المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : المتواجدين باللعبه 100 والي عند بايوم 70

وش باقي اندم عليهـ
06-07-2010, 09:37 AM
بسم الله الرحمن الرحيم

هذا اول موضوع لي بالمنتدى متأكد انه راح يكون مغلق.

معقوله ياناس اكثر من نصف الي يلعبون جاين يخربون ليه
كيمو باختصار تعبنا انت وعدتنا بيحصل خير وماشفنا شي حتى الان

مع اني واثق مابترضى بالظلم وراح تسوي شي اليوم 70 شخص 3 منهم هيروا هدفهم الاول تصحيه بايم في اول دقيقيتين

ليه كل هالطمع ....الى متى وحنا نترك اشغالنا ونصدم بناس ماتعرف ضروف غيرها كل يوم نخسر جيل جديد باللعبه بسس خاتم بايوم

حنا جينا هنا وشكينا لكن متاكد فيه ناس كثير ببترك اللعبه بدون ماتشكي

وش باقي اندم عليهـ
06-07-2010, 09:45 AM
ومضه:الي يده في النار مو مثل الي يده في الماء

Lizer
06-07-2010, 09:46 AM
واللهي كلامك صحيح الي متي راح تصير هذه الانانيه لما تصير اللعبه فاضيه لازم كيمو يتصرف بسرعه مع هادول الانانيين او يشوف حل سريع

الورده البيضاء
06-07-2010, 09:50 AM
انا معاك ان السيرفر كله انانيين بيفكرو فى نفسهم عايزيين يدخلو يقتلوه بسرعه عشان ياخدو الخاتم وفى الاخر يا فرحه ما تمت الخاتم منزلش لان هما لو كلفو نفسهم يقرو هيعرفو ان النسبه بتاعه الدروب بتقل لو انت اعلى منه باكتر من 3 لفلات الحل الوحيد مع الناس دى هو نظام اللى يلحق الحل الوحيد اللى ممكن يحل المشكله ان الاداره تخلى محدش يقدر يكلم بايوم عشان يصحيه قبل نصف ساعه بعد ظهوره اعتقد ان ده حل مناسب

حمض الخليك
06-07-2010, 09:54 AM
اللي يصير عند بيام ولا شي
بالسيرفر الأمريكي تصير مذبحه

آخر شي يذبحونه كلانين أو 3 أستولوا عالمكان

يعني الأقوى ياخذ المكان
شي بديهي
اللي يبي يقتل بيام
لازم يكون له سند قوي :mrgreen:

meme
06-07-2010, 10:13 AM
طفشتونا انتم وبايوم انا نوبه واقولها بصراحه لو انت كنت قوي وصارت لك فرصه تقتل بايوم وتاخذ الخاتم وتطعنه تروح تضيعها وترجع لاصحابك ؟ ولا بتموت من الفرحه ؟ مع ان هذي لعبه ومعروف الالعاب دايما فيها القوي والي مفتح مخه هو الكسبان والنايم والكسلان يرمي مشاكل كسله على غيره ويظلم ويسب ماراح يتغير شي مهما سويت العبه لعبه
بعض الناس معروفين جدا ويرفعون الضغط انا الي على قد حالي جايين عندي يلوموني على الي صار لهم ويحسدوني
لاني كافه خيري وشري اخر الكلام انا مالي علاقه بخرافات الاطفال الي عبيتوها بالمنتدى اتهامات على الناس باطله اعماركم كلها تحت 20 ولسى قشور البيضه عالق عليكم وماسكين كمبيوتر بين ايديكم حرام والله الجهاز بينفجر من الهبل فرخو كويس وبعدين تعالو يامهابيل 2010

zeta060
06-07-2010, 10:35 AM
انتي اللي فوقققققققق دا منتدى محترم ومش عايزين نتلكم معاكي بطريقتك دي انا ما قلت انو بنمنع حد يدخل على بايوم ومن كلامك انتي دافعتي عن حقك في الخاتم وبس بس ما حطيتي في بالك انو الخاتم مو كل شي عند بايوم 50% بيروحو عشان الخاتم وواحد بس بيشيله من للاعبين وممكن ما احد يلقاه بس ال 50% الثانين بيروحو عشان مهمه السب كلاس امثالي انا والمساكين بنقص الخبره في موضوع زي دا ضاع عليهم بيوم ولو بالتعاون معاهم ممكن ال 50% كلهم يطلعو ربحانين انا قدام عيني شفت الارض تهتز وانا ضاغط على الدوامه الملكيه وبعد دا كلو ما حصلت دي مش دقيقتين دول صحوه في اقل من 10 ثواني ممكن تورينا شو نسوي في موقف زي دا

DevilBlood
06-07-2010, 12:14 PM
خلاصة الموضوع

عايز تلحق تطعن بايوم شوف الفرصه لي تخليك تطعتنه و بحكمه الموضوع هذا من سنين على نفس الحاله لأن اللعبه منافسه

وش باقي اندم عليهـ
06-07-2010, 12:51 PM
خلاصة الموضوع

عايز تلحق تطعن بايوم شوف الفرصه لي تخليك تطعتنه و بحكمه الموضوع هذا من سنين على نفس الحاله لأن اللعبه منافسه

انا كنت عارف مارح يقدر ضروفنا الا كيمو مشكور ع مرورك

وش باقي اندم عليهـ
06-07-2010, 12:55 PM
طفشتونا انتم وبايوم انا نوبه واقولها بصراحه لو انت كنت قوي وصارت لك فرصه تقتل بايوم وتاخذ الخاتم وتطعنه تروح تضيعها وترجع لاصحابك ؟ ولا بتموت من الفرحه ؟ مع ان هذي لعبه ومعروف الالعاب دايما فيها القوي والي مفتح مخه هو الكسبان والنايم والكسلان يرمي مشاكل كسله على غيره ويظلم ويسب ماراح يتغير شي مهما سويت العبه لعبه
بعض الناس معروفين جدا ويرفعون الضغط انا الي على قد حالي جايين عندي يلوموني على الي صار لهم ويحسدوني
لاني كافه خيري وشري اخر الكلام انا مالي علاقه بخرافات الاطفال الي عبيتوها بالمنتدى اتهامات على الناس باطله اعماركم كلها تحت 20 ولسى قشور البيضه عالق عليكم وماسكين كمبيوتر بين ايديكم حرام والله الجهاز بينفجر من الهبل فرخو كويس وبعدين تعالو يامهابيل 2010

اخلاقي مابتسمح لي ارد عليك

lords
06-07-2010, 01:39 PM
اصلاً انا ثاني واحد دخلت لبايوم بشخصيه سيمو

وانت واللي معاك تلعبون وفتحتوها دردشه واقفين ساعه

عشان تدخلون دخلو بعد دقيقتين صحيناه السبب منك انت

واللي ما طعنوه

وش باقي اندم عليهـ
06-07-2010, 01:45 PM
اصلاً انا ثاني واحد دخلت لبايوم بشخصيه سيمو

وانت واللي معاك تلعبون وفتحتوها دردشه واقفين ساعه

عشان تدخلون دخلو بعد دقيقتين صحيناه السبب منك انت

واللي ما طعنوه

والله قريت مشاركتك 5 مرات مافهمت شي تكلمو بالعربيه ربي يحفظكم لكن مشكور ع المشاركه

lords
06-07-2010, 01:49 PM
والله قريت مشاركتك 5 مرات مافهمت شي تكلمو بالعربيه ربي يحفظكم لكن مشكور ع المشاركه

ذكرني اترجمها بالهندي عشان تفهم

lords
06-07-2010, 01:54 PM
انا كنت عارف مارح يقدر ضروفنا الا كيمو مشكور ع مرورك

وانت في اللعبه كنت تشتم كيمو ايش اللي خلاك محترم

حمض الخليك
06-07-2010, 01:57 PM
أضن كتابه مشاركتين ورا بعض ممنوع

تريديوا أعلمكم القوانين ولا أيش؟

وش باقي اندم عليهـ
06-07-2010, 02:16 PM
مشكور حمض الخليك القوانين عارفينها لكن اخونا يتكلم كلام غير واقعي اتمنى فقط يجيب اسم شخصيتي الحقيقه باللعبه فقط بعدين هذا موضوعي من حقي ارد على مشاركه صح او لا

mahmoud84
06-07-2010, 02:36 PM
حبى انا مش عارف ليه كتر الكلام فى اشياء بديهيه
انا رحت لبايوم 20 مره
والكلانات موتونى كتير
دى لعبه
واما زهقت سبت كلانى لمده يوم طعنت بايوم
ورجعت تانى وانتهت المشكله
وطعنه بايوم بتتعمل للشخصيه مره واحده وخلاص
موضوع بسيط
وتقبلوا مرورى

unding07
06-07-2010, 03:20 PM
صحيح انانية كبيرة في بعض الشباب..البعض يبي الخاتم(وباقي الناس يبون يطعنوا بايوم عشان السب كلاس بس "__")

حصلت معي وقت السب استنيت اكثر من شهر ونص عشان اطعن بايوم.*_*

DevilBlood
06-07-2010, 03:59 PM
حبى انا مش عارف ليه كتر الكلام فى اشياء بديهيه
انا رحت لبايوم 20 مره
والكلانات موتونى كتير
دى لعبه
واما زهقت سبت كلانى لمده يوم طعنت بايوم
ورجعت تانى وانتهت المشكله
وطعنه بايوم بتتعمل للشخصيه مره واحده وخلاص
موضوع بسيط
وتقبلوا مرورى

يعجبني الأنسان الواعي الفاهم للعبه

وش باقي اندم عليهـ
06-07-2010, 04:15 PM
ياجماعه افهموم الموضوع حنا ماني الخاتم بيوم يطلع مرتين خلها مره بالاسبوع لسب كلاس يدخلون له عن طريق الخنجر ومره ثانيه للي يبون الخاتم ليه انحرم من مهمتي عشان غيري يبي الخاتم شباب خلوكم مكاننا كملنا شهر باللعبه ومادخلنا عليه الي مايعرف احد باللعبه يموت قهر يعني

meme
06-07-2010, 05:04 PM
انتم خليتوني افقد كل شي فيني انا عن نفسي اعترف وقفت اتكلم ونسيت الدوامه ودخلو ومالحقت واصلا ماجيت لا عشان خاتم ولا عشان سب والقصه ومافيهاا انا شو دخلني يجي شخص يكلمني ويرمي حرته فيني بالهمس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ولا فوق كذا يلومني لاني دخلت دارك ويدخل الدين بالموضوع عشان اطلع ؟؟
واذا عن الاخلاق انتم ماخليتو الواحد فيه اخلاق انا اتكلم بالحق لو انت كنت داخل كنت مافكرت بغيرك تبي تلعب العب مو لاعب ارجع ايام السوني 1و 2 ولا الحين فيه 3 (: على الاقل هناك محد يزعجك

وش باقي اندم عليهـ
06-07-2010, 05:13 PM
شباب لاتطلعونا برى الموضوع الموضوع بايوم والسب كلاس الي عنده مشكله جانبيه يحلها مع الاداره انا اتكلم عن اكثر من النصف السيرفير جاين يخربون شي مو سهل لزم الاداره تتخذ موقف حتى سسببوا لنا لاق من الزحمه نصيحه للي حابين يبوعون يجون امام بوابه بايوم

abo00d
06-07-2010, 05:50 PM
ايامي لما سويت السب كلاس كان بيوم حي من اول ما بدت اللعبة كانو يخافون منه و الشخصيات كانت ضعيفه ههههه

apdo2
06-07-2010, 06:14 PM
الله ينور علي الجميع

TheGhost512
06-07-2010, 06:30 PM
انا من رأيي مافي داعي كل ما يصير شي و الناس ما تقدر تطعن بايوم يجي 10 اشخاص يعملو كل واحد فيهم موضوع و يشتكو فيه للادارة عشان بايوم . . . . اللعبة فيها القوي و فيها الضعيف . . شوف مين بيقدر يساعدكم و يحمي المكان لحد ما يطلع بايوم من دون مشاكل . . . يعني هاي لعبة . . مو لازم زعل و مشاكل و المفروض الناس تتعرف على ناس و يساعدو بعض . . . مش والله واحد جديد ما بيعرف حد رايح يطعن بايوم . . . . بايوم مو مهم . . المهم الناس اللي تتعرف عليهم و تكون معاهم يد واحدة . . . على كلام عبود فعلا زمان بايوم كان ضربة يقتل اي حد . . . اذا كان محظوظ بيموت بضربتين . . لأنه ما كان في دروع و اشياء قوية مثل الان .

شباب رجاءا ما توجعو راسنا كل مرة بالمواضيع هاي . . كل ما يصير شي عند بايوم - نفس المواضيع كل اسبوع . . . . كرهنا بايوم من ورا هيك مواضيع و الواحد وجعه راسه .

وش باقي اندم عليهـ
06-07-2010, 07:29 PM
انا من رأيي مافي داعي كل ما يصير شي و الناس ما تقدر تطعن بايوم يجي 10 اشخاص يعملو كل واحد فيهم موضوع و يشتكو فيه للادارة عشان بايوم . . . . اللعبة فيها القوي و فيها الضعيف . . شوف مين بيقدر يساعدكم و يحمي المكان لحد ما يطلع بايوم من دون مشاكل . . . يعني هاي لعبة . . مو لازم زعل و مشاكل و المفروض الناس تتعرف على ناس و يساعدو بعض . . . مش والله واحد جديد ما بيعرف حد رايح يطعن بايوم . . . . بايوم مو مهم . . المهم الناس اللي تتعرف عليهم و تكون معاهم يد واحدة . . . على كلام عبود فعلا زمان بايوم كان ضربة يقتل اي حد . . . اذا كان محظوظ بيموت بضربتين . . لأنه ما كان في دروع و اشياء قوية مثل الان .

شباب رجاءا ما توجعو راسنا كل مرة بالمواضيع هاي . . كل ما يصير شي عند بايوم - نفس المواضيع كل اسبوع . . . . كرهنا بايوم من ورا هيك مواضيع و الواحد وجعه راسه .

هذا دليل ان فيه مشكله في بايوم كل اسبوع وشخص جاي يشتكي وحتى لو قفلتو المواضيع راح يشتكون من بعدي انت تقول دور لك واحد يحميك انا ابي الاداره تحميني اتوقع انها اعظم سند للي لفاتهم 85 وماتخصصوا ليش المكابره صديقي اتمنى المشكله تنحل مع الاداره لان الي يسير شي في قمه الضلم حل الموضوع بسيط ويبقى للخاتم قيمته خش السيرفر الاجنبي وشوف كم يقعد بايوم من ساعه قبل مايموت حنا يقتلونه في 5 دقائق ويصحونه في 10 ثواني .بعدين اتكلم عن بعض الشباب صراحه في قمه الحسد مارح يتضررون لو خلوا بايوم في اسبوع مره لاصحاب الهمه ومره لاصحاب الخاتم وتشوفهم يحاربون من اجل تصعيب المهات ع غيرهم .

kinan-99
06-07-2010, 07:55 PM
انا لعبت في سيرفر اجنبي و كانت مواد المهمات (التخصص- السب - النوبل) مثل الخنجر الملطخ بدم بايوم تباع بادينا
فلو توفر الخنجر جاهز عند مستر كات اظن المشكلة انحلت

وش باقي اندم عليهـ
06-07-2010, 08:02 PM
انا لعبت في سيرفر اجنبي و كانت مواد المهمات (التخصص- السب - النوبل) مثل الخنجر الملطخ بدم بايوم تباع بادينا
فلو توفر الخنجر جاهز عند مستر كات اظن المشكلة انحلت

الله يطيك العافيه اخوي صدقت وانا لما كنت العبها شاهدت نفس الشي شفتو صدقتوني اذا الغرب راعوا الاعبين وضروفهم حن من يراعينا ليش بعضكم يبي يخلينا نجي ننشحثه عشان بايوم اتمنى الاداره توقف بعدل كما عودتنا

cool boy
06-07-2010, 08:32 PM
الناس تدخل تطعنه لانها تخاف الكلانات الي ضدها تدخل و تقتلها و يكونصبرها ع الفارغ
فانتو استغلو الفرصة و ادخلو مباشرة
ليش يكونون هم الي يصحوه اصلا؟
كونو انتو

zeta060
06-07-2010, 11:46 PM
سيمو ممكن تقول لي مين صحى بايوم خلال 10 ثواني بس واخاف اكونغلطان لما قول 10 ثواني يمكن 5 او6

Hamad
06-07-2010, 11:55 PM
أضن كتابه مشاركتين ورا بعض ممنوع

تريديوا أعلمكم القوانين ولا أيش؟

ليش المشاركتين تعتبرها Spam ??
المفروض ال spam يكون اكثر من مشاركة .. وفي نفس الوقت تكون المشاركتين مالها هدف .

لان ماظن الناس قصدهم زيادة المشاركات ..

وش باقي اندم عليهـ
07-07-2010, 12:29 AM
شباب حنا نبي حل للمشكله بيوم ركزوا معاي خلوا المشاكل الجانبيه الله يرضالي عليكم

حمض الخليك
07-07-2010, 12:39 AM
ليش المشاركتين تعتبرها Spam ??
المفروض ال spam يكون اكثر من مشاركة .. وفي نفس الوقت تكون المشاركتين مالها هدف .

لان ماظن الناس قصدهم زيادة المشاركات ..

تعتبر سبام لان خاصيه الـ Edit موجوده

فلا عذر للعضو أنه يكتب مشارتين ورا بعض بحجه إضافه جديد

لأن تعديل المشاركه ممكن

flahemen2010
07-07-2010, 12:03 PM
يا اخي والله معك الحق حنا طفشنا من امر بايوم اتعرف الان شهرين وانا انتظره زكل مرة يروح لي وان مافهمت شيئ ليش كل الانانية في أمر خاتم بايوم تجد اشخاص ترتيبهم في اللعبة الاولى وعامل سب كلاس نوبل وهيرو يقدر يشتري خاتم بايوم من مستر كات ويجيك ويقتلك وانا كرهت حياتك في انتظار بايوم تخيل نا اخر مرة والله 15 ساعة وانا نتظره لما ظهر قتلني واحد عدرا والله كنت بدي اقول..... والله مااعرف شو اقول لدالك من فضلكم قدرو مواقفنا خاصة انتم يااقوياء اللعبة باللع عليكم ليش مرة لايدخل كل من لديه المهمة يكملها ويرجع وانتم ادا ارتدم الخاتم خدوه ارجوووكم فكرو مع انفسكم ولو قسم لكم هناك من يكون لديه 2خاتم وبدو الثالث ليش؟

KOC2000
07-07-2010, 09:12 PM
الله يطيك العافيه اخوي صدقت وانا لما كنت العبها شاهدت نفس الشي شفتو صدقتوني اذا الغرب راعوا الاعبين وضروفهم حن من يراعينا ليش بعضكم يبي يخلينا نجي ننشحثه عشان بايوم اتمنى الاداره توقف بعدل كما عودتنا

أخي الكريم هذا في سيرفرات الهاي ريت وال PVP فقط. أما في سيرفرات اللو ريت هذه نقطة.. والأهم إنه لكل سيرفر مواصفاته ومميزاته وتغييراته فلا داعي للمقارنة، أنا رآيي إنه اللاعب حر في اختياره، يختار السيرفر الأكثر تناسباً له.

وبخصوص بايوم، ومهمة الصب كلاس من جهو الإدارة، إن شاء الله هايكون له حل وسط معانا لكن مع بدء جراسيا لأنه كل وقت التطوير الآن مكرس لها.

ودمتم بود.

Mu7ammad
09-07-2010, 04:30 PM
والله قرفت من السب كلاس بيوم كل ما اجى اروح عنده مش عارف اخش الزاى حد يعرفنى فى ناس تقول من البوابة المحرمه

ksa.d7
16-07-2010, 05:42 PM
عيب والله الغرب احسن مننا
[http://vnmedia.ign.com/l2vault.ign.com/images/blogs/TamohsBlogs/1-20-2009-baium-stone.jpg
لا تعليق

TheGoste
16-07-2010, 05:50 PM
انا معاك ان السيرفر كله انانيين بيفكرو فى نفسهم عايزيين يدخلو يقتلوه بسرعه عشان ياخدو الخاتم وفى الاخر يا فرحه ما تمت الخاتم منزلش لان هما لو كلفو نفسهم يقرو هيعرفو ان النسبه بتاعه الدروب بتقل لو انت اعلى منه باكتر من 3 لفلات الحل الوحيد مع الناس دى هو نظام اللى يلحق الحل الوحيد اللى ممكن يحل المشكله ان الاداره تخلى محدش يقدر يكلم بايوم عشان يصحيه قبل نصف ساعه بعد ظهوره اعتقد ان ده حل مناسب

ومين قال اننا ندور علي الخاتم او نريد الخاتم؟
احنا نقتل بايووم عشان هدف في دماغنا مش اكتر:) والبقاء للاقوي دائما

ksa.d7
16-07-2010, 06:23 PM
وليه تبون تقتلوونه؟ بس عشان القوه ؟والله انت مو حااسس بيا انا ابتديت ابكي والله العظيم ما انكر اني على وشك البكاء
والله مافيا اعبر بس ردي فوق كفاايه الغرب احسن مننا
عيب والله
ومستحيل كل الناس دي تكوون غلطاانه وجيبوا اي واحد ليا يقول انو احنا غلطانين وما كان مسوي السب مافي احد يقول احنا غلطانين الا عشان هوا ريح دمااغه وسواه واحنا لا

D-GENERATION X
16-07-2010, 06:31 PM
والله شباب شيعتو وقتي في قرأت الموضوع انت بدك بايون خذه بالقوة لا تقعد تقلب الدنيا علينا

طنقوور
16-07-2010, 07:53 PM
شباب انا يوم خلت قعدت 5 ثواني والى الناس بدو يموتون لقيت فرنتيزا بيكي وكلاود بيكي

انا ابي اعرف ليش تموتون الناس هم بضربه من بايوم بيموتو ليش تخسرون مانا علشانهم وثاني شيء

الي يصحي بايوم هو fistofdoom اول مادخلت على طول ماصدق نفسه انه دخل على طول توجه لبايم وقومه

وبعدين ليش تقتلون الناس ابي اعرف السبب

تتكبرون في الدور 14 وفي الدير تقعدون 15 ثانيه وتموتون ليش

ورابع شيء انا كل ماروح لبايوم الاقي ناس كل يوم اذا قاتم ياوم هناك كل يوم زي الحركه مايخلونا نسويها

الورده البيضاء
16-07-2010, 08:07 PM
السبب بسيط (اطفال) هيخسرو ايه لو سابو غيرهم يطعنه والله ما عارفه
اكمنهم يا عينى مش قادرين على فالاكس ههههه

GNIRALE
16-07-2010, 08:07 PM
ياشباب الصبرفقط ان والله انتظرته شهرين والان الحمد لله انا بسب الكلاس اعرف هناك اشخاص تبي بايوم خاتمه لكن اي واحد يريد كيف يلعب اصبرو فقط

TheGoste
16-07-2010, 08:43 PM
وليه تبون تقتلوونه؟ بس عشان القوه ؟والله انت مو حااسس بيا انا ابتديت ابكي والله العظيم ما انكر اني على وشك البكاء
والله مافيا اعبر بس ردي فوق كفاايه الغرب احسن مننا
عيب والله
ومستحيل كل الناس دي تكوون غلطاانه وجيبوا اي واحد ليا يقول انو احنا غلطانين وما كان مسوي السب مافي احد يقول احنا غلطانين الا عشان هوا ريح دمااغه وسواه واحنا لا

يا غالي انا حاسس بيك لاني ما طعنت بايوم في يوم وليلة
انا قعدت حوالي اكتر من شهرين عشان اطعنو واطلع من كلاني عشان اطعنو وما تم بردو
وفي شخصية تانية قعدت شهر
بس ما احب اشتكي لحد بفضل صابر لغاية ما يشاء الله
اصبر وتشوف
والناس اللي بتقول اطفال ( :hf_wink: يا ريت تقدر اللي يكلمك )

bl00d
16-07-2010, 08:54 PM
انا جلست 70 يوم لطعن بايوم ^^ عادي كثير

الورده البيضاء
16-07-2010, 10:05 PM
الغريب انى فى شخصيتى الاساسيه قتلت بايوم فى اول مره رحت التانيه قتلته من تانى مره والاغرب انى واقفه فى صف الناس اللى مش عارفه تطعنه واللى بيقولو انهم استنو شهور واقفين ضدهم شغالين بنظام (انا خلصت وانا مالى يحسو بالعذاب اللى انا اتعذبته)
وبيزعلو لما بقول اطفال -.-

ksa.d7
17-07-2010, 06:34 AM
ومين قال اننا ندور علي الخاتم او نريد الخاتم؟
احنا نقتل بايووم عشان هدف في دماغنا مش اكتر:) والبقاء للاقوي دائما
وايه هوا السبب؟

يا غالي انا حاسس بيك لاني ما طعنت بايوم في يوم وليلة
انا قعدت حوالي اكتر من شهرين عشان اطعنو واطلع من كلاني عشان اطعنو وما تم بردو
وفي شخصية تانية قعدت شهر
بس ما احب اشتكي لحد بفضل صابر لغاية ما يشاء الله
اصبر وتشوف
والناس اللي بتقول اطفال ( :hf_wink: يا ريت تقدر اللي يكلمك )
وليه استنى؟ مدام انو انا اقدر اخلصها بسرعه انا ورايا سفر ولازم اسافر يعني الاسبوع الجاي لو ما لحقته باي باي بايوم
ليه ما نكون منظمين؟ ليه الانانيه مقطعتنا؟
شوفوا كيف النظام شوفوا كيف الترتيب ليه ما نكون زيهم؟ يعني الكفرة سااروا على اخر الزمن احسن مننا؟هذه مشكله فعليه ويجب عمل لها حل باسرع وقت
http://img103.herosh.com/2010/07/17/131355799.jpg[/url]

SaM$DeVeL$4$EvEr
17-07-2010, 06:59 AM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ...

-.- اخوي صاحب الموضوع اقلك ابسط واحلا واجمل حل ؟
.
.
. الحل هو انك تقعد نوب مثلي -.- والله ولا همك شي في الدنيا هههههه ^^

والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته ...

MaDe4Kill
17-07-2010, 07:51 AM
اقولك حاجة مكنش فيه وحوش في الدور الاول
محسوبك علشان يطلعلكم جري بتاع 50 وحش من تحت علشان يعرف يطلع السلم ومعرفتش
فائ خدمة
ابقي افتكروني طلعتو من غير مشاكل
وانا عمال اقول اللعبة فادية ليه اتاليكوم قاعدين هناك علي العموم انا واحد من التلاتين الي مكنتش عند بايوم بس قريب هعشش عندكم بس لما اعرف اوصل ل75
واعرف اطلع من جيش الدم الاحمر الي كان تحت

MaDe4Kill
17-07-2010, 07:55 AM
اتمني بجد لما اوصل لفل 75 ملقيش الانانية ديه والا ما بالها لعبة
الي تحرق دمي وتحرق وقتي كمان
انا متهيقلي اقتراح باقة منع السفر هو احسن الاقتراح
بس لاحياة لمن تنادي

LORD_MAN
17-07-2010, 01:00 PM

انت او انت اليل ادب ما بتراعيش اي حد و الله لو اتدكر الكونت تبعي لادخول اطفشك من العبة ب سبب القتل