المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : اقتراح بخصوص الكاميل والكنسل

Yoshida
03-07-2010, 08:07 AM
بسم الله الرحمن الرحيم

طبعا شباب الكل عارف انه الكنسل كثر في اللعبة بعد مجيء الكاميل الي ادى الى خروج كثير من اللاعبين من اللعبة لكن ليس هذا المهم انا احب ان اتكلم عن اكثر من نقطة بالنسبة للكاميل وبالنسبة لحربة الكنسل بتاعت الهيرو

اول شيء الكاميل: شباب الكاميل يجب ان نجد له حل يعني حرام يكون لفلك 85 يجي كاميل لفله اقل منك ب 55 او 60 لفل يكنسل لك 3-13 بفر والله حرام صارو اللاعبين يعملو كاميل والله بس عشان الكنسل فلذا اقترح انه :

الكاميل قادر على الكنسل فقط في الكلانات الي بينها حروب او يكون الفرق بين الكاميل واللاعب الاخر 10 لفل مثلا حتى يقدر يكنسل له او اكثر.

الاقتراح الاخر عن حربة الكنسل للهيرو :

انا شفت كل الهيرو الي صارو هذا الشهر معهم حربة كنسل ليش؟ عشان الكاميل والكنسل الي زاد فلذا اقترح انه ايضا حربة الكنسل انها تكنسل فقط مرة وحدة وليس عدة مرات او انها تكنسل في الحروب فقط

ارجو انه يكون اقتراح مفيد للجميع وليس لي فقط وشكرا للجميع

king1
03-07-2010, 09:25 AM
اقتراح ممتاز

B!G K!D
03-07-2010, 09:51 AM
ممكن اكون معك بكل شي بس حربة الهيرو ؟؟؟؟ هذا شي من الانترلورد متعودين عليه !! مستحيل يتغير
بس الكاميال ممكن اكون معك فيها لانة واحد لفلة جدا صغير ويكنسلك كنسل مو طبيعي

بس المشكلة انة فية بفات ضد الكنسل !!! بس ما تنفع مو عارف ليش !!
ممكن لانة نسبة نجاح الكنسل 100% ؟

PAAGERIO
03-07-2010, 10:04 AM
اخي هاذي ايجابية و سلبية في الكاميل و لازم نتقبلهم الاثنين يعني ترضى تكنسل و مهاره حلوه و كل شيء لازم كمان يقدر كاميل زيك يكنسلك عادي ومين قال انها سبب الخروج لكثير من اللاعبين؟؟؟

HillBOY2010
03-07-2010, 10:23 AM
انا عندي فكرة احسن ليش ما يخلو كل شي يكنسل باللعبة له فشل وله نجاح زي اي مهارة سم ولا اي شي ؟؟ والله فكرة مافي زيها لو يخلوها لها نجاح نسبة وفشل نسبة^^..

kollobamya
03-07-2010, 01:27 PM
اه احنا مش نشيل مهارات من الكاميل خالص ده ظلم ليهم

بس الصح فعلا ان مهاره الكنسل يكون ليها نسبة نجاااااااااااااااح وفششششششل

يا ريت نسمع رد منطقى

GX123
03-07-2010, 04:23 PM
ايوا متفق معكم في كاميل نوب كنسلني 15بف راح فيها وبعدين يخليني بطيئ ويهرب ويرجع تاني يكنسل ظلم اسوي بف ياخذه له

HellKnight
03-07-2010, 05:28 PM
السيرفر الاجنبى فى نسبة نجاح يعنى مش كل مرة يكنسل لا زى الفير و السيلنس بى الحظ ارجو ان الكاميل يكون كدا

EzomY
04-07-2010, 04:42 PM
يا شباب اش رايكم نسوي لعبة على مزاجكم ؟؟
الادارة مالها دعوة بهالاشياء هذا الي مصمم اللعبة صممها كذا وبعدين اصلا الكاميل ضعيف
وكل الي عندهم كاميل يعرفون هالشي وانا عندي كاميل سلاح اكاروس ولبس داينستي (بسرفر اجنبي )
وولا يسوي شي دفاعو ضعيف وسويت سب كلاس كل تخصصات الكاميل وكلهم ضعاف
ولو بدكم تشيلو الكنسل شيلو virtex او votex الي عند السحرة الي مثل القنبلة
وشيلو التخدير عند الفرسان وشيلو ....
المهم جميع تخصصات الكاميل ضعيفة !!

kollobamya
04-07-2010, 10:08 PM
خلاص طالما هيا ضعيفه كده ماتلعبش بيها

وهل اى مطالبة بأى حاجة فى اللعبة تبقى تغيير فى اللعبة

السرفر الاجنبى على عينى وراسى

بس سورى فى اللفظ اى حاجة هناك لا تسوى شئ عندنا هنا

لأن كل سيرفر وله ظروفه

KOC2000
05-07-2010, 04:02 AM
في جراسيا الكنسلة لها نسبة نجاح وفشل، لكل اصدار من اللعبة تعديلاته وطريقته، والمهارات لا ولن نعدلها في أي إصدار.

hellknight: العب في السيرفر الأجنبي.

الورده البيضاء
05-07-2010, 08:29 AM
الكاميل معروف ان ضربطه ضعيفه فا متعوض انه عنده كانسل لما احنا نشيله الكانسل يبقى ساعتها محدش هيلعب كاميل خالص قوه الكاميل فى الكانسل والديس ارم وقريب لما تلاقو كاميل ناسف عامل افخاخ فى كل مكان هتقولو عايزن الافخاخ تبان عشان منمتش ايه يا جماعه زى مبتفكرو فى نفسكو فكره فى غيركو يعنى مثلا كاميل جاى يعملك كانسل ليه متبقاش انت اسرع منه وتعمله fear Stun Sleep Pryaliz او اى حاجه توقفه من انه يعملك كانسل

hussamm
09-07-2010, 07:38 PM
طيب يا كيمو المشكلة انو الكاميل بشلك 13 بف اذا مش اكثر طيب خليه يكنسل زي اي تخصص يعني 4 بفات معقولة يعني والله لو في 2 كاميل بشيلو كل بفرك كلو