المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : اسف علي الازعاج (انتقادات لاداره زمن المحاربين)

Lizer
21-06-2010, 07:06 PM
السلام عليكم........

بصوووا يا جماعه انا هكلمكم بصراحه بس مش عايز حد يزعل لاني عارف اني الصراحه دايما بتزعل
دلوقتي الاداره بتقول ملهاش دعوه بالسرقات امال مين الي ليه دعوه انا؟ امال وظيفه ال gm ايه؟ وظيفته انو يعرف مشاكل الناس في اللعبه ويحلها مش يتجاهلها وكمان ازاي الاداره مش مسئوله عن الملفات الي بيحطها الاعضاء طيب افرض ملف متلغم(عليه فيروسات وبرنامج هاك)لا انا بقول الاداره مسئوله لانها لازم تفحص اي ملف يحطو اي عضووو

2- تغيير البريد الضامن - (بطاقة 50 مليون كراش)

وازاي يعني تغيير البريد الضامن بفلوس دا الخصيه دي لازم تكون موجوده في الموقع الرئيسي اصلا عمري ما سمعت عن تغييير ضامن بفلوس

1- تغيير اسم لون الشخصية لمدة شهر - (بطاقة 100 مليون كراش) ويمكن اختيار الألوان من هنا
كمان ايه الفايده من تغيير لون الشخصيه

2- رفع مستوى الشخصية إلى لفل 85 - (بطاقة 1000 مليون كراش)
وازاي يعني ارفع مستويات الشخصيه ل 85 دا هيعمل فروق جامده جدا في السيرفر وكمان مش هيبقي فيه متعه لاني شايف المتعه في التلفيل

وصحيح اي لعبها بيبقي فيها احتفاليات كل اسبوع ليه مفيش هنا دا حتي كونكر الي لاتقارن بزمن المحاربين فيها احتفاليات كل اسبوع

6- الصب كلاس + النوبل - (بطاقة 500 مليون كراش)
وبرده دا لا الصب كلاس + النوبل طيب وليه كده والله دا هيعمل فروق رهيبه هوا دا اللعب الصح ؟
وكمان نفسي اعرف الاداره اي في نيتها يعني

ارجو التقبل من غير ما حد يزعل انا قلت رائي بصراحه وانا عارف اني استاذ كيمو هيزعل بس انا والله بكلمه بصراحه من غير ما اكون منافق وعلي فيكره بالطريقه دي هنيجي في يوم نلاقي السيرفر فاضي

Lizer
21-06-2010, 08:04 PM
اي ده ولا واحد رد انتو خايفين تردو ولا خايفين تكتبو رائيكو بصراحه يا جماعه خليكم علي طبيعتكم ردوا لاني عاوز انافشكم في الموضوع هذا بالتحديد

Minako
21-06-2010, 08:50 PM
أخ حسافة والله لو في هيرو مع العروضات هاذي علطول حجز واحد :(

Lizer
21-06-2010, 08:53 PM
أخ حسافة والله لو في هيرو مع العروضات هاذي علطول حجز واحد :(

اي حسافه دي عموما لو كلمه وحشه الله يسامحك وعلي فكره والله انا ما معترض عشان الفلوس لو علي الفلوس سهله

HillBOY2010
21-06-2010, 08:59 PM
اي والله ياغالي انك صادق كل كلامك من اولة لاخرة 100% الواحد ما يحس بالمتعة الا لما يسوي كل شي بنفسة اما كذا توصل لفل85 طيب وش تسوي؟؟ تدور باللعبة~.~ والله شي وتراك صادق وربي يوم من الايام بتلاقي اللعبة فاضية ~.~

Lizer
21-06-2010, 09:01 PM
اه هوا دا والله الي بحكي فيه من اول النهار ومفيش حد عايز يرد كانهم بيتجاهلو الموضوع

Minako
21-06-2010, 09:30 PM
اي حسافه دي عموما لو كلمه وحشه الله يسامحك وعلي فكره والله انا ما معترض عشان الفلوس لو علي الفلوس سهله

لا هههه مافهمتني انا اعني ان لو الهيرو بالكراش لكان شي جميل "^^:dwf_swt:

Lizer
21-06-2010, 09:33 PM
بس كده مش هتبقي الالومبيات ليها لازمه ^_^

DeNaMeT643
21-06-2010, 09:59 PM
انا بقولكم ليش كذا انتوا فاهمين شو يعني عروضات ......؟ العروضات هاذي تساعد الاعبين يمكن لاعب زهقان من شخصيته الاولى
يقوم يفتح شخصيه ثانيه و يكلم الاداره انه يريد يسوي تعديلات فيها لفل 85 ما فيه فرق لانه هوه و لفل 80 واحد
و ثاني شي السب كلاس و النوبل النوبل يحتاج له في اللعبه 500 مون و بنضر الناس هاذي صعبه بس الي عنده اراده و اصرار بيسويها
بس المشكله انتوا ماخذين انه كل العروضات لمصلحة الادارة لا يا نااس افهموا العروضات هاذي لمصحله الاعبين
مو لمصلحة الادارة و ثاني شي انته ليش معور راسك للدرجه هاذي تبي تسوي كل العروضات هاذي سويها ما تريد
الله يسهل عليك يعني مو قصدي اني استفزك لا اوضحلك شو الفايدة من العروضات هاذي و في عرض انك تخلي اسلحتك و مجوهراتك +10 طيب قولي الحين انت الي مستفيد من ال +10 ولا الاداره ......؟ خلك ذكي وشوف العروضات تمشي لمصلحه مين *_^ تحيااتي Mr.DeNaMeT

Lizer
21-06-2010, 10:07 PM
(معور راسي) الله يسامحك

وكمان ازاي مفيش فرق لا في فرق بين لفل 80 و85 لانو انت بتجيب اسكلات جديده وتحويلات جديده وليك مهمات جديده وبعد كده لما الواحد يجيب 85 ايه الي بيسويه باللعبه يبيع بطاطا وبعد كده لما الواحد ميتعبش في مهمه النوبل قولي ايه الهدف الي انت هتبقي عايزه في اللعبه تاني والتعاون كمان هيروح وده هيطنطط علي ده لاني هتصير فروقات جامده وقلي دلوقتي لما انت تطور السلاح بسهوله ل +10 فين التعب والمتعه هنا والله ما راح يصير فيه متعه

Lizer
21-06-2010, 10:12 PM
وانا عارف والله انا الاداره بتتعب وكل حاجه بس انا مش بعترض علي مبدا الشراء انا بعترض علي العرض نفسه

DeNaMeT643
21-06-2010, 10:13 PM
يا الغالي انته مو راضي تفهم انا اقصد لك العروضات صارت لهدف معين مو ل عدة اسباب و انا اقولك شي الحين انت بتعمل سب كلاس وواحد جاي لك بالتخصص الاساسي و لفله 85 و السب كلاس معروف آآآخر شي لفل 80
و انت تفكر انه الي لفله 85 بيفوز عليك بسهوله هههههههه لا مثل القوه مافي شي جديد بس الي بيفرق عندك
و عنده تضبيط المهارات يعني تحسينها و الخواص الي بتعملها على لبسك و على حسب سلاحك و مجوهراتك ايش بتكون
و بالمناسبة انت جربت تتهور على سلاح S80 توصله ب نفسك +10 ......؟ خبرني لو انت جربت بعطيك الي تريده
تعرف ليش لانك تخااف تحسنه انا كسرت سلاح S80 لاني تهورت شوي ^_____^ بس عادي مو مهم كلها سلاح يروح و يرجع
و جالي سلاح ثاني وصلته +6 و المشكله سرقوا اغراضي و من ضمن الاغراض السلاح هع هع
ترا الي سارقني حاقد علي مو بسبب شي انه سرقني و خلاص راح
انا اعرفه بس ما احب افضحه و اخليه حراامي قدام الناس .................................. ما عليك من هذا الكلام
نرجع ل موضوعك الي يتكلم عن العروضات و الفايده منها كل الي حبيت اوصلك اياه انه العروضات هدفها
تسلية الاعبين مو تقولي فايدتها للإدارة او الناس ما بتكون متعاونه لا بالعكس بيكون في انجذاب اكثر للعبه
و اهداف كثيره الناس تطمح لها انشاء الله تكوون فهمت شو الي اريد اوصله لك -_- مع اني اعرف انك ما فهمت شي .................. ><

MUSIC
21-06-2010, 10:25 PM
تعلن اداره زمن المحاربين عن خدمات جديده لفتره محدوده
مقابل كروت كراش وهذا لتغطيه مصاريف الدعايه للسرفركم

.............لا تعليق

LordEgypt
21-06-2010, 10:48 PM
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ELGAZAR
تعلن اداره زمن المحاربين عن خدمات جديده لفتره محدوده
مقابل كروت كراش وهذا لتغطيه مصاريف الدعايه للسرفركم

على ما اعتقد الرد مفهوم لم تجبر ادارة زمن المحاربين اى شخص على تقبل العروض بل هى خدمات تمت لفترة قليلة لكى يتم التغطية على مصاريف الدعاية فاذا كنت لا تريد هذة الخدمات فلا فرق
فارجو من اى شخص ان يعرف ان هذة الخدمات اختيارية وليس اجبارية
ممكن تغير الاميل الضامن دى 50 م كرش ارجو ان تكون موجودة فى الموقع بدون دفع كراش
وغير ذلك لا ارة اى شىء يتير الاهتمام

khaled555
21-06-2010, 10:58 PM
هلا حبيبي هذه العروض امداد للسيرفر علشان تلاقي خدمة افضل صحيح احنا مش شايفين اي خدمات لكن الادارة اكيد مشغولة بالنسخة الجديدة وبعض التعديلات في اللعبة واذا حكينا علي السرقة فالادارة ليس لها اي دخل المسروق دائما غلطان اذا انا بعطيك النيك نيم والبسورد ليش اروح اشتيك واقول ده سرقني والله لو سالت الادارة وقلت لها انا بعطي بسورد بتاعي لكذا اراهن انها تقولك لا وبعدين نرجع لموضوعك العروض هذه في مصلحة الااعبين اولا عند اختيار من الاثنين اما تختار العروض وتريح نفسك من تعب ومشقة طويلة او تعتمد علي نفسك انا معاك في كل اللي قلته لكن العروض هذه دعم من الاعبين للسيرفر واسف اني طولت عليك ويا رب تكون فهمتني.

mogaheda143
22-06-2010, 12:19 AM
شباب العاوز العروض استخدمها الي ما عجباه لا يستخدمها .... واقلكم شي انتو عاوزين موضوع تفتحو وخلاص هزا موضوع فارغ اي حد بمزاجه و الي بقول انا اتسرقت ده واحد غبي<اسف>لنو كيف حايسرقك لو ما اعطته حسابك ؟ ولو اعطته حسابك اتحمل ولاترمي بلاك علي الاداره الاداره عليها لو حصل اختراق لسيرفر <واسف لو كلمي جرح اي حد>بس ده الحقيقه

dark shadow
22-06-2010, 01:06 AM
كيف تقول ان ما في احتفاليه في زمن المحاربين

النهارده كان فيه الاحتفاليه البحث عن صرر الكرش

واتمني تكون في ايفنت في الاستاد ^^

بقيه العروض لدعم السرفر

والسرفر محتاج دعم في الوقت ده حتي يزداد عدد الاعبين سعتها الكتير هيشتري الكرش والاداره احتمال تلغي الخدمات دي

تفتكر ان الناس هتحب الخدمات دي تتلغي -_-"

تغير لون الشخصيه دي امممممممممممم

لمجرد التغير انت لو عايز جربه ولو مش عايز خلاص شوف لو كان السرفر ملون بيكون شكله حلو ^^

اممممممممممم

تحيتي darkshadow

KOC2000
22-06-2010, 02:45 AM
دلوقتي الاداره بتقول ملهاش دعوه بالسرقات امال مين الي ليه دعوه انا؟ امال وظيفه ال gm ايه؟ وظيفته انو يعرف مشاكل الناس في اللعبه ويحلها مش يتجاهلها وكمان ازاي الاداره مش مسئوله عن الملفات الي بيحطها الاعضاء طيب افرض ملف متلغم(عليه فيروسات وبرنامج هاك)لا انا بقول الاداره مسئوله لانها لازم تفحص اي ملف يحطو اي عضووو

ال GM وظيفته يعرف مشاكل اللعبة اللي بتواجه الناس وتنظيم احتفالات وأحداث ومتابعة أحوال السيرفر، مش وظيفته حارس للمغفلين...
وطبعا أي ملفات بنشوفها ملغمة بنحذفها، لكن افرض نفس المغلف اللي بيتسرق فوق ده نزل ملف قبل احنا مانشوفه؟

2- تغيير البريد الضامن - (بطاقة 50 مليون كراش)
وازاي يعني تغيير البريد الضامن بفلوس دا الخصيه دي لازم تكون موجوده في الموقع الرئيسي اصلا عمري ما سمعت عن تغييير ضامن بفلوس.

اعتبر الخدمة دي مش موجودة وماتزعلش نفسك. البريد الضامن عندنا = امتلاك الشخصية، سواء انت فاهم الغرض منه أو لأ ده مش هايغير من الحقيقة شيء... ولكل لعبة نظامها، اقبل اللعبة بنظامها كله ولو عايز لعبة كوكتيل على مزاجك إما تعملها بنفسك أو تشربها من فرغلي (طبعا انت عارف فرغلي).

1- تغيير اسم لون الشخصية لمدة شهر - (بطاقة 100 مليون كراش) ويمكن اختيار الألوان من هنا
كمان ايه الفايده من تغيير لون الشخصيه

انت مش شايف إنه له فايدة انت حر.. وده كمان مضايقك في أيه؟ انت حقود مثلا وبس يعني؟ مش لاقي حاجة تعملها؟!

2- رفع مستوى الشخصية إلى لفل 85 - (بطاقة 1000 مليون كراش)
وازاي يعني ارفع مستويات الشخصيه ل 85 دا هيعمل فروق جامده جدا في السيرفر وكمان مش هيبقي فيه متعه لاني شايف المتعه في التلفيل

وانت حد حرمك من متعة التلفيل؟ ماتلفل براحتك ولا هو برضه حقد وخلاص، عايز الكل يتعب، طيب واللي مش عايز يتعب يا سيدي وعايز يدفع، ده يضايقك انت في أيه؟

وصحيح اي لعبها بيبقي فيها احتفاليات كل اسبوع ليه مفيش هنا دا حتي كونكر الي لاتقارن بزمن المحاربين فيها احتفاليات كل اسبوع
[quote]
لما تبقى موجود في اللعبة الأول ابقى اسأل على الموضوع ده، ماتكتبش كلام وانت ماتعرفش عنه حاجة. مافيش اسبوع بيعدي من غير كام حدث أساسا.

[quote]
6- الصب كلاس + النوبل - (بطاقة 500 مليون كراش)
وبرده دا لا الصب كلاس + النوبل طيب وليه كده والله دا هيعمل فروق رهيبه هوا دا اللعب الصح ؟
وكمان نفسي اعرف الاداره اي في نيتها يعني

الحقيقة احنا ناوينلك على نية سودا، يعني في بينا وبينك عداوة شخصية وحاطينك في دماغنا، وكل الحاجات اللي بتضايقك إحنا بنعملها. فاحنا عاملين الموضوع ده بالذات عشان نعمل فرق رهيب بينك وبين الناس التانيين وعشان هو ده اللعب الغلط.

ارجو التقبل من غير ما حد يزعل انا قلت رائي بصراحه وانا عارف اني استاذ كيمو هيزعل بس انا والله بكلمه بصراحه من غير ما اكون منافق وعلي فيكره بالطريقه دي هنيجي في يوم نلاقي السيرفر فاضي

أنا لو بزعل من الكلام اللي زي كلامك ده كنت ريحت نفسي من موضوع اللعبة ده من زمان، لكن لا انت ولا غيرك بالكلام اللي مالوش معنى ده يهموني في شيء... المهم بس انت اللي ماتزعلش من ردودي، واحنا كلنا في انتظار اليوم ده عشان نفرح معاك كدة وتشمت فينا (وده إن شاء الله في أحلامك).

ملحوظة... تعالى نتعلم العد مع بعض لأني شايف انك كاتب الأرقام في موضوعك غير الأرقام اللي احنا عارفينها.. شوف يا سيدي أول حاجة نقول 1 وبعدين 2 وبعدين 3 و 4 و 5 و 6 و 7 و8 و9 و 10.... احفظ دول عشان نبدأ في اللي بعدهم، وإن شاء الله في موضوعك الجاي تقدر تستخدم لحد 10 أهو...

حمض الخليك
22-06-2010, 03:23 AM
لووول

كيمو أنت هاليوم قالب ردودك بسخريه واضحه وهزار هههههه

أيه الحكايه؟ :mrgreen:
أو أن الأمر فقط أنك مليت مثل هالمواضيع والرد نفس الرد؟

khaled555
22-06-2010, 04:38 AM
حلوة يا كيمو وعلي فكرة فكرتني بالكوكتيل بتاع فرغلي انا بعشقه اخر مرة روحت الحكومة مسكتني من غير سبب

Lizer
22-06-2010, 07:14 AM
يا جماعه والله انا ما بكلم علي الفلوس ما انا كنت بشحن في كونكر وامل الشعوب وغيرها وبعد كده انا ما اكلمتش علي الاسلحه انا بكلم مثلا الواحد يكون لفل 1 يبقي 85 يعني دا مش فرق ولا لا وانا بشحن زي زييكم انتو فاكرني باتكلم علي الفلوس ازاي عداوه بيني وبينكم هوا انا لازم اكون منافق عشان اصير تحبوني وعلي فكره يا استاذ كيم انا مش حقود والله يسامحك دا انا لما قربت اخلص امتحانات وكتبيت موضوع عوده سالت عليك دا جزاتي الله يسامحك عمواما شكرا علي الرد الصعب ده :dem_cry2::dem_cry2::dem_cry2:

Lizer
22-06-2010, 07:20 AM
صحيح كلمه اخيره والنوبل والصب كلاس الواحد مش لازم يتعب فيهم عشان يحس بقيمت الاكونت بتاعه ولا ايه وشكرا يا استاذ كمال علي كلامك الصعب معايا ولغه السخريه الي انت كلمتني بيها والله يسامحك
وانا عارف اني السيرفر ده مجاش من فراغ انت تعبت فيه وكل حاجه ولازم تتقاضي اجر تعبك بس انا مش بكلم في كده وعموما عادي ما اني لغه السخريه كانت واضحه في كلامك وانا من اول ما لعبت اللعبه برحب بكل حاجه بتعملها يوم ما اقول حاجه مش عجباني تسخر وتستهزا بيا وبعد كده انتا بتقولي اتعلم العد هوا انا في اولي ابتدائي الارقام دا واخدها كده من موضوعها الاصلي والله يسامحك تاني

DeNaMeT643
22-06-2010, 07:27 AM
لا حول ولا قوة الى بالله العلي العظيم

ahmed077
22-06-2010, 09:27 AM
لا حول ولا قوة الى بالله العلي العظيم

يا جماعه مفيش داعي للخلافات انا معاك في بعض كلامك لكن العرض دا لفتره محدوده هوا ممكن يكون هيعمل فرق لكن لو واحد معملش مهمات ولا لفل هتلاقيه نوب في الpvp حتي لو لفل 85 و معاه كل الitems +10 الفرق في طريقة اللعب وفهم التخصص

وبعدين انتو مزعلين نفسكو ليه
الموضوع مغلق D:

Sniper_algerie
22-06-2010, 09:44 AM
الله يعين الناس
صح توجد اخطاء بس الله يصلحها إنشاء الله إدارة تتحسن
بس حتى الأن هي حلو

kills
22-06-2010, 11:01 AM
الموضوع اصعب من قضية فلسطين ......(>_//)

chadli06
22-06-2010, 03:14 PM
الموضوع اصعب من قضية فلسطين ......(>_//)

ههههههههههههه هههههههههههههههه هههههههههه لا ولله . دي مجرد لعبةلا أقل و لا أكثر .

أضن بان صاحب الموضوع صحيح في كلامه 100 بالمئة . لكن يا اخي اذا كنت لا ترغب في هذه الخدمات ما تسويها . الادارة لم تجبر و لا شخص انو سوي كل هذه الخدمات .

و انت عايز تقول بان اللعبة أصبحت تجارية كثير . . صح يا lize . ؟ * دي حرية شخصية عند العم كيمو * .

****************الادارة مشكورة على المجهودات المبذولة و على العبة المجانية الشيقة . ***************

ملاحضة . دائما الناس تنتقد في الادارة . الادارة محتاجة شوي تحفيزات لكي تمضي قدما في تطوير اللعبة . و شكرا

حمض الخليك
22-06-2010, 03:58 PM
حبي

التلفيل بـ 1000 مليون يعني 1000 جنيه ولا أنا غلطان؟

فقط اللي يتوافر معاه هالمبلغ هيدفع
وهيكون دفعه لمثل هالمبلغ دعم كبير للسيرفر ويستحق مكافأة عليها ولا أنا غلطان؟

كل الخدمات برأيي في محلها

Lizer
22-06-2010, 04:28 PM
تجاريه ايه وزفت ايه يا جمااااااااااااااااااااااااعه انا مش بتكلم في فلوس والله انا شاحن في كونر وسلك رود بمبالغ كثيره افهمو قصدي بقا انتو جننتوني كل واحد يكلم يقول فلوس فلوس وكيمو يسخر مني ويهزاني ايه انا خلاص عشان اتكلمت بصراحه بقيت مهزاه الله يسامحكم

KOC2000
22-06-2010, 05:27 PM
امال فروق أيه اللي انت بتتكلم عليها دي؟؟ انت فاكر ان الناس اللفلات العالية دي شاريين العرض يعني؟؟ تبقى فاهم بالمقلوب.. مافيش 3 ولا 4 على بعض أساسا اشتركوا في العرض ده خلال ال 3 أشهر... دول بقى هيأثروا على سيادتك في أيه؟؟

بلاش كلام فارغ وانت مش فاهم حاجة أساسا، مش كل شوية يطلعلنا واحد عامل فيها أبو العريف يفضل يفتي ويقول كلام على قد مخه التعبان.... وهي دي ردودي عليك وعلى أمثالك وماعنديش غيرها لأن اللي زيكم يأخر ويجيب ورا، وشحنك في سيلك رود بيديلك أيه؟؟ مش بتشتري حاجات تخليك أقوى من الناس التانيين، وده مابيعملش فرق رهيب بقى؟؟؟ ده انت عشان تدخل اللعبة أساسا لازم تشتري بريميوم كل شهر، ومع ذلك الدفع سهل وقتها وعادي وبتلفل الشخصية في سنة وبتصرف عليها دم قلبك وبرضه عادي، وعندنا اللفل هو اللي هايعمل فرق؟؟ مع إن اللفل هنا تقدر تجيبه في شهر واحد أساسا، قمة التخلف والله... وهو حقد لا أكتر ولا أقل ومهما حلفت بغير كدة مش هاصدقك.

كفاية كلام منك بقى.

Lizer
22-06-2010, 08:17 PM
بص يا استاذ كمال انت شايف اني حقود براحتك (ان بعض الظن اثم) وبطل لغه السخريه الي في كلامك و بص بقا لو كنت هتكلمني كده عشان لعبه بلااها اللعبه

nnooplo
22-06-2010, 08:33 PM
انا اعطيك الرد ده ومش بسخرية زي منت بتقول

1- هل سألت عن سبب كل نظام اتعمل

-2 هل تعلم مخروج السيرفر كم

-3 وقبل ما تكتب موضوع لازم تدرسو من كل الجوانب عشان تكون عارف حتقول ايه

وبصراحة موضوعك وانا بقراه ظهر كانك تريد كل شيء بالمجان والكل يكون سواسية اقلك صح حيحصل ده تاكد بس في حالة وحدة لما يصير اللعب ودخول السيفر باشتراك شهري

PAAGERIO
22-06-2010, 08:35 PM
لا حول و لاقوة الى بالله اخواني Lizer طرح موضوع و احنا نتناقش فيه بموضوعيه
اخي انت كتبت عنوان الموضوع انتقادات لاداره و النقد هو ذكر المحاسن و العيوب
يعني لازم كمان تذكر ايجابيات الاداره و العمل الجبار اللي قامو بيه و انت ليك رايك طبعا

Lizer
22-06-2010, 08:37 PM
احلف علي اني ما معترض علي الشراء والله يا جماعه انا بتكلم علي العرض صدقوني هل انا اخترت كل العروض الي في اللعبه واعترضت عليها اقروا الموضوع بدقه وكل دي لازم تبقي ببلاش افهموني بقا

nnooplo
22-06-2010, 08:41 PM
يا اخي انت الي افهم دي عروظ ارباح الادارة تربح بيها فلوس للتطوير والتقدم يعني لازم يكونو

سواء رضينا ام لا

اللعبة متعة لك وعمل لغيرك الفرق هنا انو صاحب العمل بيحاول ترك الفرصة للغير قادر على التمتع بالمجهود مع ابقاء باب الربح مفتوح

Lizer
22-06-2010, 08:41 PM
انا مش قلت الاداره بذلت مجهود جامد تستحق عليه الجزاء ولا انكرت فارجوكم تفهموني مش كل شويه واحد يقولي حقود ومش بيفهم ومتخلف ومخه تعبان غير السخريه الكتيييييييييييييييييييييير قوي من الاستاذ كيمو
مع اني بكلم كل الناس باحترام وكله باديه باسمه العادي الا كيمو بناديه باستاذ كيمو

Lizer
22-06-2010, 08:49 PM
طيب وانا قلت نقفل باب الربح طيب ما في عروض كتيير معترضتش عليها انا والله اعتراضي بس علي التلفيل وانا اصلا غلطان اني مقراتش العرض بدقه انه بالف كراش يعني انا غلطان في حاجه واحده بس ومش عشان يعني غلط في حاجه واحده كله يسخر مني المفروض توضحولي الراي الصحيح مش تهزاوني وانا بعتذر يا جماعه وادي راسكم ابوسها وانا مش هعمل اي موضوع و لا اقتراح سواء صح او غلط وانا كنت مجهز مفاجاءه للمنتدي بس يلا بقي كلكم هزاتوني واحتقرتوني ودخلتوها في مساله فلوس رغم اني وربي ما بتكلم في فلوس....

nnooplo
22-06-2010, 08:52 PM
اوك ارجو منك ان لا تزعل وفي المرة القادمة ادرس موضوعك بالدقة وقل ما الغلط واتي بالصح

وللاسف موضوعك مقفل