المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : ارجوا من الأدارة تقرأ الاختراح ده

الزملكاوي
23-06-2010, 01:39 AM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

الحمد لله بعد ما لعبة Kalonline و RAPPELZ و Conqer و Silkroad و اخيرا في زمن الحاربين
جتلكم بي اقتراح لي تسهيل مهمة السب كلاس و الاقتراح هو :
ان بدلا من انتظار الريد بوس يوم او 12 ساعة و بايوم 5 ايام تخلو إلي يأخذ مهمة السب كلاس
تعطو طلسم او اي حاجة و يروح لي مكان الريد بوس و يضغط علي الطلسم او الحاجة دي و كدا اللعبين يخلصوا مهمة السب كلاس بسرعة ويترقوا بسرعة ويكونوا افضل و افضل اتمني يكون الاقتراح عجبكم صديقكم MaHmOoD5109 او Mahmoud5110 شكرا انتظر الردود .

nnooplo
23-06-2010, 01:46 AM
والله ما اعرف شو اقلك اضن انو اقتراح جميل

وان شاء الله يكون خير

DevilBlood
23-06-2010, 01:59 AM
حبي الغرض من مهمة السب كلاس أنك تتعب شويه مش تضغط على لي بتقول عنه و خلاص لازم تتعب و تنتظر حتى تحس بمتعة مهمة السب كلاس على كلامك هذا ممكن أٍسوي شخصيه كل يومين و أخليها سب كلاس ^^ و مش حتحس بقيمة الشخصيه ألا لو تعبت

الزملكاوي
23-06-2010, 02:14 AM
بس علي حد قولك المفروض ان إلي عندهم السب كلاس بس هما إلي يقتلو الريد بوسات بتاعة السب كلاس مش إلي معندوش يقتلوا اقتراحي ده للعنده مهمة السب كلاس بس انا جيت اقتل بايوم في ناس قتلوه فا انا اقترحة الاقتراح ده علشان كدا

chadli06
23-06-2010, 02:36 AM
ولله أخي انا اخذت مهمة السب من 30 يوم و ما سويتها الى حد الان و ألغيت المهمة أصلا . لاني مليت من انتضار الريد بوسات .

أضن ان انتضار الريد بوسات يبعث الملل الى اللعبة ولله . ( انتظار الريد بوسات لأيام فكرة مملة و غريبة ! و خاصة اللعبة الحين يتواجدون فيها الناس بكثرة )

ولكن أنا احب أعدل اقتراحك و هو تخفيض مدة ضهور الريد بوسات من 5 أيام الى 24 ساعة . يا ليت الادارة تقبل هذا الاقتراح لأنوبصراحة مليييييييييينا من الانتظار .

الورده البيضاء
23-06-2010, 11:44 PM
فى رأيى انه الرايد بوسات يظهرو كل 5 ساعات مره ما عدا الرايد بوسات اللى توقع مجوهرات زى بايوم تنزل كل يومين بدل 5 ايام ويا ديفل بلود الصعوبه موجوده اصلا وهى انك تلاقى ناس متكونش اعلى من الرايد بوس ب 9 لفلات ويقدرو يجو يساعدوك لكن انتظار رايد بوس ايام بيخلى اللعبه ممله انا بقالى 4 ايام مستنيه رايد بوس ال نوبل كل يوم ينزل فى وقت اللى انا بكون فيه فى العمل وانا مقدرش اتغيب طب اعمل ايه؟

titanic2015
25-06-2010, 09:12 PM
فعلا انا معاك المهمات هنا اصعب كتير من المهمات فى اى لعبة اون لاين لعبتها وارجو من الإدارة تسهيلها شوية

PAAGERIO
25-06-2010, 10:27 PM
ممكن يعني شيئ مثل طلسم او شيئ يعطى للي عندو مهمة السب كلاس و يروح لمكان الريد بوس و يضغط على الطلسم ليستدعي الريد بوس اما بقية اللاعبين يستنو زي قبل عادي يعني الطلسم يعطى عند اخذ المهمه بس اعتقد هذه فكرة الزملكاوي و الله فكرة رائعة و انا من جهتي موافق عليها

الشيطان
26-06-2010, 12:00 AM
السلام عليكم
شباب ياريت الاداره تعمل المهمه للي ما سواها مش اللعبه كلها عيزا تقتله علشان الاشياء الي بتقع في ناس ما يهمها الاشياء يهمها تسوي المهمه والله ناس متير اتظلمو علشان لفلهم صغير وكل واحد لفله كبير يدخل ويقتلهم علشان الاشياء تكون ليه
لو الي بيسوي السب بس هو الي يقتله تكون اللعبه اسهل وكل الناس يعملوا المهمه

KOC2000
26-06-2010, 12:02 AM
لكل لعبة طبيعتها يا حبي وانت عاير تغيير طبيعة زمن المحاربين حتى تريح نفسك. اﻻقتراح مرفوض