المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : ممكن مساعدة لمبتدئ؟؟او شبه مبتدئ بأ!

MaDe4Kill
13-07-2010, 01:30 AM
ok
بعد السلام
طبعا انا عندي استفسار صغير
انا ملاحظ ان الكلام كله عن وحش اسمه بايوم و
والي لحقت القطه من وردة البيضاء انه وحش مستوي حاجة وسبعين وبيقبي موجود في قلعة العظماء بس في الدور السابع متهيئلي وانه بيوقع خاتم قوي
السؤال هنا طب ائيه الخلاف عليه بتقولو طلعوه بعد نصف ساعة ورجع عاش تاني بعد خمس ثواني والسرفر في الصيانة ساعتها ودخلت وكنت اول واحد انا عاوز اعرف بتقتلوه ازاي وياريت صورة للعملاق دا وياريت بعض التفاصيل عنه اكتر....... حاجة رخمة وانا عارف انكو عاوزين تقفلو علي الموضوع دا بس معلش علشان خاطر المبتدئ حالتي
2 انا لاحظت ان في بعض التوقيعات كلمة السب كلاس ممكن اعرف هي ائيه بلظبط خي ائيه انا عارف اني مبتدئ بس .........حاجة اعرفها بدري احسن لما اعرفها متاخر
ومتهيئلي دارك شادو هو اول واحد هيرد

dark shadow
13-07-2010, 01:41 AM
صورته اهي اتفرج عليها واستمتع ( ده وانا لما ظعنته وفاضل اقتل فيه ##)

http://dc09.arabsh.com/i/01711/5755ncihixkm.jpg[/URL][/IMG]

ده مطلوب في مهمه السب كلاس

2 - السب كلاس مهمه تقدر تغير فيها تخصصك بالاحتفاظ بتخصصك

يعني مثلا انت غول متخصص متجبر

لو عملت السب كلاس تقدر تتخصص اي تخصص حتي لو كان ساحر ( شوف غول بعصا ساحر وملابس ساحر ##)

ولو عايز ترجع لتخصصك الاصلي ينفع

تقدر تعمل 3 تخصصات سب كلاس بالاحتفاظ بتخصص الاصلي

apdo2
13-07-2010, 01:50 AM
الرد بوس دا اسمه بايوم موجود في برج العظماء الدور ال13 ودا لازم علشان تعمل مهمة السب كلاس تطعنه بخنجر بتاخده اثناء المهمه الرد بوس دا بيوقع خاتم الخاتم بيديك قوة دفاع وهجوم عاليه في المستويS اما السب كلاس فدا تخصص فرعي بتعمله بعد التخصص التالت او قبله المهم يكون لفلك 75 وبالتخصص الفرعي تقدر تختار التخصص المتاح ليك من اي جنس اخر او اي تخصص اخر يعجبك والسب كلاس مهم جدا في اللعبه لان علشان تكون نوبل لازم تكون تخصص فرعي وبعد النوبل تقدر تبقي هيرو المهم انا الرد بوس بايوم مشكلته انك لازم تطعنه علشان تخلص المهمه وانه لما بيصحي من نومه محدش بيقدر يدخله فتخيل بقي ان فيه 30 واحد مثلا مثلا مستنيين بايوم يظهر ويدخل 10 منهم 5 مش جايين للمهمه ويصحوه يبقي فيه 20 واحد واقفين بره مش عارفين يدخلو هي دي المشكله

MaDe4Kill
13-07-2010, 01:59 AM
اه متشكر اقوووي اقوي ياجماعة انا جسمي قشعر لما شفته مش عاوز اقتله مش هعرف انام النهارده .....مش كوابيس ولا حاجة بس دخلت في مخي اروح اقتله وكيس بقا عندي حافظ اني اوصل لفل 75
وفعلا حاجة رخمة ان 10 بس هما الي بيخشوه واغلبيتهم مش علشان المهمه اهو انا دلوقتي فهمت بعد كده مش هتردد في طلب المساعدة منكم تاني
مشكور دارك شادو ومشكور عبدو
بس انا كسبت الراهن علي فكرة
بس فاضل بس اعرف بيطلع امتي علشان اجي اتفرج عليكو متخفوش مش هرخم دا انا كبيري اجيب فيه _100
سالب طبعا مش موجب
مشكووور بجد علي مروركم العطر شباب