المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : الاعضاء الاعزاء و الشرفين و الاداره الكريمه

mostafaali
19-05-2007, 12:41 PM

الاعضاء الاعزاء و الشرفين و الاداره الكريمه

والله انا اول مره اشوف اللعبه ديه بس عرفت كذه حااجه عنهاا بس مش قوي يعني انا شفت اللعبه ديه في منتداي www.sroarabia.com من العضو العزيز waleed و عرفت المنتداي ده من الموضوع الي هوه عمله عن اللعبه انا بلعب silkroad و لفل 80 فيهااا و زهقت بصراحه منهااااا و انا عايز اخش في اللعبه ديه بس بس انا سمعت اني فيها bot ببلاش ومفيش حاجه تحصل و ممكن تشغل البوت عادي مش تهمه مش زي silkroad لو شغلت البوت يتعملاك block و انا بصراحه :rolleyes: عايز اخش في اللعبه ديه بس ارجووو من الاعضاء و المشرفين ان تعطيني شويه معلومات عن اللعبه و انا بصراحه دخلات علي الموقع الرئسي للعبه مش عارف اعمل ايمال علي اللعبه و لو في حد ساكن في الموهندسين ابقي شاكر ليه قوي لو قبلني و عرفني علي اللعبه و الاشياء الاخري المتعلقه بللعبه و ارجوو من االمشرفين ان تسعدني في الحصول علي اللعبه و boot و لو مفيهااش bot عادي بس في موضوع العضو العزيزwaleed قال اني ليها bot عادي و اشكر كل من waleed عشان هوه الي عرفني علي اللعبه و عرفني المنتداي الجميل و الرائع ده

waleed
19-05-2007, 12:51 PM
مرحبا بك يا اخ مصطفي في منتدنا المتواضع اخ جديد لنا

خد اللينك ده فيه ناس بتعرض مساعدتها في نقل اللعبة وظبط مع اي حد فيهم قريب منك

http://zm-online.net/vb/showthread.php?t=69

اما لو عاوز تاخد فكرة عن اللعبة لو لفيت بس شوية في المنتدى هتفهام حاجات كتير

وبإذن الله لما تلعب هتفهم كل شيء :D

mostafaali
19-05-2007, 03:25 PM
الف شكر علي الرد الجميل ده بس انا بصراحه مش فاهم اي حاجه من الحجات ديه في كذه حاجه كده غريبه قوي هو الشرح تقيل قوي في تفصيل كثير قوي في كل شخصيه بس ف لو حد يعرف سيلك رود يشرحلي عن طريق شرح سيلك رود يعني str or int كده و شكرا للمعلومه

HiTsU
19-05-2007, 06:15 PM
اولا اهلا بيك في اللعبه صدقنى لما هتفهمها كل واحد ماشي هتحكيلوا عليها
يس زى ما قلك وليد خد لفه في القسم العام و الشروح هتفهم كتير صدقني و عدي علي
www.lineage2.com
افتح فسم ال library و روح قسم calss ,skills
و قسم weapons , armors
و اقرا عن كل شخصيه و ايه هي الاسلحه لي بتحبها هتلاقي مرادك

و كمان الاخ SparTa العزيز عمل لنا تعرفيفات ل كل Race ممكن تستفيد منهم و الكل جوه اللعبه متعاون اي معلومات هقدموها

و اي اساله الاداره مش بتتاخر بس المهم حاول انت قدر المستطاع انك تتعلم بنفسك صدقني في حاجات ببتعلمها لوحدك مش بتتشرح ^^

! NoDi !
20-05-2007, 02:55 AM
العب اللعبة وهتلاقي نفسك بتفهم لوحدك اللعبة سهلة بس تفهم الاول اسس اللعبة وهتلاقيها سهلة مش زي سلك روود اوي اكبر بتكتير منها بس بمجرد لعبك Lineage2 اسبوع هتلاقي نفسك بروفشلنال :D

adisaadisa
20-05-2007, 07:25 AM
اهلا بيك بنا ....

darkman
20-05-2007, 12:03 PM
مرحبا بك اخى و اى شيء تريدة انا و الاخوة الاعضاء فى الخدمة

mostafaali
21-05-2007, 02:32 AM
والله انا مش عارف اقول لكم ايه بس انا لغايه دلوقتي منزلتش اللعبه و سمعت انها بيتااا يعني تجربه مش كامله بس ف لو في حد ممكن احملهاا منووو يبقي شاكر ليه جداا و لو الي يجبلي اللعبه يشرحلي شويه حجات و الف شكر علي المساعده الجميله ديه و الف شكر علي كل من سعدوني

mostafaali
21-05-2007, 02:34 AM
و لو ممكن واحد يقلي ان البوت ليه ابدات او فرجان جديد ولا شغال علي طول

mostafaali
21-05-2007, 02:48 AM
انا بهنيي الاخ HiTsU علي GM بس انا مش فاهم اساسا ازي بقات GM الي انا اعرفه ان GM ده من بره مش من مصر اوحتي من الدول العربيه بس ممكن افهم بس اكيد انت كفائه طبعا و انا مش بشكك علي GM لا والله انا عايز افهم بس مش اكثر و ازي فيي سرفر عربي

darkman
21-05-2007, 01:16 PM
يا مان احنافى سيرفر عربى خاص عينى العرب بس يلعبو و هيتسو vip