المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : انا ضعيف لماذا تقتلني !!؟

Harry
21-04-2010, 04:17 PM
بسم الله الرحمن الرحيم
الحمد لله رب العالمين، والصلاة والسلام على أشرف الأنبياء والمرسلين سيدنا مُحَمَّد وعلى آله وصحبه أجمعين.

ندخل بالموضوع

انا راح اختصر الموضوع شوي

1- انا في بداية اللعبة عملت شخصية وصلت لفل 20 بيوم
ونزلت لفل 17
السبب انه في ناس تروح تقتل المستجدين في اللعبة
واكيد صارت مع ناس كثير
احب اقول للناس الي مثل هيك انتم ناس مريضين نفسيا
يعني بدل ما تساعد المستجدين تروح تقتلهم

2- حتى لما اتروح تلفل وانت لفل 30 في عش النمل مثلا تلاقي ناس لفلهم 50 تنتظرك عشان تقتلك

3- في دير الصمت لما تروح تتلفل وانت لفل 75 لازم يكون معك حرس يحموك لانه يجيك ناس يقتلوك

4- لما الشباب تتبارز عند بوابة جلوديو او في الستاد يجوا ناس يحشرون نفسهم ويقتلوهم

5- موضوع ثاني الكره
مثال كيلان محمد عمل على كيلان محمود حرب
كلان محمد وكلان محمود ما تكلموهم هذول اعداء انا اكرهم انت لازم تكرهم
احنا عرب يا اخوان وهي مجرد لعبة

وغيرها من المواضيع
رسالة اوجهها الى كل الاعبين في زمن المحاربين
احنا داخلين زمن المحاربين عشان نلعبة لانها لعبة مسلية
لما تحب تتسلى لا تتسلى على حساب شخص اخر وتروح تقتله لانه ضعيف ويموت بسرعة

كما تدين تدان راح يجي واحد اقوى منك ويقتلك والي قتلك راح يجي القوى منه ويقتله

وما توصل فيك لمرحلة الكره
لا تخلوا اللعبة مسلية الك ومملة لغيرك
سيرفر زمن المحاربين متاح للجميع
القوي يأكل الضعيف هذا قانون الغابة مش قانون اللعبة

اللعبة عبارة عن بحر تقدر تتسلا فيها بمليون شغلة غير انك تقتل واحد ضعيف

ملاحظة الكلام موجه للاعبييييين

تقبلوا فائق احترامي اخوكم هاري

Lionel_SosTa
21-04-2010, 04:22 PM
عندك حق والله انا ساعات بخش مع ناس بارتى و يقتلونى مرة واحدة كدة متعرفش لية ؟
يا ريت الأدارة تشوف حل للموضوع دة و خاصة ان لما واحد يقتل حد مش بيكون فيه عقوبات يبقى لازم يتحط عقوبات

Harry
21-04-2010, 04:29 PM
عندك حق والله انا ساعات بخش مع ناس بارتى و يقتلونى مرة واحدة كدة متعرفش لية ؟
يا ريت الأدارة تشوف حل للموضوع دة و خاصة ان لما واحد يقتل حد مش بيكون فيه عقوبات يبقى لازم يتحط عقوبات

عقوبة القتل (pk) انه يضل اسمك احمر وهذا حله بسيط تخلي واحد من اصحابك يقتلك ويجرع لون اسمك ابيض
يا ريت لو الادارة تنفذ عقوبة اتجاه ال pk يعني ما يرجع الاسم لونه ابيض الا لما تتبرع والتبرع يكون حسب اللفل يعني الي لفله فوق ال 75 يدفع 100 مليون ادينة هيك ما احد يسترجي انه يقتل حد

شكرا اخي Lionel_SosTa على المرور الكريم

mahmoud84
21-04-2010, 04:34 PM
ههههه
انته بتخترع حبى روح اى سيرفر اجنبى هتموت 100 مره فى الثانيه
لحد ما تبقى قوى
وساعتها تقدر ترد الصاع صاعين
والاخ كيمو بيقول فى ردوده الى مش عاجبه شىء يتجاهله او يعتبر عدمه
انا اول ما لعبت كنت جاى من سيلك طبعا جرافيك اعلى وامكانيات تانيه..
جيت هنا اول يوم لقيت حد اسمه DevilBoy موتنى يعنى ده الترحيب بتاعه ههههه
هنا اللعبه تعتمد ع الكراش فى كل شىء
علشان كدا بطيئه شويه
ودا عاجب صاحبها وهو حر طبعااا
لكن اقتراحك يرجع لضمير اللاعبيين وليس للعبه ذاتها...
احنا مش سيرفر بى فى بلاى....

Harry
21-04-2010, 04:45 PM
ههههه
انته بتخترع حبى روح اى سيرفر اجنبى هتموت 100 مره فى الثانيه
لحد ما تبقى قوى
وساعتها تقدر ترد الصاع صاعين
والاخ كيمو بيقول فى ردوده الى مش عاجبه شىء يتجاهله او يعتبر عدمه
انا اول ما لعبت كنت جاى من سيلك طبعا جرافيك اعلى وامكانيات تانيه..
جيت هنا اول يوم لقيت حد اسمه DevilBoy موتنى يعنى ده الترحيب بتاعه ههههه
هنا اللعبه تعتمد ع الكراش فى كل شىء
علشان كدا بطيئه شويه
ودا عاجب صاحبها وهو حر طبعااا
احنا مش سيرفر بى فى بلاى....

اخي الكريم mahmoud84 كلامك جميل
والموضوع موجه للاعبين
واحنا عرب مش اجانب عنا اخلاق ومبادئ
شكرا على المرور

DevilBlood
21-04-2010, 05:01 PM
حبي برد عليك في شيء كلانكم مثلا في تحالف كلان فريندز و في حرب على كلان فريندز أذا في حرب عليكم و بعدين لو حد قتلك بيصير أسمه أحمر يعني مستحيل يقتلك و ينزل ليفيل 19 ليفيل كلهم بي كي أكيد مشترك في حرب أو شيء يعني مستحيل يجي أحد يقتلك بدون سبب

mr b54
21-04-2010, 05:04 PM
كلامك صحل كن انا بقتل المستجدين كتير لكن لما هم يضربوا غيرهم لازم اضربهم غير كده لا اضربهم مره واحده فقط ظنت ان اسمه ملون بالخطاء فقتلته و امسي اتحول احمر و كتير يقتولني و سعات اسمهم يتحول احمر

مشاكل اللعبه هم مشكلتان
1-الناس غير محترمه ابدا و قليله الالدب و كل واحد يتعب غيره و يستفز غيره
2-انها معتمده علي الكراش السيرفر العادي اصلان الدفع فيه قليل خالص و شبه منعدم لكن هنا كله لازم يدفع و الا يكون ضعيف

mr b54
21-04-2010, 05:08 PM
و الpk ممكن عشان تتخلص منه انك تقتل شويه و يروح فقط

Harry
21-04-2010, 06:00 PM
حبي برد عليك في شيء كلانكم مثلا في تحالف كلان فريندز و في حرب على كلان فريندز أذا في حرب عليكم و بعدين لو حد قتلك بيصير أسمه أحمر يعني مستحيل يقتلك و ينزل ليفيل 19 ليفيل كلهم بي كي أكيد مشترك في حرب أو شيء يعني مستحيل يجي أحد يقتلك بدون سبب

اخي العزيز ديفيل انا ما تكلمت عن نفسي وعن الحرب الي بينكم وبين فرندز او بينا
انا اتكلمت بشكل عام
ما تحول الموضوع كلانكم وكيلان
والرسالة للعاب منفرد ما جبت سيرة حرب اذا ما في حرب ليش قاعدين بنلعب
وعلى فكرة كيلاني قوي اصغر لفل فيه 70 واكثر من النص مخلص سب كلاس ومنهم قربوا يخلصوا النوبل والحمد لله

والموضوع بخصوص الاعب
اذا الموضوع بده يتحول كيلاني وكيلانكم وكيلان مش عارف مين احذفوه احسن لانه الرسالة ما وصلت

مستحيل يجي أحد يقتلك بدون سبب هذا كلام مردود عليه انا اقعد باللعبة كثير واشوف كثير وهذا كلام غير صحيح
لانه المشكلة كلها انه القتل بدون سبب وانا ما اتكلم عن نفسي انا ما تفرق معي لفل 79 يعني اقدر ادافع عن حالي كلامي بخصوص المستجدين

شكرا

Harry
21-04-2010, 06:05 PM
مشاكل اللعبه هم مشكلتان
1-الناس غير محترمه ابدا و قليله الالدب و كل واحد يتعب غيره و يستفز غيره

اخي mr b54 في كل مكان تلاقي المنيح والعاطل المحترم والغير محترم وانا بلاحظ بسيرفر زمن المحاربين نسبة 70% اذا مش اكتر ناس محترمة والحمد لله
وعشان هيك كتبت موضوع مثل هذا
اشكرك على المرور

hunter1
21-04-2010, 06:16 PM
والله انك صادق يا هاري هذا صارلي في عش النمل كثير الناس هناك يقتلوني بس وش نقول اخوك hunter2010

Harry
21-04-2010, 06:19 PM
والله انك صادق يا هاري هذا صارلي في عش النمل كثير الناس هناك يقتلوني بس وش نقول اخوك hunter2010

تسلم اخوي هنتر وشكرا على المرور

يعتبر ضحية :p

Faisal Qaroot
21-04-2010, 06:47 PM
كلامك صحيح و الله

انا صار لي موقف زي كذا

واحد يفل 70 و انا ليفلي 30 جا و قتلني و قال شوفت كيف انا قوي

يعني وش الفائده من الشي الي سواه

POKER FACE
21-04-2010, 07:03 PM
هي اللعبه كذا -,-

اسمها زمن المحاربين

روح اي سيرفر حتى لو سيرفر اندونيسي راح يقتلوك ويقولون أبا كابار

Lionel_SosTa
21-04-2010, 07:53 PM
انا شفت منظر غريب اوى انهردة واحد لفل 7x مستنى الناس عند البوابة المحرمة و اى حد يجى بالتيليبورت يقتله على طول ... طيب اية الفايدة انا مش فاهم؟

رجاء خاص من الأدارة انكم تعملونها زى سلكرود ... اى حد يقتل يصبح قاتل و الناس تقتله و يقل منه اكس بى
وشكرا

lilkhawad
21-04-2010, 09:09 PM
ايضا كلامك صح فجيتو جاء قتلني قال لي انا اقوي مينك ومتكبر علي لمن انا يوم بهزموا

mehdipop
21-04-2010, 10:27 PM
انا كنت مثلك انا كنت 19 اصبحت 16 ~~ لاكن اصبح لي صديقي حماني 5 مرات ولله ياشباب 5مرات ودي شي مزعج ارجوا ان توقفوا ده الضلم وشكراااااااا

لهب
21-04-2010, 11:02 PM
السلام عليكم
هذه المرة راح أدخل النقاش لعلنا نوقف هذه الحركات و إختلافات الراي عليها

من خلال كلام أخي الكريم هاري فهمنا أن الناس تعمل بارتي خصوصي لقتل المستجدين بالجيم ... الصراحة هذه اول مرة أسمع بهذا الامر و عيب عليهم يعملوا هيك - هذه وجهة نظري -
و أقول لهؤلاء إذا كانوا فعلا أقوياء و بدون تسميتهم فورونا شطارتكم في الدير او فاركا أو الحصارات ... أما إذا أردتوا رفع العداد تبع الـ pvp or pk فهذه طريقة الجبناء ... النوب ليس الذي يقتل و ينقتل مع أقرانه في اللفل بل اللي يقتل من هو أقل منه لفل و يقول انا قوي ... أين القوة ؟ ما ندري طبعا ؟ ----> في أحلامهم طبعا

أما بخصوص العقوبات على الـ pk فهذا امر مستحيل بل الصراحة هو إقتراح ليس في محله ... و الله لاحظت ان اللاعبين صاروا يدخلون الإدارة في كل كبيرة و صغيرة تقع بينهم و هذا تصرف الأطفال الذين لا يعرفون التصرف فيستعينون بالكبار ليحلوا مشاكلهم العالقة و هذا يعني أن نضع GM على راس كل شخص و طبعا هذا مستحيل بل صبياني ... اللي قتلك ظلم اليوم أكتب إسمه و لما تصير قوي و ند له إعمل فيه اللي تبي و إذا ما قدرت إستعين بأصحابك يجعلوه يندم على اليوم اللي ضربك فيه و هذه هي سياستي بالرغم من أني ما أعتمد على غيري في أخذ الثأر - ثأر مجازي ^^ -

* اهم نقطة : قرأت بعض الردود و كطانت تتكلم عن الكراش و كل شي صار بالكراش و .... إلخ يا أخوتي مثلي مثلكم ما لي بالسرفر لا ناقة و لا جمل إلا أني اتسلى و بدات اللعب منذ اكثر من سنة و نصف قربت السنتين بس و الله الذي لا إله غيره لم أدفع فلس عشان الكراش ... لا تستغربوا و هذا ليس بإرادة مني بل لأن الظروف كانت ضدي فلم استطع التبرع و لو إستطعت لفعلت ... لكن لم أقل هذا لأني أتفاخر أو ... لا بل قلته و ما كان ينبغي ان اقوله لكن لكي اسكت من يشتكون من الكراش و الحين عندي ثلاث شخصيات عندهم دنستي لبس و سلاح و محسنة و لفلها 80 فما فوق و نوبل و سب كلاس و قوية و فيها كراش لأن اللعبة سهلة و توفير الكراش صار أسهل من زمان لما كنا نجمع المون ستون بالساعات لكي نحصل على 10 مليون بس أو 30 كأبعد حد هذا إذا بيعت طبعا بسعر جيد و فيه مشكلة الثقة لأن الدفع بكارت يرسلها لك و ما تدري غذا راح ينصب عليك او لا
و الحين صار فيه صرر و الإشتراك مسموح للجميع و في متاول الجميع و بطرقة آمنة لا تشوبها شائبة ... فماذا تريدون فوق كل هذا ؟ ... الأفضل أن تحمدوا الله على وجود سرفر عربي و بس

في رأيي الموضوع أخذ اكثر من حقه و ما يستاهل ضجة و الامر يعود لضمير اللاعبين مع ان بعضهم لم يتجاوز سن الرشد ليفهم معنى الضمير بشكل معمق لكن راح يتعلمه معنا على بكير طبعا ^^

هذا كل ما جعبتي من كلام و أي وجهة نظر مخالفة لكلامي فأنا أرحب بها و سأناقشها بكل روح ثقافية بس خلونا من الأسماء و الإتهامات و ... إلخ

بالتوفيق و دمتم في رعاية الله و حفظه

KEEENG
21-04-2010, 11:29 PM
اوقلك شي انا تعودت علا كدا :()

ما في يوم الا انقتل 7 .9 مرات >ِ< بس ولله يخربون العبه كدا

ماعندي شي اقوله لهب قال كل شي وكل شي قاله صحيح 100%

انا الحين اسويلي كيميل واي واحد يضربني في الكيميل اقوله انتضر اجيب المصارع ينتف فيه ورجع للكيميل <<< انصحك لا تقرب <<< لا يكثر ^ِ^

GX123
22-04-2010, 12:59 AM
ككككككككك ههههههههههههه والله عن جد موضوع ضحكني انا استمع بلعبة مثلكم يعني واحد طفشان يتلفل ادورلي ناس لونهم وردي اصحابي لو طفشان مره اقتلهم(اصحاابي) وش رايك باعداء
انا اليوم تقريبا قتلت لي15واحد او اكثر وpk حقي صار400+ يعني لو واحد قتل واحد تاني مريض نفسي؟؟؟؟ومشكلة ان هاذي لعبة لو كانت حقيقه ييمكن اوافقك راي بس مادمها لاعبة موضوع صراحه موضوع مالو لازمه تقبل كلامي

ZackFair
22-04-2010, 01:04 AM
خخخخخخخخ
جي اكس انت اخر واحد يقتل ههههههههه والله ضحكتني انا اقتلك وانا مستخدم بوفات مستر كات
ههههههههههههههه اعذرني بس بكل صراحه انت نوب لول نوب ومستقوي على الصغار .. انا متأكد
انك تقتل المبتدئين يعني لفل50 -55 بالكثير...

تمنياتي لك وللجميع...

ASLAN
22-04-2010, 01:11 AM
حبآيبي .. الموآضيع كثرت ولا لها فآيدة
ما تبي pvp .. الله يسآعدك
تبي إبقا .. سويتوا مشآكل ولاب لاب .. <~ من دون شيء
اما عن الي يقتل المستجدين هذا شيء يعتبر يعني مسوي قوي
يعني مثل ما قال لهب .. ما قدر يقتل الي أقوى منه رآح للي أصغر
يوم كان لفلي 20 كانت اللعبة بي أحسن ما يكون
بس كثير من يريد ان يهدم السيرفر .. وهذا مو من مصلحة الجميع

xxnightmarexx
22-04-2010, 06:15 AM
الله ينور عليك يا laheeebايه الكلام الجامد ده انا متفق معاك فى كل كلمة

SBIDER
22-04-2010, 09:45 AM
كل القصة الي انت تحكيها يا هاري فيها عبرة
لما انا كنت ضعيف كنت دائما يموتوني الاقوياء ولما قويت صرت اقاتل الي بلفلي والي اقوى مني لحد ما صرت (السفاح)................... لكن هل سألت نفسك ليش يموتونك
انا بعرفهم كلهم واحد.واحد الي يجون على جلوديو وكلهم نوبات ولانهم نوبات بيجون يموتونك خليك انت لاعب مش نوب واتعلم كيف تقلب الموازين
يعني لا تضرب ناس اضعف منك الاقوياء مش بيضربونك وبالنسبة للنوبات الي بجلوديو انا بعرفهم كللتهم
وهم دايما يموتون بالدير ويجون جلوديو يفشون غلهم بيكم ههه
بس اسمع كلامك بيه غلط لانه لازم تحسن عاقتك بين اللاعبين يعني لازم ترد السلام اللاعبين النوبات رح يحبونك ويسبونك بحالك

صديقي مثل ما قال لهيب لو احد قتلك قولله الله يسامحك ودون اسمه عندك ولما توصل لفل قوي (قطعه) قطع قطع

وبالنسبة للناس الي يشتكون بالكراش انا كنت العب قبل اكثر سنة وصرت استخدم الكراش قبل 3.5
يعني لو حسبتوها رح تلاقون اني لعبت 9 اشهر واكثر بدون اي كراش ووصلت لفل 76 بدون كراش والان انا مثل لهيب عندي كل شي لانه الكراش صار نظامه بسيط
ولا تقول بلادي وبلادي مفيش بيها كراش ومفيش عندنا موزعين في مليون طريقة للكراش
تصدقون اني من قطاع غزة يعني انا ظروفي اصعب منكم كلكم وانت تقولون كراش وكراش اخخخ يا راسي صدعت راسي من التفكير

Rancho
22-04-2010, 10:52 AM
انا فعلا مش مصدق ان في ناس عاوزه تلغي ال pk او ال pvp
امال انت بتلعب هنا ليه اصلا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امال لو رحت اي سرفر اجنبي ؟؟؟ هتمشي بعد 3 دقايق
اللعبه معمول ليها نظام
و النظام انك لو لعبت لوحدك لازم تموت و تموت و تموووووووووووووووووووووووووووووت
لان فيه clan و alliance
و طول م انت معاك اصدقاء
محدش هيموتك
و لو موتك
عندك ال clan و alliance معاك
فيه حاجه اسمها حروب في اللعبه
و اكيد احنا مش هنفهم اكتر من الي اخترع اللعبه و حط حاجه اسمها karma بتزيد لما تعمل pk
و شكرا

under
22-04-2010, 12:04 PM
انا بصراحة لم ابدا لعب زمن المحاربين لكن ماسمعته منكم يدل على ان اللعبة غير مسليه بالحد ذاتها اي ان هناك من يتعداء على المبتدئين والذين لازالو يطمحون ان يكون لفلهم عالي فانت بقتل المبتدئين سوف تحبطهم وتيئسهم لكن المشكلة ليست هنا لماذا اذا قتلك احد ينقص اللفل لماذا يعني هاذا الشئ غير جيد اطلاقا
انا كنت في احداء اللعاب الاون لاين واسمها ميتين 2 وهي رائعة وهناك اذا قتلك احد لا ينقص اللفل ابدا مهما تعرضت الا القتل لكن تنقص الخبرة قليلا اي اربعة % لكل موته حتى ان لم يبقى في خبرتك شئ ولفلك مثلا 40 لا ينقص اللفل واعتقد ان هاذا امر جيد
لكن تلك اللعبة تفتقر الا الادارة الجيدة
اتمنى من الادارة ان تغلق مسالة نقص اللفل عند التعرض للموت والاكتفاء بالخبرة فقط..
واتمنى ان تكون هاذه اللعبة افضل من اي لعبة عربية
وبالتوفيق للجميع ^^
شكرااا

ZackFair
22-04-2010, 12:09 PM
اول شي اهلا وسهلا بك اخوي معنا في ومن المحاربين
اللعبة نمبر 1
وثاني شي بالنسبة للموت:
اللفل ما ينقص الخبره هي إلي تنقص 1% 2% 3% بالكثير

تمنياتي ..

chadli06
23-04-2010, 10:54 PM
[QUOTE=Harry;100248]عقوبة القتل (pk) انه يضل اسمك احمر وهذا حله بسيط تخلي واحد من اصحابك يقتلك ويجرع لون اسمك ابيض
يا ريت لو الادارة تنفذ عقوبة اتجاه ال pk يعني ما يرجع الاسم لونه ابيض الا لما تتبرع والتبرع يكون حسب اللفل يعني الي لفله فوق ال 75 يدفع 100 مليون ادينة هيك ما احد يسترجي انه يقتل حد

[
ههههههههههههه اللعبة كدا تكون مملة اكثر

bakri
24-04-2010, 05:38 PM
كلامك صح Harry

وبجد في ناس تقتل ناس ضعيفه لسه ما عملتش التخصص الثاني لانها مقهوره... يعني وحد لفل 78 يتبارز مع حد تاني من نفس لفله لما ينهزم يروح يقتل الي اضعف منه عشان ينفس عن نفسه شويه... خ خ خ خ خ خ

بس اذا هو قوي بجد يروح يعرف نقطة ضعفه فين ويصلحها

موضوع جميل ي Harry ^^

ZerosBlack
25-04-2010, 10:21 AM
ههههه حلوه دي

انا بنفسي لفل 77 و هاجمني واحد لفل 80+ و لابس دنستي قتلني انا و صديقي في فاركه و احنا عملين

المهمة لتخصص و اهاذا عامل قوي بيقتلني و يهددني كل ماجيت انا عصبت روحت ناديت كل اللي اعرفه و كلاني

عشان اوريه لو تعرفو عددنا 7 و كلهم 80~76 و قتلناه راح ^^ راح ينادي كلانوا و كانو 3 لبسين دنستي و هيرو @_@

و الحمد الله في الاتحاد قوه انا و اللي معايه قدرنا نهزمهم ^_^ و لا كمان هادول النوابت نادو كلان تاني معاهم

سارو 6 لبسين دنستي و هيرو @_@ نووووووووووووووووووووبات قتلونا لاننا ما كنا مستعدين واحد جاي من الشمال

و تاني من الغرب و التالت من الشرق كأنهم ريحين يقتلو ريد بوس و مجموعنما اضعف منهم على شان مايخلونا

نسوي مهة الفاركا >< ما يسر كده تهديد و ماادري ايش >< ولي كل اللي شيفين نفسهم اقوياء لا تقربوا على

اضعف منكم ليش ماتشوفوان واحد على قدكم هاا خيفين صح >.>

هاذا الى كل من هم شيفين نفسهم ^^""

GX123
25-04-2010, 08:12 PM
خخخخخخخخ
جي اكس انت اخر واحد يقتل ههههههههه والله ضحكتني انا اقتلك وانا مستخدم بوفات مستر كات
ههههههههههههههه اعذرني بس بكل صراحه انت نوب لول نوب ومستقوي على الصغار .. انا متأكد
انك تقتل المبتدئين يعني لفل50 -55 بالكثير...

تمنياتي لك وللجميع...

قلي وش اسمك بالعبة ^_^ ونشوف كلامك صح ولا لا اوه تقول تقتلني بفات مستر كات كككككك كثر منها وربي تراني قتلت ناس ماتقدر تقتلهم ناس لففل80+ وانا اقل منهم يعني مالك حق تتكلم اصلا وتقول اقتل ناس لفل50-55 كككككك واحد طفشان يقتل يلي يشوفه واقولك شيئ لايكثر

yamen
25-04-2010, 10:08 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

تحية طيبة للجميع وخاصة لأخي هاري لانه فتح موضوع انا اشوفه مهم جدا جدا للجميع القوي والضعيف سواء
مسالة انو الواحد يشترك في اللعبة ويبدا اللعب وانا اقول يبدا الاجتهاد من تعب وكد حتي يرقي بالشخصية اللتي يلعب بها الي المستوي المطلوب ويحاول طوال الوقت الجد والاجتهاد وفجاة ياتي لاعب قوي ويقتله بكل بساطة ويرجع الليفل للوراء ويخسر النقاط التي لايعلم الا الله كيف حصل عليها وانا شخصيا حصلي نفس الشئ في اكثر من مكان ولما اقول ليش يكون الجواب مستفز مثلا (كيفي: انا هيك " انا قوي ) يعني رد مستفز وغير منطقي وكمان في مرات عدة يتم قتل حيوانك بدون سبب ومثل ماقلت هؤلاء اشخاص عندهم شعور بالنقص وحب التفاخر المفروش انو لازم نساعد الضعفاء هده اخلاق العربي المسلم مو القتل وماتقولون هده لعبة يااخي في تعب في جهد في تشنج حتي توصل لليفل عالي وفجاة يجي شخص بكل سهولة ويقتلك وانا قلت لهم اني رح اتكلم في الموضوع في المنتدي وكان ردهم خوفتنا يعني مايهمهم
واتمني من الادارة تتخد اجراءات اقوي وشديدة في حق هولاء الشريحة

بس لازم الواحد يقول الصدق ان في اشخاص ماشاء الله قمة الاخلاق وقمة الطيبة وبالصراحة لازم الواحد يشكرهم بكل معني الكلمة لانهم ساعدوني وساعدو كثير من الشباب المبتدئين والواجب يفرض علي ذكر بعضهم (فوكس :hx : سيمو " سوب زيرو : جاندر : المنقد : جيسون ) هلاء اشخاص بارك الله فيهم ساعدوني في وقت كنت محتاج فيه للمساعدة والحمد لله وصلت الي مستوي جيد جدا واحب شكر كل من ساعدني ولما اتدكر اسمه ولكم مني تحياتي واسف علي الاطالة

lords
25-04-2010, 11:00 PM
(((اللعبه كذا)))

keenle
25-04-2010, 11:25 PM
نعمل اه يا هاري؟ انا حصل معايا كدة استحمل انا حاسس ان الناس الجدد زعلانين اوي من كدة :(:roll::roll: