صفحة 3 من 15 الأولىالأولى 1234513 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 31 إلى 45 من 219
    :: مطرود ::

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة KOC2000 مشاهدة المشاركة
    الإغلاق طبعاً هو القرار السليم بالنسبة لأي عيل حقود زيك، والغلق لأني زهقت من التعامل مع أشكالك مش لأني مش فاضي.
    بص يا سيد أحمد الحمدلله أنا معروف فى السرفر إن لوحدى كلان بالكامل بدل الحساب 10 حسابات وكلهم فل منهم اللى جاى بتعب ومنهم اللى جاى بشحن يعنى مش فرحان بإغلاق السرفر زى ما إنت متخيل بس حاسه فعلاً قرار سليم لأنك فى الفتره الأخيره على الأقل من وجهة نظر 50% من السرفر ماشى غلط وبتاخد قرارات سريعه أبسطهم طريقه ردك على المعترضين عليك . يا بلوك على الواتس يا حظر فى المنتدى حتى لو كان الكلام بمنتهى الإستفسار . يعنى واحد مثلاً جايلك على الوتس يا أستاذ أحمد بخصوص اللاهوت ولسه مكملش كلامه بتروح مديه بلوك .
    ولو اللى وصلك إننا لما أعتزلنا إعتزلنا عشان مهاره فى تخصص تبقى أكيد غلطان لإن إحنا كل واحد فينا معاه بدل الحساب بال 10 حساب وإسأل فى دى أى حد لكن هى طريقه معامله وإسلوب بس وتقدير للناس اللى معاك بقالها سنين اللى إنت بمنتهى البساطه عندك إستعداد تقولهم بره ومش عاوز حد فيكم بأى طريقه بقى بتجاهلهم بالكلام المباشر .

وفى النهايه بس أجب أقولك إنك هتفتح السرفر تانى ودا شىء معروف بس كنت عاوز تشوف رد فعل الناس وأنا لو عاوز أضلك هقعد أقولك ليه حرام إفتحه وشقى ناس وتعب ناس وفلوس ناس اللى أنا أصلاً واحد منهم بس كان ردى موضوعى عشان بس يوصلك رساله إنك فعلاً إ ماشى بإسلوب مش كويس مع أعضائك وتعاملك معاهم جاف زياده عن اللزوم
    لكن إنت هتفتح السرفر إن مكنش اليوم هيبقى بكره وإن مكانش بكره هيبقى بعده هتفحه هتفتحه لأن دا أكل عيشك وبتكسب منه كويس وكويس أوووى كمان وربنا يزيدك
    التعديل الأخير تم بواسطة SniperShooT ; 23-10-2018 الساعة 03:59 PM

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Dolr مشاهدة المشاركة
    لو معاك دروبات مثلي وحسابات اناكيم مثلي وكل تخخصات اللعبه فل مثلي
    تعال اتكلم ������
    أكتر منك وإنت عارف دا كويس

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BaDKiNG مشاهدة المشاركة
    خلاص ياخد بلوك و معى السلامه هو الزيه بس يا كيمو حرام تعبك و تعبنا السنين دى كلها يروح على الارض بسبب الاشكال دى ؟
    فكر يا كيمو شويه انا عارف ان القرار اكيد انت وخدوا بسبب الاطفال و العالم الملهاش لزمه دى بس فى ناس حبه السرفر و الناس بداءت ترجع تانى لحبها للسرفر و بعد التعديلات حرام فعلا تعب الناس دى يروح بسبب ناس تانيه ملهاش لزمه
    ناس مين اللى رجعت من اعتزال يبنى انتا مصدق البوء الحمضان دا؟ الاون لاين 25 بحساب البف بناعكو بطلو عتهه

«نمله»

لو معاك دروبات مثلي وحسابات اناكيم مثلي وكل تخخصات اللعبه فل مثلي
    تعال اتكلم ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½ï؟½
    يسطا المشكله الحسابات الى معاه شاحتها هههههههههه وعامل فيها عنتر فجله وبيقولك انا الفاجر الى مفيش منو اتنين وبياخد ع عينه
    :::التوقيع:::

انا الهرم الرابع....... من يتحداني يتحمل ما يحدث له

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BaDKiNG مشاهدة المشاركة
    ارفع الترفعوا يا سكر

انت لو نسيت زمان برضه عملت معاك ايه قل الاعتزال ممكن افكرك

بالنسبه بقى للفل دروب و الفل بطيخ الناس كلها معاها و الناس كلها تعبانه فيها و الناس كلها عايزه تلعب انت مش عايز تلعب بيع حاجاتك زى ما بتبعها و انت فاهم قصدى و ممكن برضوا ارفعلك الاسكرينات و اتكل على الله انت و المعاك
    عملت معايا إيه ها فكرنى بأى حاجه عملتها معايا ؟! أى حاجه ولو قولت على حاجه واحد بس وإنت عملتها معايا أوعدك قدام السرفر كله أقول حصل وليك منى اللى إنت عاوزه كله بس الأول أنا محمد هاااا مش وليد ولا بهاء عشان بس متخلطش الأمور ببعض .

«عنكبوت»

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة SniperShooT مشاهدة المشاركة
    نرجع تانى ونقول إن لو فيه واحد فى السرفر دا كله على بعضه له حسابات فل بدروبات فل زيى فى السيرفر أو تعب فيه زيى يجى يتكلم معايا بس هو دايماً كلمه الحق بتزعل تمام ؟!
    أما من حيث طوله لسانك فلا تنسى لما رجعت للسرفر من كام اسبوع مين شحتك أحجار تفلل بيها لبسك وسلاحك ومش عشان كلمتنى أديك سلاح ببلاش وأنا قولتلك لا تيجى تعمل هنا بطل ولو حابب ارفع لك الإسكرنات هرفعها تمام يا شاطر .
    بما انك بجح وتحسب نفسك انت وكلانك الحلوين محور الكون وشايف ان اغراضك اقوى شي باللعبه .. احب اقولك ترا زي ما تهايط اقدر اشتريك وابيعك 10 مرات بـ10 ثواني وانت عارف هالشيء تمام ؟

-
    -

اما بالنسبه لموضوع اقفال السيرفر ما اتوقع عشان كم واحد صارو ما يدخلون لأنه بكم إعلان السيرفر يرجع زي قبل وافضل بعد واللي اعتزلو عشان اللاهوت 10 اشخاص وكلهم ما يعرفون يلعبون بسبب اللاهوت

فـ عشان كذا لاحد يقول لاهوت و أي شي غيره عشان ما يحسبون صدق ان السيرفر مقفل عشانهم خخخ

فـ وش السبب للإقفال ؟ إنشغال ولا عدم وجود دعم للسيرفر ؟

... VICTORY LOVES PREPARATION ...
    Discord >> Lozh#5523

«كيلتير»

ان شاء الله يكون مقلب رجع لنا سرفر ياخي كيمو

«قاطع طريق»

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة SniperShooT مشاهدة المشاركة
    أكتر منك وإنت عارف دا كويس
    ياكبير عندك ولا عندي خلاص السيرفر اتقفل ����

[DrUgS]

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Kin مشاهدة المشاركة
    مح كامل احتراماتي انت يا زعبوب يا حشرة يا حثالة وش دخلك في ام السيرفر يغلق ولا ما يغلق انت بهيم شي ??, و اضن انو كيمو اتخذ هدا القرار بسببك انت و الحثالة الي معاك بيهناتا
    تقريبا القرار دا كيمو اخدو بعد ما عمك فياجرا نطرك كيمو قال حرام تتهان اكتر من كدا ف رأفه بيك قفله

«مستكشف»

حتي والسيرفر بيتقفل لسه بنرد علي بعض كتحالف ضدد تحالف ياجدعان السيرفر بيتقفل يعني احتمال متكلموش بعض تاني اصلا .مش عارف ياكيمو الصراحه قرار انك تقفل السيرفر سليم ولا لاء بس ربنا يوفقك بحياتك وشغلك وربنا يوفق الجميع تحياتي لكم جميعا .

عندما ترتفع سيعرف اصدقاؤك من انت وعندما تسقط ستعرف من هم اصدقاؤك

مشرف عام سابق

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ReVanouS KaySar مشاهدة المشاركة
    ناس مين اللى رجعت من اعتزال يبنى انتا مصدق البوء الحمضان دا؟ الاون لاين 25 بحساب البف بناعكو بطلو عتهه
    الصراحه انا متجاهلك تماما لانك نكره بالنسبالى و مفيش داعى اوجع ايدى بالكتابه ليك

El3alamy

«غول»

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Zancrow مشاهدة المشاركة

بما انك بجح وتحسب نفسك انت وكلانك الحلوين محور الكون وشايف ان اغراضك اقوى شي باللعبه .. احب اقولك ترا زي ما تهايط اقدر اشتريك وابيعك 10 مرات بـ10 ثواني وانت عارف هالشيء تمام ؟

-
    -

اما بالنسبه لموضوع اقفال السيرفر ما اتوقع عشان كم واحد صارو ما يدخلون لأنه بكم إعلان السيرفر يرجع زي قبل وافضل بعد واللي اعتزلو عشان اللاهوت 10 اشخاص وكلهم ما يعرفون يلعبون بسبب اللاهوت

فـ عشان كذا لاحد يقول لاهوت و أي شي غيره عشان ما يحسبون صدق ان السيرفر مقفل عشانهم خخخ

فارس أنا عن نفسي هيرو الصائد وسايب الشخصيه لانها مش بتضرب و عادي جدا سويت حساب تآني وسلاحه بفب دلوقتي ما بتقف ع شخصيه ..

فك حساباتي قبل ابغى اللعب باخر اللحظات

سنايبر انسان مريض لاتعطوه وجه

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Zancrow مشاهدة المشاركة

-
    -

دى مشكله اللى زيك بيخلط الأمور ببعض وبردو مقتنع إننا مفكرين إن كيمو قفل السرفر عشان إحنا إعتزلنا تبقى غبى الموضوع ملوش علاقه بإعتزالنا نهائى وأصلاً إحنا لو إعتزلنا نهائى مكناش دخلنا خدنا القلعه تمام ؟
    أما من حيث إنك تشترينى فكفى نفسك بس وبعد كدا إبقى تعالى إتكلم تمام ؟!
    وإفهم إن الكلام هنا ولا له علاقه بلاهوت ولا له علاقه بالهرى اللى إنت بتهريه دا إيه جاب اللهوت لإغلاق السرفر والهد اللى إنت بتهبده دا

ياكبير عندك ولا عندي خلاص السيرفر اتقفل 😂😂
    ياعم السرفر مش هيتقفل وكيمو هيفتحه تانى ودى حته كدا على طرف المعلق فيه حد يقفل حاجه بدخل له دخل محترم كل شهر بالشكل دا صلى على النبى شويه وشغل مخك

صفحة 3 من 15 الأولىالأولى 1234513 ... الأخيرةالأخيرة