المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : مستجد وعايز مساعده لو سمحتم

LishMan
31-08-2007, 08:29 PM
لو سمحتم انا جديد فى الجيم وعايز اعرف اسماء الكويستات بالعربى لان الوحوش بتجى فى اللعبه بالعربى والكويست بالانجليزى يا ريت بالصور وازاى انزل الضربات وفين خريطه اماكن الوحوش
وبعد ما انزل الضربات ازاى اضرب بيها لان الارقام 1 و 2 و3 و............... هيتكتب فى الشات انقذونى يا جماعه بسرعه ويا ريت التوضيح

prince
31-08-2007, 08:44 PM
لو سمحتم انا جديد فى الجيم وعايز اعرف اسماء الكويستات بالعربى لان الوحوش بتجى فى اللعبه بالعربى والكويست بالانجليزى يا ريت بالصور وازاى انزل الضربات وفين خريطه اماكن الوحوش
وبعد ما انزل الضربات ازاى اضرب بيها لان الارقام 1 و 2 و3 و............... هيتكتب فى الشات انقذونى يا جماعه بسرعه ويا ريت التوضيح

يا صاحبي اول اشي الخريطه بس بالعربي وسهل انك اترجم المكان عشان تعرفو كلها كلمتان بس

وثاني اشي الضربات الي بتحكي عليهم اسمها skills وهاي بتتعلمها من الاعضاء داخل النقابه بتاعت النوع تاعك

وبنسبه لتفعيلها اثناء الهجوم ما عليك غير تكبس على F1 لاول وحده و F2 لثاني وحده .... الى اخره

وفي من ال skills بتفعل على وحوش وفي منهم قوات للذات وفي منهم بطلب منك اسلاح معين وفي منهم بطلب يكون معك اشياء (مثل مجوهرات) كل وحده مكتوب عليها التفصيل تاعها

وارجو انك اتكون من جن الظلام shiny

seadanger
31-08-2007, 08:49 PM
ياريت يكون منا علشان نقدر نساعده

LishMan
31-08-2007, 11:22 PM
انا من الجان الاسود يا جماعه انا عايز اقابل اى لاعب فى العبه دى مش لاقى مع ان السرفر دايما مزحوم نفسى اقابل واحد بص يا برنس انا عايز اعرف انت بتقول اكبس على f1 وهكذا اذا كنت انا يا مان منزلتش اساسا skills بص يتاع النقابات ده اروحله منين اوصفهولى ومتتكبرش عليا يا غالى انا جديد برده ^^

prince
31-08-2007, 11:35 PM
انا من الجان الاسود يا جماعه انا عايز اقابل اى لاعب فى العبه دى مش لاقى مع ان السرفر دايما مزحوم نفسى اقابل واحد بص يا برنس انا عايز اعرف انت بتقول اكبس على f1 وهكذا اذا كنت انا يا مان منزلتش اساسا skills بص يتاع النقابات ده اروحله منين اوصفهولى ومتتكبرش عليا يا غالى انا جديد برده ^^

هههههه اسمع انا كنت زيك في البدايه واوصلت لفل 40 وانا مش شايف حد بالعبه بس ما بحب حد يعاني معاناتي اكتبلي اسمك بالعبه (اسم الشخصيه الي بتلعب فيها ) وانا راح اكون عندك وان ما كنت انتا في الخريطه وراح ادلك على كل اشي انتا عايزه واذا كنت بدك مصاري كمان حط الرقم الي بيخطر على بالك ههههههه shiny

على ما اضن هيك بنكون حلوين مش صح :harhar:

seadanger
31-08-2007, 11:48 PM
هههههه اسمع انا كنت زيك في البدايه واوصلت لفل 40 وانا مش شايف حد بالعبه بس ما بحب حد يعاني معاناتي اكتبلي اسمك بالعبه (اسم الشخصيه الي بتلعب فيها ) وانا راح اكون عندك وان ما كنت انتا في الخريطه وراح ادلك على كل اشي انتا عايزه واذا كنت بدك مصاري كمان حط الرقم الي بيخطر على بالك ههههههه

على ما اضن هيك بنكون حلوين مش صح
طب ممكن تسلفنى ترليون ادينا ههه
تانى حاجه لو عايز تجيب السكلات بتاعتك لو انت فى قريه جان الظلام روح المعبد الى جواها وكلم المستر بتاعك واضغط على learn skills فى ملحوظه مهمه فى لعض السكلات ممكن متخدهاش علشان محتاجه spell books شوف الكتب الى محتاجاه السكلات وبعدين روح اتعلمهم ولو انت فى مدينه روح عند نقابه جان الظلام واعمل نفس الحكايه

seadanger
31-08-2007, 11:52 PM
هديلك كمان هديه ده موضوع ااراه كويس اوى واحفظه صم هايفيدك فى التلفيل

دوس هنا علشان تدخله (http://zm-online.net/vb/showthread.php?t=383)

LishMan
01-09-2007, 12:07 AM
مشكووووووووووور يا جماعه خالص والله انا تاعبكم معايا معلش اصلى دماغى لفت من اللعبه دى وانا مش فاهم حاجه يا ريت يا برنس تكلمنى يا غالى على الهوت ميل او الياهو انت شكلك خبره جامد فى اللعبه وهتوضحلى جامد ومشكووووووووووووور برده seadanger على الرد والموضوع