المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : هل تعلم :^^

bl00d
19-06-2010, 11:35 PM
هل تعلم : أكثر المواضيع في منتدى اللعبة عن مشاكل اللاعبين .

هل تعلم : أكثر المواضيع مغلقة .

هل تعلم : اسباب المشاكل هي اللاعبين انفسهم.

هل تعلم :انه احد مبادئ الحريات هي عدم اللجوء الى الديكتاتوريات .

هل تعلم :ما هي افضل الطرق لحل المشكلات (اكيد مش الحظر والاغلاااااق ).

اخيرا يمكن كل شخص حر برأيه وفي أشياء كثيرة الواحد يلاقيها غلط بمنظوره الشخصي بس هي عادلة بمنظور غيره وكل منا له رأي وفكرة يستند اليها .

وفي احد المواضيع التي دارت بالمنتدى هو موضوع الحظر بحق اي شخص يتكلم بشات الهيرو بكلام غير اخلاقي ومنافي للاخلاق السبب (شات الهيرو الكل يقدر يشوفه ).ops
يعني الشات العام ما حد يقدر يشوفه هل يعتبر شات العام دردشة خاصة .
وحلو تلاقي تدرج لانواع العقوبات لانه الي يقتل مش مثل الي يسرق ..بس اتوقع المشكلة بالشتم هي وحدة على العام او على الخاص او على الهيرو الكل عقابهم واحده كلهم يصبون في مجرى واحد وهو التعرض للاداب والاخلااااق العامة .

موضوع عدم وجود (GM) باللعبة لمدة 24 /ساعة يمكن مافي احد يقدر بس لو صار هل الموضوع وملاحظة وموطن الغلط وبالوقت المناسب .اتوقع حتريح الادارة من موضوع الشكاوي المتكرر (قسم الشكاوي حيريتاح شوي).

واعذرني اخي المشرف والاداري باللعبة :مش مهمة اللاعب وليس من المفترض عليه ان يراقب الذي يشتمه ويلحق يصور ويرسلها للادارة عشان تتخذ موضوع الحظر بحق الي شتمه .

ويمكن وقت يكون في (GM) اتوقع نسبة الاخطاء الي تصير رح تقل اكثر بكثير من انه توضع قوانين للحظر وتنبه بحق اللاعبين .
وبالاخير الموضوع كان مغلق يعني اسف لاعادة الكتابة فيها .

MUSIC
19-06-2010, 11:42 PM
اخي بلود
اشوف انك اكثر شخص عقلاني بيننا
صحيح قوانين الادارة صارمة و الجي ام مو 24 ساعة اون لاين
بس لازم يكون يد قوية على سيرفر لانه لو ما في حد يعرف يديره راح تشوف شتايم صارت 10 اضعاف الان

khaled17438
19-06-2010, 11:59 PM
ولله انت اعقل واحد في للعبة انا عملت موضوع الان قلت فيه على سرفر جديد لماذا ماتعملوش راح غلق الموضوع سبب ايه قولو على الاقل لا منعملوش سرفر و متغلقش الموضوع ولله العظيم

KOC2000
20-06-2010, 05:25 AM
‘حنا فعلا GM يكون موجود 24 ساعة ويكون له في الشعوذة وقرأة الفنجان والطالع؟ لأنه حتى لو في جي إم ورديات ورا بعض، محتاج شخص سوبر عشان يتواجد في جميع أماكن اللعبة ويكون قادر على متابعة شات اللعبة كلها.

الإدارة مش تعبانة مش قسم الشكاوي، وانت لا تعرف شيء عن الإدارة وقدرتها على التحمل بفضل الله.. لكن انت اللي عايز ترتاح من إنك تتعب دقيقتين في عمل موضوع شكوى حتى يجيك حقك.

والمواضيع اللي بتغلق بتكون مالهاش داعي، فمثلا شخص فاضي مقهور من أي شيء في الوجود، واحد قتله في اللعبة أو حتى عنده ضيق بعيد عنا تماما، يجي يصب غضبه علينا نحن، وكأننا المسؤولين عن شخصيته وحياته...

ولأننا مش ناقصين فقع مرارة، وعشان نقدر نكمل شغلنا، بنغلق الموضوعات اللي لا بتقدر ولكن ممكن تأخر..

يعني موضوعك ده ضيع من وقتي كم دقيقة، كان أولى أشتغل فيهم عشان غيرك يقضي وقت ممتع هنا.

أسف يا أخي على ردي الشديد، ولكن هذه هي الحقيقة وأرجو أن يكون الاختلاف في الرأي لا يفسد للود قضية فالموضوع ليس شخصي، ولا أكن لأي عضو إلا كل احترام ومعزة..

فنصيحتي لك أخي الكريم، لا تأخذ اللعب على أعصابك، وتمتع بكل دقيقة تلعبها سواء كانت مكسب أو خسارة ففي النهاية هي لعبة.

HellKnight
20-06-2010, 05:51 AM
كلام كيمو حلو و بردو كلام بلود لذيذ يعنى انا مش بصور غير الى يعجبنى فى ناس شتمتنى كتير بس ما يستهلو البلوك عشان انا بكون معصبهم بس يا بلود فى ناس ما تستحق هيرو و اذا اخد هيرو بتشوف كلام منو فظيعععععععع بدون ذكر اسماء و كل واحد من رأى نفسو صح بس الصح الهيرو ياخد صعف الحظر انا معيا اكتر من 5 هيرو و مستعد على البلوك لو غلط عارف لية؟ واحد جديد يدخل الجيم يلاقى سب و كلام مالوش لزمة هيعمل اية؟ هيخرج و يقول دا جيم غير اخلاقى بس كل واحد من وجهة نظرو بلود

TheGoste
20-06-2010, 07:32 AM
في مثل مصري بيقول
(اللي ايدو في المية مش زي اللي ايدو في النار)

ALqatil511
20-06-2010, 08:23 AM
يا ليل الاطفال الله يعين هيرو ويسبون في هيرو عيب انت وياه مفروض هيرو ما ينعطى لكم لانكم ما تستحقونه ~_~

ما كنت متوقع بتوصل لهذي درجه بس اتمنى عقوبة الضعف تتطبق من قبل عشان تعقبونهم يا الادارة عيب هل كلام

TheGoste
20-06-2010, 10:52 AM
هههههههههه hx بيفضح نفسو كويس عرفنا اخلاقك او زيادة تاكيد لاننا نعرف اخلاقك كويس

snopi2
20-06-2010, 10:55 AM
هههههههههه hx بيفضح نفسو كويس عرفنا اخلاقك او زيادة تاكيد لاننا نعرف اخلاقك كويس

hx ماكلمك مفروض يكون ردك محترم اكثر من كده
وصحيح مادام gm يتابع ومستانس ليش ماسكتهم
والله يستنى لين يبدي شتم

TheGoste
20-06-2010, 11:01 AM
hx ماكلمك مفروض يكون ردك محترم اكثر من كده
وصحيح مادام gm يتابع ومستانس ليش ماسكتهم
والله يستنى لين يبدي شتم

انت مش المحامي بتاعو اولا ومن كلام انس انو لسة داخل الجيم وكان بيسال في اية
يعني مش مستانس ولا استني ولا كلام فاضي وبعدين كلنا عارفين كلام hx بلاش تدافع عن حد خسران

DevilBlood
20-06-2010, 11:16 AM
قمه في الروعه لي صار أني لسه داخل اللعبه لأن الشباب كلموني على الأيميل في واحد بيشتم
دخلت اللعبه شفت صديقي و سألته عن السبب حتى أفهم القصه بس الشخص بدأ معي بموضوع فريتنزا (لي اللعبه تتمنى تقتله) و دخولي كان

متأخر لما نظرت لشات الهيرو شوف الشات ما فيه شيء و بعدين برأيي

هذا ليس من أختصاصك و أنت خارج عن الموضوع و واضع صور خارجه عن الموضوع و كثرة تهجمك علي في مواضيعك شي ممكن تندم عليه

لا تعمل عداوه معي و خليك عادل في كلامك (شيل الحقد) من عندك

(لأاحظ في أعلى الشات في الأعلانات فوق دخولي و قلت أي شخص شاف الحوار يرسلي الصور أول ما دخلت ) ممكن مش الكل ينتبه لهذا الشيء

بخصوص كلام نائل كلامه صحيح بس موضوع مراقبة شات 24 ساعه صعب جدا و ليس في كل مكان حتى
يراقب الشات العام و كل أنواع الشات

مشاركتك محذوفه يا devilx السبب الخروج عن الموضوع في عدة مواضيع و التهجم على الأداره دوما

و أتهام الأداره بالتلاعب بالحظر علما بأنك أخذت يومين الشخص الأخر أخذ أسبوع كان أفضل منك أعترف بخطأه

mahmoud84
20-06-2010, 11:19 AM
الصراحه الصورجميله جدا ومشرفه لاى حد بيعلب هنا
لانها بتعكس الحياديه والشفافيه والى بدك تقولوا قولوا
بس تعليق صغيير على رد الاخ
TheGhostOfHell
ردودك دايما مستفزه وخارجه عن المواضيع
بالنسبه لبلود كلامه واضح جدا ومفهوم وانا شايفه صحيح

KOC2000
20-06-2010, 12:37 PM
أعتقد كدة كفايا، واللي شايف ظلم أحسنله يشوف عدل في مكان تاني..

مغلق.