المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : شكرا للادارة على التطويرات الجديده مع ملاحظة صغيرة

SoMa
16-05-2007, 10:51 PM
السلام عليكم

انا حبيت اشكر الادارة على التطويرات الجديده واستجابتها لطلبات اليوزر في اللعبه

وطبعا اهمهم زيادة النقود في اللعبه adena

وايضا زيادة نسبة الخبرة EXp بالنسبة للى موجودين في بارتى وده هيساعد على ان الناس تلعب مع بعض اكتر ويبقى في تعاون

لكن بالنسبة للتطوير الاخير اللى هو لو حد مات مش بيتخصم منه نقط دى بعترض عليها بشده للاسف فعلا كان اللى بيموت بيتخصم منه 13% او 11 % وده كان كتير جدا جدااااااااااااااااا لكن خير الامور الوسط انا رايى ان لازم يتخصم 2 % او 3% وبالنسبة للايتم اللى يتقع عند موت الواحد انا حاسه ان الحكاية دى بايخه اوى ممكن اكون انا مثلا صرفت كل فلوسى انا شيست معينه حرام تقع كده لمجرد انى موت انا رايى انكوا ترجعوا نسبة خصم 3 % عند الموت والغاء سقوط الايتم عند الموت

ومرة تانيه شكرا لاستجابة الادارة لطلبات الناس

وربنا يوفقكم

KOC2000
16-05-2007, 11:35 PM
صدقينى، كدة أسهل بكتير من إنك تخسرى XP وقدام شوية هاتعرفى معنى كلامي.. الفلوس سهلة دلوقتى خصوصا بعد الزيادة

شكرا

HiTsU
16-05-2007, 11:45 PM
موضوع ان الحاجه توقع منك دي شئ وارد و عادي في اللعبه يعني لو بتلعبي في party
و وقعت منك حاجه حد من معاكي ياخدها و يرجعها عادي ياما وقع مننا حاجات و رجعناها او صنعناها تاني
و بعدين الموضوع ده ليه شروط يعني مش هبل اي حد يموتك هتقع حاجه منك و كمان مش شرط اليقع منك Item ممكن حتت material ماتسواش

و الحاجه بتزيد نسبه وقعها لما يكون في اكتر من وحش بيضربوا فيك خمسه كده او اكتر
و يكون الوزن بتاعك اعلي من 50%
و لو ربنا كرمك و بقت noblesse بيبقي معاكي buff بتمنع الحاجه تقع منك ^^

بالنسبه موضوع الخساره بتاعه الexp ده هنشوفوا ^^ و استمتعوا بقي و هاتوا اصحابكم و سعدوهم بالمعلومات و احنا موجودين ^^

boo7aa2006
17-05-2007, 12:45 AM
بس ملاحظة صغيرة :p
كدة دة معناة ان human race و اى حد عامل فيية شخصية حيعمل لفل اسرع من اى race تانى لأن انتوا عارفين ان اغلب الناس humans ف هما اكييد حعملوا بارتى و تزيد معاهم
اما بالنسبة ل dark elves ف انا مش عايز اقوللك ان انا بلعب لوحدى ف ال race كلة و احنا ف الكلان 4 بس و انا اللى بلعب كل يووم و elgazar يومين اة و يوم لأ ف و الأتنين التانين محدش بيلعب خااااااااالص ف يا ريت تخلوها فردى دلوقت ل حد لما يزيد الناس و رجعوها تانى
هى طبعا فكرة حلوة عشان تزودوا عدد الناس من خلال فكرة party exp و طبعا التعاون و دة الأهم بس انا مش عايز احلفلكوا ان انا بلعب لوحدى و انتوا اهو gms و admins بيتهيألى تقدروا تتأكدوا و شوفوا انا بلعب اد ايية و لوحدى ولا لأ و كل يووم ولا لأ و بمشى ف الخريطة أد ايية عشان أعمل المهمات,و شكرا جدا جدا على التحديث الجامد دة ;)

waleed
17-05-2007, 12:52 AM
يا بوحة الموضوع دا متاح لكل الناس وكل الأجناس ومش لازم تكون في نفس المكان اللى فيه اعضاء البارتي علشان نسبة الـEXP والـ SP عندك تزيد

ادخل في اي بارتي حتى لو كنت في آخر الخريطة وهما في أولها

ازاي

افتح البارتي هتلاقي اي بارتي قدامك افتحه هتجيلك رسالة قبول البارتي اقبل وخلاص وعيش حياتك وانت في المدينة بتاعتك :D

boo7aa2006
17-05-2007, 01:12 AM
يا بوحة الموضوع دا متاح لكل الناس وكل الأجناس ومش لازم تكون في نفس المكان اللى فيه اعضاء البارتي علشان نسبة الـEXP والـ SP عندك تزيد

ادخل في اي بارتي حتى لو كنت في آخر الخريطة وهما في أولها

ازاي

افتح البارتي هتلاقي اي بارتي قدامك افتحه هتجيلك رسالة قبول البارتي اقبل وخلاص وعيش حياتك وانت في المدينة بتاعتك :D

ايية دة,يعنى اعييش اخيرا,طب و فرق التوقيت بين dark elves و humans :D كمان ان انا فعلا ببص على بارتى بس مبلاقيش حاجة,و عشان كدة انا قولت تعملوها عادى,انا بجرى جرى ف الخريطة ديية والله بيطلع منى دخان و ببقى خلاص جايب جاز و لما أوصل المكان اللى انا عاوز العب فيية بيتعمل عليا حفلة و بموت :D خصوصا ان ما شاء الله الوحش من دوول لما يصدق يقفش فييك و الله ما بيسيبونى تانى و افضل اجرى ما فيش فايدة برضوا ورايا و يتلم عليا اكتر طبعا و انا بجرى زى ما يكونوا بيجروا ورا حرامى غسيل :D ,ساعدونى انا غلبان و بلعب لوحدى ف dark elves :D شوفولى حكاية ال exp دية يعنى برضوا عشان ال races القليلة التانية و الناس اللى بتلعب متأخر,و شكرا جدا

HiTsU
17-05-2007, 01:14 AM
انت lvl كام يا بوحه المفروض لو انت 18+ او كده روح جلدين في ناس هناك كتير كل الاجناس ^^

boo7aa2006
17-05-2007, 01:24 AM
انت lvl كام يا بوحه المفروض لو انت 18+ او كده روح جلدين في ناس هناك كتير كل الاجناس ^^

الحمد لله و بفضل ربنا و الأبديت الأخير انا بقيت 17 (من غير قر :D ) بس هى مش حكاية المكان,عموما انا مبلاقيش حد اساسا ف party match و انا بخش بليل بتكون الناس نايمة :cool:
مش عرف ليية مبشوفش حد خااالص و ساعات ابقى ماشى و الاقى npc ف السكة و افتكرة character و اجرى عليية تخيل :o ,فيية كمان حاجة ف المنتدى يا ريت تعدلوها تانى
حكاية انك تشوف مشاركات العضو,ب معنى ان انا ببقى كاتب رد ف موضوع و مستنى الرد علية ف مش حعد على ال site مستنى انا برجع و اشوف مشاركاتى ف المواضيع و يبقى مكتوب اذا كان فية رد جديد ف الموضوع,انا كل ما أكتب حاجة ف موضوع بضطر اكتبها ف ورقة عشان ارجع على الموضوع تانى :o

HiTsU
17-05-2007, 01:34 AM
طيب استحمل الكام lvl دول الحياه فل و حاول تظبط مع ناس هنا في المنتدي علي مواعيد و الذي منه

و ان شاء الله موفق و لما الناس تزيد بدعايتكم للسيرفر مش هيبقي في مشكله

boo7aa2006
17-05-2007, 01:37 AM
طيب استحمل الكام lvl دول الحياه فل و حاول تظبط مع ناس هنا في المنتدي علي مواعيد و الذي منه

و ان شاء الله موفق و لما الناس تزيد بدعايتكم للسيرفر مش هيبقي في مشكله

ماشى تمام شغال يونيفرسال :D طب و حكاية المواضيع المشترك بيها دية؟

Sakaliet
17-05-2007, 09:01 AM
al markeeb bda2t tmsheee aheeeeh :D

darkman
17-05-2007, 10:21 PM
والله الموضوع احلو و الناس كترت و حمدا للاه عاقئة الفلوس اتعدلت و بأذن الله سيكون افضل سيرفر عربى للعبة شكرا فعلا للادارة للاستجابة