المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : ENGME

ENGME
19-11-2007, 02:24 PM
هاااااااااااااااااااااي اووووووووول
ازيكم يا احلا شباب النت شباب لعبه زمن المحربين انا مدحت وانا جديد فالموقع واللعبه كمان بسسسسسس هتشوفوو روووووووعب من اسم ENGME بس مش شر انا مسالم باذن الله وحب اتعرف على كالشباب الي فالموقع وسمعت ان السرفر اتقفل ومحتاج سيوله ياااا رب السرفر يفتح ويرجع عسااااااا ن نلعب كلنا فاحلا سرفر انا جربته اول مفتح بس ملحقتش العب يومين وقفل وبلعب دلوقتي فالسرفر الامارات بس هو مش لذيذ بس نعمل ايه اهو الموجوووود يااا ريت كله ينضم للسرفر مؤقتا لحد السرفر التاني والافضل يفتح وووووووو سلام وشفكم فاللعبه بااااااااااي

monzer
19-11-2007, 03:37 PM
اهلا بيك معانا فزمن المحاربين وكلنا هنا بردو نحب نتعرف بيك ولو تحب سيرفر كويس
اتفضل دا سيرفر اجنبى بنلعب فيه دلوقتى ومعظم الى في الكلان بتعنا مصريين

http://www.l2giants.com/

ياريت اشوفك فيه قريب

ENGME
19-11-2007, 07:13 PM
شكرا منزير وجاري تحميل السرفر

darkmand12
19-11-2007, 07:57 PM
شرفت يا ENGME بنتقابل انشاء الله

حمض الخليك
19-11-2007, 08:52 PM
أدعولي....
ربما لاأعود!!!
هاهاها
7
7
7
7
7
7
7

abdellah
20-11-2007, 09:54 AM
هاااااااااااااااااااااي اووووووووول
ازيكم يا احلا شباب النت شباب لعبه زمن المحربين انا مدحت وانا جديد فالموقع واللعبه كمان بسسسسسس هتشوفوو روووووووعب من اسم ENGME بس مش شر انا مسالم باذن الله وحب اتعرف على كالشباب الي فالموقع وسمعت ان السرفر اتقفل ومحتاج سيوله ياااا رب السرفر يفتح ويرجع عسااااااا ن نلعب كلنا فاحلا سرفر انا جربته اول مفتح بس ملحقتش العب يومين وقفل وبلعب دلوقتي فالسرفر الامارات بس هو مش لذيذ بس نعمل ايه اهو الموجوووود يااا ريت كله ينضم للسرفر مؤقتا لحد السرفر التاني والافضل يفتح وووووووو سلام وشفكم فاللعبه بااااااااااي

باين من كلامك انك شجاع :show: . ارجو ان تكون متلما تقول :smoke:
واهلابيك معانا انت الان صرت من اسرة زمن المحاربين

alain
29-11-2007, 06:46 PM
صراحة حلوة منك

mero
23-03-2008, 10:59 AM
اهلا بيك معانا يا مدحت