المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : ارجوا المساعده ( انا لسه مستجد )

الكومندا
31-08-2007, 07:23 PM
انا وصلت لفل 13 ومش عارف انزل ال skill ازاى
ياريت حد يفهمنى ازاى ؟؟؟
تانى حاجة
الكويستات
مش عارف اصل لمكان الوحوش
علما بان انا من جان الظلام
thxxxxxxx all

prince
31-08-2007, 07:37 PM
اهلا وسهلا فيك في علم جن الظلام اسمي فادي وانا من جن الظلام المقاتل (بس انثى الشخصيه blush ) على كل حال مشكلتك حلها عندي

روح على المدينه تاعتنا وروح على المقر الرئيسي راح اتلاقي اعضاء والرايس في المقر روح عند واحد من الاعضاء بس يكون حسب نوعك fighter او mystic وراح اتلاقي كلمت learn skill اضغط عليها وبتشوف بعد هيك ايقونات للقوات الي راح تتعلمها بطلب منك عدد معين من ال SP راح تحكيلي من وان راح اجيبهم بس بحب احكيلك انو امرهم بسيط كل ما تقتل وحش بعليلك ال SP ابتاعك ، وفي من ال Skill بدها كتب معينه راح اتلاقي واحد ببيع الكتب على الباب بالضبط من جوه بس اختار اسم الكتاب حسب اسم ال Skill الي بدك تتعلمه وارجع للشخص الي اتعلمت منه الSkills راح ياخذ منك الكتاب هاض ويعلمك الSkill بتاعت الكتاب (اشتري الكتاب مره وحده بكفي )

واتمنالك التوفيق والتقدم والنجاح
انا على فكره اسمي بالعبه princess اسال اي حد مش مستجد عني راح يدلك علي هههههه shiny

LishMan
31-08-2007, 11:32 PM
مشكوووووووووور يا غالى على الشرح بس لما نعرف نوصل للمقر الرئيسى اصلا ^_^
يا راجل دا انا حاسس بالغباء لانى مش فاهم فيها حاجه بس اللى بيصبرنى انها لسا جديده علينا

prince
31-08-2007, 11:49 PM
مشكوووووووووور يا غالى على الشرح بس لما نعرف نوصل للمقر الرئيسى اصلا ^_^
يا راجل دا انا حاسس بالغباء لانى مش فاهم فيها حاجه بس اللى بيصبرنى انها لسا جديده علينا

يا صاحبي اسم المقر قرية جن الظلام والمعبد معروف لما اتفوت القريه ببين عندك على الخريطه
واذا بدك اي مساعده اعطيني اسمك في العبه ( اسم الشخصيه الي انتا بتلعب فيها ) وانا راح اساعدك باي وقت وباي مكان انتا عايزه shiny

الكومندا
01-09-2007, 02:24 AM
طيب انت بتقول فى skills بتحتاج اشترى كتب
طيب اشترى الكتب دى منين؟
انت بتقول واحد واقف على الباب طيب اسمة اية والاقية فين بالظبط؟
وياريت برضة تقولى كل skill لازم سلاح اية عشان مش ابوظ skills بتاعتى وانزل كل ال skills
ياريت التوضيح امسك اية اقوى سلاح واستخدم skills ايه معاه
انا عايز العب بسلاح واحد مش العب بكله واخرب الدنيا
انا اسمى فى اللعبة
elc0manda

prince
01-09-2007, 04:14 AM
طيب انت بتقول فى skills بتحتاج اشترى كتب
طيب اشترى الكتب دى منين؟
انت بتقول واحد واقف على الباب طيب اسمة اية والاقية فين بالظبط؟
وياريت برضة تقولى كل skill لازم سلاح اية عشان مش ابوظ skills بتاعتى وانزل كل ال skills
ياريت التوضيح امسك اية اقوى سلاح واستخدم skills ايه معاه
انا عايز العب بسلاح واحد مش العب بكله واخرب الدنيا
انا اسمى فى اللعبة
elc0manda

يا صاحبي انا شفتك بالعبه بس بعتذر منك ما كنت فاضي او حتى بالاحرى انعست وكنت بدي انام وعلى فكره كان معي صاحبك lishman وانا دليتو على كل اشي وكانت اسالته زي الاسئله هدول فاذا ما لقيتني اساله هوه بدلك او استناني عبين ما اجيلك بكره

مع تمنياتي لك بامتع الاوقات بالعبه

الكومندا
02-09-2007, 01:33 AM
شكرا يا باشا والله مش عارف اشكرك ازاى
بس فاضل حاجة واحدة
انا لفل 30 دلوقتى وعايز ادخل clane
ممكن؟

LishMan
02-09-2007, 01:38 AM
وكمان يا كومندا عايزين نعرف منه حاجه تانى ^^

كل الوحوش ليه ضعيفه لونها ازرق واخضر فين بالظبط الاقى وحوش فى لفلى انا كل ما اروح مكان مش راضين يدخلونى علشان لفلى يا ريت يا برنس تقلنا فين بالظبط نلفل يا ريت تقلنا اسم المكان يا غالى

prince
02-09-2007, 06:02 AM
بالنسبه له الكومندا انا مافي عندي اي مانع لانضمامك النا في الكلان

اما بالنسبه للوحوش ، في شخص اسمه (دليل المستجدين ) داخل القريه بتقدر من خلاله انه يحكيلك وان في اماكن للوحوش حسب الفل تاعك

واذا ما اعرفت مش مشكله انا بكون بالعبه في نقس الميعاد وبتعرف كيف تحكي معايه على طول

LishMan
02-09-2007, 01:45 PM
مشكوووووووووووووووور يا برنس مش عارف من غيرك كنا عملنا ايه