المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : يا اداره يا كيمو فى مشكله ومحدش معبرنى مينفعش كده!

الورده البيضاء
04-07-2010, 06:52 AM
دلوقتى انا عملت اكتر من موضوع بشتكى من مشكله فى اللعبه مش عندى لوحدى ولا فى شخصيتى دى مشكله عند اكتر من شخص وهى تحسين المهارات الصفحه مبتتفتحش بدوس تحسين الصفحه مبتتفتحش
الرد المتوقع
1- اعملى فول تشيك (والله عملت)
2-ادخلى الخيارات واعملى وضع البدايه (برضه نفس المشكله موجوده)
3- امسحى ملف الOptions من ال setting (مسحته برضه مش راضيه تفتح)
4-امسحى اللعبه ونزليها من جديد (العيب مش من عندى العيب من اللعبه لان فى اكتر من لاعب عنده نفس المشكله مش معقوله العيب عندى وعطست راحو هما اتعدو)
ارجوكم ردو عليا لانى ازاى هلعب من غير ما ارقى المهارات كده اى حد قوى او ضعيف هيبقى اقوى منى

وش باقي اندم عليهـ
04-07-2010, 08:38 AM
اتمنى تنحل مشكلتكانا انصحك انك تحذفين اللعبه وتحملينها ثانيجربتي كل الحلول وباقي هالحل

الورده البيضاء
04-07-2010, 11:12 PM
مش عارفه فى ايه ده انا حتى نقلت اللعبه على جهاز جديد برضه نفس المشكله والله حرام اللى بيحصل ده ومفيش اى اهتمام من الاداره امال اسمهم مشرفين ليه مش عشان يشرفو على المواضيع ولا عشان يتجاهلو المشاكل؟

KOC2000
05-07-2010, 04:06 AM
اسم الشخصية أيه ؟

captainblack
05-07-2010, 04:17 AM
1- اتاكدى من انك بتروحى للمستر الصح حسب تخصصك .
2- اتاكدى انك عندك نقاط خبره زياده يعنى مثلا ميكنش لفل 78 و 1% لازم يكون نقاط خبره زياده.
3-ابديت الكلنت طبعا هتقول انا عملت .
4-امسحى windowsinfo.ini من ملف السيستم بتاع اللعبه وجربىز
5-نزلى نسخه تانيه من l2 hellbond وسطبيها وقبل ما تسطبيها امسحى النسخه اللى عندك كلها اكيد المشكله فى اللعبه اكيد لان مفيش مشكله فى الشخصيات نفسها .

واكيد مفيش غير كده وده الحلول اللى بعملها دايما لما يكون فى المشكله ده وان شاء الله تتحل المشكله

الورده البيضاء
05-07-2010, 07:22 AM
اسم الشخصية أيه ؟

اسم الشخصيه WhiteRose والتخصص متأمل روحانى هى كانت شغاله فى الاول بس مش عارفه ايه اللى حصل ونفس المشكله فى شخصيتى الكاميل اسمها BlueRose ارجوك شوفلى حل انا مقدرش انزل اللعبه من جديد لان النت عندى وير ليس

titan2010
06-07-2010, 02:12 AM
هو اكيد العيب من اللعبة

بس انا عندى احتملات جديدة

1- امسحى اللعبة نهائيا وسطبيها من اول وجديد
2-امسحى اللعبة نهائيا ونزليها من اول الجديد من على الموقع (هذا اذا لم تحل مشكلتك)
3-شيلى واير اس واشتغلى عادى من السلك النت
4-اذا ما نفع الحلول قدمى شكوة للمشرفين اللعبة

هذا ماعندى ارجو ان اكون افدكم بشى
مع تحياتى وتمنيناتى
BLACK CAT

الورده البيضاء
06-07-2010, 04:15 AM
الحمد لله المشكله اتحلت انا جربت اللى كابتن بلاك قاله
4-امسحى windowsinfo.ini من ملف السيستم بتاع اللعبه وجربى
مشكور يا كابتن بلاك ومشكور للجميع على اهتمامكم

captainblack
07-07-2010, 04:12 AM