المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : رسالة ليك يا كيمو

ashraf007
01-09-2007, 09:42 PM
على فكرة انتة عندك حق انا لازم اركز اوى وانا بكلمك معلشى يا كيموانا نسيت انك كبير اللعبة وفعلا عندك حق تانى مرة انا المفروض ولا العب دى ولا العب لعبة تانية .. صح انتة صح ..
بس احب اوضحلك حاجة مهمة جدا يا ريت تعرفها
لما انا قولت مش كل حاجة هما يقولها تتنفذ دى انا قصدى فيها انا مش اى اقراح يطلع فى السرفر لازم يتعمل عموما انتة فهمتها بطرؤقتك ودى طريقى فى التعبير بس انا مقصدش عموما انا متشكر اوى على الرد يا كيمو
وعموما احب باردو اعرف انى عملت مشاكل كتير اوى فى اللعبة وضايقتكم كتير بس متخافش انا خلاص جريت فى مسح الشخصية بتاعتى وانهارضة كان اول يوم فى المسح وخلاص على كدة انا سببتلكم مشاكل كتير وبعدين مش كل شوية اعمل شكوة
وفى اخر كلامى بجد انتم كلكم صح وانا غلط انا شايف ان اللعبة سهلة فعلا المفروض ملعبهاش
شكرا كيمو

DoLsY
01-09-2007, 10:13 PM
eh el enta bt2olo da
cancel yabny il delete
...

جوووودي
01-09-2007, 10:20 PM
هو فى ايهالمفروض اننا عائله واحد مش كل شويه

حد يزعل من التانى .. وبعدين يا اشرف كيمو دا اخونا وهو فى حد بيزعل من اخوه

و كيمو اشرف كان بيتكلم عادى اخوات بئا متزعلوش من بعض بئا

ashraf007
01-09-2007, 10:56 PM
اظاهر الى بيقول كلمتة دلوقتى الكل بيزعل منة
وانا بقولك يا كيمو انتة اخويا الكبير
وعلشان كدة انا مش هخليك تزعل منى متخافش
ومحدش هيزعل منى اصلا تانى

ashraf007
01-09-2007, 10:57 PM
سلام يا جماعة

Illiadin
01-09-2007, 11:06 PM
leeh bas keda ya ahsraf

Illiadin
01-09-2007, 11:07 PM
cancel el delete dah we neshoof hal tany

SoMa
01-09-2007, 11:18 PM
يا اشرف رجع الشخصية تانى وسيبك من الكلام ده خلى عقلك اكبر من كده عيب يا اشرف

وصدقنى لو فكرت كويس بهدوء هتكتشف ان هو ده الصح اصل يا اما نلعب صح يا اما منلعبش مش معقولة يعنى يكون في حرب بين اتنين كلان ونفضل نضرب في بعض خمس ساعات لحد ما حد يخلص الاتش بى بتاعه بذمتك دى تبقى لعبه يا اشرف ؟؟؟؟
بذمتك في لعبه في الدنيا دى كلها بيحصل فيها كده والراجل نشكره يعنى انه ساب ال Qiuck hp زى ما هو ده مش موجود في سيرفر في الدنيا كلها

ashraf007
01-09-2007, 11:29 PM
سوما لية كل مقول حاجة كيمو يقولى اعمل شخصية جديدة لية كل دة هوة اى كلمة اعمل شخصية جديدة وخلاص وبعدين كلام كيمو كان لية تعبير تانى بس عموما عادى انا مقصتش حاجة
وعمرى مزعلت حد منى لية هوة بيعمل معايا كدة وكلامة كان وحش معايا لية
بصى يا سوما كيمو قال ان السرفر دة تجريبى يعنى احنا بنجرب فية علشان الواحد يتعود على الجديد بقى ونبلعب الصح بقى علشان نبقة زى اى سرفر تانى جامد انما متجيش على سرفر تانى تلاقية تجريبى وبيعمل كدا مش هينفع ولا اية
ولوقتى بالنسبة للمقاتلة الى هيا ال pvp دى مفية غير ال healing potion فية الالتزود التانية كل 12 ثانية دى احسن واحسن واصعب كمان ولا انا غلطان فى حاجة
وبعدين انا حاسس انى عملت مشكل كتير اوى فى اللعبة وحاسس ان انا بقيت غلطان فى حقكم

SoMa
01-09-2007, 11:33 PM
لا مش ينفع كيمو يحدد في pk or pvp or war يخليها بوقت معين مش ينفع

ثانيا يعنى ايه تجريبى ما احنا جربنا كتير اعتبر يا اشرف مرحلة التجريبى خلاص انتهت وبقينا نلعب رسمى

وانا مش شايفه كيمو قال كلام يزعلك هو بيقولك لو الشخصية مش عجباك اعمل غيرها ايه المشكلة

غير كده ما تعمل ادد صاب كلاس ما انت عملت دارك افينجر وتقدر تعمل اتنين كمان اعملهم ماجيك وانا قولت ليك اعمل necro زى نودى وهايدى ودولسى وانا بفكر اعمله بردو انا مش عارفه المشكلة في ايه بس ؟

SoMa
01-09-2007, 11:38 PM
اه بالنسبة للشخصية بتاعتك الاساسية انا كنت بلعب في سيرفر سوليد وكنت زيك بردو وكانت الاسكيلات دى مش شغاله هناك بردو ورغم كده ناس كتير تبلعب بيها هناك وواخدين هيرو كمان ومسبوش اللعبه ومعملوش ثورة ولا زعلوا وكملوا بيها

الموضوع مش مستاهل كل ده

انا عايزاك بس تهدا كده وتفكر بهدوء وبعدين خد قرارك من غير عصبية

ashraf007
01-09-2007, 11:57 PM
مهوة دة الى عاوز اوصلة انا مش عاوز اسيب اللعبة ولا الجيم بس انا عاوز اوصل الكركتر دة للهيرو عادى يعنى مش شرط جامدة او ضعيفة
وبعدين انا دلوقتى مش ارف اية الى حصل كل ماكتب الباص بتاع الجيم بيقولى غلط وانا لسة فاتحة من شوية كل ماعملة يقولى غلط وكمان انا نسيت البيانات بتاعتة ومش عارف اعمل اية
ومحدش يعرف الباص بتاعة اية

totos_acmilan
02-09-2007, 12:18 AM
ya ashraf harm alk ya eam rawe el G we kabr el D cancel the delete & contuie with the subbclass but plz dont leave the game

ashraf007
02-09-2007, 12:30 AM
thx totos but ican't contine now i want to rest my game becuse i'm tired now but as soon as i will be back isa
thx totos for replay this massage

KOC2000
02-09-2007, 08:21 AM
السلام عليكم..
أول حاجة أنا ماكلمتكش وحش، ارجع اقرا الرسالة تاني..
تاني حاجة انا مش شايف انك عملت أي مشاكل... الموضوع كان تغيير في اللعبة والكل كان بيقول رآييه وانت قولت رآيك بس كان يتقال بطريقة أحسن من كدة.
تالت حاجة انت عمال تشتكي من الشخصية بتاعتك من زمان، مع انها شخصية مش ضغيفة، ولو كان فيها سكيلات اتلغت مش معناها انها باظت يعني، أكيد السكيلات كانت زيادة وشالوها لأسباب برضه....وردي كان بسيط جدا، اعمل شخصية جديدة، واعمل 20 شخصية جداد أيه المشكلة فى كدة يعنى ؟ ولما تعمل شخصية جديدة صدقني هاتعرف قيمة الشخصية القديمة، عشان هاتلاقى حاجات محتاجها موجودة فى القديمة والجديدة مش موجودة فيها.. وكل الشخصيات كدة...
ولازم يبقى فى خطة وانت بتلعب، عارف هاتضرب مين وامتى وهاتستخدم مانا و صحة امتى.. وعموما لو الكل حسبها هتلاقوها مافرقتش كتير عن الأول..
يعنى ال صحة الأول كانت بتزيد 435 دلوقتى بتزيد 600.. والمانا كانت 500 دلوقتى 600 برضه.
ابعتلى اليوزر والباسوورد فى رسالة خاصة والباسوورد الجديدة واغيرهالك.

hectormousa
02-09-2007, 09:15 AM
خلاص بقا يا اشرف عايز ايه تانى بعد كلام كيمو

جوووودي
02-09-2007, 01:20 PM
هو فى كدا اهو كيمو مش زعلان وللا حاجه ويا اشرف لازم تلعب تانى

طيب لو انت ملعبتش مين اللى انا هرخم عليه دا كلام