المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : شرح كل التخصاص 2 لي البشر المقاتل

ملك النار
15-04-2010, 08:58 PM
شباب بدي اشرح كل شخصيه وميزاته شباب اول شي المصارع يمتاز بي قوت الهجوم ودفاعه وهوه اقوه شخصيه في العبه في المبارزه بس عليك انك تعطيه صبغات و تحسينات المصارع هوه اصلن تخصاصه الثالث مبارز يعني يبارز الناس كل مصارع يحمل سيفين مزدوجين بس لازم المصارع بفات

القائد العسكري : هو يمتاز في القوه الدفاعيه وقوته الهجوميه ضعيفه بس القائد العسكري يضرب اكتر من وحش يعني يضرب بدي دير الصمت يجمع 10 وحوش ويضربهم بس لازم بفات عشين يضرب اقوه واسرع ويكون دمه شبه كامل

هلقيت المخادع : كل العبه تعرف انه المخادع قوي جدن يتحول اله صائد كنوز او قناص

القناص كتير يقلون انه القناص ضعيف في الهجوم ودفاع بس هوه العكس الجوم تاعه قوي جدن خاصتن ازه جاب تحسين وسلاح قوي وصبغات امه دفاعه هوه مش قوي ضعيف 0% بس الهجوم يعوض الدفاع ازه هجمت على وحش لازم تنومه بي سهم بعدين تضربه 3 ضربات يموت

امه صائد الكنوز فهوه الشخصيه دفاعه ضعيف جدن جدن لنه تتفاده 90% من الضربان الجسديه
وهو سريع ايض في ضرب يضرب ويكون دمه شيه كامل وهو سريع في المشيه وازه هجموه علي
كتير وحوش يقدر الهرب بي وقت قصير وهوه محتاج بفات عشين يسير قوته كامله وسرعته كامله

اسف بس الدفاعي لا اعرف عنه شي اله انه قوته الههجوميه ضعيفه امه الدفاعي قوي جدن في وحش قوي قوي في برج العظماه لفل لا اتزكر اظن 70 وحش مهمات هاده الوحش ضربني ضرربه
قوته 880عاديه ضربني خطره 1700 راح ضربه لي واحد دفاعي مستوى 82 الضربه تعت الوحش 150 امه شخصيت الدفاعيه ضربته لا تتجاوز 170
بس قوي جدن جدن الدفاعي بس هل الجيل لي السحره لنهم يتلففوه

DANGIL
05-05-2010, 04:05 PM
مشكوووووووووووور على الشرح
بانسبه للدفاعي هجومه ضعيف بس دفاعه البدني يوصل 13000+ والسحري يوصل 9000 اذا كانت بوفاته كامه
+بوفاته الدفاعيه

dark_wings
12-05-2010, 02:57 AM
انا جديد فى اللعبة و عايز اعرف ايه هى البوفات دى و فايدتها ايه ونبى :]