المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : لاي حد عمل pvp لما يموت ما يزعلش

mr b54
20-05-2010, 10:38 PM
جماعه اي حد يموت pvp بيغضب علي قاتله و يتجنن و يقول يا نوب و كلام تاني طيب ليه؟
ليه تتجن و تتعصب و انت اصلان اللي جبت لنفسك pvp من ضرب غيرك...انا عاوز اقول اي حد يموت pvp مسئول عن نفسه مش يجي كل شويه يشتم في اللي قتله عشان لما حد يموت pvp ما يقول شيء اللي مش عاوز يموت بلاش يجيب pvp و الا هو مسئول عن نفسه و ما يقول حقي و مش حقي بسبب ده تلاقي كل شويه واحد يشتمك و يموتك و خناقات و سب اللي مش عاوز يموت ما يعمل pvp و الا لما يموت ما يقول ليه تموتني

mr b54
20-05-2010, 10:46 PM
و اللي هيقولي بيبارز مع حد صاحبه احسنله يشوفله مكان امان او في الاستاد

LEGENDKILLER
20-05-2010, 10:47 PM
بس يا صديقي هناك ناس يضربو من دون سبب مثل ra2009 تظن نفسها قوية كل يوم اروح الدير تقتلني بس والله لما ترجعلي اشياءي الانسرقت ضربة واحدة اموتها هناك ناس يعملو pvp بس الطرف الثاني مو يكون بده يعني في ناس جبارين يعي لو حد شتم حد يكون لسبب لانو اللي موتك من دون سبب هذا اللي تشتمه عرفت اخي

abo00d
20-05-2010, 10:50 PM
بالعكس يا اخي الكريم الpvp هو مصدر رزق ومتعه lineage ومن دونه تشوف لك اول بقاله وتشتري منها ببسي

mr b54
20-05-2010, 10:50 PM
بس يا صديقي هناك ناس يضربو من دون سبب مثل ra2009 تظن نفسها قوية كل يوم اروح الدير تقتلني بس والله لما ترجعلي اشياءي الانسرقت ضربة واحدة اموتها هناك ناس يعملو pvp بس الطرف الثاني مو يكون بده يعني في ناس جبارين يعي لو حد شتم حد يكون لسبب لانو اللي موتك من دون سبب هذا اللي تشتمه عرفت اخي

لو حد موتك pk و الغطان و ممكن لو خدعوك و موتوك حاول تكون ذكي و تبعد عنهم او تجيب اصاحبك يساعدوك

بالعكس يا اخي الكريم الpvp هو مصدر رزق ومتعه lineage ومن دونه تشوف لك اول بقاله وتشتري منها ببسي

هههه انا قصدي ان اللي بيموت بيتعصب ليه و هو اللي عمل pvp في نفسه يعني يتحمل اللي عمله

chadli06
21-05-2010, 01:07 AM
انا الي يزعلني كثير في اللعبة الناس الي تقتل بدون سبب .

يعني انا البارحة كنت في فاركا اسوي مهمة التخصص 3 , يجي XxabudexX يقتلني بوجه بارد .

او اكون اتلفلف في الدير ياتتي شخص بوجه بارد و يقتلني , هذا الي يزعلني كثير .

يا أخي الي عاوز يبارز ما فيه مشكلة , لكن اطلب الاذن , و ما تقتل بالغدر .

انا لا احتمل شخص يقتلني بدون سبب , لانو الشخص دا جبان جدا , يقتل الي أضعف منه , و ما

يضرب الي أقوى منه . و أحسن دليل كتيبة دارك نس .

انا اتعصب جدا من الشخص الي يقتلني بدون سبب . لا ينتظر مني الا الشتم ........

اما الشخص الي يطلب مني مبارزة و انهزم امامه فمرحبا به .

B!G K!D
21-05-2010, 01:14 AM
ما تبغى احد يقتلك ؟ صير اقوى
انا كنت زيكم الصراحة بسيرفر الانترلورد ><
يوميا ميت بالدير :$ بس بطلت العب PVP من اساسة وقويت نفسي وصرت من اقوياء السيرفر القديم ><
اما الحين صعب قدامي مشوار طويل ^.^

وكلها لعبة .. واكثرهم للاسف اطفال

ملك الألعاب
21-05-2010, 02:27 AM
ياااه على أيام x19 كنت كل يوم أموت على يده حوالي 30 مرة خخخخخخخخخخ.
يا شباب البي في بي هو شيئ عملوه في اللعبة حتى يخلوك متيقض 24/24 ساعة يعني متكرهش من اللعب و اذا عينك تدخل للدير حصن نفسك و اشتري عصابة و خليهم يحاربوا معك خخخخخخخخخخ.
و ربنا يوفقكم.

HellKnight
21-05-2010, 04:04 AM
هى فكرة و فى نفس الوق تضايق يعنى فى اى لعبة تانى بفبى يعنى 1vs 1 لاكن هنا بفبى يعنى 15 او 20 على 3 و دا الى بيحصل معيا كل يووم انا مش بتفرق معيا بس فى حقد كتير و فى اطفال اكتر انا شايف انو لو الناس كبرت مخها هيبقى احسن لاكن كل يوم شغل اطفال و حاجات تنرفز الواحد و كلو عامل نفسو عنتر جبنة و هو ولا حاجة انا عن نفسى اموت اضحك والله و اتعلم اعمل اية ادام دا و دا و دا افهم مش بفبى و خلاص

ME$$I THE KING
21-05-2010, 05:19 AM
هههههه والله أنا أكره مكان عندي هو الدير بعد ماحصلي فيه
جاواحد وطلب مبارزتي ويقول على نفسه مجرم >> قال مجرم قال هههههههه
المهم وافق وكان وفي المبارزه جلس يقول خلاص خلاص علشان كان بيموت
تركه راح وشوي ويهجم علي ومعاه ساحر وغول أقوياء قل الي سويته كلمت واحد
صاحبي علشان يساعدني على الثلاث جاء وموتناهم وبعدين يقول علي نوب
2 ضد 3 ويقول نوب هذا الي يغيظ يكونو أكثر منك ولما تموتهم يقولو عليك نوب
لانه وفي أسباب ثانيه مره جا واحد وضمني للبارتي وقالي أنه بارتي لتقل النوبات
رحت منسحب من البارتي جو كلهم وهجمو علي وموتوني
ومره رحت الدير من كوته أول ما ألغيت الحمايه والله العظيم أكثر من 10 هجمو علي
وبعدين يجي واحد ويقولي نوب ×_× شيء يشل فعلآ فعلآ
وبعدين لما ألفل أزيد 1% بعد ساعتين ويجي مجموعة نوبات في خلال 3 دقائق ينقصوني 1%
يعني فعلآ شيء يشل :(

ملك النار
21-05-2010, 05:53 AM
شباب pvp انا استعمله عشين اتسله مش اكتر

HellKnight
21-05-2010, 06:11 AM
يا شباب انا مش بتعصب ولا حاجة عشان محدش ياخد فكرة وحشة عنى انا لما بموت والله 15 او 20 واحد على انا و يوساتس بنروح نموت 5 او 6 و ساعت 10 و نموت انا بعترف بس تكفى الى بنعملى الى يغيظ بجد الكانسل النهاردة 7 بضربو فى جية كاميل و شال 14 بف و الباقى كانسل بلعب بى 2 بف والله ادام 7 موت 3 و موت و بعدين انزل اهزر شوية فى شات الهيرو لاكن فى ناس واخدها كنها حقيقة و 100000000000000 واحد يكنسلو يعنى الى بيروح الدير يشوف انا و يوستاس بنعمل اية بس عادى Cancel 4 noobs So no1 care

mr b54
21-05-2010, 10:12 AM
انا بقولكوا ان الpvp كتير بيعملوا و ده عادي لكن يموتوا و لما يموتوا يتجنونوا و بيعتوا تهدات ليه و هم اللي عملوا pvp المفروض يتحملوا اللي عملوه
و اللي بيقول الناس يكانسلوه بفاته يعمل قفل البوفات و يريح نفسه
و اللي يستعمله عشان التسليه لما يموت لا يبعت تهديدات
و اللي ناس موتوه وهو يبارز صاحبه يشفله مكان امان
و اللي مات pk هذا خارج موضوعنا هعلمه موضوع لاحقا
و اللي بيقلوي انت مش عاوز تموت لا انا قصدي انا لما بموت ناس يهدوني و اقراء الموشوع كويس انا بكلم عن اللي يموت ما يزعل عشان هو اللي عمل pvp

LEGENDKILLER
21-05-2010, 10:27 AM
ikill noops and ilove pvp hhhhhhhh

mdamer
21-05-2010, 10:38 AM
انا كل ما اقتل واحد يجيبلي 10 معه يعني كانه حقد علي :@

mr b54
21-05-2010, 11:28 AM
طيب لو هم قتولك pvp عادي لو موتوك pk هم غلطانين

MUSIC
21-05-2010, 11:38 AM
يا اخي pk ولا pvp كله واحد
والله ما اعرف ليش يزعلوا
اصلا في نهاية هذه راح تظل لعبة

الكوكب المهجور
21-05-2010, 01:37 PM
يا شباب انا مش بتعصب ولا حاجة عشان محدش ياخد فكرة وحشة عنى انا لما بموت والله 15 او 20 واحد على انا و يوساتس بنروح نموت 5 او 6 و ساعت 10 و نموت انا بعترف بس تكفى الى بنعملى الى يغيظ بجد الكانسل النهاردة 7 بضربو فى جية كاميل و شال 14 بف و الباقى كانسل بلعب بى 2 بف والله ادام 7 موت 3 و موت و بعدين انزل اهزر شوية فى شات الهيرو لاكن فى ناس واخدها كنها حقيقة و 100000000000000 واحد يكنسلو يعنى الى بيروح الدير يشوف انا و يوستاس بنعمل اية بس عادى Cancel 4 noobs So no1 care

يا عم عادي احنا اخدنا علي كدا
بس اهم شي لو موت واحد فقط
في وسط الي معاهم هيكون اخدت حقك
يعني مثلاً
الي بيعملو كانسل ايه وظيفتهم ليس لهم اي شغل الا يمسحو لينا 4 بفات
هما وي مع فريقهم
ولاكن اي حد بيكون لوحدو بيجر ناعم عشان ميمتش
واول ما نقتلو بيشتم بس يكون هوا الي بادئ في مرات سابقه
لان احنا عرب وكل من قتل او شتم او كنسل بيكون في الزاكره
لما بنشوفو لازم يموت وهوا ده سبب الالفاظ الغير لائقه

takichi
21-05-2010, 04:27 PM
الحقيقة احيانا شغلة الكنسل ما تفهم منها شيء يعني لما يكون فيه 5 ضد واحد يمكن تقولي يحتاجو يكنسلو عشان يقتلو واحد ؟
انا العب ب mystic muse و هو مشهور بالكنسل و انو الكنسل عنده يرجع بسرعة و ما استعمل الكنسل إلا إذا كان فيه عدم تكافؤ بين الفريقين
الحقيقة اظن انو لازم نرجع لشخصيات البافر و هيك الكنسل يصير على الفاضي ^^

فيما يخص البي في بي ليش تكبرو الامور كثير البي في بي هو حرب احيانا يكون فيه استفزاز عشان الواحد يجبر الخصم على انو يضربه و يصير بي في بي من الطرفين و انا لحد الآن ما سمعت كلمة بذيئة و كلمة نوب زيها زي أنك تقوله انت ما تعرف تلعب حتى بين الاصحاب يقولو لبعضهم نوب

فلا تكبروا اامر كثير و هذا الموضوع ما له داعي يبقى

dark shadow
21-05-2010, 04:40 PM
افضل شئ في البي في بي

انك تموت واحد اكبر منك في الفل بقوتك ^^

طبعا بدون كنسل ~~

و البي في بي

اماكنه مشهوره

جلوديوا ودير الصمت ~~"

mr b54
21-05-2010, 05:05 PM
الحقيقة احيانا شغلة الكنسل ما تفهم منها شيء يعني لما يكون فيه 5 ضد واحد يمكن تقولي يحتاجو يكنسلو عشان يقتلو واحد ؟
انا العب ب mystic muse و هو مشهور بالكنسل و انو الكنسل عنده يرجع بسرعة و ما استعمل الكنسل إلا إذا كان فيه عدم تكافؤ بين الفريقين
الحقيقة اظن انو لازم نرجع لشخصيات البافر و هيك الكنسل يصير على الفاضي ^^

فيما يخص البي في بي ليش تكبرو الامور كثير البي في بي هو حرب احيانا يكون فيه استفزاز عشان الواحد يجبر الخصم على انو يضربه و يصير بي في بي من الطرفين و انا لحد الآن ما سمعت كلمة بذيئة و كلمة نوب زيها زي أنك تقوله انت ما تعرف تلعب حتى بين الاصحاب يقولو لبعضهم نوب

فلا تكبروا اامر كثير و هذا الموضوع ما له داعي يبقى

لكنسل اصلان ده مش عدل بحد زاته و انا عاوز اعرف كيف تعمل اصلان و توضيح عنه

Naruto Uzumaki
28-05-2010, 01:26 PM
اخالف اغلبكم ..،

احلى شيء انك تموت في الدير .، وتقول للي قاتلك :/ يوم لك ^^ ويوم عليك ;)

وترجع تقتله اذا زدت لفلك :) :) :)

<<<

تحصلي دائماً $_$

GX123
28-05-2010, 02:30 PM
ككككككك وربي لعبة كلها علي ماشافوا غيري قتل مره متمصلحين اصحاب مره اعداء وربي نفاق عل اصول مره مرتين عادي بس 20مره :(:(:(

Hamad
29-05-2010, 05:20 PM

ياااه عطشتني يا عبود :p
بروح اشتري بيبسي من بقالة بلاي لايف .. <<< افهمها بيني وبينك .

lilkhawad
29-05-2010, 05:25 PM
انا راح ارجع بعد اسبوع

TheGoste
29-05-2010, 05:47 PM
اقولك اتعود علي كدة
واضف كمان مع كلمة نوب دي كلمة حاقد
الغريبة ان كلانين بحرب ولما تقتل حد يقول عليك حاقد ونوب و .... الخ
عالم غريب ..

ملك الألعاب
29-05-2010, 07:54 PM
أنا الي أكرها لما أكون ألفلف على حالي و يجي واحد غبي أو في بعض الأحياااان حماااااااااار (حشاكم) و يروح يقتلني من دون سبب و من ثم تسقط مني مواااااااااااااااااااد غااااااااااااااالية يااااااااااااااااااااااه راح أجنن.
ليه الـ PK.

mr b54
29-05-2010, 08:04 PM
هههه معك حق ال pk ده الناس يعملوه كتير انا عمل موضوع اخر عنه الان علي العموم يا ملك الالعاب كيف سقط منك اشياء و انت معندكش pk ?

SeMo0o0o
30-05-2010, 03:14 PM
موضوع ما يحتاج كلام
يعني اللعبة حماس
لما واحد يموت
مهما عمل
رح يزيد حماس اللعبة بس
اللعبة استفزاز مخناقات وحروب
بس بالآخر مجرد تسلية

حمض الخليك
30-05-2010, 05:35 PM
نفسي أعرف الموضوع بيوصل 3 صفحات الآن
وماله مضمون مفهوم

البي في بي جزء من اللعبه
اللي يزعل من هالشي

مايلعب خالص

كفايه كده؟ :mrgreen:

JssoOm
31-05-2010, 01:53 PM
pvp من اللعبه مثل مما قال حمض

والـ pk من اللعبه بعد واللي يسووي بي كي حطوله عقاب بسيط

يعني بتزعل ما تزعل ما تفرق معاه

KINGDOM5
31-05-2010, 03:29 PM
لوول اللي يقتلون الدون سبب دياما داركنس طبعا :@ معروفين هم لذا انا ضدهم للمتعه لو دون pvp كان نص اللعبه

طلعت شتتوقعون البفب هذا حقد لا حماس بس >>thenoopيوم اقوله قتلتك i بضربه يحط حجب لوول وانا اكيد متأكد فيه حقد على i خخخ تقتله دايما وهو يسكت ولا انا يوم يجون يقتلوني الا اضرب ما اخليهم ياخذو بيكي
(: لعبه حماسيه لاكن الموضوع ماله فايده بالواقع غير مفيد كلام فاضي طاير بس )

mohammad2024
25-10-2010, 02:48 PM
ياشاباب انامثلكم فيواحد مسوي شخصيت كاميل بنت بس هو ولد وكان في واحد موته قاليتعال افزع قلت طيب وموته ولفلته6لفلات وانا فترة تركت اللعبة وجيت ولقيته قوي وقالي بارز قلت طيب وانا كنت مكنسل وطلقت الرووح مخلصة وبارزته وقتلني بعدين جيت يوم وقلت له بارز قال طيب وموته بظربة1 وقال ياحيوان انا اورييك والله لاحطك براسي بالله هدا واحد ناكر للجمييل واسمه 112222211 انا اسمي بالعبةabo0ody لفل79

wilfkills
29-10-2010, 04:58 PM
pvp احسن شي في اللعبه

ويسلام لمن تمووت قووي

وكلمة نوب احسن كلامه خخخخخخخ في pvp

Minako
30-10-2010, 08:39 AM
لوووووووول

من كثر ماشوف pk اشيل الدروب اوحذفهم الشي الحلو اخليه لي:)

اما ال pVp 3 او 4 علي طبعآ آموت بس لما اقتل 1 يجيب "فزعة" وياه ويقولي يلا يانوب هاقتلكـ هههه يعني قايل شي يديد طبعآ بتقتلني مادام مع معالج+ساحر+آنت

ملاك الروح
30-10-2010, 11:38 AM
لول_..~داشه عرض