المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : ألا من يدعون أنفسهم بأدراه

raino
18-05-2010, 09:00 PM
سؤال لكم وأبيكم تجاوبون واحد واحد
أنتو تقولون أنكم أداره وأحنه قاعدين ندفع لكم فلوس وكل شي
وتجون تتخلون عن السرقه يعني أنتو مخليني ندفع عشان ننسرق وأنتو تتفرجون ولا شنو؟

على فكره حركتكم في التخلي عن السرقه حركه غلط بكل معنا الكلمه

السؤال هو:-
لو سرق أحد الادرين ألي يلعبون بتسكتون؟:)
أنا جوابي هو :-
مااااااااااااااااااااااااااااافي أمل

lilkhawad
18-05-2010, 09:03 PM
سؤال لكم وأبيكم تجاوبون واحد واحد
أنتو تقولون أنكم أداره وأحنه قاعدين ندفع لكم فلوس وكل شي
وتجون تتخلون عن السرقه يعني أنتو مخليني ندفع عشان ننسرق وأنتو تتفرجون ولا شنو؟

على فكره حركتكم في التخلي عن السرقه حركه غلط بكل معنا الكلمه

السؤال هو:-
لو سرق أحد الادرين ألي يلعبون بتسكتون؟:)
أنا جوابي هو :-
مااااااااااااااااااااااااااااافي أمل

وفر الكلام امكن يطردوك لكن هم الغلطانين كلامك صح

lords
18-05-2010, 09:03 PM
علمنا كيف انسرقت عشان نحل الموضوع

raino
18-05-2010, 09:04 PM
وأذا طردوني يعني أنسرق وأسكت؟

raino
18-05-2010, 09:10 PM
أسأل k8 يعلمك لأنه هو ألي سرقني ^_^

ZackFair
18-05-2010, 09:14 PM
راينو انسرقت ">< لالالا والله الموضوع ما ينسكت عليه .. حتى كبار
اللاعبين انصرقوا والادارة ما عندها اي رد او تصرف !!
اسف ياإدارة بس هذا اسوء قرار تتخذه ادارة لعبة او منتدى لانه
قرار انهزامي يعني ((الادارة ما تقدر على السرقات))!!

الله يعينك راينو

تمنياتي لك وللجميع..

lilkhawad
18-05-2010, 09:15 PM
واللة k8 اول مرة اعرفو حرامي ما اظنو سرق لكن انا زاتي انسرقت وما حا اسكت هم قالوا ما مسولين لو سرقهم هم ما يسكتو

randalf
18-05-2010, 09:16 PM
والا يا سيد يا معترض تعاله روح اي لعبه سيلك رود او حتى اي لعبه اون لاين محدش ليه علاقه بالكلام ده وبيدفعو فلوس على فكره لان مبدأ السرقه بيبقه سببه انتم مهما كان الطريقه اللي حصلت في ماتجيش تلوم الادراه على اخطائك تحب افهم اكتر ولا كلامي وضح يا اخ راينو

lilkhawad
18-05-2010, 09:21 PM
راينو انسرقت ">< لالالا والله الموضوع ما ينسكت عليه .. حتى كبار
اللاعبين انصرقوا والادارة ما عندها اي رد او تصرف !!
اسف ياإدارة بس هذا اسوء قرار تتخذه ادارة لعبة او منتدى لانه
قرار انهزامي يعني ((الادارة ما تقدر على السرقات))!!

الله يعينك راينو

تمنياتي لك وللجميع..

طيب افترض انا سرقتك هل انت حا تسكت انا شيلت منك داينستي وحاجات كتيرة هل انت حا تسكت كلام راينو صح واللة

lilkhawad
18-05-2010, 09:26 PM
طيب الادراة الان عرفت الحرامي الي اسمو rambo2 وليش هم ساكتين يعني مفروض يطردة انا عندي كم صورة اسبت بيها انو هو الحرامي لكن هم ما يردوا عشان كدة انا ارجو من الادراة تمسك الحرامية الكبار دول ونرجع حاجاتانا او تحزفوهم

raino
18-05-2010, 09:26 PM
والا يا سيد يا معترض تعاله روح اي لعبه سيلك رود او حتى اي لعبه اون لاين محدش ليه علاقه بالكلام ده وبيدفعو فلوس على فكره لان مبدأ السرقه بيبقه سببه انتم مهما كان الطريقه اللي حصلت في ماتجيش تلوم الادراه على اخطائك تحب افهم اكتر ولا كلامي وضح يا اخ راينو

أشمعنا ما تخليتو عن السرقات ألا لما بدأت تزيد ؟
حبي حركات غلللللللللللللللللللللللللللللط

randalf
18-05-2010, 09:29 PM
سؤال اساله ومش هسال غيروا خطأ مين احنا اللي بندي الباس لي حد ولا ايه بالظبط ولا بيخشلنا كيلوجر على الجهاز ولا احنا اللي بنحطهالكوا

lilkhawad
18-05-2010, 09:35 PM
كلام راينو دة كلام صح ليش الناس تدفع فلوس في اللعبة :
لو انا قلت لي ابوي او زول كبير قلت لية انحنا ندفع فلوس في اللعبة يضحك فيك اما ابوك راح يضربك طيب
انا الان ما اشحن ما عندي طريقة انا العب انا اصلا واضع في راسي اني ما راح البس داينستي
انت لو سرقو منك اشياء كتيرة قوية جدا هل راح تسكت

DevilBlood
18-05-2010, 09:37 PM
الأاداره غير مسؤوله عن أي شخص يوزع حسابه على نصف اللعبه فهو بنظري (لا يفقه شيئا في الحياه )

السرقه تمت بسبب توزيع حسابك على نصف كلانك و تيجي تلومنا على غلطك صارلي سنين في اللعبه و لم أنسرق لمذا ؟

لأني لا أثق في أحد و لو وثقت بيكونوا قد الثقه ...

ZackFair
18-05-2010, 09:39 PM
اخي العزيز randalf قبل كل شيء لا تشد اعصابك انت اداري ولازم يكون عندك شوية تقبل..
الم يتعرض صاحب شركة مايكروسوفت اوفيس للتهكير؟؟
إذا لو نظرت إلى حال صاحب الشركة وحال اللاعبين ستجد فرق ما بين المشرق والمغرب
في نظام الحماية !! إذا الكل معرض للسرقة ولاكن وزي ما قال اخوي العزيز راينو لو انسرق
اداري نقول انت او قوست او اي اداري آخر !! ماذا كان ليحصل!! كنتم لتخرجوا السارق ولو من
تحت الارض!! إذا يا اخي نحن لا نطالب بشيء اعجازي , نحن نطالب بالمساواة بين الاعضاء
نحن نطالب بحقوق اللاعب , واهم شي نحن نطالب بحرية ابداء الرئي والتعبير , مو كل ما
شفت رد ما عجبك طردت صاحبوا !! المهم يكون في إيطار الادب..

وشكرا...

lilkhawad
18-05-2010, 09:39 PM
الأاداره غير مسؤوله عن أي شخص يوزع حسابه على نصف اللعبه فهو بنظري (لا يفقه شيئا في الحياه )

السرقه تمت بسبب توزيع حسابك على نصف كلانك و تيجي تلومنا على غلطك صارلي سنين في اللعبه و لم أنسرق لمذا ؟

هو قصدو ليش الناس تدفع فلوس في اللعبة

faaccee
18-05-2010, 09:43 PM
هذه طرق ملتوية لزيادة الشحن والاكتساب
عشان ترجع تفتح شخصية جديدة وتشحن ولا كيف راح يستفيدون
وش تتوقع كثرة السرقات يعني احتمال انهم من الاداريين نفسهم بيرسلون ناس يسرقون عضوياتكم
هل هذه هي حماية حقوق اللاعبين افهموووها عاد الشغلة زادت عن حدهااا

randalf
18-05-2010, 09:43 PM
يا زاكفير ده مش حق مكتسب نجيبلك السارق زي ما انس قال المختص المفي كده انه الأاداره غير مسؤوله عن أي شخص يوزع حسابه على نصف اللعبه فهو بنظري (لا يفقه شيئا في الحياه )

اظن فهمت ايه سبب السرقه وان كل واحد هنا بيكلم من منطلق انه حق مكتسب طب ازاي

lilkhawad
18-05-2010, 09:44 PM

هو قصدو ليش الناس تدفع فلوس في اللعبة الان وانت لو حصلت لي حاجة ما تعملو شي مفروض تحمونا راينو هو قائد فاينل فانزي اتخيلو كلم القائد انسرق قائد الكلان الي منافس داركنس
معناها الكلان بتاع فاينل حا ينتهي

randalf
18-05-2010, 09:48 PM
هو قصدو ليش الناس تدفع فلوس في اللعبة الان وانت لو حصلت لي حاجة ما تعملو شي مفروض تحمونا راينو هو قائد فاينل فانزي اتخيلو كلم القائد انسرق قائد الكلان الي منافس داركنس
معناها الكلان بتاع فاينل حا ينتهي
يا اخي بيقولك اني ايه ان السبب مش من الاداره لو انتي مش بتخاف على حسابك وبتديه لكل واحد هنعمل ايه تاني اكتر من التحذير وقولناه اكتر من ميت مره متديش حاسبك لحد

DevilBlood
18-05-2010, 09:52 PM
ليش يا حبي هو مفيش غيركم بتدفعوا فلوس في اللعبه أنت بتدفع عشان تصير أقوى مش عشان تدي حسابك ل 1000 واحد و تقول للأداره أحنا بندفع فوس أحمونا ما رأيك

كيمو يسيب شغله و يفضل يلاحق سرقات و أنا أسيب دراستي و أفضل أنقل أدوات من حساب لحساب ...

لو كل شخص بيلتزم في الكلام لي بنبهكم عليه كان ما حد أنسرق لا تقنعني في أي شخص بيهكرك من داخل السيرفر و لو بعتلك أي شيء على الأيميل فهذا خطأك

الخطأ راكبك من رأسك ألى رجليك ... فكفا تذمرا و برأيي لي ينسرق يستحق هذا حتى ياخذ درس

faaceee كلامك فيه أتهامات باطله مطرود

raino
18-05-2010, 09:54 PM
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااو 1000 واحد
يا حبي ألي معاهم الحساب يتعدو على الأصباع على فكره
وكلهم ثقه ألا واحد منافق ومش بقول خليني ساتر عليه لا مش حستر عليه ألي هو HS1

DevilBlood
18-05-2010, 09:57 PM
مدامك ما عندك ثقه فيه المفروض ما أعطيته شيء ...

lilkhawad
18-05-2010, 09:58 PM
طيب هو قال انو هو سرقو خلاص عرفتو السارق احظروة بس

raino
18-05-2010, 09:59 PM
أنس لو تأقدر تدخل الجيم وأنا أفهمك كل حااااااااجه لأنو الكلام في المنتدى ضايع والله
أذا ما كان اليوم بكره أو الي بعدو أو انشاء الله حتى لو بعد شهر ولما حتفهم كل حاجه أنت ما كنت متوفعه وحنشوف ردك بعد كذا

DevilBlood
18-05-2010, 10:07 PM
التشهير في أي عضو ممنوع .......

مغلق

راينو بكره عندي 3 أمتحانات للأسف صعب أفتح ألان و حتى لو فهمتني انت تعرف ما في أيدي حيله

KOC2000
18-05-2010, 11:55 PM
الغلطة الوحيدة من الإدارة هي عدم إغلاق الموضوع من أول رد... مما أعطى الفرصة لكلب زي faaccee يتهمنا بالسرقة..

1- ماحدش بيدفعلنا فلوس، الفكرة دي لازم أي حد بيشحن يشلها من راسه نهاااااائي... إذا كنت بتشحن فلنفسك وعشان نفسك، وإذا انسرقت بعد ذلك فلغط من عندك، ما دخلنا نحن؟!!!

2- إذا انسرق أي حد من الإدارة فنفس المعاملة بتتم واسألهم، وإذا كنت مش مصدق فأنت حر.

3- لن نتحمل أخطاء اللاعبين، كل واحد مسئول عن حسابه كامل المسؤولية... لا تروح واحد يغشك ويضحك وتيجي تبكي أو تلومنا على أفعالك.