكلان
او انك تضرب وحوش مثلا لو كنت بالدير قبل ما يقتلوك

بس مرات البي كي يكون مش بالعمد مثلا تضرب حد و تجيله خطرة و كذا
لهيك العب جماعي بحيث يكونو اصاحبك جنبك لو وقعلك شي هم يحملوه و يرجعوه

KOC2000
10-11-2010, 01:44 PM
لو قلت لك زمان كيمو كان يلعب اللعبه و يجيب pk تسقط اغراضه ما كتب إقتراح يشيل ال pk ب عقوبه ^^

انت لسة فاكر؟
طيب هات بقى حاجتي اللي وقعت :of_happy:

الاقتراح اترفض زمان ومرفوض الآن.

DeNaMeT643
10-11-2010, 01:47 PM
انت لسة فاكر؟
طيب هات بقى حاجتي اللي وقعت :of_happy:

الاقتراح اترفض زمان ومرفوض الآن.

لووول الله يهديك أنـآآ مــآآخذت منك ولا شي ^.^
أصلآ حتى لو خذيت بتقولي فدوهـٍٍُُ أعرفكـ *_^

الورده البيضاء
10-11-2010, 01:58 PM
عن نفسى بالنسبه لما واحد يعصبنى واكون عايزه اعمل بى كى اقتله من هنا واستخدم رساله عوده لقاعه الكلان بليسد فى لحظه اكون هربت
بالنسبه لحرام يضيع كل لبسه اللى تعب فيه
طيب ومش حرام انه يقتل واحد وينقص خبرته ويضيعله البفات اللى واخدها؟
طالما اللاعب يعرف العواقب يبقى هو مسؤل مسؤليه تامه عن اللى يحصل
انا وقع منى قبل كده فى البى كى 66 صره تقريبا كنت فاكره ان الصرر مبتقعش وكنت ناويه اترك اللعبه لكن
قلت عوضى على الله واللى اخدها طلع محترم وردها

cool boy
11-11-2010, 02:37 AM
ياااااااه 66 صرة
حلوين اوي بستنى بي كي تاني بعدها و بنزل فالاكس على طول
دا الي رجعهم واحد نوب :p
لووووووول