المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : حرااااااااااام الغول بطيييييييييئ طب ليه

MaDe4Kill
11-07-2010, 03:57 AM
الغول بطيئ جدااااااااااا
ليه هو مكنش بيحب الجري وهو صغير ولا طلع ناقص اكل
ممكن شوية اسئلة
1 الغول بتاعي لفل 51 وبطيئ امتي هيبقي سريع هو تخصص مدمر ولو اني مش فاهم حاجة التخصص بس جت كدة وخلاص
2 لما بلبس لبس مستوي Bسرعته توصل 85 واضر وانا بجري اقلع اللبس وكمان بتطلعلي باقة فوق انا عارف انو بيقولي اللبس مش مناسب لمستواي طب هيبقي مناسب امتي ؟
وائيه حكايه البلسات دية انا مش فاهم حاجة
وساعات ....ساعات ائيه اللعبة كلها اسلحتها بتنور الا انا :of_cry:ليه ؟
بسو سوري اني طولت هو الموضوع يتلخص في جملتين
انا عاوز كتالوج ....شرح للعبة
طبعا مفيش كتالوج فهستبدلها بكلمة عضو
تبقي عضو يشرحلي اللعبة ممكن
بليززززززززززززززززززززززز

اه وكمان طلعتلي 3 صرر كرش طبعا انا لقيتها مش طلعتلي وانا من غبائي فكتها ومتهيئلي ان الشراء والبيع بيها كصرر مفيش حل اني ارجعها صرر بدل مهي عملة ؟؟؟؟؟
رغاي انا صح
سوري اني طولت عليكو

dark shadow
11-07-2010, 04:26 AM
امممممممممممممممممممم

اظن لبس الــ B في لفل 52

جرب وشوف

بنسبه للصرر ما ينفع ترجعها

تقدر تشتري بالكرش الي معك اشياء من مستر كات

بنسبه لتلوين السلاح

ده بمنتهي السهوله تحسينات للسلاح ##

تقدر تجيبها من مستر كات بالكرش

بس خلي بالك ما تزودها اكثر من 6+ عشان في احتمال ان التحسين يفشل وتخسر السلاح

MaDe4Kill
11-07-2010, 04:50 AM
شكرا اخي دارك شادو
او الظلال المظلمة
اسم علي مسمي احييك علي الاسم دا
المهم
بلنسبة للصر الكرش فهي ضاعت عليا وبلنسبة لمواد التحسين انتا قلت +6 واقف طب اجيب 6 رسالات تحسين علشان اوصل لبلس+6
شكرا خيووووو علي هليك المعلومات الاكثر من روعة
علي قكرة انا مصري بس في المنتديات بحب اقلب علي خليجي ولبناني علشان ...........مش مهم موضوع يطول شرحه
شكرا علي الافادة وماقصرت

مروان
11-07-2010, 11:37 AM
بالنسبه للفلات الاسلحه والدروع لفل (20^ D )-(لفل31^ C )-(لفل52^ B )-(لفل62^ A )-(لفل76^ S) اما بالنسبه لرسائل التحسين ممكن تسقط من الوحوش ودى نادره او ممكن تلاقيها فى صندوق الكنز او تشتريها من مستر كات اما بالنسبه لصرر الكراش ماتقدرش ترجعها تانى اذا فكيتها

PAAGERIO
11-07-2010, 01:15 PM
الغول بطيئ جدااااااااااا
ليه هو مكنش بيحب الجري وهو صغير ولا طلع ناقص اكل
ممكن شوية اسئلة
1 الغول بتاعي لفل 51 وبطيئ امتي هيبقي سريع هو تخصص مدمر ولو اني مش فاهم حاجة التخصص بس جت كدة وخلاص
2 لما بلبس لبس مستوي Bسرعته توصل 85 واضر وانا بجري اقلع اللبس وكمان بتطلعلي باقة فوق انا عارف انو بيقولي اللبس مش مناسب لمستواي طب هيبقي مناسب امتي ؟
وائيه حكايه البلسات دية انا مش فاهم حاجة
وساعات ....ساعات ائيه اللعبة كلها اسلحتها بتنور الا انا :of_cry:ليه ؟
بسو سوري اني طولت هو الموضوع يتلخص في جملتين
انا عاوز كتالوج ....شرح للعبة
طبعا مفيش كتالوج فهستبدلها بكلمة عضو
تبقي عضو يشرحلي اللعبة ممكن
بليززززززززززززززززززززززز

اه وكمان طلعتلي 3 صرر كرش طبعا انا لقيتها مش طلعتلي وانا من غبائي فكتها ومتهيئلي ان الشراء والبيع بيها كصرر مفيش حل اني ارجعها صرر بدل مهي عملة ؟؟؟؟؟
رغاي انا صح
سوري اني طولت عليكو

:om_mad:حبي الغول اقوى جنس واللي معجبوش كلامي يرد و بعدين هو مش ضعيف اللي بيلعب بيه هو مش فهملو و ده حيشركني فيه كل الاعضاء و دليلي ان غولك لفل 51 و ملبسو درجة B و بعدين لكل جنس نقطة ضعف و لا تحب كل حاجه فيه
هو الحمد لله مش نقصو غير سرعه و سرعه قليله لان المدمر و الحمد لله لو كنت فهملو سريع
و سرعه مش بطاله بس انصحك تتعلم اختصاصك الاول و اساسيات اللعبه و انا بالخدمة في اي وقت لانك بموضوعك ده انت الحقيقه احرجتني :om_cry2::om_cry2::om_cry2::om_cry2:

dark shadow
11-07-2010, 04:57 PM
:om_mad:حبي الغول اقوى جنس واللي معجبوش كلامي يرد و بعدين هو مش ضعيف اللي بيلعب بيه هو مش فهملو و ده حيشركني فيه كل الاعضاء و دليلي ان غولك لفل 51 و ملبسو درجة B و بعدين لكل جنس نقطة ضعف و لا تحب كل حاجه فيه
هو الحمد لله مش نقصو غير سرعه و سرعه قليله لان المدمر و الحمد لله لو كنت فهملو سريع
و سرعه مش بطاله بس انصحك تتعلم اختصاصك الاول و اساسيات اللعبه و انا بالخدمة في اي وقت لانك بموضوعك ده انت الحقيقه احرجتني :om_cry2::om_cry2::om_cry2::om_cry2:

هو بطئ بس عشان لابس درع b ##

خليك في الدرع الـ c

ولما لفلك يوصل الي 52 البس b

طبعا الغول قوي جدا ويكون فعلا مدمر لما ينقص دمه بيشغل مهارتين مدمرين ##

wdddd
11-07-2010, 05:03 PM
اذا تبي القوة مدمر والسرعة طاغية

PAAGERIO
11-07-2010, 06:19 PM
اذا تبي القوة مدمر والسرعة طاغية

اذا تحب السرعه ليه تختار الغول اصلا ؟؟؟؟؟

delx
11-07-2010, 06:32 PM
بالعكس الغول جيدا سرعتو

ياحبيبي الغول خارق انا مسوي متجبر
بس انت حط صبغات مناسبه وشوف كيف يطلع

PAAGERIO
11-07-2010, 07:00 PM
بالعكس الغول جيدا سرعتو

ياحبيبي الغول خارق انا مسوي متجبر
بس انت حط صبغات مناسبه وشوف كيف يطلع

الله يخليك اخي هاذ الكلام و لا بلاش

MaDe4Kill
12-07-2010, 08:33 AM
stooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooop
مين الي كاتب الموضوع السخيف دا
أوبس دا انا الي كاتبه
سوري جماعه انا لسه جديد وحدش اتولد عارف كل حاجة يعني سوري وكمان الترجمه والمنتدي هما الي فايديني ولولاهم كان زماني عامل زي الاطرش في الزفه والنبي ما تزعله سوري شباب
اما بلنسبه للغول فهو اقوي طبعا دا مش عن خبرتي عن خبره اغلبيه اللعيبة في اللعبة
اما عن اللبس فانا هظبطه اما بلنسبه للصرر فعادي اشتري بيها مواد تحسين اوبس قصدي رسائل تحسين اما عن السرعة فعادي انا متعودي علي البطئ والدليل الجهاز الي انا قاعدت عليه اما بلنسبه للاحراج فانا سوري مكنش قصدي واللهي انا كنت بحاول افهم سبب بطئ .... اوبس قصدي سرعة الغول بلنسبه للجهاز بتاعي
اما بلنسبه للحرب الي قامت فوق فيعني هتتخنقو علي موضوع تافه انا الي كاتبته اما بلنسبه للصبغات فانا عاوز تفسير ائيه هي الصبغات ديه ؟؟؟؟؟
ومتشكر علي كل من زار الموضوع وشارك برائيه ومعلومته القيمة الي نورت صفحة المتصفح بتاعتي

TMBlack
09-11-2010, 03:56 PM
الصبغات تشتريها من كات وهي لها تأثير مهم تزيد السرعه وتنقص شي تزيد شي وتنقص شي لازم تنقص إذا تبي تزيد مثلا DEX زيادت سرعه STR زيادت قوت هجوم وضربات خطره CON زيادت منسوب الدم وسرعت رجوعه هو السي بي وتقدر تحط DEX+4CON-4 كذا تزيد سرعتك وتنقص دمك وإختار ألي يناسب شخصيتك وبالتوفيق

TMBlack
09-11-2010, 03:58 PM
وتقدر تصنعها تشتري الوصفات من كات وتشتري مواد التصنيع من كات وتصنعها وكذا افضلك

ahmed ragab
24-11-2010, 08:59 AM
فى مهارة فى الغول شكل المهارة (الارنب) أسمها (طوطم روح الارنب) دة بنخاليك أسرع من أى حد
و بتخالى سرعتك ما أظن السرعة 210 للغول على ما أظن