المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : موضوع مهم جداً

ame_012
31-08-2007, 03:18 AM
انا شايف أن اكبر مشكلة هنا هوة الأقزام الأن بعد ما بقت مهارة التصنيع مع الكل صار تقريباً مفيش فايدة من الأقزام الإنه أيه اللي يخلي اي حد يختار يلعب بقزم مادام انه يقدر يعمل اللي يقدر يعمل بأي شخصية تانية اللي يقدر يعمله القزم ,طبعاً غير استدعاء الوحوش الأنه معتقدش انه اي حد جديد ممكن يعرف الميزة دي فا هيروح يلعب باي شخصية تانية و طبعا بعد ما يلفل و يجي يشوف ميزة استدعاء الوحوش اللي عند الأقزام طبعا مش هيسيب الأكونت بتاعة اللي طلعت في عينه و يعمل واحد تاني علشان يلعب بقزم و المشكلة دي انا مريت بيها بنفسي و لكن لحقت حالي بدري شوية .
علشان كده انا من رأي الشخصي علشان نخلي الناس تعلب بالأقزام لازم نخلي قدرة التصنيع مقتصرة علي الأقزام و بس.

ame_012
31-08-2007, 03:28 AM
و لا ايه رأيك يا مينا

M_I_N_A
31-08-2007, 05:00 AM
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههه
عارف عدد نجوم السما انا حاولت اكلم كيمو في الموضوع دا بنفس عددها بلاش عارف عدد حبات الرمل الي في البحر حاولت بنفس عددها ويمكن زيادة شوية كمان ومفيش فايدة كيمو قالي لما العدد يوصل 5 اقزام بيلعبو واكتيف يقدرو يصنعو اي حاجة اي واحد هيطلبها بس العدد مش بيزيد لا دا بيقل كان معايا اسامة غير وبقا جان ظلام كان في دولسي غير وبقا هيومن كان في دودي نفس الحكاية بس المرة دي اوفرلورد وباي توكرافت وسبارتاكوس وراندالف كلهم اختفو بعد مالتصنيع بقا مع الكل لقو ان الاقزام بتاعتهم ملهاش لازمة وحولو علي اجناس تانية

ame_012
31-08-2007, 02:19 PM
اهو زي منتا قلت غيروا علشان مهارة التصنيع بقت مع الكل لكن لو بقت مع الأقزام بس هترجع الناس تلعب بالأقزام

ame_012
31-08-2007, 02:24 PM
و بعدين يا مينا انت دايما موجود فلو حد احتاج حاجة ممكن يجيللك

ame_012
31-08-2007, 02:30 PM
و بعدين في واحد اسمه فالكون دخل معانا فصرنا كده 3 و عايزين نساعده شويه

M_I_N_A
31-08-2007, 05:05 PM
القرار مش بيدي فايد كيمو مش انا منك لة انا حاولت كتيررررررررررررر بس انا شفت الموضوع بتاع القزم الجديد لو عددنا زاد بنفس المستوي دا كلمتنا هتتسمع بعد كدا

ame_012
31-08-2007, 05:42 PM
ربنا يفرج و نستعيد حقنا الضايع